Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Vã salut! Am un Astra H 1.3 cdti. Am avut mai multe probleme cu el, care s-au rezolvat si masina merge bine. Ieri am înscris-o, si am si facut vreo 100 km cu ea si a mers perfect. Acum pe seara, am fost pana la un prieten, dupa care am plecat.
In drum spre casa, am zis sa ies putin pe asfalt(dupa ca am lãsat-o sa mearga vreo 3 minute) sa o "curat putin". Totul bine pana aici. Am iesit, i-am dat 140km in a-4a dupa am iesit sa merg acasa, cand ajung aproape de casa o las pe liber si vad ca consumul instant nu scade pe 0, ci rãmâne 2,5-2,6 l/H.
Merg acasa, o bag in garaj si vad ca ambele aeroterme sunt pornite la maxim, si simteam in miros de ars( de cauciuc asa) dar am zis sigur e de la filtrul de particule.
Intru in meniul ascuns si vad ca lichidul era la 70 grade, nu mai mult. Ce poate sa fie?
M-am gândit sa se regenereze filtrul, dar e nou si nu are nici 500km si nu aveam nici un martor aprins in bord.
Aveți vreo ideea de la ce e? I-am dat prea tare in gura(schimbat in 4000) de au pornit ambele aeroterme?
Multumesc!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu cred ca ai filtru de particule la 1.3 din 2006. Daca postezi VIN-ul putem verifica.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Am filtru de particule! Doar ce l-am pus nou Smile)).
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Toata lumea se chinuie sa-l anuleze si tu pui altul nou ?
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Hmm. Si eu am vrut sa il anulez, dar tata optase sa cumpãrãm altul, ca nu aveam RAR-ul facut si sa nu fie probleme...
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ce sa zic, cine nu casca ochii, casca punga....
Ai facut si rk la motor, ca sa te asiguri ca e totul in super parametri, sa nu iti produca funingini in exces, care sa iti distruga prematur filtrul de particule?
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Ce e "rk"? Smile)
Ceva de genul, ca am mers cu ea si pe drum de tara si mai subturata, si am zis sa o curat putin..
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,510
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
RK- reparatie capitala, in cazul tau cred ca face referire la motor...
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, am facut. In fine. Pe mine ma intereseazã daca știți ce a apucat-o asearã de a pornit termocuplele....
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza, posteaza erorile si pune si seria de sasiu.
Asa putem sa ne dam cu parerea. Fara erori, ne trebuie glob de cristal.Smile
  • svasile

  • Mesaje scrise: 1,693
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Vezi sa nu fi ramas vreun releu de la ventilator blocat . Le gasesti in cutia neagra de langa baterie(UEC).
  • acidutu

  • Mesaje scrise: 124
  • Locatie: Mures
  • Masina: Crossland X 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca esti sigur ca ai filtru de particule, nu-ti fa griji de consumul de 2- 3l și termocuplele pornite, asa este normal și autoregenerarea odata pornita dureaza 15 20 minute, de preferabil este sa te mai plimbi cu mașina putin pana se termina autoregenerea. Recomandare: nu opri motorul cand a pornit autoregenerarea. Bafta!
Skip ads

  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Acidutu, pai tocmai ca nu mi se aprinsese in bord nici un bec, nici ala de regenerare, si pe eșapament nu ieșea nimic. Si da, sunt sigur ca am filtru de particule, masina e 12.2005, si iese 2006.
Am facut un test cu pedalele, si nu am decât:
Un cod care prima data mașinuța clipește de 14 ori consecutiv: 14106-ceva legat de cutie manuala, etc. Si al doilea: 1614- asta e ca nu-mi recunoaște cheia, pana acum fãcea odatã, dar de dimineata in garaj a facut de 3 ori, si dupa ce am staționat cu masina sa pornesc iar, de 5 ori, ca ma luase panica ca nu mai plec de acolo. Am înțeles ca am ceva contacte imperfecte,dar nu stiu unde sa ma uit/ce sa fac..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cauta pe forum detalii despre cum se regenereaza DPF. Cand DPF-ul este foarte incarcat si a ratat mai multe regenerari martrorul de bujii incandescente va palpaii in bord in timp ce motorul functioneaza. Atunci este singura data cand vei stii cu siguranta ca ai ratat mai multe regenerari si ca va trebuii sa rulezi cu masina pana se stinge acel martor.
Sunt colegi pe forum care au montat un led pe circuitul electric de la oglinda stanga. Acesta se aprinde cand masina intra in regenerare. In felul acesta nu mai risti sa ratezi nici o regenerare si nu trebuie sa stai tot timpul cu ochii pe BC, sa vezi daca ai un consum ridicat la ralanti, exact ca cel pe care l-ai mentionat anterior.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Da, stiu de led. Dar daca atunci intrase sa se regenereze, nu trebuia sa am martorul aprins in bord? Nu trebuia sa scoatã ceva pe eșapament? Nu a facut nici una nici alta..
Nu cred ca am ratat regenerãri, ca nu mi s-a aprins pana acum martorul si consumul la relanti era 0,4-0,5 mai mereu, si filtrul e nou si are maxim 500 km, in care am schimbat doar la 3000-3500...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cum ti-am spus si mai sus martorul se aprinde doar daca ai ratat mai multe regenerari consecutiv. Asa este conceput softul. De aici a aparut si ideea de a monta acel led.
Daca tu ai oprit motorul fix cand incepea sa-si faca regenerarea este absolut normal sa nu simti miros de incins.
Din experienta iti spun ca mersul turat in oras este fix pix. Mai rau faci motorului, generezi mai multa funingine si implicit DPF-ul si EGR-ul se imbaxesc mai repede Dieselul e facut sa mergi cu el afara in regim constant. Isi va faca regenerare bine merci la 2k - 2,5k ture si va merge multi kilometrii fara nici un fel de probleme.
Pentru mersul la serviciu am o Octavia 1.6 diesel cu care merg zi de zi. O am de noua si are rulati in RO 255k de kilometri. Nu am avut odata probleme cu DPF-ul sau EGR pentru ca merg cu ea numai extraurban (foarte mult pe A2)
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
[quote="Bogdan101996"...Am facut un test cu pedalele, si nu am decât:
Un cod care prima data mașinuța clipește de 14 ori consecutiv: 14106-ceva legat de cutie manuala, etc. Si al doilea: 1614- asta e ca nu-mi recunoaște cheia,...[/quote]
Probabil ai P1614 si P1616 de la CIM.
Totusi, pune si tu seria de caroserie. Nu ti-o fura nimeni, crede-ma.Smile
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Iulian, am uitat. Uite: W0L0AHL4868087950
Prima eroare e ceva legat de cutia automata de viteze..nu a avut automata, si nu stie nimeni de la ce poate fi..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Intr-adevar ai DPF.
Am una identica din 30.06.2005. Dar fara DPF.
Martorul clipeste doar daca intrerupi ciclul de regenerare de mai multe ori.
E suficient sa citesti codurile ECN cand faci testul. Nu trebuie sa numeri check-ul.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
1.Am citit despre montarea acelui led, dar eu nu cred ca am încãlzire in oglinzi si nu stiu unde altundeva il pot lega, la ce instalație.
2. Am tot încercat sa pornesc pilotul automat, dar tot nu merge. Cand apasã pe butonul de sus se aprinde indicatorul in bord pentru o secunda, se stinge si atat, masina nu rãmâne la viteza constanta.
3. Mi se pare mie, sau consuma prea mult?
Am bãgat de 120 lei de la lukoil( super ecto Diesel) imi aratã range 550km si dupa 1 km imi aratã 380..A doua chestie, cand am bãgat mi-a ajuns acul aproape lipit de jumãtate, iar dupa 250 de km parcurși normal, consum mediu in BC de 5,5 acul a scãzut putin sub prima liniuța groasa, prima dupa alea multe.. mi se pare ca acul ala coboarã prea repede, pentru 1.3cdti...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR