Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
daniel_aoe a scris:Am o problema cu in sensul ca pierde antigel. De vre-o 3 luni de cand a venit vremea rece, cam la aprox 2.000 km rulati, cam o data pe luna, mi se aprinde martorul in bord de completare cu antigel, cel cu ideograma ca un radiator. Trebuie sa completez cam 100 - 150 ml, deci destul de putin. Am o pierdere pe undeva, dar foarte mica, totul este uscat. Cum pot sa-mi dau seama pe unde pierde, ca poate fi un por in radiator, un furtun intepat, un colier slab, de fapt poate fi oriunde in sistemul de racire, chiar si capacul de la vasul de expansiune.
Multumesc

Pai nu cred ca exista alta solutie decat vizual. Daca cineva are alta solutie sa spuna aici dar eu nu vad alta.
Daca totusi nu se vede pe nicaieri umed, pe la nici un furtun, radiator imbinare, pune un ziar subtire sau altceva pe care sa se vada si stropii foarte fini si tureaza motorul, eu cel putin asa as verifica daca pulverizeaza pompa de apa cumva doar in mers, dar asta inseamna tot vizual. Succes!
Skip ads

  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Vizual nu am acces decat la aprox 70% din sistemul de racire. Nu este deranjant, atat timp cat am la mine lichid de completare si parca nu m-as baga cu solutii din alea care astupa micile sparturi.
  • Bluecorsa-PDG

  • Mesaje scrise: 661
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Pai daca localizezi problema poti sa-ti faci o idee daca folosesti sau nu solutie, eu pot sa spun ca am folosit de la 2+2 jumatate de flacon si nu mai pierde deloc dar nu pot sa spun cuiva sa foloseasca pentru ca eu am facut-o pe raspunderea mea, si nu vreau sa fiu injurat (problema expusa pe pagina anterioara). Succes!
  • daniel_aoe

  • Mesaje scrise: 650
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Off topic:
Masina este inca "tanara casatorita" nu chiar "fata mare". La 60.000 Km reali - am luat-o de noua - o mai las, pana s-o duc la doctor, o mai doare pe aici si pe dincolo, mai curge Sad .
La mine acasa dupa 16 mile de casnicie, s-au reglet curgerile, poate si la Vectruta Very Happy .
On topic:
Nu bag dracii in sistemul de racire, prefer sa merg la Marius (@Maiandrei), sa o las la el cat vrea si sa-i dea de capat, pana atunci voi completa cu antigel.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salutari

NU folositi asa ceva nici macar in cazuri disperate!
Daca e o pierdere mica, mai bine completati pana ajungeti la un service sa remediati. Daca pierde mult, porcaria aia oricum nu va ajuta la nimic.

Se depune peste tot, este greu de indepartat.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Bluecorsa-PDG a scris:Pai daca localizezi problema poti sa-ti faci o idee daca folosesti sau nu solutie, eu pot sa spun ca am folosit de la 2+2 jumatate de flacon si nu mai pierde deloc dar nu pot sa spun cuiva sa foloseasca pentru ca eu am facut-o pe raspunderea mea, si nu vreau sa fiu injurat (problema expusa pe pagina anterioara). Succes!


"cine face ca mine,ca mine sa pateasca!"
am avut in trecut probleme de pierdere,nu o localizam,asa ca am bagat 2+2 si alte solutii...fara succes.pierderea,descoperita ulterior era pe la robinetul calorifer,care se prelingea pe motorul cald,evaporare samd... SURPRIZA a venit odata cu frigul,cand am descoperit ca am infundat caloriferul cu acele solutii ieftine si fara garantie...Solutie care la randul ei s-a solutionat cu demontarea bordului pentru schimbarea caloriferului(alta cale de acces nu exista),dupa evident incercarea disperata a altor 2 solutii de radiator flush esuate.Deci,mare adevar in cele spuse de dn.ul moderator,nu va jucati cu solutiile ieftine care atrag dupa sine costuri gigantice.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 358
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Kühler Dichter - Aditiv etansare radiator

a folosit cineva acest produs? vreo recomandare?

  • 2peu
  • *
  • 8 mesaje
  • din 12 Feb 2008
  • Astra 2001 Y17DT
  • Bucuresti
  • 2peu

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2008

  • Mesaj Privat
radiatorul la Astra G 17 dti motor y17dt este diferit de cel de la alte astre motoare pe benzina ?
Skip ads

  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Stie cineva o mana de lucru buna in Constanta , pentru a lipi un radiator de AC ?
Radiatorul este de aluminiu si e fisurat intr-un loc .
  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
jd3rul a scris:Stie cineva o mana de lucru buna in Constanta , pentru a lipi un radiator de AC ?
Radiatorul este de aluminiu si e fisurat intr-un loc .


Am gasit gata . Sper sa si tina si sa fie bine
Locatie : zona industriala . Fata in fata cu Lukoil-ul dinainte de a urca podul de la fabrica de paine Dobrogea .
  • robertelmoderel

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Cred ca pentru partea de radiatore, AC sau racire, solutia ideala este inlocuirea, chiar daca nu luati element de origine ci unul de producator. In timp, s-a dovedit in multe din cazuri, ca o reparatie facuta la un radiator pe partea de elemnet aluminiu rezista acolo unde s-a efectuat reparatia, dar cedeaza in alt loc.
  • jd3rul

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Feriti-va de radiatoarele turcesti . Calitatea lasa de dorit .
Pana mai strang bani de unul nou , am preferat sa-l sudez pe cel original Valeo , cat o mai tine .

Am simtit ceva miros de ulei cand ii dau pe recirculare aer . De la ce poate fi ?
Skip ads

  • RedAssasin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am si eu o problema ... am vrut sa scot apa din instalatie,k sa pun antigel pt iarna ,am cautat un aerisitor sau vreun capac ,dar nu am gasit!pana la urma,am scos furtunul ala mic kre pleaca de la vasul de expansiune si vine sus la radiator,l-am scos de la radiator...am curs apa,nu multa,am mai suflat prin vas,le-am pus inapoi,am completat q antigel simplu...iar acumvine problema mea: mai tre' sa aerisesc instalatia,sa nu ramana aer pe instalatie sau isi face singura aerisirea?!?
  • aiss

  • Mesaje scrise: 641
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Isi face singura aerisirea,mai mergi cu ea si urmareste-o ca o sa scada nivelul de antigel, si atunci mai completezi. Numai bine.
  • RedAssasin

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Tigra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ms mult... revin q alte probleme... sper sa nu! Cool
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Apropo' de fisuri la partea de plastic,inainte la un Kadett am folosit tot felul de adezivi si solutii A+B de reparat,niciuna nu a dat randament in timp.Solutia ideala,si spun asta deoarece in timp am mai reparat vre-o 5 si nu au mai fost probleme,inclusiv la radiatorul meu,dupa o "atingere",a fost lipire ,efectiv, la cald.Am folosit un ciocan de lipit(pistolul cu ansa este prea mic si nu are aceeasi putere),prin topirea in puncte a fisurii spre acoperire,apoi am mai adaugat putin cate putin din acelasi material peste lipitura,material luat din zonele permisibile.Atentie insa a nu strapunge plasticul in zona fisurata,mai intai am "sters" spre fisura pentru umplerea si sudarea ei.Nu au mai reaparut fisuri sau scurgeri.Mai dificil in zona apropiata clemei de prindere cu partea de aluminiu,dar se poate si acolo.
  • CosminMir

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut! Am un vectra b motor 1.7 de isuzu , din 1996 cu clima , de curand am avut un incident cu ea de i`am spart radiatorul de racire , cel de clima si ventilatoarele de la radiatorul de clima (ventilatoarele sunt 2 pe acelasi suport , cadru) Singura piesa ramasa intacta e ventilatorul de la radiatorul de racire. Am cautat in tot orasul pe la o mie de dezmembrari modelul meu de radiator si nu`l au nici sa`i exploatez sexual. Ma gandesc sa`l elimin pe cel de clima si sa iau radiatorul de la un vectra 1.7 fara ac. Pot face aceasta modificare.? Sau s`ar mai potrivi radiatorul de la o alta masina stiu eu ..astra cu motor de 1.7?... Astept un raspuns pertinent, un sfat...as aprecia . Parca am cumparat bugati sau masina de colectie nu o oarecare masina de serie.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,670
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@CosminMir

Nu este o masina de serie oarecare, ci este una rara (dar foarte fiablia) datorita motorizarii 1.7TD Isuzu. Asta mai ales pentru ca ai (ca si mine) modelul cu clima, caz pentru care vei gasi foarte greu pe SH radiatorul principal + cel de clima.

In opinia mea va trebui sa iei radiatoare noi, dar am inteles ca costa 'o gramada'. Uite aici o lista de preturi ca sa-ti faci o ideie cat ar fi un radiator nou. Pompa suplimentara de apa, termocuplele, ventilatorul principal si alte maruntisuri le vei putea refolosi de pe radiatoarele vechi care le-ai avut inainte de eveniment. Cu conductele de clima (cele situate intre radiator si motor) cum stai, mai sunt intregi ? Iar conductele care intra/ies din compresor, sau condensatorul cum sunt ? Vezi ca si astea sunt scumpe si nu le gasesti, eu am dat pe o conducta de inalta care intra in compresor exact 495 lei de noua, asta acum 18luni de zile !

Comanda electrica a ventilatoarelor de racire difera intre modelul cu A/C si cel fara. La fel si termocuplele dar mai ai in plus si o pompa de apa suplimentara actionata electric. Probabil cea mai buna si rapida solutie e sa iei radiatoare noi, ventilatoarele din fata radiatoarului de A/C le iei SH pana in vara urmatoare caci cel principal de pe radiatorul mare ti-a ramas intact si face fata singur cu racirea pana atunci, iar restul elementelor pentru buna functionare a sistemului A/C sa le iei tot SH cand o sa le gasesti. Important e sa poti sa circuli cu masina, ca vine iarna.

Asadar - spor la cautari, posteaza la sectiunea Publicitate aici pe forum, rascoleste tot Internet-ul si cauta si in judetul Mures ca sunt o gramada de dezmembrari cu Vectra B in judet la ei.
  • stranger

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am si eu radiatoru crapat la un corsa 2004. in caz de nu reusesc sal lipesc, dezmembreaza cineva corsa ? cam la ce bani e un radiator sh? multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,670
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
daniel_aoe a scris:Am o problema cu in sensul ca pierde antigel. De vre-o 3 luni de cand a venit vremea rece, cam la aprox 2.000 km rulati, cam o data pe luna, mi se aprinde martorul in bord de completare cu antigel, cel cu ideograma ca un radiator. Trebuie sa completez cam 100 - 150 ml, deci destul de putin. Am o pierdere pe undeva, dar foarte mica, totul este uscat. Cum pot sa-mi dau seama pe unde pierde, ca poate fi un por in radiator, un furtun intepat, un colier slab, de fapt poate fi oriunde in sistemul de racire, chiar si capacul de la vasul de expansiune.
Multumesc

Pai fa urmatorul experiment : fii sigur ca esti cu antigelul la nivelul corect, porneste motorul si lasa-l sa mearga 5min cat sa nu se deschida termostatul. Fa asta de cateva ori pe zi (la interval de cateva ore, cat sa se raceasca motorul) intr-un weekend Vineri, Sambata, Duminica. Verifica daca ai pierdut ceva lichid. Daca nu ai pierdut deloc, atunci problema nu e la circuitul mic de racire al motorului, ci la circuitul mare adica radiator principal si conductele spre/dinspre el.

Eu am avut acum o saptamana bucuria sa ma lase un furtun de 13cm care era 'thermostat bypass'. Vezi sa nu fie si cazul tau, vanzatoarea de la magazin mi-a spus ca vinde cate unul pe saptamana fiind cele care cedeaza primele.

Nu dati cu pietre pentru ideea de mai sus, eu unul asa as proceda pentru inceput (am considerat ca termostatul lucreaza corect si nu deschide mai repede decat este calibrat). Mult succes !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Racire

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR