Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,813
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Inteleg ca, "in numele DPF-ului", te-ai hotarat sa omori motorul!
Sau ii inveti pe altii sa faca asta?!
Imi inchipui ca, exploatata cum spui tu, masina ta este foarte ecologica!
In ce carti scrie ca trebuie sa mergi cu 4000 - 4500 rot/min cu motorul diesel, pentru a face regenerarea DPF?
De cand dieselurile merg mult mai turate decat benzinarele?
  • Florin Andrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc de indicatii.Iti doresc exploatare ca la carte si drumuri bune!
  • ska

  • Mesaje scrise: 851
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra A20DTH din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Din ce am inteles eu a zis ca merge mai turat pana se incalzeste evacuarea si temeperatura in filtru creste pana la temperatura necesara pentru a incepe regenerarea, iar in timpul regenerarii o tine la o turatie corespunzatoare, constant, ceea ce e ok pt DPF si pentru a regenera cat mai repede si corect.
N-are nimic dieselul daca mai vede din cand in cand 4000rpm, stati linistiti.
  • Florin Andrei

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Exact asta am dorit sa sa inteleaga.Si acesti pasi prima data i-am facut cu un inginer de la Opel si nu din RO, care eu cred ca stie ce vorbeste.
Dar fiecare exploateaza masina cum crede, rolul acestor forumuri este de informare si de schimb de idei/proceduri.
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 16dtl din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
martor regenerare



  • 80alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1.7DTE din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Salutare domnilor. Am și eu o problema cu regenerarile dese, singura sintoma este martor motor aprins și cod eroare P049D care spune ceva de EGR. Am curățat EGR și senzorul MAP SAU MAF nu știu exact cum se cheamă cel după galeria de admise. Cat de gravă este situația. Menționez că este prima mea mașina diesel și deja mă zgârii pe ochi. Tip motor 1.7DTE Astra J. Mulțumesc anticipat.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,838
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra a17dtr din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
redfoxy a scris:martor regenerare


ledul ala l-ai montat tu sau asa e din fabrică?
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu are cum sa fie de fabrica , eu il am pus pe oglinda laterala stanga.
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 16dtl din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
lucio85 a scris:
redfoxy a scris:martor regenerare


ledul ala l-ai montat tu sau asa e din fabrică?


Eu l-am montat
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu as gauri nimic in bord ....dar fiecare cum crede..
  • 80alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1.7DTE din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 30 Mar 2019

  • Mesaj Privat
80alex a scris:Salutare domnilor. Am și eu o problema cu regenerarile dese, singura sintoma este martor motor aprins și cod eroare P049D care spune ceva de EGR. Am curățat EGR și senzorul MAP SAU MAF nu știu exact cum se cheamă cel după galeria de admise. Cat de gravă este situația. Menționez că este prima mea mașina diesel și deja mă zgârii pe ochi. Tip motor 1.7DTE Astra J. Mulțumesc anticipat.


Problemă rezolvată. Am schimbat EGR
  • RADU FLORIAN

  • Mesaje scrise: 1,105
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra A17DTJ din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De ce nu l-ai curatat , se demonteaza f.usor si de obicei nu prea pica si te costa mai nimic , puteai singur sa il dai jos ,curatat , pus la loc , totul dura max. juma. de ora.
  • redfoxy

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 16dtl din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Apr 2008

  • Mesaj Privat
RADU FLORIAN a scris:Eu nu as gauri nimic in bord ....dar fiecare cum crede..


Fiecare cu alegerea lui
  • LTamas

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salutare gasca, am si eu un Opel astra h 1.9 cdti 150 cp din 2007,si am ajuns cu belele la filtru de particule care este îmbâcsit maxim, vreau sa ii fac o curătare la un centru specializat, credeti ca merita?... Si 350 lei este scump o curătare?.. Mam gândit si la anularea lui dar a o cunostintă care a făcut asa ceva la un Logan din 2010 si a distrus masina!
Întrebarea mea este odată făcută aceasta spălare oare este un nr de km la care ar trebui făcută din nou spălarea sau rămâne la părerea mea când sau a unui mecanic ca trebuie sa nu făcută!
Dacă a făcut cineva o spălare a dpf-ului va rog sa îmi răspundeti ca sunt curios cum se comporta masina!!
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 386
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Eu am facut o spalare a dpf.ului la un centru specializat in aprilie 2018.
Toata lucrarea a fost 800lei...demontat....spalat...remontat...invatare din tester.
Urban pana sa vina iarna isi facea regenerare la 280...300km....de cum a venit un pic frigul cam la 150km.asta dupa spalare....Inainte de spalare se regenera de 3...4 ori pe zi.....si imi disparea foarte greu martorul din bord,si mesajul cu filtru de particule full.
De atunci a devenit masina sotiei...si face cam 3000km pe an.
Dar.....
Am avut norocul ca cei de la service nu m.au anuntat ca la demontarea dpf.ului este posibil sa se duca senzorii de temperatura si cel de presiune montati pe dpf.
Pt ca cel de temperatura a fost stricat cand l.au demontat(in cap are un filament ca cel de bec).
Dar neanuntandu.ma...a trebuit sa suporte ei inlocuirea lui.
Deci pe langa cei 800 lei mai i.a in calcul inca vreo 500....600 lei contravaloarea senzorilor.
Acum gradul de infundare dupa regenerare este 20%.
La lucrare beneficiezi de garantie 1an.
Multa bafta.
  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




FB/CO YT/CO TWTR/CO IG/CO