Ai uitat parola?
#YESLAVOT pe 26 mai Afla mai multe Ghidul Alegatorului ×


  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,271
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Am probleme cu regenerarea,la mine se încălzește repede,sta acul numai pe 90 grade,altai buba.
  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2013

  • Garaj Mesaj Privat
v-ati gandit ca regenerarile dese pot fi si din cauza injectoarelor care atunci cand nu lucreaza bine gazele de evacuare sunt f dense? mai exact, daca injectoarele nu lucreaza bine, masina in mod normal scoate fum. in cazul noastru avem filtru de particule care blocheaza aceste particule si porneste regenerarea atunci cand filtrul e plin. chiar si de 3 ori pe zi. acest filtru nu lasa sa se vada daca motorul fumega sau nu. asa ca scutiti-va de o cheltuiala de 300 de euro si cu maxim 500 de lei mergeti la un pompangiu care sa va testeze injectoarele pe un banc de centicubat. din cate stiu eu cu ocazia asta se pot si regla in debit si curata. daca problema e asta, atunci v-ati ales cu un filtru bun care odata curatat bine nu mai aveti probleme cu el, consum mai mic, putere si regenerari cum erau odata la 4-500 km.

LE: daca motorul nu e la temperatura optima e posibil sa nu lucreze in parametri normali si atunci sa declanseze regenerari. daca ti se pare ca ai probleme cu termostatul, inseamna ca ai Very Happy
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cat de des se regenereaza si tot timpul? Indiferent de cate grade sunt afara ?
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
da, este o logica si cu termostatu asta,,,, deci motoru e rece iarna pt ca termostatu nu lucreaza bine. motorina nu arde la capacitate totala in camera de ardere. iar gazele ies ca la un motor neincalzit bine =mult mai multe dense nearse complet plus ca trebuie recirculate prin egr...deci si mai mult fum. o sa schimb termostatu...unde a ti schimbat voi termostat cu 100 ron?


deci motoru pana se incalzeste in Bucuresti 90 grade dureaza juma de ora dupa dai drumu la caldura in masina ca ti e frig, scade temp si motoru iar nu are 90 grade deci nu e oki pt el. mai stai la un semafor mai te injuri cu vreunu in trafic nu se incalzeste.. si cand se incalzeste ajungi la destinatie trebuie sa l opresti. valabill in oras, la drum intins este alta treaba. morala motorina nu este masina de oras.
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Azi am avut iar code 55. Saptamana trecuta aveam regenerare dupa regenerare si code 55. Am iesit autostrada treapta 3 3500 ture am scapat de ea. Normal trebuie sa fie vreo 5 600 grade ta toba sa se faca bine generarea. Azi nu stiu cum a iesit code 55 mai repede. Am si motorina scumpa.
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Mie nu imi dadea nici o eroare, doar facea regenerare peste regenerare, termostatul ii in magazin intre 60 si 80 lei plus manopera .
Acel cod de eroare nu iti explica care este problema ?
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
code 55 este regenerare filtru particule rulezi incontinuare fara sa opresti motoru,,,
  • loredan_f

  • Mesaje scrise: 212
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra dti din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
si unde l ai schimbat Mircea?
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In cluj napoca
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,271
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Când nu e foarte încărcat nu se aprinde nimic în bord,când se regenerează motorul este mai turat la relanti ai sa ai un consum mai mare,de obicei este 05-06 l,iar când se regenerează este peste 1l.consumul instant. Când mergi la drum întins nu îți dai seama când se regenerează. Ai sa te înveți pe parcurs,indicat este,cel puțin asa fac eu,sa nu opresti motorul când se regenerează.
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Aha... Pai, eu nu l-as opri, doar sa-mi dau seama! 😊 Inteleg ca faza cu relantiul este semnul... Multumesc!
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Mirel B a scris:Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.

Citeste acest topic, in intregime daca ai rabdare, si ai rezolvarea: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=139465
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
salut mircea aceiasi problema o am si io doar ca la mine face numai cand motoru e rece daca merg o zi intreaga si motoru e cald pot sa merg si 600km si nu face dar a doua zi daca o pornesc si o las 10 min cand e frig incepe direct cu mesaj in bord
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Unu2013. Verifica termostatul, la mine asta a fost problema, era blocat pe deschis ,nu se incalzea apa si din acea cauza nu isi termina regenerarea 100% si o tot repeta,
Trebuie sa ai si motorina mai mult de un sfert in rezervor a sa isi termine regenerarea, daca incepe in aceste conditii o sa si-o repete cat mai repede si tot asa pana o face in conditii optime sa o faca 100%.
  • Mirel B

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2015

  • Garaj Mesaj Privat
40nik a scris:
Mirel B a scris:Salutare! Am masina de vreo 3 luni. De atunci am facut vreo 5000 km. Nu mi-am dat seama niciodata cand isi face regenerare. Apare ceva pe bord? O singura data, dupa ce am alimentat de la Petrom, mi s-a aprins becul de la filtrul de particule si a aparut mesajul ca filtrul este plin sa merg la service. Am iesit din oras, si dupa ce temperatura a ajuns la 90 grade, am condus vreo 20 km fara s-o reduc din 2000 turatii iar becul s-a stins, iar de atunci nu mi-a mai aparut nimic.

Citeste acest topic, in intregime daca ai rabdare, si ai rezolvarea: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=139465

Salutare! Multumesc pentru link. Am inteles. O sa ma ocup de "instalarea" ledului. Am inteles ca la Astra e mai greu decat la Insignia, dar...
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Mirel B, nu e greu deloc, eu am pus ledul singur, ba chiar l- am cumparat, unul de 3mm + o rezistenta de 380 Kohmi (parca) lipita in serie cu ledul pe care le-am montat la oglinada, desfacand, cu mare grija capacul sa nu las urme, cu o surubelnita lata micuta ajutat si de 4 carduri de fidelitate - de la farmacii. Firele de alimentare a incalzirii oglinzii la mine sunt negre amandoua si ai acces usor la ele. Nu am mai dat nici o gaura pozitionand ledul in carcasa oglinzii prin spatele acesteia, in coltul din dreapta sus, vazut din scaunul soferului. Voi pune niste poze sau link-ul unde am postat, daca le mai gasesc.



Acum imagini de la prima regenerare in trafic, cand nu ai cum sa-ti dai seama ca a inceput o redenerare decat cu acest led de control
[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2017-01/37916_b4zqgfhip.jpg]

Am reusit sa atasez cateva. Sper sa- ti fie cu folos. Bafta.


Ultima modificare facuta de 40nik la Joi 26 Jan, 2017 8:03 am, modificat de 2 ori in total
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Mircea ,la mine ajunge apa la 90 grade si cand e frig afara cam in 10 km , la tine cum era cat de greu ajungea la temperatura ce simtome avea?
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120
  • mircea aurelian

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Unu 2013, daca era sub 10 grade nu ajungea apa la 90 grade nici in 20 km , totusi dute la cineva care poate sa iti verifice gradul de inbacsire a filtrului, daca nu este, atunci termostatul este cel mai ieftin , apoi verifica senzorii sa vezi daca lucra in parametri, sunt 4 pe evacuare.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata