Ai uitat parola?


  • Mariusops

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

Salutare, am si eu o problema cu un H din 2005 cod motor Y17DTH 74kw.
De când a dat frigul îmi cam face figuri la pornire, porneste la prima cheie si după vre'o 10 secunde se opreste singură, îi dau iar la utomat dar niciunul rezultat, abia după 6-7 încercări îmi porneste iar.
Am fost la service, am schimbat bujiile, pe tester a dat OK, fără probleme, crezând ca am scăpat de cosmar dimineata următoare dau la automat porneste după care îi ia răsuflarea si iar pun contactul îl iau si tot asa ..Mai dau la automat nu vrea si după câteva încercări bune îmi porneste. Am plecat iar la service iar cei de acolo nu stiu ce sa mi zică, nici ei nu stiu ce are masina .
Se comporta normal masina în mers, doar la pornire îmi face probleme


Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Y17DTH
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

Cred ca se dezamorseaza circuitul de alimentare.Verifica-l cu atentie,mai ales in zona filtrului de motorina(cuple rapide,garnituri capac..).Codul motorului tau e z17dth,ca e euro 4,incepe cu z..
  • Mariusops

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

Da ,scuze ..Z17DTH..
Am schimbat filtru astăzi. .cel de la service mi a spus ca era capacul puțin slăbit ..Și dacă tot face figuri și acum mi a spus sa cumpăr o supapa unisens sa o instaleze acolo, ca cică s ar duce motorina înapoi în rezervor ..Și la prima cheie pornește deoarece rămâne pe pompa de înalte și puțin în filtru ..Acum sa văd Cum sa comporta după ce I am schimbat filtru ..O las 3 4 ore sa văd Cum sa ee comportă. .La ce te referi cu ""cuple rapide""?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

La mufele conductelor de motorina ce intra in filtru.
  • Mariusops

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

Și ce ai zice sa i fac?
Tu ce i ai face?
  • dan cristi

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra y17dt din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Aug 2014

Eu m-as uita atent daca se vad urme de motorina pe la capacul filtrului,pe la garnitura surubului ce strange capacul si pe la acele mufe.Daca tot iti trage aer,ai putea sa te gandesti la o solutie de a sunta cumva filtrul de motorina,adica sa cuplezi cumva intrarea in filtru la iesirea din filtru,ca sa te lamuresti daca se dezamorseaza pe acolo sau nu.
  • Mariusops

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

Înainte sa o pornesc am desfăcut bușonul și a ieșit aer, deci pe undeva trage aer..
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

problema veche asta cu dezamorsarea.cauta pe forum discutiile privind dezamorsarea si o sa te lamuresti ce ai de facut. incepi cu racordurile la retur conducte motorina si termini cu oringuri injectoare. sau mai rau cu pompa de injectie...etc. citeste ca te lamuresti.
posibil si probleme pe la garnitura filtrului de motorina.
  • Mariusops

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra Z17DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Dec 2016

Am pigulit tot și degeaba ..furtunurile sunt ok ..absolut totul ..cică furtunul care se duce pe pompa de înalte pana acolo are o supapa de sens ..E rotunda..Și ca aia nu ar mai funcționa ..Și nici ei nu stiu cum se numește cu exactitate aceea piesă. .Am fost sa o cumpăr și I am arătat la respectivul vânzător ceea ce vreau și nici eu nu știu cum ii spune la aceea piesa
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

Se poate sa nu fie originala de aceea nu știe ăla.
  • drancamihai

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Nov 2008

Si pana la urma ai rezolvat problema sau nu? Am si eu o problema de genul si sincer nu mai stiu la cine sa apelez pentru ca nimeni nu a depistat problema deocamdata.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

foloseste si tu functia de cautare.
Si spune ce motor ai.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,717
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

Pt Mariusops,
Supapa se poate verifica foarte simplu .o scoti si sufli in ea .
pe o parte nu treb sa treaca aerul.
daca este defecta o inlocuiesti.
daca nu ai de inlocuit oringuri.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide