Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
----
Model: Astra
An fabricatie: 1999
Cod motor: Y2.0 dth
Am un opel astra g 2.0 dti , problema sta in felul urmator: daca merg turat in 2000-2200 turatii se aprinde check engine (motorasul de culoare galbena cu fulger ) si masina nu mai trage si se tureaza foarte greu.. De asemenea am observat ca la 1 secunda dupa ce apare eroarea daca calc pedala de acceleratie la maximum eroare dispare pt cateva minute si apare din nou. Am fost pe tester imi apare cod eroare P0400 ceva legat de egr. Precizez ca am curĂ£tat egr si galeria de admisie , am verificat presiune vacum este ok, verificat valva egr este bun, schimbat debitmetru aer , electovalva care face vacum turbina si furtunas. Degeaba nu ii dau de cap. Ce poate fi defect. A mai patit cineva . Sa ma ajute careva.
Skip ads

  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ai o pierdere de vacuum pe traseu.Deci verifica din nou toate furtunasele.racorduri,electrovalve,actuatoare.Asa facea si a mea ieri si am membrana de egr fisurata.Verifica temeinic.
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
De unde imi pot da seama daca egr-ul este bun si nu am si eu membrana fisurata?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sigur ai ceva problema pe partea de vacum. posibil sa nu faca nici pompa de vacum destula subpresiune. trebuei verificat si cat face ea vacum Smile
Skip ads

  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Am fost la un mecanic si a zis ca subpresiunea ii ok.
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Din cate am observat eu la actuator admisie nu se face vacum cand mașina este la relanteu. Este foare slab fata de cat vacum am la wastegate actuator turbo.
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Mai este cnva pe aici care a patit la fel?
  • rylalex

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Este electrovalva ce comanda vacuumul spre supapa egr.
Verifica daca este conectata corect, daca este schimb-o!
Skip ads

  • Geovic
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Jul 2016
  • Astra 1998 X20DTL17171985
  • Constanta
  • Geovic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2016

  • Mesaj Privat
Salut ! George ma numesc am un Opel Astra G 2.0 DI 60 kw/82 Cp CARAVAN . Pana mai de curand am avut aceleasi probleme (exact la fel), am curatat EGR-ul,am curatat rampa cu clapeti,galeria de admisie,am schimbat pompa de vaccum (deoarece cea veche executa vaccum doar pe partea de franare nu si pe TURBO) etc. am schimbat filtru aer.filtru motorina ,verificat furtunase vaccum,electrovalvele vaccum etc. Si problema a disparut:D (pentru un moment Very Happy) de curand am fost plecat la drum lung ...Cta - Tg. Mures si retur,accelerand in linie dreapta masina nu imi zice nik,in momentul cand accelerez in RAMPA si doresc sa o tin constant la o viteza de 110/120 km/h cu 2500 turatii atunci apare acel "mic mincinos" care ma scoate din sarite rau Sad,in momentul cand apare puterea motorul se reduce ne mai putant accelara mai mult de 40-50 de km/h ( ATENTIE ! MOTORUL NU MOARE sta in relanti dar nu mai are putere sa traga) opresc masina de tot,scot cheia din contact cca 2-3 sec dupa care pornesc si motorul isi revine la normal,binenteles asta pana la urmatoarea urcare in rampa.

cam acestea sunt simptomele motorului meu ECOTEC 2.0L DI
PS : la tester mi se spune ca pompa de injectie,ca pompa de vaccum ca etc si etc dar nimeni nu imi da un raspuns exact ca e de acolo sau de dincolo......
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
La test sunt furnizate niste coduri de eroare(ex. P0270) pe care ar trebui sa le scrii aici...,doar asa putem vorbi in cunostinta de cauza! Pareri se pot da,dar pe tine te intereseaza cauza reala,nicidecum povesti...!
  • Geovic
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Jul 2016
  • Astra 1998 X20DTL17171985
  • Constanta
  • Geovic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2016

  • Mesaj Privat
multumesc pt rasp big_electro61 - revin cu un post referitor la ce coduri gasesc ..
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
ai curatat EGR-ul dar l-ai si verificat daca tine vacum (sa nu aiba membrana sparta).
verifica si tija de la turbina daca se misca usor si daca la pornirea motorului se retrage aproape la maxim...
Skip ads

  • Geovic
  • *
  • 3 mesaje
  • din 10 Jul 2016
  • Astra 1998 X20DTL17171985
  • Constanta
  • Geovic

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1998 X20DTL17171985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2016

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi si idei ..revin cu un mesaj - mikyboy
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
BPincicu ti-am dat mesaj privat. Problema este ca si eu ma lovesc de ieri de aceasi eroare P0400. Am verificat supapa EGR. Am demontat-o de pe galerie, am curatat-o de putina funingine care era depusa pe clapa si am verificat daca are vacum si il tine. Functioneaza perfect! Am demontat apoi una din elecrtovalvele de langa vasul de expansiune. Fara sa o rup fara sa deteliorez nimic. Am gasit ceva urme de ulei sau depuneri pe membrana. Am curatat-o si pe ea, am capsulat-o inapoi, am verificat tensiune daca exista la electrovalvesi este, prietenul meu mecanic mi-a pus ceasul de presiune pe furtune si vacum ar fi. Manometrul arata presiunedar acul nu statea fix, se bataia in jurul valorii indicate, nu scadea si nu crestea vibra doar in jurul valorii. Acum eu asta am vazut cu ochii mei, dar presupun ca tremratul acela era dat de modul in care electrovalvele fac presiune, caci acolo stiu ca este un electromagnet care la excitatii vibreaza impingand tijacare la randul ei impinge membrana creeand vacuum. Trebuie sa mai verific pompa de vacuum de le axele cu camesa vad daca face depresiune si cam atat....
Martorul nu sta tot timpul aprin in bord, ba se stinge ba se aprinde.....cand sta aprins in ralanti de exemplu pot sa o turez la 4-5000 rtmnu se ingatuie, dar in mers nu are vlaga.....
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
electrovalvele acelea sunt doar niste robineti care inchid sau deschid circuitul de vacumi si nimic mai mult.. ei nu fac vacum din cate stiu eu Smile
trebuie verificate toate furtunele si coturile de cauciuc precum si depresiunea pe care o face pompa de vacum.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 972
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o intre timp. Acum ce sa spun, asa este cand citesti prea mult si nu te bazezi pe instinct si cunostiintele tale....Mi-am comandat pompa de vacuum noua, am gasit la 662 lei si am montat-o increzator ca am scapat....dupa prima suta de metri evident martorul s-a aprins si a intrat in limp mode
Ce sa fac? Inapoi, nu mai o puteam duce, deoarece o montasem pe masina - va dati seama se umpluse de ulei pe interior....am zis: las-o ca merita si masina aceasta o pompa noua la 215,000 km se merita totusi sa schimb pompa de vacuum.....( aporpos cine doreste pompa veche de vacuum care este perfecta - o dau pe nimica toata)
Apoi, intr-o dimineata - sambata dimineata mai precis m-am trezit bruc exact ca in filme - luminat si convis ca de acolo mi se trage....am coborat in pijama- tricou, papuci si am demontat membrana , valvula de vacuum care actiona clapetii de admisie.
Pe nemancate, cafea nebauta intins pe masa de bucatarie....toti dormeau inca, eu admiram mica valva. Inarmat cu o surubelnita subtire dreapta am desfacut carcasa si minunea mi s-a aratat: membrana era evident sparta! o fisura cat buricul degetului mic...
Cauta in magazine, cauta in dezmembrari....nimic! La UNIX mi-au cerut 160 lei pe original si vinea in 5 zile.....fugi de aici!
Pe E piesa.ro nu o gasesti nic sa dai cu tunul - adevarul este ca nic nu are cod pe ea sa o identifici
Norocul meu ca un vecin pensionar si cu strangere de mana - mi-a dat o membrana asemanatoare de la nu stiu ce pompa compresor. Inarmat cu forfecuta de unghii a nevestei am modelat-o pana ce diametru a ajuns asemanator cu cel a originalei. Am lipito apoi pe circumferinta carcasei cu un pic de superglue, datorita faptului ca nu avea gulerul celei originale si i-am pus capacul. Am montat-o pe nerasuflate si am iesit in pijama si papuci in test pe bulevardul gol la aceea ora....
SUCCES! TOTAL! masina parca inviase....tragea cu toti caii pe care ii are pentru varsta si km sai.
Asa merg si acum, nu din comoditate sau frica, ci datorita faptului ca nu am gasit sa cumpar aceea pastila de vacuum....
Intamplator am gasit rezolvarea....
Pe site-ul EPiesa.ro gasiti aceasi valva de vacuum la sectiunea Audi A6 4F C6 din 2006 -2007 motorizare 2.0 TDI cod de motor BRE sau BLB si la sectiunea admisie troneaza aceasi valva, aceasi carcasa aceasi prindere, doar tija un pic mai lunga. Costa doar 60 lei! Da, da 60 lei!
Un pic de rabdare, o tigara si o cafeluta impreuna o simpla surubelnita dreapta va trebuie pentru a desface carcasele ambelor valve, schimbati tija de la una la alta capsati-le inapoi usor pana se prind in clipsuri si gata aveti o valva vacuum noua gata de montat pe masina si numai buna de lucru!
Spor la treaba si scuze daca postul a fost prea stufos!
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut colegi ! Nu am revenit pe forum . Am rezolvat problema cu eroarea p0400, Era de le electrovalva care comanda turbo si electrovalva de la egr amble stricate. Insa acum ma confrunt cu alta problema: 😣 cand temperatura motorului ajunge la temperatura optima 90 grade celsius masina merge numai in suturi . Ca si cum ai accelera si ai pune frana incontinuu . Nu vrea sa se accelereze da in nas incontinuu. Pe tester nu am nici o eroare. Aveti ideie ce poate fi? Uni mecanici cted ca e pompa de injectie . Opel astra g x20 dtl
  • BPicincu

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1999 Y2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2017

  • Mesaj Privat
Salut colegi ! Nu am revenit pe forum . Am rezolvat problema cu eroarea p0400, Era de le electrovalva care comanda turbo si electrovalva de la egr amble stricate. Insa acum ma confrunt cu alta problema: 😣 cand temperatura motorului ajunge la temperatura optima 90 grade celsius masina merge numai in suturi . Ca si cum ai accelera si ai pune frana incontinuu . Nu vrea sa se accelereze da in nas incontinuu. Pe tester nu am nici o eroare. Aveti ideie ce poate fi? Uni mecanici cted ca e pompa de injectie . Opel astra g x20 dtl
  • BRazvan912

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni. Am si eu o problema. Am un Zafira A motor 2000 dth. Merg cu el constant si uneori pleaca de zici ca intra o turbina, iar dupa 50-100 m revine. Am desfacut egr-ul, e ok. Am schimbat electrovalvele intre ele iar acum face schema aia foarte rar. Dar eu cred ca asa ar trebui sa traga masina ca in momentele cand face acea "schema". Ma puteti ajuta, a mai patit cineva? Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Completeaza locatia la profil.
Fa o diagnoza in mers.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR