Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu am cautat un alternator BOSCh ,chiar exista unul pe stoc pe undeva prin tara dar era la un pret de imi clantaneau dintii in gura , ceva 17.000.000.ENORM
Referitor la problema cu bateria mai mare eu m-am lovit de alta belea.La masina alor mei am fost iarna trecuta sa luam alta baterie.Cea veche era de 55 si am vrut sa luam una tot de 55 numai ca aia de la reprezentanta BOSCH au zis ca ne vand dar nu dau garantie pt una de 55.Cica la a doau baterie de pe masina nu dau garantie decat daca pui una mai mare si cu greu ne-au dat garantie la una de 63.De asta ce ziceti?A mai patit cineva asa ceva?
Skip ads

  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mi se pare aberant.
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
La inceput am crezut ca vor sa ne prosteasca sa luam una mai scumpa , numai ca pina la urma cea de 63 era la un pret promotional in aceea perioada si am iesit mai ieftin decat cu cea de 55.
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@vladonero:
In principal "promotiile" se fac ptr :
ceva ce nu se mai(va mai )fabrica,
se apropie perioda de expirare(bateriile trebuie sa respecte niste norme de depozitare temp ,umiditate, durata etc).
sau pur si simplu chiar vor sa promoveze acel produs(am pus-o ultima)
Orice magazin piese auto trebuie sa asigure garantia pieselor vindute inclusiv acumulator.E foarte suspect ca nu au vrut sa dea garantie decit daca pui baterie mai mare.(timpenie).
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
orice produs nealimentar are minim o luna garantie...
nici nu trebuie sa ti certificat e stipulat in lege. In functie de categorie e durata garantiei. Nu stiu un pot sa intrebi sa-ti spune exact pt o baterie cat e garantia minima in lege. E suficient bonul/factura...
  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Bine treaba e din start aberanta atata timp cat pe certificatul de garantie nu exista nici un fel de date pr identificarea masinii. Puteam sa ma duc si cu o Dacie si nu comentau nimic si apoi scimbam eu bateriile. Very Happy.
Legat de bateria care era la promotie e vorba de o Varta Blue Dynamic care acum 2 ani era chiar ceva foarte nou asa ca....
  • sbirlut

  • Mesaje scrise: 140
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2005

  • Mesaj Privat
cind mi s-au dus doua diaode la mine erau cuplatii consumatori (stergatoare, casetofon, incalzire si cred ca am avut si dezaburirea cuplata ) iar bateria era ce cu care am cupmarat masina (nu stiu capacitatea baterieiei recomandata)
acuam am iar probleme ....am ramas fara curent deloc, adica sera am parcat masina (totul parea in oridine) si dimineta nu am ami avut gram de curent nici ledurile nu se mai aprindeau ..nimic nimic. Twisted Evil
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vladonero a scris:Bine treaba e din start aberanta atata timp cat pe certificatul de garantie nu exista nici un fel de date pr identificarea masinii.


sigur? mie mi-au trecut nr de inmatriculare si marca masinii pe certificatul de garantie.
Skip ads

  • vladonero

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Lol , la mine nu scrie ABSOLUT nimic pe certificat referitor la masina.scrie doar cat incarca alternatorul cu/fara consumatori.
Nu stiu dar mai la toate opelurile apar probleme la alternatoare si din cate am observat dupa vreo 150.000 cam la toate cedeaza.Azi a venit o cunostinta la mine cu o Astra "95 1.7TD cu motor de Isuzu si efectiv nu stiu unde sa gasesc diodele si releul din alternator.sper sa gasesc altul maine la dezmembrari si sa rezolv problema.Ahhh si pe alternatorul original nu pot identifica nici un cod ceva de identificare si in EPC sunt o groaza de modele de alternatoare la motorul asta
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
salutare! am schimbat motorul la kadetulmeu din 84, si am cuplat alternatorul la loc punandu-i firul rosu pe borna lui si am montat si firul albastru in lateralul alternatorului, dar am mai gasit un fir negru cu dunga galbena si nu stiu de unde "vine" si ca sa fie tot tacamul nu mai merge nici demarorul - arata contactul pus in bord dar cand dau sa rasucesc cheia nu se intampla nimic - se pare ca bendixul nu mai arunca... probabil l-am inebunit cu incercarile de pornire ale motorului
https://www.postimage.org/image.php?v=Pq15lWHJ
Oare ce sa fie?
  • ghytza24

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2009

  • Mesaj Privat
cine stie, este vreo siguranta la incarcare? mi sea aprinde becul rosu din bord (ala cu bateria) si am lumini slabe si e fara servo ce poate sa aibe ?
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
ori e sarit firul de excitatie din alternator , ori e moarta puntea cu diode, ori e mort releul de incarcare, releu care se afla in alteranator
Skip ads

  • alin092

  • Mesaje scrise: 101
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema asemanatoare si nu ii dau de cap.
Ieri cand sa plec la servici am pornit 2 min masina sa se incalzeasca si dupa cand sa plec cu ea am aprins farurile fiind dimineata si intuneric,surpriza ca motorul s-a oprit,am pornit din nou si a mers,dupa 2 km de drum mi s-a aprins becul la baterie,am mers cu farurile stinse pentru ca nu vroiam sa mi se opreasca din nou si poate aveam norocul de a nu mai porni deloc.
Cand am ajuns in parcare am oprit masina,cand sa ii dau la automat nu pornea,nu invartea electromotorul deloc,ca si cum bateria este consumata complet(Bateria este ROMBAT de 75 cumparata noua de 2 ani) si imi licarea Check Engine.
Cand am terminat programul am dat la automat si a pornit dar becul de la baterie stand aprins,cand am ajuns acasa am pus ampermetrul pe ea si nu imi indica bine atunci cand erea pornit motorul...15,5 la relantiu cu luminile stinse,cand acceleram crestea pe la 16/17 iar cand erea la relantiu cu luminile aprinse 15.3 ...
Mi-am dat seama ca este Regulatorul de la alternator(l-am schimbat cu 50 lei nou comandat dupa ....
L-am schimbat si am pus din nou ampermetrul si acum imi incarca bine,am pus testerul/diagnoza pe ea si mi-a dat eroare la imobilizator pentru ca a fost deconectata bateria...i-am sters eroarea si am pus din nou,acum nu mi-a aparut nici-o eroare.
Dar in bord dupa ce pornesc imi ramane aprins becul de la Baterie.
Am verificat toate sigurantele din tablou si cele de langa baterie si etc si nu am gasit nici una arsa.
Detin o Vectra B din 96`,1.6/75CP X16SZR.
Astept un raspuns multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR