unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
doruc ce ai mai rezolvat......am acelasi motor ca al tau aceleasi probleme exact ca tine am fost la test reprezentanta 100 lei nu au gasit nimik am fost si a doua oara au dat jos dpf lau lasat o noapte cu solutie in el lau pus la log lau regenerat in mers 450 lei super multumint ca sa rezolvat ...dupa nici o saptamana si aprox 300 km cand am pornito dimineata direct msg in bord filtru particule e plin ..cam atata a durat minunea .. asta se intampla de cand a dat frigu anu trtecut nu am avut probleme
doruc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salut. Ca si tine. am fost in reprez de unde am cumparat o. nimic. nicio eroare. am fosr la gtt verificare, tester, injectr, regulator...nimic. au admis si ei ca da face dar nu ce piesa sa schmb fara un cod de eroare. practic merge in parametrii. sa schimb uleiul atubci cand imi indica( adica cam pe la 9 mii ' ca cacatu asta de regenerare termina uleiu adica baga in motorina din dpf) solutia e resoftare dar nu vreau asta. nu sunt solutii.
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
doruc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2016
- Mesaj Privat
vladdu
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2013
- Mesaj Privat
unu 2013 a scris:Pe langa spalare filtru am curatat si egr am schimbat si uleiul cel mai bun dar minunea na durat mai mult de o saptamana.asi mai incerca sa il curat la odorhei dar...inca 400 lei 🙁Pff
Salut, EGR-ul l-ai curatat singur? daca da poti sa-mi spui cum ai procedat? Si unde se afla exact EGR-ul? ( nu gasesc nici un tutorial pentru motorul DTE )
doruc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
CSLAR
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut,
Revin cu informatii dupa eliminare DPF.
Cost eliminare 250,- EURO (inclusiv din soft). Timp... 5 zile (2 nelucratoare).
Parcurs pana acum = 800 km (majoritatea extern), in 9 zile.
Constatari: consum mediu = cu cel dinainte (6,2-6,4 ltr./km) - extern (la mers sportiv, cu climatizare pe "automat" la 23 grd. si temp. extern intre -21 si - 10 grd.).
Nu au aparut nici un fel de erori in bord.
Se simte miros de fum in masina (intepator)... (cred ca sunt probleme la evacuare...)
Nu mai are acelasi "zvinc" la o accelerare brusca (pentru depasiri)... parca nu mai are putere... ca inainte.
Voi reveni si cu alte constatari peste o saptamana...
Revin cu informatii dupa eliminare DPF.
Cost eliminare 250,- EURO (inclusiv din soft). Timp... 5 zile (2 nelucratoare).
Parcurs pana acum = 800 km (majoritatea extern), in 9 zile.
Constatari: consum mediu = cu cel dinainte (6,2-6,4 ltr./km) - extern (la mers sportiv, cu climatizare pe "automat" la 23 grd. si temp. extern intre -21 si - 10 grd.).
Nu au aparut nici un fel de erori in bord.
Se simte miros de fum in masina (intepator)... (cred ca sunt probleme la evacuare...)
Nu mai are acelasi "zvinc" la o accelerare brusca (pentru depasiri)... parca nu mai are putere... ca inainte.
Voi reveni si cu alte constatari peste o saptamana...
- Bogdan101996
- **
- 128 mesaje
- din 14 Aug 2015
- Astra 2005 Z13DTH
- Hunedoara
Bogdan101996
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2015
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
unu 2013
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
CSLAR
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2014
- Mesaj Privat
- 40nik
- **
- 127 mesaje
- din 10 Aug 2009
- Astra 2011 A17DTR
- Bacau
40nik
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2009
- Mesaj Privat
- florin_elnegro
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jan 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
florin_elnegro
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salut! Am o Astra J cu motor 1,7 cu motor A17DTR, 110 Cp,165000km fabricatie 2011, cu injectie DENSO. Imi face regenerari foarte dese si in 800 km, decind am schimbat uleiul a ajuns la 2% life. De fum ce sa zic...la fel ca la tine! Mie nu mi-a trecut prin cap sa filmez! Ma tot gandesc sa ii fac DPF off si am inteles ca ar fi bine si EGR off dar am ceva emotii la cum o sa fie dupa....poate ma tii si pe mine la curent cu ce ai rezolvat. Multumesc!
SANTIER
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Tot ce scriu aici este din experienta proprie, nu sunt de meserie pe domeniul auto. Daca cineva are cunostinte care sa completezse ce am scris aici, este binevenit.
Eu am un J din 2010 dec. luat sh la 155000 km. Filtrul se imbacseste din mai multe motive, unul cel mai des intalnit este mersul subturat. Daca mergi in oras cu V med = 40km/h sau mai putin si pe distante scurte, se imbacseste filtrul in max 100 km. Daca ai un mers mixt subturat (daca schimbi sub 2800-3000 rot.min) - 100-400 km.
In cazul in care apare mesajul de "disc particle full" - don't panic. E normal, pt ca asta e rolul filtrului, sa preia o parte din noxe, sa le retina si apoi sa le elimine la un interval de timp.
Regenerarea filtrului incepe cand motorul are o anumita temperatura (personal mi s-a intamplat si in oras) si suficient carburant in rezervor, altfel nu, si atunci ECU (Engine Control Unit) comanda regenerarea (apare mesajul in care cere "continue driving", caz in care filtrul e full).
Problema fumului este normala, filtrul in acest fel se curata. Nu dureaza mult (functie de turatie) si o sa observati ca masina isi revine ca si "mers general" . Cand filtrul este aproape sa se infunde observati o crestere a consumului si o reducere a puterii motorului + un miros greoi, intepator al gazului de esapament (din cate stiu de vina sunt oxizii de azot).
SIngura solutie (cea mai ok) este sa continuati sa mergeti CONSTANT LA TURATII PESTE 3000 (25-35 min). pana dispare mesajul si observati ca masina "s-a desfundat" Recomand sa mergeti in afara orasului.
Eliminarea filtrului nu este cea mai ok solutie pt. ca :
- nu stiu in ce masura mai treceti noxele pe bune la service.
- se schimba mersul masinii si afecteaza si alte piese
- atentie la eliminarea din soft (am inteles ca se trebuie resoftat numai la reprezentanta functie de model).
Daca aveti si alte opinii, le astept.
Tot ce scriu aici este din experienta proprie, nu sunt de meserie pe domeniul auto. Daca cineva are cunostinte care sa completezse ce am scris aici, este binevenit.
Eu am un J din 2010 dec. luat sh la 155000 km. Filtrul se imbacseste din mai multe motive, unul cel mai des intalnit este mersul subturat. Daca mergi in oras cu V med = 40km/h sau mai putin si pe distante scurte, se imbacseste filtrul in max 100 km. Daca ai un mers mixt subturat (daca schimbi sub 2800-3000 rot.min) - 100-400 km.
In cazul in care apare mesajul de "disc particle full" - don't panic. E normal, pt ca asta e rolul filtrului, sa preia o parte din noxe, sa le retina si apoi sa le elimine la un interval de timp.
Regenerarea filtrului incepe cand motorul are o anumita temperatura (personal mi s-a intamplat si in oras) si suficient carburant in rezervor, altfel nu, si atunci ECU (Engine Control Unit) comanda regenerarea (apare mesajul in care cere "continue driving", caz in care filtrul e full).
Problema fumului este normala, filtrul in acest fel se curata. Nu dureaza mult (functie de turatie) si o sa observati ca masina isi revine ca si "mers general" . Cand filtrul este aproape sa se infunde observati o crestere a consumului si o reducere a puterii motorului + un miros greoi, intepator al gazului de esapament (din cate stiu de vina sunt oxizii de azot).
SIngura solutie (cea mai ok) este sa continuati sa mergeti CONSTANT LA TURATII PESTE 3000 (25-35 min). pana dispare mesajul si observati ca masina "s-a desfundat" Recomand sa mergeti in afara orasului.
Eliminarea filtrului nu este cea mai ok solutie pt. ca :
- nu stiu in ce masura mai treceti noxele pe bune la service.
- se schimba mersul masinii si afecteaza si alte piese
- atentie la eliminarea din soft (am inteles ca se trebuie resoftat numai la reprezentanta functie de model).
Daca aveti si alte opinii, le astept.
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
- florin_elnegro
- *
- 4 mesaje
- din 03 Jan 2017
- Astra 2011 A17DTR
- Bucuresti
florin_elnegro
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2017
- Mesaj Privat
droll
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2017
- Mesaj Privat
doruc
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2016
- Mesaj Privat
eu am facut mai multe operatiuni la radacini vitan. e un domn acolo, Costel care cu atentie si logica a vazut ca:
egr era ca o cratita arsa
galeria de admisie 1/2 colmatata de reziduri dure , nu fulgi
furtun intercooler cu ulei
toate astea la o masina...3 ani cu 100mii km. aia e.am curat egr , resetat DFP , schimbat furtun. sa vedem ce face.
sa o f#t de ecologie si noxe!
egr era ca o cratita arsa
galeria de admisie 1/2 colmatata de reziduri dure , nu fulgi
furtun intercooler cu ulei
toate astea la o masina...3 ani cu 100mii km. aia e.am curat egr , resetat DFP , schimbat furtun. sa vedem ce face.
sa o f#t de ecologie si noxe!