Ai uitat parola?


  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome: mers la relanti cu intreruperi usoare, din cand in cand merge f. Bine ,in general dupa ce se incarzeste
Am avut eroare acel robinet. Schimbat bobina si bujii. sters eroare (mergea la fel de prost) dupa 300 km eroarea a reaparut.
Ecu este anulat din soft si mecanic.
Multumesc!


Cod(uri) eroare:
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2007
Cod motor: Z16XEP
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,389
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra Z16XEP din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Dec 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Ecu nu poate fi anulat din soft Wink.
Fai o diagnoza si posteaza codurile.
Cauta aici diagnoza fara tester.
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Asa mi- spus cel ce a facut diagnoza.
Codurile de eroare sunt cele cu aprinderea pe cilindrii si ecu care nu functioneza.
Ideea e ca atunci dup ce se sterg erorile. masina are aceleasi simptome.
Nu are oscilari la relantii vizibile la bord, trage, nu sare mai mult de 8% consum,se simte o mica smuceala la schimbarile de trepte inferioare, dupa pornirea motorului cand relantiul ajunge sub 1000 ture motorul merge cu usoare trepidatii. La pornirea la rece se simt cel mai tare aceste simptome.
Multumesc.
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Daca ma poate ajuta un coleg, cu o recomandare la cineva din Pitesti,care chiar se pricepe la motoare pe benzina.
Multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
petre.stoica a scris:
Ecu este anulat din soft si mecanic.
Cred ca e vorba de EGR...,te vei convinge ca e asa!
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Scuze de Egr era vorba, dar tot nu am rezolvat problema.
Astept parerile voastre.
Multumesc!
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Credeti ca ar fi necesar sa schimb si senzorul de temperatura motor, cu toate ca nu da eroare pe tester. Am observat ca simptomele de mers neregulat se manifesta dimineata cand temperatura este sub minus .
Multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Situatia e intr-un anume fel...,sa vii de la meserias si sa ceri relatii pe forum.Cred ca vina iti apartine oarecum,deoarece nu ai cautat meseriasul potrivit! Erorile de aprindere defectuoasa,sunt destul de delicat de rezolvat si cind te afli linga masina...! Pareri fara nici un suport,e usor a debita,uneori e mai greu sa te abtii,in ideea de a nu indruma gresit... Poate esti dezamagit,de raspuns,dar una e sa raspunzi la o intrebare punctuala,simpla si alta e sa raspunzi la o intrebare complexa,ce presupune intrepatrunderea functionala a mai multor sisteme(aprindere,alimentare,mecanic,ma refer la starea supapelor, segmentilor,etc)
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
faci diagnoza
afli coduri de eroare
le postezi aici
primesti sfaturi.

nu ne dai coduri de eroare, schimba masina si ai rezolvat problema...
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns, ai dreptate, dar totusi e un motor simplu pe benzina.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 10,043
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

  • Garaj Mesaj Privat
nu e deloc un motor simplu pe benzina.
este un motor care are mai multa electronica pe el decat iti poti inchipui.
ecu, bobina, pompa de injectie, senzori, etc...
oricare dintre aceste computere poate genera erori, oricare dintre senzori poate genera erori, oricare dintre erori poate cauza o functionare defectuoasa a motorului.
poate e un motor mai simplu decat unul diesel, dar nu e un motor simplu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
petre.stoica a scris: dar totusi e un motor simplu pe benzina.
Cu cit stii mai multe...,cu atit iti dai seama cit de putine stii...! Simplu,nu-i asa...?! Cred ca il rezolvi in pauza de prinz...!
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Am schimbat senzor temperatura, si am incercat sa curat catalizatorul in mers(in a treia la 6000 ture cu pedala de acceleratie la blana, am repetat operatiunea de cateva ori). Merge ca noua.
E posibil sa se strice iarasi?
Am procedat corect?
Ms.
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Revin cu aceiasi problema, (rateuri mici la relanti, msrtor robinet aprins in bord),numai ca acum se simtea si miros puternic de benzina la esapament.
I-am scos sonda lambda 1(mufa) iar masina merge bine nu mai da rateu nu mai miroase a benzin la esapament.
Credeti ca pot merge asa cu ea?/Ce se poate intampla daca merg asa pana la schimbarea sondei?
Multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Extrapolind un pic,te-as ruga sa-ti inchipui cum te-ai deplasa dumneata legat la ochi..., ochiul motorului,in cazul de fata,ar fi sonda lambda care vede cum trebuie reglat amestecul carburant... In acest exemplu,am rezumat la maximum...!
  • jE

  • Mesaje scrise: 9,603
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Z18XE din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
big_electro, eu zic ca e mai bine sa mergi legat la ochi, da' sa stii ca esti legat, decat sa ai miopie, si sa nu fii constient de asta. Sau, poe cazul colegului, mai bine merge pe mapa de avarie, decat cu amestec foarte bogat.
Evident, ideal ar fi ca sonda sa fie schimbata cat mai repede, si pana se rezolva asta, masina sa fie miscata cat mai putin. Dar acum nu vorbim de ideal.
  • petre.stoica

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra Z16XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata