Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Teo_MTM

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
O problema am si eu cu uleiul papat. Papa la drum lung turata la 160-170km cam 1 l la 1500km si in oras 1l la 2000km. Motorul merge brici fara sa scoata pic de fum. Se prelinge putin la garnitura de la baie si garnitura capac motor dar nu lasa decat o picatura f mica. Ma duc sa schimb astea. Mai poate avea altceva de mananca asa de mult. Apropo folosesc Mobil Super S 10w-40 si vreau sa schimb. Ce recomandati ?
Skip ads

  • lazar razvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva cu un manual de reparatii motor c16nz?
mail-ul meu lazar_razvan2000@yahoo.com
  • Clue

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 1.8 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2010

  • Mesaj Privat
salutare de 2 zile tot citesc si iar citesc despre segmentare si alte alea...acuma am si eu o problema cu motoru dupa cate mi s-a spus si vreau o parere...Smile
Am constatat pe autostrada cand viteza este constanta la 120km/h respectiv 130km/h mi se aprinde in computer "check oil level" am fost la service mi s'a masurat presiunea (14 bari) am inteles ca e ok...deci in concluzie segmentii sunt buni, iar mecanicul a precizat ca daca scoate fumul acela alb-albastrui la prima cheie inseamna ca e dus semeringul de la supape, eu am zis ok schimbam semering etc iar mecanicul imi recomanda sa fac si o segmentare, dilema mea este daca trebuie schimbat acel semering sa il cred pe cuvant pe individ ca trebuie segmentat si motoru? Masina are 140.000km reali in bord iar consumul de ulei devine mare in momentul rularii pe autostrada.
E adevarat ca segmentarea motorului duce la scaderea vietii mototrului?
  • batu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu a trebuit sa schimb segmentii la vechea mea masina, Vectra B1 '97 1.6 8V pentru ca imi consuma foarte mult ulei.
Dupa ce am schimbat segmentii si semesingurile aferente de la supape, masina a mers mult mai bine si nu a mai consumat ulei deloc indiferent de modul de condus, viteza sau turatie.
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut, are dreptate mecanicul ce ti-a zis ,fumul de ulei ars doar la pornire inseamna simeringuri de supape de schimbat,dar ca sa demontezi chiulasa schimbi si garnitura ,iar in acest moment mai ai de dat baia jos si e si segmentata,ca se scurteaza viata motorului la segmentare este exclus.Posibile probleme ulterior pot fi dar nu este regula ca de la segmenti se intampla,si calitatea reparatiei si cea a pieselor folosite conteaza in ce va fi iar la 144.000 km un motor poate avea segmentii aproape perfecti ori ,dusi in functie de ce-a patit masina aia inainte sa ajunga la tine si de cate ori e dat km innapoi pana sa o cumperi.
  • badoimarian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Va salut si eu, nu sunt mecanic dar unele persoane prea da cu batu in balta....din unele posturi de mai sus am dedus ca segmentarea este practic o prostie.. si daca iti mananca ulei si iti scoate fum albastru.. gata trebuie sa schimbi tot motorul, sa masori piesa cu piesa ,lalalalaalaa....pffffff credeti ca un motor cu peste 100.000 mai are vreo piesa perfecta in el? daca merge motorul inseamna ca merge... o segmentezi pentru ulei ars, nu pentru altceva...
Va spun sincer ca saptamana trecuta am scos masina din service ca urmare a unei segmentari + rulment de presiune(pana la urma am schimbat si ambreajul)...Nu mai scoate pic de fum...si merge la fel de bine ca si inainte...
am doar ~500 km deocamdata si nu o calc asa cum vreau eu... mai fac 500 schimb uleiul si gata... eu cred ca este la fel ca si acum 2 ani cand am cumparato...

masina e astra g iar motorul x12xe cu ~160.000 km (cel putin asa scrie pe bord)

voi faceti cum vreti .. segmentati sau nu... eu unul o sa repar numai ce am de reparat...chiar daca se numeste "carpeala" ..interesul e sa mearga pe drum nu sa o tin de muzeu
  • batu

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Eu an avut pana de curand un Vectra B1 din 1997 X16SZR 200.000km. Timp de 2 ani nu a consumat ulei deloc. la un moment dat a inceput sa consume si sa scoata fum negru.
Mecanicul a recomandat segmentarea, ceea ce am si facut.
Dupa segmentare masina si-a revenit, nu mai consuma ulei deloc, nu mai scotea fum, motorul mergea ca nou.

In urma cu 6 luni am schimbat-o cu Vectra B2 din 2001 Z16XE 100.000km. Asta consma ulei ca la cate, adica 0,07L / 100km adica 7L la 10.000km.
E normal asa ceva?
Nu stiu daca m-ar ajuta o segmentare avand in vedere ca cei de la opel au scris in carte acest consum care mi se pare imens.
Ce rost mai are schimbul de ulai in acest caz.

Am pus Mobil1 10w40 si Mobil1 5w50 si consumul a fost acelasi.
Ce imi recomandati?
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde e consumul ala fantastic, si sper sa nu ajunga si al meu sa pape asa.. Si eu am b2 cu 110000 km si nu papa ulei. Acum, fiind iarna, i-am bagat ulei mai subtire 0w30 si tot nu a papat nimic (asta in 1200 km cat am pana acum).
Skip ads

  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
batu a scris:Eu an avut pana de curand un Vectra B1 din 1997 X16SZR 200.000km. Timp de 2 ani nu a consumat ulei deloc. la un moment dat a inceput sa consume si sa scoata fum negru.
Mecanicul a recomandat segmentarea, ceea ce am si facut.
Dupa segmentare masina si-a revenit, nu mai consuma ulei deloc, nu mai scotea fum, motorul mergea ca nou.

In urma cu 6 luni am schimbat-o cu Vectra B2 din 2001 Z16XE 100.000km. Asta consma ulei ca la cate, adica 0,07L / 100km adica 7L la 10.000km.
E normal asa ceva?
Nu stiu daca m-ar ajuta o segmentare avand in vedere ca cei de la opel au scris in carte acest consum care mi se pare imens.
Ce rost mai are schimbul de ulai in acest caz.

Am pus Mobil1 10w40 si Mobil1 5w50 si consumul a fost acelasi.
Ce imi recomandati?


Si eu am aceeasi problema cu masina. Am incercat o gramada de marci si tipuri de uleiuri si la fel. Acum i-am bagat Mobile 20W50 si am facut in jur de 500Km, nu se vede ca ar fi consumat nimic. Sper sa fie asta rezolvare, cel putin de moment, pt ca in toamna ma gandesc sa fac o segmentare si sa termin balciul, ca bani de alta masina cucu...
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am mers cu ulei gros pana acum 2 zile cand am zis sa plec in concediu si mi-a sarit o bucata dintr-o supapa, chiar la iesirea de pe autostrada Buc-Pitesti. Am dus masina de urgenta la cineva in Pitesti , i-a desfacut motorul si mi-a zis care e problema. Cu ocazia asta am constatat si ca aveam niste segmenti blocati pe 2 pistoane si omul mi-a recomadat segmentare, ceea ce am si facut. Spunea el ca masina a stat mult timp prin vreun parc auto nepornita inainte sa o cumpar eu si din cauza asta problema cu blocatul segmentilor si consumul de ulei. Acum vad ca merge superbine, consum de ulei sper sa nu mai apara, nu am facut decat 100km cu ea si nu pot spune daca mai consuma sau nu. Concluzie: o supapa, simeringurile de supape, segmenti, set complet de garnituri plus manopera 1400lei. Mie mi se pare ok, omul mi-a zis ca motorul merge ca nou si asa se si pare.
Bafta tuturor si mare grija pe mana cui dati motorul.
  • tavyzo

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
salut,

am si eu un opel astra 1.6 8valve, am facut segmentarea de curand, ma astemtam sa nu mai consume ulei, dar am constatat ca dupa cam 500 km sau dus doua liniute. spunetimi si mie va rog daca e normal!
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu inteleg cum adica s-au dus 2 liniute? De unde de fapt? ce uleiul nu prea are liniutze?
Skip ads

  • tavyzo

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2012

  • Mesaj Privat
scuze intradevar ma-m exprimat gresit
200 ml
  • katabxp

  • Mesaje scrise: 117
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
Se pare ca si la mine mai consuma ceva ulei, in 2000km am completat aproape 1l, nus ce rasa lor au motoarele astea de papa ulei. Nici nu prea am facut drumuri asa lungi sa vad daca la un drum mai lung consuma. Mi-a aparut o problema mai de curand: dupa ce se incinge bine motorul si porneste si ventilatorul, cand intru in depasire si o calc mai brusc, ajunge turatia pe la 3000 dupa care scade brusc la 2000 (timp de vreo 2 secunde) dupa care urca in turatie normal fara sa mai scada. Ce ar putea sa aiba? Cand e motorul rece nu face asa, doar dupa ce se incalzeste.
Mersi
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce sa spun
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tavyzo probabil ai Z16SE, la ele cam reuseste segmentarea mai bine ca la Z16XE. Daca nu schimbi ghiduri si simeringuri supape nu ai facut nimic.
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
a facut cineva o segmentarela y20 dth?ce probleme si costuri a intampinat?multumesc.drumuri bune.
  • JohnBranch

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am efectuat segmentarea pe un motor X16SZ cu piese de calitate, dar nu am rectificat chiuloasa, iar acum, pe drumurile in panta scoate fum. masina e in rodajul dupa segmentare. trebuie rectificata chiuloasa?
  • ciurliburli

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua!A fc cineva segmentare la zafira a,motor z18xe din cauza consumului marit de ulei?Poate sa ne zica si urmarile bune sau rele ale procedurii?Multumesc anticipat. Shocked
  • szian

  • Mesaje scrise: 1,173
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2010

  • Mesaj Privat
mecaNIK scuze ca te am deranjat cu cele doua mesaje private . Speram sa primesc si eu niste sfaturi dar....... ASTA e se pare ca uni useri nu au timp pentru a ajuta pe altul.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR