Ai uitat parola?


  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Simptome: La mers normal mi se aprinde becul cu mașina și cheie dar nu pierd puterea sa ceva și la test mia dat aceste erori:P1125
P0234
P0500
Și acuma nici nu mai îmi pornește cu baterie noua.Am zis ca e bateria dar ghinion nu era.Daca ma puteți ajuta va rog foarte mult.Multumesc.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: Z17DTH
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

P1125-probleme la semnalul de raspuns in ceea ce priveste pozitia clapetei de acceleratie P0234-probleme la turbocompresor P0500-neconcordanta intre viteza masinii si cantitatea de combustibil consumata... In ceea ce priveste bateria,trebuie sa scrii ce verificari ai facut tu si unde te-ai blocat(nu stii),in ideea de a fi sprijinit...,detaliaza procedura de pornire!
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Pai înainte cu bateria veche a pornit ok pana nu a venit frigul.Vineri dimineață a învârtit de 2 ori și a fost gata ca și mort.M-am dus am cumpărat baterie noua am pus-o și a pornit fără nici o problemă,2 zile a treia zi când am pornit-o sa auzit ceva la electromotor chiar după pornire asta dimineață când m-am dus la lucru,seara când am plecat de la lucru același zgomot iar ieri dimineață a dat peste cap de 2 ori motorul dar nu a mai pornit.Iar acuma numai tavane ceva și nu face nimic.Precizez ca a fost un coleg sa îmi dea curent dar nici asa nu a pornit.Dar farurile și la faza lunga și scurta merg ok și claxonul la fel.
  • klod

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2.0 DTH CDTI din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 22 Jan 2011

Curata clapeta de acceleratie si egr-ul si p0500 poate sa fie electrovalva de vacuum
  • svasile

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra Z13DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Oct 2014

Daca ai auzit un zgomot la electromotor, atunci acolo cauta problema.
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Sa vedem luni sau marți o sa ajung și pe la electrician ca e foarte ocupat!Dar oricum erorile nu cred ca sunt de la electromotor,și am uitat sa menționez mai sus ca am și un consum enorm după părerea mea intre 10 și 11 la suta aprox.Poate fi de la clapeta de accelerație?
  • tase

  • Mesaje scrise: 2,276
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra z19dt din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Sep 2009

Daca nu invirte,,,pregateste-te de carbuni electromotor ...cel mai sigur si cine stie...ce se mai gaseste prin electromotor...dar daca nu invirte cu baterie noua e clar ca ai probleme la electromotor!
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,736
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia A 20DT din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Jun 2004

pentru cine nu stie motorul diesel porneste datorita compresiei realizate in cilindru.
pt asta trebuie invartit cu o anume turatie.
daca nu este invartit nu o sa porneasca in veci.Cine invarte motorul?
Electromotorul.
Ce este electromotorul?cum functioneaza?...este alta poveste.
Asa cum a zis si colegu de mai sus ai ceva pe acolo pe la electromotor.
Cu contactele cum stai sunt bune sau oxidate?
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Contactele sunt bune le-am verificat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

ilegalu a scris: a treia zi când am pornit-o sa auzit ceva la electromotor chiar după pornire asta dimineață când m-am dus la lucru,seara când am plecat de la lucru același zgomot iar ieri dimineață a dat peste cap de 2 ori motorul dar nu a mai pornit.Iar acuma numai tavane ceva și nu face nimic.
O baterie OK,forteaza electromotorul sa dezvolte o turatie conforma pornirii.Cind acesta are o problema,se va roti pina se intrerupe circuitul de forta.Comanda este in regula,deoarece se aude zgomotul cuplarii solenoidului(releu cuplare).Momentan problema se localizeaza la releul de cuplare care impinge bendixul pe coroana,dar nu inchide contactul de forta,pentru a permite trecerea curentului din baterie in electromotor. Se va inlocui releul de cuplare,ocazie cu care se va verifica starea fizica a periilor(carbuni) si a lagarelor(bucse)...
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Bună ziua,am reușit cu electromotor ul mulțumesc mult pentru răspunsuri,era platoul de perii și rotorul am schimbat ambele și acum pornește la sfert de cheie😀.Dar a rămas problema cu motorul cu cheia care mi se aprinde când vrea el absolut aleatoriu și se stinge după 3-5 minute sau dacă opresc motorul și îl repornesc.Nu am observat sa se reducă accelerația sau ceva dar nici nu am apucat sa ii dau în oraș la peste 3200 de ture dar ma duc după amiaza pe autostrada și revin cu detalii.Acelasi coduri de eroare pe care l-am descris mai sus.Oare poate sa fie clapeta de accelerație?Cum ar trebui sa stea clapeta cu motorul oprit ?Ca am dat jos furtunul ala gros cu motorul oprit și clapeta era deschisa,am încercat sa o mișcare dar fin dar nu sa mișcat. Oare o fi blocata?Mulțumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 2,992
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

Problema in cazul clapetei de acceleratie,e doar la circuitul electric al senzorului de pozitie,deci poate fi senzorul,instalatia lui electrica sau chiar un contact imperfect(lipitura rece) in calculator... In ceea ce priveste turbo,trebuie vazut daca exista supra sau subpresiune fata de cererile calculatorului,functie de care se va lua decizia de urmat... P0500,se va ataca dupa eliminarea tuturor problemelor,deoarece acest cod poate fi o consecinta a celorlalte...
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Da exact la 3200 de ture taie accelerația și becul îmi sta aprins deja tot timpul.Clapeta cu motorul pornit sta aproape închis iar cu motorul oprit sta deschisa deci în concluzie funcționează.în weekend ma pun sa curat egr-ul și clapeta și dacă tot nu se stinge ma duc eventual la reprezentanta Opel sa vedem ce spun baietii
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 906
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

eu am scapate de eroarea 234 5a cu curatarea senzorului map de pe admisie si curatarea sitei de la electrovalva. ieri am circulat 200 km cu masina si nu s-a mai aprins. turata si la 4500 rpm, viteza 170. Cu toate astea nu trece antigelul mai mult de 80 grade si cred ca trebuie schimbat termostatul.
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Mulțumesc mult voi încerca și aceste variante ca nu strica,poate reușesc mâine dacă am timp.Voi reveni cu rezultatele.
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Bună ziua
Ieri am curățat senzorul Map a avut ceva funingine în el dar nimic grav .L-am pus înapoi am șters erorile ieri a mers fără probleme, azi dimineață în drum spre serviciu i-am dat puțin în gura și surpriza pe la 3000 de ture hop sa aprins becul și mi-a tăiat accelerația. Mentionez ca eroarea 1125 a dispărut. Ceva idei va rog ca ma dispera.Multumesc.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 906
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

Electrovalva turbo a fost curatata/ inlocuita? Rolul ei este sa dea voie aerului sa intre prin turbo - prin vacuum. Daca ea continua sa dea voie aerului sa intre cu toate ca nu mai e nevoie , apare eroarea. La fel poate aparea si daca tija turbinei este gripata - sau culiseaza greu. Eu am curatat si electrovalva. E mai greu accesibila dar nu imposibil.
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Acuma vreau sa fac programare la reprezentanta Opel de la noi din Arad sa vedem ce zic și ei.Si după aia sa vad cum procedez.Multumesc.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 906
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra Z17DTj din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Apr 2015

Sa nu te puna sa schimbi turbo...degeaba. succes
  • ilegalu

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra Z17DTH din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2012

Sper sa nu 😀😁😀

Intra si tu in Club!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




Inchide