Ai uitat parola?


  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

Salutare dragi colegi !
Sunt proaspat posesor al unei Zafira 1.8 si am ceva probleme dupa cum urmeaza:

Simptome:
- Cand motorul nu este in sarcina, la 4000 de turatii incepe si oscileaza intre 3500 si 4000 (aprox.) acesta fiind maximul de turatii cu pedala de acceleratie in podea.(vezi video)

- Cu motor in sarcina la depasirea pragului de 3500 turatii se aprinde martorul esp (triunghi cu urme de derapaj) si imi limiteaza viteza la maxim 55 km/h. Daca opresc si repornesc motorul , martorul esp nu mai apare si merge normal pana ajung din nou la 3500 turatii.

Mentionez ca martorul check engine este permanent aprins , consumul este considerabil mare, motorul il simt ca si cum ar trage de niste roti infranate, porneste mai repede (dar nu sfert) la rece decat la cald, are mici oscilatii in relanti si accelerarea se face cu putina intarziere fata de momentul comenzii la pedala .

I-am facut o diagnoza la reprezentanta Opel in VN si dl. Inginer mi-a diagnosticat-o (cu cuvintele d-lui. ) "probabil ca 100% este ECU pentru ca a mai avut asemenea cazuri la motoarele 1.8 benzina" .

Cod(uri) eroare:
1500
0340
Si inca un cod pe care momentan nu il am (raportul de diagnoza in torpedou) Razz
Model: Zafira
An fabricatie: 2001
Cod motor: Z18XE
Debitmetru nou

Am scris in speranta ca voi mai auzi ceva pareri de la colegii trecuti prin aceleasi simptome.
Chiar nu as vrea sa cumpar un ECU doar ca sa aflu ca nu era de la el.
  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

REZOLVAT

schimbat senzor ax cu came
  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

as fi recunoscator daca ma poate lumina cineva (ca eu nu mai inteleg nimic) :
dupa 3 zile de functionare ( aprox. 10km si vreo 2 ore motor in relanti) a revenit la aceasi problema
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2013

Ce tip de senzor ai pus? Dupa ce ai montat senzoru a functionat corect? Sunt multe "facaturi" aftermarket...
  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

A functionat corect. Din pacate am pus un senzor aftermarket ceva la 130 lei. Imi inchipuiam ca va fi ceva diferenta fata de siemens dar chiar in halul asta nu am crezut. Oare asta sa fie ? La si luat draq pe senzor ?
  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

Gabor Tiberiu a scris:Ce tip de senzor ai pus? Dupa ce ai montat senzoru a functionat corect? Sunt multe "facaturi" aftermarket...

Am folosit un senzor marca Delphi, nou si se pare ca prost sau...
Pe cel care l.am schimbat , l.am gasit cu firul atingand de rola dintata de pe axul cu came si tocit prin frecare pana la firele de cupru. Ma gandesc acum ca prostul : sa fi afectat ECU treaba asta ? Dar de ce a functionat normal o perioada dupa ce l.am schimbat ?!?
Ce marca de senzor imi recomandati ? (am dat un serch pentru siemens si nu apare pe nicaieri)
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z 17 DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2009

Iei senzor oem (GM). Stii vorba aia dai un ban dar stai Ón fata
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2013

Daca vrei.. am eu un senzor, original. Am schimbat motoru si miau ramas cateva piese
  • zafiraPH

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira Z18XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Dec 2016

Merci Gabor Tiberiu dar intre timp am descoperit ca problema avea de fapt alta cauza. Mufa de la sonda lambda de sub motir era scoasa. De cand am pus.o la loc merge ok. Sau aproape ok pentru ca nu are un stil de pornire constant, uneori porneste mai repede alteori mai greoi.
Multumesc pentru sustinere.
Drumuri bune fara evenimente rutiere !
  • Gabor Tiberiu

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Salaj
  • Masina: Vectra Z18XE din 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2013

Bine ca ai rezolvat.

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata