Ai uitat parola?


  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Buna ziua, este vorba despre un opel astra H A17DTR. Azi mi-a dat eroarea P1120-52 Accelerator peddal position sensor 1 and 2 signal incorect ratio. Stiu ca e de la pedala de acceleratie. Daca imi poate spune cineva ce inseamna? cum se poate repara? Va multumesc Sarbatori fericite!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Stie undeva unde e situata clapeta de acceleratie? Imi spune ca eroarea ar fi de la senzori.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,255
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Mai intai ai spus ca e de la pedala, acum ca e de la clapeta.
Daca eu iti zic sa cureti pinii de sub UEC, ce parere ai ?
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Am intrebat unde e aia pentru ca senzorii s-ar putea sa lucreze gresit datorita ei. Citeam pe undeva pe net ca ar putea fi comunicatia intre ele datorata mizeriei de pe clapeta. Bun srry de neclaritate. Stie cineva unde sunt cei doi senzori? Ma gandesc ca in jurul pedalei, dar din pacate pana prin 4 nu mai prea lucreaza serviceurile si e cam aiurea sa merg subturat. Daca sterg eroarea masina merge ca noua,.. pentru cativa km (1-2) dupa care reapare si isi revine in modul caruta Smile.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 478
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra y20dth din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2008

Din pacate ptr tine citesti dar nu intelegi.Si nu ai nici bagajul minin de cunostinte sa te descurci singur.Iulian ti a spus ce trebuie sa faci,dar tu cauti senzorii de acceleratie.Cauta pe forum eroarea respectiva si o sa vezi cauza.Din fericire nu trebuie sa schimbi nimic.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,724
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

Eroarea din prima postare se refera la pedala de acceleratie, are 2 senzori pe ea, 2 potentiometre.
Cauta pe net pedala acceleratie astra h si vei gasi poza.
O desfaci, o cureti bine, o masori sa vezi ce rezistenta iti da cand o misti (sa creasca sau sa scada dar sa nu aiba intreruperi) si apoi daca e ok o pui inapoi pe masina.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Ok, multumesc de raspuns, maine o desfac. O sa ma uit si la pinii de sub UEC. Nu le am cu eroriile si din cate citeam pe aici pe forum si pe net e genul de problema (de nimic) din care service-urile sug bani bagandu-ti pe gat tot felu' de piese si avarii inventate in asa fel incat o ieie razna si inlocuiesti pana si injectoare si chestii. Suntem in Romania,.. Si ca o mica paranteza (saritura de la subiect exemplu de caz). Unui cunoscut acu' vreo 5-6 ani la Peugeot i-au cerut pentru o siguranta arsa 1100 lei, asta cu toate ca niste prieteni i-au identificat problema (se vedea siguranta in panou usor) i-au facut un pod (fiind duminica seara nu au gasit magazin sa cumpere). Bizonul nu si nu, ca e masina buna, ca nu face prostii de genu'. Geaba i-au zis astia si i-au aratat ca merge, mai mult i-au aratat pe net cum ca se gasesc cu vreo 10 lei set de sigurante. I-au bagat pe gat tester, manopera, inlocuit nu stiu ce piese,... total 1100 lei. Ani am facut misto de fraier dar ideea e cat de hoti sunt service-urile si tocmai chestie de genu' vreau sa evit.

Ca o mica paranteza la problema mea. Se da jos greu pedala? Am cunostiinte minime de mecanica (EGR-ul mi l-am dat jos si pus inapoi curatat ieri, am desfacut panouri usi sau chestii), cu testerul nu le am inca d-abia ieri l-am luat deci caut orice da pe net. As duce-o la vreun mecanic dar dupa cum spuneam nu lucreaza.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

http://www.youtube.com/watch?v=NmDuGhzjfPM cum se curata ECU si UEC la opel astra H diesel si benzina
http://www.youtube.com/watch?v=vUY2E9eF8nI - demontare pedala acceleratie GM.
Inainte sa ne apucam de treaba trebuie retinut deconectam bateria!

Maine ma apuc de treaba, nu o sa dau jos pedala decat daca e nevoie (caz in care s-ar putea sa va mai cer sfaturi). O sa curat doar UEC, ECU si senzor intrare in pedala. Mersi Iulian1971 de sfat, nu toti ne stim la tehnica ca tine Sad, eu d-abia acum invat, daca nu era cu sarbatorile si cu faptu ca 99% ma incaltau cu asta in service sigur eram in primu' service). P.S. daca are cineva nevoie de ceva citiri prin Cluj de Op-Com le fac moca acu' ca mi-am luat. Nici mie nu imi placea cand ma incalta cate unu ~100 lei pt 3-5 min de treaba. Daca aveti nevoie contactati-ma pe muth_tudor@yahoo.com. O sa revin cu detalii dupa ce repar (sper sa fie atat)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 6,255
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra Z19DTL din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2006

Curata mai intai UEC si fa o proba.
Daca mai da eroarea, treci la pedala.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Cu ala incep, ma gandesc ca ar putea fi si ECU, acum ca i-am vazut pozitia, am fost cu masina la spalatorie (jet) si am insistat sa ii scot sarea pe la roti. Oricum in primavara/vara vreau sa o duc sa ii curete bine si EGR-ul (eu l-am curatat dar asa cat de cat), galerie admisie aer si clapeta acceleratie.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Am facut-o si mi-e sa no fi comis-o. Am desfacut suruburile cum arata in filmulet. Am scos UEC-ul, am curatat bine cu spray de contacte bornele, si pinii. Bineinteles toate cu borna baterie scoasa. Am dat cu putin spray si pe mufa pedala, si surpriza, nu porneste. Am pus bateria la incarcat la redresor sa nu fie din cauza frigului. Ca norocu acu' e si cea mai friguroasa zi din an, -7 g la cluj si poate fi si de acolo. Nu merge nici inchiderea centralizata, nu merge mai nimic. Zic ca ar putea fi bateria deoarece nu mergeanu nici luminile de habitaclu, dupa 10 min de incarcare si-au revenit. Revin cu detalii.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Am rezolvat pornirea era o borna nestransa bine la baterie. Dar din pacate eroarea persista. Maine sau luni o sa desfac si ECU si pedala. Tare mi-e ca potențiometrul face figuri, accelerează oarecum pana in 2900 rpm dar f rau si nu trece de 3000 rpm. O sa revim cu detalii. In caz ca trebuie sa cumpăr pedala o iau din dezmembrări. Trebuie exact pt opel astra h de 125 cp sau pot si de la alte modele de astra h?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,724
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra Z19DT din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Dec 2010

Lasa ecu in pace.
Desfa pedala de acceleratie intai.
Tu desfaci uec si ecu in loc sa desfaci exact unde iti zice ca ai probleme...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Nu merita sa demontezi sau sa cumperi senzor de pedala,decit dupa ce verifici cu testerul functionarea celor 2 potentiometre din senzor...,daca trebuie se va ajunge si la demontare senzor,urmat firesc de verificare parametri in cupla instalatiei(plus,minus,semnale) senzorului, deoarece e posibil ca sa fie o problema de contact(lipitura rece) in calculator pe firele de semnale,caz in care la senzor totul e in regula. Cine se grabeste la cumparare,de cele mai multe ori au regrete...,asta e!
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Multumesc de raspunsuri. Si problema de lipitura rece in calculator cum o rezolv? Ce e tare e ca testerul imi zice exact ce e, P1120-52 doar ca nu am gasit nicaieri ce inseamna acel 52.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Diagnoza auto,nu inseamna doar sa citesti erorile,aceasta-i doar pentru incepatori... Pe valori reale,se poate vedea functionarea fiecarei "piste" din senzorul de pedala! De ce sa muncesti mult si fara rost, cind se poate muncii putin sau deloc... Problema de lipitura rece in calculator,daca va fi cazul,o va rezolva cineva pregatit pentru asa ceva,nici intr-un caz dumneata...! Indiferent ce vei dori sa remediezi la masina,documenteaza-te,invata si abia apoi apuca-te de treaba...,oricum lipsa de experienta iti va fi o reala piedica...
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Sa se mai incalzeasca doar, sper sa ii dau de capat. Sunt -8gC in Cluj. Masina merge deocamdata pana in 3000 rpm dupa cum spuneam. Daca nu m-oi descurca o sa o duc la vreun specialist. Doar ca de specialisti cum sunt in Cluj care iti recomanda doar sa inlocuiesti prin eliminare cate o piesa ma feresc. De aceea imi bat capu'. O sa o duc la x-luscu si o sa zica ca e pedala (de ex.) iau pedala, imi apare peste cateva zile iara si o sa dea din umeri ca de fapt erau defecte in lant si era senzorul, iau senzor si ma incalta cu ECU-ul si ui asa mai bine incerc sa ma feresc. Vad ca esti in alta tara big_electro, dar nu cred ca ai uitat ce e in service-urile de la noi si faptul ca pe defecte de genu' se fura cel mai fain (chiar si daca fara intentie, poate e chiar paralel omul dar se da specialist). Da am o oarecare lipsa de experienta dar de aceea intreb. Am curatat cu succes UEC-ul, (problema cu bateria o sarim am fost grabit ca imi inghetau mainile pe scule), EGR-ul. Te asigur ca o sa ma invat incetuc si cu OP-Com-ul. Nu cred ca cineva s-a nascut invatat. Razz
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Am hotarat azi sa dau jos pedala de acceleratie sa o curat. S-a dat jos surprinzator de usor, 3 suruburi, cam greu accesibile dar cu o tubulara de 10 m-am descurcat. As vrea sa ajung la cele doua potentiometre de care ziceti, cum ajung? Nu am gasit tutoriale pe net doar cum sa dezmembrez interiorul pedalei. Pedala are printr-un ax conectat pe partea opusa a ei niste contacte care se misca in acelasi timp cu miscarea pedalei (ating contactele in functie de cum accelerez). Nu am reusit sa imi dau seama cum se desface pt a putea desface carcasa, si logic ca nu am tras ca boul. Momentan am introdus in carcasa deschisa putin spray de contacte (i-am facut dus) si i-am curatat contactele. Carcasa e pe calorifer la uscat pana deseara sau maine (spray-ul se evapora usor). Pareau cam murdare contactele,.. sunt optimist iarasi. Inca o intrebare, OP-com-ul imi arata la un test la senzorul 1, 9Vsi la senzorul 2- 4 volti (sau 0,9, 0,45) de asemenea cand acceleram la maxim imi arata ca pierde din prcentaj 0%-25%-40%,.. si pe aici pierdea scadea la 0). Va multumesc Smile.
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Am pus inapoi pedala, nu am desfacut potentiometrele (nu am stiut cum). Am curatat doar contactele foarte bine cu spray de contacte. Eroarea persista. Maine o sa desfac si ECU sa ii curat contactele. Chiar nu stie nimeni cum se desface carcasa pedalei de acceleratie?
  • CountPorcula

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Mai 2013

Azi am desfacut si curatat si ECU, ambele mufe si care intra si din el. Eroarea persista, cel mai probabil e clapeta sau ECU defect. Inainte imi arata ca si cand ar da sa porneasca curatare filtru particule, am uitat sa mentionez timp de cam 2 luni imi facea foarte des eroarea asta cam din 100 in 100 km, trebuia sa am grija cum stau cu masina in ~3000 rpm ca incepea. Acum imi arata ca si cum nu ar fi terminat, bobina aia intermitenta (nu arata nimic in + pe OP-Com) si cand sa misc masina din loc, in primii 2m se stinge si apare masina cu cheie, si nu trage mai mult de 3000 rpm nici scoasa din viteza. Cat timp e bobina aprinsa masina se tureaza normal 3000-4000+. O fi ECU?

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide