Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salutare! Am reconditionat recent turbina pentru ca incepea sa suiere si pierdea din putere motivul fiind suflarea cu aer de la compresor in carcasa filtrului de aer,asa mi-a facut un destept si probabil a intrat ceva pe acolo si paletii s-au farmat.Am mers la un service pentru turbine,inginerul de acolo a constatat si mi-a zis ca trebuie sa o fac,initial a fost vorba de 900 ron,apoi a zis ca mai e ceva de schimbat inca 200 plus electrovalva ca cica nu descarca cum trebuie 1300 toata distractia. Masina pierduse din putere si suiera doar stand pe loc cand o turam mai tare revenind de pe la vreo 2000 rpm pana la relanti,dupa reconditionare aceeasi problema suiera chiar mai tare,inginerul a zis ca nu e drept ca nu suiera mai tare,in fine,sa merg asa cu ea ca nu are nimic. Partea buna e ca masina trage bine dar se aude in continuare suieratul. A mai patit cineva asa ceva? E normal sa se auda dupa reconditionare? Multumesc!
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca se aude ca un tiuit strident posibil sa ai prezoanele de la galeria de evacuare rupte.. Deobicei se rup cele de langa carcasa distributiei.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E turbina pentru ca in momentul in care ii scot furtunasul de vacuum nu se mai aude nimic...
  • badea.adrian

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2016

  • Mesaj Privat
ma gandesc si la tija aceea care actineaza paletii.practic in momentul in care scoti vacuumu nu mai este actionata, iar cand bagi vacuumu la loc este actionata la relanti.vorbesc de tija care pleaca din electrovalva pana in turbo(are filet pe ea).este doar o parere nu sunt sigur.
Skip ads

  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Este posibil,o sa verific. Ms😉
  • george_slz

  • Mesaje scrise: 547
  • Locatie: Buftea
  • Masina: Astra 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Probabil ca trebuie sa iti dea banii inapoi. Cum sa spui ca repari turbina si sa minti ca asa trebuie sa se auda. Pai daca turbo facea asa la toate masinile nu mai cumpara nimeni si tehnologia murea de la lansarea ei.
Turbina cu zgomot= defecta!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Asta este si parerea mea. Zilele urmatoare o sa merg din nou la ei.nu ma pricep prea bine la turbina dar nu este normal sa se auda asa. Numai bine!
  • B64ZTV

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu pot spune ca stiu ce are dar m-am lovit de problema la un seria 5. Cei de la reconditionari (numai stiu vum se numeste firma) au zis ca e normal sa se auda putin suierat si dupa 2 saptamani a cedat iarasi turbina. Am fost la ei inapoi si am facut-o din nou dupa alte 2 saptamani iarasi a crapat. Am luat banii inapoi de la ei si mi-am comandat turbina noua ... ei bine are cam 1 an si nu scoate nici un sunet si trage superb. Cam asta a fost cu reconditionatul la mine. A doua oara indiferent de masina voi lua direct piesa noua ... nu merita deranjul asa ca pe banii tai cearta-te cu ei.
Skip ads

  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ok asa o sa fac tocmai ce am vorbit cu ei si joi merg sa vad despre ce este vorba,daca nu se rezolva nici acum...asta fiind a treia oara imi cer banii inapoi. badea.adrian am verificat tija si functioneaza. Multumesc pentru ajutor! Daca ma mai poate ajuta cu diferite argumente oricine chiar va rog...ca sa am toate informatiile posibile sa pot sa le dau raspuns la toate porcariile ce le inventeaza ei.
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Depinde cum se aude, poate sa fie alta problema si nu neaparat turbina de vina. Pune un film cu ea cum se aude.
La vectra mea fluiera la rece / suiera la cald de aproape 2 ani, masina trage ok. Probabil e pe duca, dar momentan o las asa.

Mai poate fi un prezon rupt/slabit pe galeria de evacuare, furtune turbo slabite din coliere...
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O sa pun in seara asta un filmulet sa se auda,momentan pot pune poza cu turbina inainte/dupa reconditionare
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am incercat...nu merge incarcat filmuletul,poate rezolv maine
Skip ads

  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Filmuletul nu il pot incarca din pacate...am fost ieri in service dar nu am mai reusit sa raspund,am mai avut treaba. Cu turbina a fost in felul urmator:am ajuns la service unde unul din patroni mi-a spus ca trebuie data jos turbina,suiera foarte tare chiar si in mers la schimbarea treptelor de viteza si se auzea ca si cum ar trage aer fals doar ca ea pierdea din presiune. Au jucat ei ceva teatru pe acolo,cand era aproape data jos turbina baiatul care lucra la masina a plecat glont cu ea,nu am apucat sa vad daca axul avea joc. Dupa 1h30 minute ma cheama si imi spun ca turbina nu are nimic si ma pun sa ma uit la o turbina care este pe stand si arata tot cu verde pe acolo si se plangeau pe acolo ca au dat turbina jos degeaba. Intre timp l-am laudat pe pustanul care lucra la masina si usor am aflat ca au avut un lot prost de axuri si toate au fost returnate,al meu era din acel lot. A durat vreo 2-3h pana a adus turbina inapoi si l-am trimis sa vada de ce dureaza atat si mi-a spus ca mai are treaba la ea,ca o monteaza,sefii lui sustinnd sus si tare ca nici macar nu au desfacut-o. Ca prin minune masina merge bine fara ca ei sa nu faca nimic la turbina si minunea mai mare a fost ca mai era o persoana acolo tot cu probleme si ce credeti,turbina a fost data jos si la el degeaba,dar dupa ce am stat amandoi de la 8 dimineata pana la 15 ca prin minune si fara vreo interventie turbinele erau ca noi.m-am lasat prostit cum au vrut ei desi era foarte clar ce se intampla pe acolo,chiar nu am vrut sa ma cert...oricum acum au lucrat mult mai atent.concluzia ar fi ca nu voi mai reconditiona vreodata turbina,imi voi cumpara noua,sper sa nu mai fie cazul repede,am ramas totusi cu un mic suierat care zic eu ar fi normal deoarece si turbina baga bine si e normal sa se auda un pic ca descarca electrovalva. Sper sa fie bine de acum inainte.numai bine!
  • xcuseme

  • Mesaje scrise: 1,458
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Poti spune te rog despre ce firma e vorba? Mai am cativa amici cu experiente nefaste cu turbine reconditionate la Suceava.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ti-am scris pe privat dar e bine sa stie si colegii nostrii despre cine este vorba:Turbotoni din Burdujeni sat,cei mai mari hoti posibili care prostesc lumea...sincer nici acum nu sunt chiar multumit. Mi-au batut in catalizator cu ciocanul ca nu iesea din teava de esapament si ieri mi-a si facut o figura masina ,se tura cam aiurea si parea can sugrumata nu stiu din ce cauza. Banuiesc egr,poate sa fie de la catalizator ca a fost batut sa se fi infundat ceva?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
depinde unde au batut in catalizator si daca l-au deformat. in catalizator este un fagure ceramic care nu rezista prea bine la socuri mecanice el fiind facut sa reziste la temperatura si mai ales sa isi faca treaba de reducere a noxelor. daca atunci cand au batut in ele au desprins bucati de fagure din el atunci e posibil sa se fi infundat... verifica eventual la cineva acest lucru.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Mi-au verificat acolo cu o video camera speciala si era intreg se vedea fagurele,era perfect si curat. Au batut putin sub el.totuai parca e mai zgomoroasa masina si se tureaza mai tare,mai zgomotos...
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Am fost din nou cu masina la un tester si am verificat masina si in mers si stand pe loc. La egr sta la relanti la 19% iar cand accelerez urca pana la 40 apoi inchide la 2.nu cred ca asta poate sa imi omoare motorul...turbina pe loc baga 102 desi ar trebui sa bage 100 iar in mers baga 170 cand ar trebui 128-130. Mecanicul mi-a zis ca nu mai are mult si o sa intre pe limp mode,iar cei cu turbina dau vina pe egr.ramane sa merg pentru a treia oara la ei sa vad ce fac ori o fac bine ori imi iau banii inapoi. Va urez un an nou fericit! La Multi Ani!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din experienta îți spun cã dacã îți apare codul P0108-07 o sa sfârșești în final prin a înlocui senzorul MAP. Și mie îmi fãcea la fel. Turbina dacã nu țiuie sa vajaie nu are absolut nimic. ÃŽncearcã pentru început sa cureți EGR și vezi dacã se mai egalizeaza presiunile. Personal te sfãtuiesc sa-l anulezi din soft și fizic. Vei scãpa de multe belele, iar motorul va funcționa muuuult mai bine. Posibil sa rezolvi problema doar cu atât.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
E vorba de 2 % care nu inchide egr,nu cred ca poate sa se mai egaleze ceva daca il curat pentru ca e prea mare diferenta si in plus turbina suiera foarte tare pentru ca baga prea mult .cand e turata la 2500 acum,inainte se auzea asa pe la 4000,deci turatie mare putere mica = geometrie variabila facuta prost . Nu am nici un cod de eroare deocamdata pentru ca nici nu ii dau turatie sa imi crape intercoolerul sau alte furtunase...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR