Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • gabriel.s

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Simptome: salut.am tot citit pe forum problemele la astra g 1.6 twinport 2009 privind pornirea greoaie și oprirea relantiului dar nimeni nu a venit și cu o soluție.Masina este astra g 2009 1.6 twinport cu gpl ( problemele persista si pe benzina si pe gpl) : dimineața la rece pornește lung si se oprește foarte des, nu sta la relanti pe liber in mers ( sta la relanti înainte de a pleca de pe loc), pierde din putere,nu se accelereazã.dupa circa 20 de min de mers in condițiile de mai sus când apa ajunge la 90 grade merge bine la viteze mici.daca se tureazã și creste viteza in jur de 100 km/ora și se scoate pe liber moare motorul indiferent dacã e pe benzina sau gpl.dupa oprire pornește ușor.pana acum am schimbat egr,debitmetru,clapeta acceleratie,verificat calculator,schimbat bobina inducție,schimbat distribuție și doua supape.mentionez ca pe tester( am încercat mai multe) nu da nicio eroare.

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2009
Cod motor:
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cauta meserias care verifica intii,iar inlocuirile de componente se fac in urma verificarilor ca o necesitate,nu doar asa de...,amorul artei...! Codurile de eroare sunt orientative si pentru incepatori...
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
a verificat cineva presiunea in rampa injectoare, regulatorul de presiune, ,furtunasul de la capacul culbutori la clapeta, cel de purjare vapori benzina,
Actuatorul clapetei twinport...? La mers in relantiu conteaza chichitele astea...
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salutare,aceeasi problema o am si eu pe un tigra x16xe Smile se pare ca nimeni nu ne poate da un raspuns.
am dus-o la 5 mecanici si toti cand duc masina pune testeru' pe ea,dar mie nu mi se aprinde check engine nu da nici o eroare .am schimbat supapa de retur la benzina,bobina,bujii,filtru benzina,IAC,ECU,MAP,am verificat returul la benzina sa nu fie infundat.. mai am sa schimb motoru'
unii din mecanic mi-au mai inversat si niste furtune de vacuum pe acolo.. mi-au anulat unele.. acum nu mai moare cand calc ambreiajul in mers. sunt din bucuresti,e vreun mecanic pe aici pe forum care se crede in stare sa o repare ? sa-mi spun locatia si vin sa o aduc.
Skip ads

  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:Cauta meserias care verifica intii,iar inlocuirile de componente se fac in urma verificarilor ca o necesitate,nu doar asa de...,amorul artei...! Codurile de eroare sunt orientative si pentru incepatori...


cred ca n-ai citit tot ce-a spus colegul de mai sus,nu-i da nici un cod de eroare! n-are dupa ce sa se ghideze si atunci se ghideaza dupa problema care i se intampla,tie daca nu ti-ar sta la relanti si nu ti-ar da nici un cod de eroare la ce te-ai gandi ca e defect ? e clar ca te-ai gandi la IAC si l-ai schimba,apoi daca nu merge nici cu ala incepi cu alte componente care crezi ca ar influenta relatiul,ceea ce a facut si colegul de mai sus din moment ce nu da nici o eroare Smile
dar e mai usor sa vi cu o critica decat cu o rezolvare, pe multi am vazut ca scrie in topicuri doar ca sa se afle in treaba propozitia : du-o la mecanic! pai atunci de ce mai e facut forumul asta ? trebuie cand intrii pe clubopel sa fie un banner mare cu : ti s-a stricat masina ? du-o la mecanic! si gata,pt ce a mai facut forum sa discutam ? iti dai seama ce sfat inteligent i-ai dat tu sa se duca la mecanic ? ramane dator pe viata,nimeni nu s-ar fi gandit la asta,esti un geniu!
nu vreau sa ma cert cu nimeni,dar voi astia de pe aici,inclusiv unii moderatori or sa vina sa spuna ba ca n-am scris gramatical cine stie ce cuvant care l-am scris pe graba,ba ca am vorbit in nu stiu ce fel si or sa ma blocheze in loc sa ne ajute cu o solutie ca ma gandesc ca stie cu ce se mananca marca opel daca sunt moderatori,dar daca ei stie doar sa spuna : n-ai scris corect acolo.. nu mai vorbii in nu stiu ce fel.. eu i-as sfatui sa se faca profesori de romana si sa lase moderatori care se pricep la mecanica nu la gramatica, multumesc!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
MDL a scris:.
am dus-o la 5 mecanici si toti cand duc masina pune testeru' pe ea,dar mie nu mi se aprinde check engine nu da nici o eroare .
Eu incerc sa te inteleg ca esti frustrat din cauza situatiei in care te afli...,asta e! Am incercat sa scot in evidenta faptul ca lipsa erorilor in cazul unei diagnoze,la un motor,baga meseriasii in ceata,deoarece nu se pricep sa foloseasca testerul la adevarata lui valoare.Repet inca odata ca citirea erorilor este pentru incepatori,meseria abia de acolo incepe,cind nu exista erori si trebuie sa interpretezi valori furnizate de tester,pe fiecare sistem.Eu personal nu dau idei,solutii,atita timp cit nu sunt sigur ca am dreptate in ceea ce spun,iar cit timp nu pot sa verific ceva inainte de a deschide gura,e mai bine sa tac...,in acest fel nimeni nu poate gresi din cauza mea. De multe ori e foarte greu sa te abtii,sa vorbesti atunci cind nu trebuie... De regula vorbesc atunci cind am ceva "palpabil".gen coduri de eroare,pe care le interpretaz obiectiv...,atit permit limitele forumului(nu se pot face teste,diagnoza,masuratori,etc).Pornind de la ideea ca ar fi un senzor decalibrat(citeste eronat),nu exista eroare(deoarece de regula nu exista referinta),deci pentru 5 mecanicii ai dumneata,meseria s-a terminat...,de aceea am recomandat sa se mearga la meserias in ideea de a nu strica mai mult decit este si de a nu face inlocuiri inutile,care...,costa! Recunosc ca nu sunt in stare sa dau solutia de rezolvare,deoarece nu pot face verificarile necesare! Si tacerea e un raspuns,nu neaparat cel care era asteptat...,asta e!
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
imi cer scuze ca am fost rautacios si iti multumesc ca ma intelegi.. am zis sa incerc sa schimb si piesele care le banuiesc a fi defecte,stiu ca ele costa,dar si cei 5 mecanici m-au costat si nu m-am ales cu nimic,asa ca am zis sa iau piesele si daca raman cu ele asta e.. le tin de rezerva,banii care le-am dar mecanicilor nu-i mai recuperez,am zis sa incerc sa rezolv eu problema inlocuind unii senzori.. am verificat si fulia de la arbore sa nu fie vreun dinte sarit,m-am gandit sa nu fie volanta stramba,ma gandesc sa nu fie vreo supapa care nu inchide bine desi nu miroase a benzina nearsa si de la 2500 de ture incolo masina merge normal,trage bine.. e totul in regula,problema e in relanti si in faptul ca pana in 2500 de ture se inneaca..
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Desfa-i sonda lambda dinaintea catalizatorului situata pe galeria de evacuare si vezi daca iti mai fluctueaza ralantiul si/sau se schimba in vreun fel mersul motorului.
Daca in urma acestui experiment motorul merge mai ,,aerisit", nu-ti ramane decat sa inlocuiesti catalizatorul.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Motorul X16XE,e un motor bun in conditiile in care e exploatat corespunzator.Multi meseriasi nu cunosc rolul functional al sistemului de injectie aer secundar(x16xe),cu beneficiile atunci cind e OK si cu necazurile,efecte nedorite,atunci cind e defect... "Calatoria" in domeniul auto este conditionata de existenta si folosirea in cunostinta de cauza a "hartii"(documentatii,tester,etc)...
  • MDL

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat,aveam distributia devansata cu un dinte,la motorul asta trebuie sageata de pe arbore sa fie putin mai in fata,mai spre radiator,nu trebuie sa fie fix pe semnul de pe plasticul ala,capacul ala de la distributie Smile
spun asta ca poate mai sunt si mecanici aici si sa stie cum sta treaba.
eu daca mergeam cu masina la turatie mare de exemplu la 3000 si apoi apasam ambreajul sa o las in relanti murea motorul,daca o lasam in viteza si puneam frana si pe la 2000 apasam ambreajul nu mai murea motorul,cred ca din cauza ca nu inchidea cand trebuie supapele imi inneca motorul la peste 3000 ,la 2000 nu are multa benzina si nu se mai oprea,o inneca dar nu o oprea ca era putin benzina nearsa ramasa si o arunca pe evacuare Smile cel putin asta e explicatia mea,de sofer,astept si explicatia voastra de mecanici,dar daca voi mecanicii aveati vreo solutie mi-o spuneati,acum or sa apara multi care or sa spuna ca stiau asta Smile)))
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR