Ai uitat parola?


  • nescafe_frappe

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Hello! Am o intrebare, am cautat pe aici insa nu am gasit exact detalii (am gasit discutii din 2010, deci nu sunt chiar de actualitate) - asadar, daca ma repet, iertare!
Si-a montat cineva alarma pentru pornire motor de la distanta? Ma intereseaza toate detaliile, si, per total, daca modificarile care se fac pentru aceasta adugare merita. Pe vremea asta inghetata mi se pare minunat sa te urci intr-o masina calda - totusi, nu as vrea sa intru prea tare in "creierul masinii", daca se poate deteriora ceva.
Multumesc anticipat!
La multi ani tuturor!
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Salut. Ce motor deti ? Diesel, Benzina ?
  • nescafe_frappe

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

1.7 tdi 125 cp
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Am inteles. Inutila pornirea motorului din "telecomanda" sub 5...10 C afara. La ralanti nu se va incalzi niciodata dieselul la asa temperaturi mici, poti testa. Te alegi doar cu consum de combustibil, uzura motor, uzura ulei, uzura filtru de particule, poluare, etc. Unica solutie este un incalzitor auxiliar. E scump dar merita. Eu asa am rezolvat-o. Pentru 0.5 L de combustibil si 30 minute de functionare a sistemului ai motorul la 80C si salonul incalzit la plecare. Daca vrei detalii si demonstratie live da-mi un pm.
  • catalin1985

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra B16XER din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2009

Salutare! cat te-a costat sisitemul aux de incalzire?
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Pai...350€ unitatea de baza + 75€ un mic ceas de contorl al unitatii de baza care se poate lega la alarma masini ca sa poti porni instalatia de la distanta + un modul de pornirea climei in standby 160€ + ceva accesorii pentru instalare si manopera 150€. Cam 750€ in total. E un pret bun fata de optiunea de montare la dealer/service de 1500€.


  • anghelvlad

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Nov 2013

sau poti monta un radiator electric suplimentar care da caldura instant
  • Okta43

  • Mesaje scrise: 819
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2010

Quick Heat https://www.drive2.ru/l/7032835/
Baga cald in maxim 2 minute.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,739
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

La diesel nu este recomandata tinere motorului la ralanti pentru mult timp. Se uzeaza plus ca nu se incalzeste prea mult.
Poti monta Webasto sau incalzitor electric aftermarket.
  • Kickazz

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jul 2011

nici la benzina nu e recomandata tinerea la relanti
  • bamo

  • Mesaje scrise: 468
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Sep 2010

@Kickazz daca nu e deranjul prea mare, te rog sa argumentezi ideea pe care ai enuntat-o.
  • nescafe_frappe

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jul 2008

Dar de ce sa fie tinuta mult? 10 min, pana se dezmorteste motorul...
  • florake

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2014

la temperaturile de acum poate fi tinuta in parcare cu motorul pornit mult si bine. tot degeaba.vorbesc de diesel aici. am plecat dimineata din ghencea si abia pe la stefan cel mare incepuse sa bage caldura puternic. si s-a circulat foarte bine. sa traiasca nenea ala care a inventat scaunele si volanul incalzite!
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,739
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2010

nescafe_frappe a scris:Dar de ce sa fie tinuta mult? 10 min, pana se dezmorteste motorul...


nici-o masina nu se incalzeste in 10 min.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 4,628
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra Y20TDH din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2006

bamo a scris:@Kickazz daca nu e deranjul prea mare, te rog sa argumentezi ideea pe care ai enuntat-o.


se infunda catalizatorul pentru ca el nu isi face treaba decat dupa ce masina a ajuns la temperatura de lucru si temperatura din catalizator este mare incat reactiile chimice sa aiba loc. altfel se fac doar depuneri pe acel fagure interior si se infunda incetul cu incetul mai ales la diesel unde este mai multa calamina...
scrie si in cartea masinii ca nu se lasa motorul la relanti pentru incalzirea acestuia...
il pornesti, lasi maxim 1 minut sa mearga la relanti (sa ajunga uleiul in toate lagarele) si ai plecat cu turatii mai mici pana se incalzeste putin motorul apoi conditii normale de functionare.
  • RaduRek

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Dec 2010

Ahaa...deci d-aia n-am eu treaba cu filtrul de particule - catalizatorul....eu cred ca nici nu am asa ceva montat pe masina, niciodata nu mi-a creeat probleme(kidding). Pentru ca pornesc motorul cand e deja...cald. Deh Eberspacher/Webasto.
Asta a fost prima investitie care am aplicat-o masini, imediat ce am cumparat-o de la dealer. Am preferat sa investesc in asta decat sa extind garantia sau casco.
Eu il folosesc astfel: Cand nu ma grabesc sau necesitatea impune(gheata/zapada) il pornesc din telecomanda(din casa) cu ceva timp inainte(15-30min). Daca nu e graba mare si necesitatea nu impune il pornesc cu 1-5 min. inainte, incalzitorul de 5 Kw ajutand motorul sa se incalzeasca mult mai repede, chiar si in mers. Ai motor cald - ai tot ce trebuie. La destinatie il las pornit daca treaba ce o am de efectuat nu depaseste ~ 30 minute. La intoarcere motor cald masina calda. E AUR pe vremea asta...Trust me.


  • liberlamare

  • Mesaje scrise: 3,238
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 1.9 DT din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Mai 2007

pana la urma masina trebuie sa ne ofere confort, asa ca ce ma intereseaza cat merge la relanti, asa mai bine o iau pe jos, benzinara mea o pornesc din casa si o las 12 minute,atat cat e setat ciclul de functionare, cand cobor e cald si masina dezghetata, daca trebuie ii mai dau 12.
Daca am nevoie de diesel neaparat ii dau si ei drumul, nu se dezgheata dar macar se dezmorteste, cat pot evit pornirea dieselului sub -5 grade.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide