Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A
  • Razvan ionutt

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Am un tigra din 95 1.4 16v
Am dus masina la un mecanic pentru un schimb de garnitura de chiuloasa iar dupa ce am montat masina la loc cand am pus contactul am observat cu stupoare ca nu se mai aprinde martorul ceck din bord( cel galben) si am observat o siguranta arsa de 50 cea din dreapta la motor e de 50 siguranta .. am schimbato dar la fel martorul nu se aprinde dau la automat nu merge curent la poma de benzina respectiv bobina de inducție . Cam la ce mufe ar trebui sa ma uit . Sau unde mai exact ?
Multumesc
Skip ads

  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare,tocmai vroiam sa deschid un topic exact la fel,bine ca l-am gasit pe-al tau ca-ncalcam regulamentul!
acum sa explic si eu problema mea ca poate ne ajuta si pe noi cineva : tigra A , '95 , 16,16v (x16xe) nu porneste!
am cumparat-o de la cineva.. am luat-o trasa...respectivul a avut niste prieteni d'astia "meseriasi" care si-au bagat nasul pe acolo.. am adus un mecanic acasa.. s-a uitat la masina a zis ca e de electrica,o sa vorbeasca si el cu electricianul lui si ma suna sa vorbim,a vorbit cu electricianul si ala n-are tester ca a zis ca intai trebuie sa punem testerul, am zis sa fac testul agrafa dar supriza,nu se aprinde martorul de ckeck engine! asa ca n-am ce tester sa pun.. ma gandesc ca o fi umblat meseriasii aia pe la fire pe acolo ca am inteles ca au vrut ei sa traga niste fire la pompa de benzina ca au banuit ca avea releul ars si au vrut s-o faca pe direct.. in fine.. am verificat eu pompa si merge daca o pun la baterie dar n-am tensiune pe firele de la mufa cand pun contactul si nici daca dau la automat,deci nu-i vine curent la pompa, am verificat daca are scanteie masina si n-are nici scanteie... sunt de pe langa bucuresti (afumati ilfov) daca stie cineva ce-ar putea sa aibe sa-mi spuna sau daca e vreun mecanic-electrician pe aici prin zona care sa cunoasca opel-urile m-as bucura sa ma ajute cu reparatia si daca are si preturi bune atunci e perfect! stiu ca sunt multe de verificat :senzorul de pe arbore.. senzorul de la clapeta de acceletarie.. etc.. dar daca nu mi se aprinde ckeck engine... cum sa citesc erorile ?
asteptam raspunsuri,multumim!
  • Razvan ionutt

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema . Imi era inversat mufa de la sonda lambda ( cea cu un fir)
Cu o mufa care vine in partea de sus langa galerie (cu un fir si el )
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nu prea am inteles ce-ai zis... imi faci si mie o poza te rog ca sa inteleg despre ce fire vorbesti.. poate o fi si la mine acceasi problema ca masina am cumparat-o defecta si nu stiu pe la ce-au umblat aia inaintea mea..
Skip ads

  • Razvan ionutt

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra 1996 X16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Uitate la mufa de la sonda lambda (cea de pe esapament de langa radiator ) .. mai trebuie sa ai una identica cu acelasi fir in partea de sus langa galerie.... sunt singurele mufe identice de pe toata masina .. si le inversezi intre ele.
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare,vesti proaste : masina are cip in cheie si immo . casetofonul masinii a fost schimbat si am inteles ca vine un fir din ECU la casetofon si apoi merge mai departe ceea ce inseamna ca daca a fost circuitul intrerupt immo al masinii a intrat in regim de avarie si d'aia nu mai da scanteie si nici benzina,
stie cineva daca se poate debloca ECU al masinii sau trebuie schimbat cu totul?
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am schimbat calculatorul cu totul si tot nu porneste! maine am sa schimb si senzorul de rotatii de pe axa cu came sa vad daca e de la ala,nu ii vine curent la bobina! stie cineva daca e stricat senzorul ala de rotatii e normal sa fie oprita alimentarea cu curent de la bobina de inductie ? am scos mufa de la bobina si am pus un bec acolo,am incercat pe toti pinii,am dat la automat si nu s-a aprins
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare! am rezolvat problema.. nu venea tensiune pe ECU,nu stiu din ce cauza.. vreun fir intrerupt sau ceva.. am avut un electrician bun si mi-a controlat toate firele de la panoul de siguranta si multe altele,mi-a alimentat ECU de la un plus care are tensiune doar cu contactul pus si s-a rezolvat,a pornit! d'aia nici nu se conecta testerul la ea pt ca puneam contactul si nu avea tensiune in ECU.
  • Andrei_10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Salutare am si eu o mica "problema" (daca iy pot spune asa) am un tigra de vreo 2 luni l-am cumparat si de cand am luato nu se aprinde martorul de la motor. Masina merge bine nu am treaba trage (170 i-am dat eu ) dar mi-a spus un prieten ca normal este sa apara si de atunci ma cam framanta gandul acesta. M-ati putea ajuta cu mici sfaturi ? Multumesc (Opel Tigra 1.4 16 v 90 hp 1995)
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,451
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ar trebui verificat daca becul exista si nu e ars ...
  • amr84

  • Mesaje scrise: 404
  • Locatie: Arges
  • Masina: Tigra 1997 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Adica nu se aprinde cand pui contactul pana porneste motorul sau ca nu se aprinde cand este pornit motorul?

Daca nu se aprinde cand pui contactul, atunci verifica becul cum a zis si colegul(desfa plasticurile din spatele volanului - de la butuc, rasucesti volanul ca sa poti desuruba suruburile, cred ca-s mascate cu dopuri de plastic, nu mai retin exact si se desface in 2 parti, apoi suruburile de la ceasuri si se trag ceasurile afara. de acolo te descurci tu).

PS: te poti inspira de aici: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1338839
  • Andrei_10

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2017

  • Mesaj Privat
ok multumesc frumos pentru raspunsuri (nu se aprinde nici cand pun contactul nici cand este motorul pornit....nu se aprinde deloc )....cred ca o sa merg la o persoana avizata care se pricepe..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Tigra
  3. Tigra A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR