Ai uitat parola?


  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

Buna ziua,

Sunt nou pe aici, si de ceva timp posesor Opel Astra.

De ceva timp imi apare in bord mesajul 'Diesel particule is full, continue driving' bineinteles si un martor in dreapta si bineinteles nelipsitul fum alb,albastrui. Dupa ce continui sa merg (10-15-20 min) mesajul dispare la fel si martorul. In timpul regenerarii consumul de conbustibil creste (Ex: daca sunt stationat consumul instantaneu creste de la 0.4L/H la 1.8-2.4L/H)
Da, am fost la tester, ca tot omul care nu mai vazuse asa ceva sa vad daca este normal. Acolo mi s-a spus ca este normal ca la un interval de 350-400 km isi face regenerarea respectiva
Are doua tipuri de regenare : silent (in care nu te avertizeaza in niciun fel dar creste consumul instantaneu si se tureaza singura , sta in 1000rpm) si cea in care te anunta si consumul un pic mai mare.
Am spus ok , ce fain, face treaba singura.

Alte chestii nu s-au vazut la tester, doar ca un injector ar fi putin mai lenes decat ceilalti dar nu este ceva de speriat si sa alimentez o perioada cu motorina mai buna si eventual un aditiv la cateva plinuri.
Bun, am facut si asta.

Problema este ca isi face prea des regenerarile, nu apuc sa fac kilometrii respectivi (maxim dar maxim 50) si in plus ca din cauza asta , nu mai calculeaza viata uleiului din motor corect. Am 2000km de la revizie si deja imi afiseaza ca uleiul este dus(Remaining oil life 10%), dar el este acolo la nivel si arata bine. Din ce am inteles el scade viata uleiului la fiecare regenerare a filtrului.

O curatare fizica a fitrului ajuta? Are totusi o eroare computerul de face calculele astea incorecte?
Sincer este putin deranjant cand stai in trafic si incepe sa scoata fumul ala de faci ceata la semafor Smile (aproape zilnic)

Data viitoare o sa si filmez daca este necesar sau cineva interesat.

Aveti, va rog un sfat? O solutie?

Multumesc si scuze daca sunt offtopic.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,439
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2004

Verifica EGR, etanseitate traseu admisie (furtunuri), regulator debit, injectoare.
Daca dupa toate investigatiile astea nu se rezolva problema, solutia extrema ar fi anularea DPF.
Viata uleiului scade proportional cu numarul regenerarilor deoarece uleiul se contamineaza cu motorina in timpul regenerarii.
  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

Salut, merci pentru raspuns!
Ti-am trimis un mesaj privat .
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,433
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra z17 dtj din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Dec 2009

@droll,ce ai rezolvat?
În seara asta am primit și eu același mesaj în bord.
  • corneliu _adp

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Y17DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2016

Și eu sunt interesat dacă s-a rezolvat că și a mea își face regenerări mai des în ultima perioadă. Ce mă nemulțumește pe mine este că își face regenerare imediat ce o pornesc ceea ce nu mi se pare normal, nici nu se ridică apă și deja o apucă, mai ales daca stau cu ea pe loc la relantiu. A mai pățit cineva la fel?
  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

Salut,
Nu am facut inca reprogramare.
@corneliu_adp : da, si eu patesc asta si deja este chiar enervant.
Am intrebat la service si despre asta si mi s-a sapus ca se intampla atunci cand el isi incepe procesul asta de regenerare si nu asteptam sa-l finalizeze, oprim motorul si atunci cand repornim el o ia de la capat ... ceea ce mi se pare absurd, oricum nu l-am oprit niciodata.
O sa fac o reprogramare saptamana viitoare.
Daca aflati ceva va rog sa ma anuntati si pe mine.
O seara buna.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTJ din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Dec 2004

Nu poate porni regenerare cu motorul rece.
Cum trageți voi concluzia ca aveti regenerare?
  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

Afiseaza in bord mesaj si se aprinde martorul din dreapta.
Sau daca nu afiseaza mesajul(regenerare silentioasa) se tureaza singura cu un consum instant mai ridicat si bineinteles fumeaza si implicit scade viata uleiului, verificam in bord.
Salut.
  • corneliu _adp

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Y17DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2016

Eu am observat niște ulei pe furtunul de la intercooler și mi se pare că nici nu este foarte fix / etanș in prinderea aia cu siguranță.. ar putea fi și asta o cauza? Poate garnitura / oringul ăla din interiorul furtunului să nu mai etanșeizeze cum trebuie? Dar nu simt nicio scădere de putere, masina se comporta normal, iar consumul este ok. Oricum aș vrea să-i curăț și EGR și parte din admisie pt că am constatat pe tester și nu e prima dată că valoare EGR este 0 și nu înțeleg de ce? Dar nu am avut și nu am nicio eroare. Dacă mai are cineva păreri? Da este ciudat dar adevărat își face regenerare dacă o las la relantiu câteva minute, sau imediat după ce pornesc, nu apuc sa fac un km, doi....
  • klod

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

Droll》》regenerare silentioasa《《 pai ai si regenerare zgomotoasa😅?
Eu cred ca voi cautati defecte care nu sant la masina voastra, e normal ca masina sa stea pe la 1000rpm cateva minute cu temperaturile astea,

Daca crezi ca-ti face regenerarea des icearca sa cureti egr-ul, clapeta de acceleratie si sa resetezi senzorul de presiune diferentiala, in acelasi timp controleaza si nivelul de ulei ca datorita faptului ca intrerupi o regenerare o foarte mica cantitate de ulei se duce in baia de ulei.
  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

@klod : am spus exact ce mi s-a spus la service, nu sunt expert, motivul pentru care am apelat aici. se pare ca exista si una zgomotoasa Smile
nivelul de ulei este la Maxim.
Merci.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

exact asa face si a mea astra j 17dte eco flex motoru rece prima pornire o apuca regenerarea dupa nici 60 km de la ultima ..azi am fost la reprezentanta la un test si a iesit ok mi-au zis ca nu apuca sa se regenereze de pt ca nu ajunge la temperatura optima
  • corneliu _adp

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Y17DT din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2016

Păi și nu ar trebui că motorul să ajungă la o anumită temperatură? Asta mă neliniștește și pe mine și nu cred că e normal? Are cineva păreri? Dacă a mai avut cineva problema asta?
  • CSLAR

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2014

Salut,
Am de circa 2,5 ani un Astra J Sports Tourer, motor 1,7 CDTI (A17DTR), fabricatie 2011, luat de la SH, iar acum are real, putin peste 249000 km (identificati ieri la tester).
La drumuri lungi nu am avut probleme sau nu am primit mesaje de regenerare a filtrului de particule, pana la mijlocul lunii trecute, cand in timpul unei calatorii, dupa cca. 160 km de la plecare, fara a opri masina, mi-a aparut mesajul ca filtrul de particule este plin, dar becul martor (galben) din dreapta NU MAI PALPAIA, si nici nu mai primeam semnale acustice la 2-3 minute (cca. 6-7 semnale pana la finalizarea curatarii). Am circulat in continuare, iar cand am ajuns la destinatie (dupa cca. 50 minute), am oprit masina dar nu si motorul. Dupa cca 1-2 minute de mers la relanti, a disparut mesajul din ecranul de informatii iar becul martor s-a stins. La mers prin oras, regenerarea filtrului se facea dupa cca. 220-250 km., iar atunci nu am oprit niciodata motorul.
Dupa revenirea din acea calatorie (inca 250 km), iar a inceput regenerarea filtrului, dar de aceasta data becul martor palpaia, si primeam si avertizarile acustice.
La finalul lunii trecute, dupa cca. 600 km facuti fara probleme (in exterior), iar a inceput sa se regenereze filtrul, din 50 in 50 km. Ieri am fost la service pentru regenerare mecanica a filtrului, si cei de acolo au constatat ca aceasta nu se mai poate efectua. Filtrul avea un grad de umplere de 103%, (desi in bord nu aparea nici un mesaj), km. reali ai masinii (cel care mi-a vandut-o a modificat kilometrajul cu 70000 in minus... asa ca atentie la masinile SH) precum si km. parcursi de la ultima regenerare (36 km.). Dupa mai multe incercari (turari motor, fum de parca era o ... RABA veche, cresteri de temperatura in filtru la 720-750 grade si raciri (in 600 secunde) pana la 125 grade) tot nu scadea nivelul de umplere de 103%.
La finalul diagnozei, secventa programului de calculator pentru EGR transmitea mesajul ca filtrul nu mai poate fi regenerat.
La diagnoza nu au mai fost depistate alte probleme.
La plecarea din service, dupa cca. 5 km, iar am primit mesajul ca filtrul este incarcat, becul martor palpaia si primiem si avertizari sonore. Dupa a 6-a avertizare (cca 15-20 minute), becul martor a ramas aprins continuu. Nu am oprit motorul cca. 70 minute, timp in care fumul scos era intepator, cam negru si fff MULT (am fost injurat de unii intr-o parcare din aceasta cauza). Cand am ajuns acasa, am decis sa opresc motorul, desi inca mai aveam avertizarile in bord.
Astazi de dimineata, la -21 grade, masina a pornit fara probleme, desi avertizarile de filtru plin au persistat. Azi am mers cca 15 minute cu masina (in 2 reprize), avertizarile nu au disparut, dar am decis sa renunt la acest filtru (unul nou este cca. 2000,- EURO din cate am inteles.). Joi dimineata sunt programat la service pentru aceasta operatie (eliminare fizica si din calculator). Am inteles ca aceasta operatie dureza aproape 2 zile (m-au avertizat ca va trebui sa las masina pana vineri).
Nu stiu daca am luat o decizie corecta (desi am primit garantii destul de solide de la service ca nu este afectat nimic... decat MEDIUL (in loc de particole albe... vor fi negre)). Din cate am citit pe aici, majoritatea parerilor sunt PRO eliminare EGR, dar una facuta profesional.

Un mic detaliu: In ultimele 6 luni am alimentat numai cu motorina aditivata (de la PETROM si MOL), pana la aparitia problemei acum aproape o luna. Ultimele 3 plinuri le-am facut cu motorina normala (m-am gandit ca aditivii din motorina sa fi cauzat imbacsirea filtrului).
Cam acestea sunt intamplarile mele pe acest subiect (cam lungi...).
Voi reveni cu pareri dupa eliminarea EGR.
Astept si alte pareri ... sau intrebari
  • cristianmihai

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suedia
  • Masina: Astra a17dtr din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Fratilor dimineata cand porniti masina, 1 minut sta la 900 de ture iar dupa acea creste turatia la 1000 se autoincalzeste pana ajunge la 90 de grade cel putin asa face a mea! Regenerare silentioasa? asta se face cand mergeti cu ea! 2000 de ture in treapta 3 sau 4 cca.40 min. si va spun din ce am vazut eu dupa aceea e ca nou!
  • doruc

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Mai 2016

Salut. Se pare ca regenerarea ii depaseste si pe cein din service-ul reprezentatelor. Am un J 2014, 1,7 129cp si face "regenerari" la 2 zile. Brusc in relanti se tureaza la 1000 , creste cons la 1,8-2l si scoate fum nene, vorba cuiva, de te injura toti. Am dus masina la opel gtt & eribus. testere, diagnoza, verifcat injectoare, regulator presiune, furtune. Nimic. La diagnoza nici un martor. Ulei schimbat insa la 8500km caci " regenerarea asta falsa" uzeaza f mult uleiul. " Filtru full.Drive mandatory" mi a aparut de 2x in 8500km. s a regenerat. nu a lasat urme in negative in calculator. Bun. Masina e in parametri! Dar tot face. Seful de serv mi a zis ca n are ce sa schimbe. si ca trebuie sa o lasam sa...lase un martor. Si nu vreau sa elimin electronic filtru care pare a fi solutia ideala. O sa urmaresc cu atentie topicul sa vedem ce solutii se gasesc. Numai bine.
  • klod

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

Doruc am scris mai sus, ceva de genul asta am avut si eu cu am mea dar sa remediat cu schimbarea egr-ului, incearca sa cureti egr-ul (cazul meu pe garantie) si clapeta de acceleratie si reseteaza/schimba senzorul de presiune diferentiala.
  • unu 2013

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra din 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

Salut era murdar tare egru?
  • klod

  • Mesaje scrise: 208
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

La mine sincer nu stiu pt ca a fost schimbat pe garantie si nu am mai fost interesat sa vad cat de murdar era.
  • droll

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTE din 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jan 2017

Revin cu un update si eu : http://www.youtube.com/watch?v=IkMs83Ez0Sk

La cateva minute dupa ce am pornit motorul, a inceput nebunia Sad

Salut.

Discutii similare

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata