Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Simptome: Dupa demontat /vopsit usa stanga fata geamurile electrice si stanga si dreapta se inchid mult mai incet ca inainte . Ma refer la viteza cu care se ridica si se coboara. Daca era numai stanga ziceam ca e de la demontat dar tot la fel de incet se misca si cel de la usa din dreapta la care nu a umblat nimeni. Are cineva vre-o idee de ce si cum se poate remedia?

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 2003
Cod motor: y20dth
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
comparand cu ce anume zici ca se inchid mai incet? cu cele de pe spate sau? verifica mecanismul de culisare si zona unde culiseaza sa nu fie vopsea intarita sau ceva... verifica si tensiunea la baterie si incarcarea la alternator...
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Comparativ cu viteza care o aveau înainte, pe spate sunt manuale.Bateria recunosc n-am verificat-o ,dar am o bricheta care mãsoarã cu leduri modul de încãrcare si care mi-a semnalat corect o problema de încãrcare acu doi ani. Vreau sa spun cã mãsoarã ok totusi. Nu am nici un semn cã bateria ar fi naspa sau nu ar incarca alternatorul.
  • bufteadaniel

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: bacau
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Mecanismul de culisare ar putea fi cu probleme pe stânga unde s-a umblat dar de portiera dreapta nu s-a atins nimeni și viteza e fix aceeași. O sa testez bateria totuși cã sa fiu sigur.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Cred ca e vorba de o cadere de tensiune ce poate fi atit pe minus(contact imperfect,slab,etc) cit si pe plus,care se verifica la baterie,la siguranta,si la intrare in comenzile din butoane.Verificarea se face in momentul actionarii unui geam,urmarindu-se diferentele de tensiune pe circuitul respectiv.Cu cit diferenta e mai mare cu atit viteza de culisare a geamului va fi mai mica...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR