Ai uitat parola?


  • florin_elnegro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Simptome: Regenerare FAP
Am cumparat masina in Noiembrie 2016. Probleme: Creste consumul instant de la 0.7l/h la 2,5 l/h si scoate fum alb mult de tot....am inteles ca atunci se regeneraza FAP. Dar....am schimbat uleiul acum 800 km si la fiecare regenerare scade cate 7 procente la uzura ( deja a ajuns la 35% life in doar 800 km). Regenerarile astea apar totusi cam des... cam la 100 si ceva de km. Voi ce ziceti sunt probleme grave sau ce ar trebui sa fac sau sa remediez la masina? Multumesc. Opel Astra Sports Turer, an 2011 motor A17DTR, 110 cp.
Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2011
Cod motor: A17DTR
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,390
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.6 din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 06 Sep 2004

  • Garaj Mesaj Privat
Diagnoza in primul rand. Se urmaresc: regulator debit, EGR, pierderi admisie, injectoare, etc.
  • florin_elnegro

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A17DTR din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc pentru pomptitudinea cu care ai raspuns. Eu nu am avut opel pana acum si chiar nu stiu nimic despre simptome sau anumite defecte ale masinii. Am avut Logan 1,5 80 Cp despre care am fost multumit de partea tehnica in schimb la comfort era 0 fata de opel. Revenind la problema mea creezi este grava ?
Masina am luat-o personal din Germania de la privat .....Multumesc!
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira A17DTR din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Apr 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am cumparat si eu un Opel Zafira 1,7 cmc, diesel, 125 cp. motor A17DTR LPL și are acelați simptome. Am cumparat-o vineri 06.05.2017, și pe 07.05.2017 de 4 ori în 10 km. a ieșit acel fum alb înecăcios. Pe 08.05.2017 am fost la diagnoză, cineva a umblat la filtrul de particole, kilometri de pe bord sunt mai puțini cu aproape 50.000, și băiatul de acolo a spus că asta e, să merg turat între 2000 și 3000 rot. atunci când intră în regenerare. Problema este că în București dacă începe regenerarea ești terminat.
Eu aș anula acest filtru, dar nu știu ce avantaje sau dezavantaje am, și să nu am probleme la ITP.
Numai bine tuturor.
  • gra

  • Mesaje scrise: 191
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z17dtr din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jun 2005

  • Garaj Mesaj Privat
Ce ai rezolvat, Florin?

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata