Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare colegi!

Am si eu o problema. De vreo saptamana s-a aprins martorul check engine in bord. Am pus opcom sa vad codurile de eroare si am gasit urmatoarele:

P02E4-00 si P086D-00



Din ce am cautat pe internet am gasit urmatoarea explicatie pentru P02E4: Diesel Intake Air Flow Control Stuck Open . Pentru P086D nu am gasit nimic. Am incercat sa sterg erorile, nu am reusit.

Cine ma poate ajuta sa inteleg ce problema are masina? Ce ar trebui sa fac? Ce costuri ma asteapta?
Masina: Astra J Sports Tourer 2013, 1.7 ecoflex, 81kw, 110cp, cod motor A17DTC.

Ps: e primul meu post pe acest forum, va rog sa fiti ingaduitori.

Multumesc
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Al doilea cod e de la senzorul de pozitie al pedalei de ambreiaj: tensiune mare.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Daniel pentru informatie. Stii cumva care e treaba cu primul cod? Ce ar trebui sa verific la masina? Sau ce pot face pentru a gasi si remedia problema?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai o probleme pe admisie: s-a blocat pe deschis ceva pe acolo.
Mã gândesc la capetele de pe admisie sau cea de accelerație.
Altceva nu vad ce ar putea fi.
Skip ads

  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Din ce inteleg posibil sa fie de la clapeta egr blocata? E posibil asa ceva?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verifica tot ca e simplu.
Daca ai egr deschis, nu mai porneste.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am dat jos azi clapeta de acceleratie (am zis sa incerc cu ea prima apoi egr). Nu avea calamina sau depuneri, am curatat-o oricum. Clapeta era pe deschis, sper ca e ok asa. Partea electronica nu am desfacut-o. Maine demontez si egr sa vedem care e treaba.

Poate mai vede cineva postul, care s-a confruntat cu aceasi problema, poate ii dau de cap.

PS: pentru curatat egr ar trebui sa demontez si partea electronica de cea mecanica?
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pentru demontare EGR, e nevoie sa scot antigel? Are vreo treaba cu racirea EGR-ului de pe modelul meu?
Skip ads

  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Am demontat si EGR. Foarte imbacsit si cu depuneri. Am consumat un tub de spray pentru curatare EGR (mai trebuie). Am curatat si senzori MAP si MAF (cu spray curatare senzor MAF). As vrea sa curat si bucata de teava (otel) care vine in EGR, dar nu am access la 1 surub din cauza tubulaturii de admisie aer (poate a facut cineva asta si a gasit o metoda mai simpla?).

Poate cineva mai are idei ce ar trebui sa curat sau sa verific, ca sa imi rezolv problema?

O sa postez aici cand termin de curatat cele de mai sus.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu un update al situatiei: Dupa ceva probleme cu filetele de la EGR (cele dintre EGR si teava de la racitor), am curatat si reasamblat EGR. Am curatat MAP si MAF, le-am pus la loc.

Dupa toate aceste operatiuni am pus cheia in contact, pozitia 2, se sting toti martorii mai putin martor motor galben. Am pus opcom si am urmatoarele erori:

P02E4 - (00) - Intake Air Flow Valve Stuck Open - Present

P122D - (00) - Intake Air Flow Position Sensor Exceeded Learning Limit - Present

U0100 - (00) - Lost Communication with Engine Control Module - Not present

U0121 - (00) - Lost Communication with Electronic Brake Control Module - Not present

U0100 si U0121 - am dat clear si nu au mai reaparut. Nu stiu de la ce au ramas stocate.
P122D - am dat clear si nu a mai reaparut. Ma gandesc ca e de la senzor MAF. Nu stiu sa ii fac relearn din opcom, cine poate sa ma ajute cu procedura?
P02E4 - am dat clear si persista.

Posibil sa fie de la contact imperfect clapeta de acceleratie sau EGR? Ma gandesc poate o fi murit vre-un motoras clapeta de acceleratie sau EGR. Chiar nu stiu ce sa mai verific.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Verifica vacuumul de la clapete admisie.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daniel, multumesc pentru raspuns. Ma poti ajuta sa identific acel furtun de vacuum, pe unde se afla?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
In partea cu distributia, catre spate., pe admisie. E o tija ce pleaca dintr-un vacuum. Poate fi blocat.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
nu imi dau seama care e tija care pleaca din admisie.



  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pe partea stângã, in spatele motorului. Cauta cu atentie chestia aia neagra din imagine.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daca gasesc acea chestie neagra, o pot demonta si verifica? Sau e nevoie sa mai fac ceva inainte de a o demonta?

Ps: am observat ca motorul la oprire tremura ceva mai tare de cand cu eroarea asta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Misca tija pe care o acționeazã: ar trebui sa se miste usor. Daca aia e blocatã pe deschis, poate sa iti dea eroarea cu admisie deschisa.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Pe partea stângã, in spatele motorului. Cauta cu atentie chestia aia neagra din imagine.


Nu am asa ceva la motorul meu.

Am discutat astazi cu un prieten care mi-a dat idea cu "stepper motor". Practic motorasul care comanda clapeta de acceleratie sa fie dus sau sa nu lucreze in parametri normali. La modele mai vechi acest motoras al clapetei e de sine statator si poate fi scos, sters sau schimbat. La mine insa, cred ca acest motoras este parte integranta a clapetei in sine.



- in partea dreapta in spate, in acel cilindru.

In acest video vad ca se pot repara aceste motorase:


Intrebarea mea: pot inlocui sau gasi separat acel motoras? sau e nevoie sa schimb cu totul partea de clapeta.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu iti zic de capetele de pe admisie, tu zici de clapeta accelerație. Cauta unde ti-am zis si o sa o gãsesti: in partea opusã clapetei de accelerație.
  • hellheim

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A17DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Eu iti zic de capetele de pe admisie, tu zici de clapeta acceleratie. Cauta unde ti-am zis si o sa o gãsesti: in partea opusã clapetei de acceleratie.
- am cautat acea valva de vacuum, dar nu am gasit asa ceva.

In schimb am gasit un motoras care se afla cumva legat de admisie.





E posibil ca acea valva de vacuum de pe admisie sa fie la mine defapt un motoras care ar inchide si deschide acele clapete in admisie? Daca da, e posibil ca acest motoras sa fie defect? Cum as putea sa il testez?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR