Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • supapa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare ... am un vectra 19 cdti (150 cp) 2006 garantie valabila, vreau sa stiu daca se merita sa pun chip la motor, daca nu exista efecte secundare, shi bineinteles unde ash putea sa fac lucrul asta shi cam cat ar costa, problema garantiei nu o mai pun shitu sigur ca o pierd daca fac lucrul asta Smile
va multumesc , astept indrumarile voastre
Skip ads

  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da o geana pe forum, si confirma cu dealer-ul. Din discutiile puratet pe aici a reiesit ca orice modificare la masina (chiptunning, sau chiar simontat de sistem audio) duce la pierderea (partiala sau totala) a garantiei.
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Wink Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut, iti recomand remapare EDS - se merita, in Germania are TUV pentru varianta normala de 200CP.
Cauta si alte oferte, din cate stiu eu majoritatea celor de la noi ofera 185CP in varianta normala, spunand ca 200CP se pune doar pe race Wink

Despre garantie - da - se poate vedea ca masina a fost remapata indiferent daca e Vectra C, B, Astra G, H sau alt model recent. Depinde cat de bine te intelegi cu dealerul tau - la o revizie obisnuita nu se verifica daca s-a facut remapare.
  • clauss
  • *
  • 5 mesaje
  • din 28 Mar 2007
  • Astra 2005 z 16 xep
  • bucuresti-Romania
  • clauss

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: bucuresti-Romania
  • Masina: Astra 2005 z 16 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
parerea mea este ca se merita. eu am o astra h si tot i-am facut cu toate ca are motor de 1.6 benzina. masina luata noua de la dealer opel si nu mi-a verificat niciodata asa cava. nu mai sta pe ganduri se merita si castigul care o sa-l ai o sa fie ...........fara cuvinte
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
jE a scris:da o geana pe forum, si confirma cu dealer-ul. Din discutiile puratet pe aici a reiesit ca orice modificare la masina (chiptunning, sau chiar simontat de sistem audio) duce la pierderea (partiala sau totala) a garantiei.
Nu cred ca iti convine sa pierzi garantia. Oricum (parerea mea) 150 cp is suficienti, deocamdata Wink Si dupa ce iese masina din garantie, poti sa ii faci ce tuning vrei

Mereu vei vrea mai mult. Daca maiandrei zice (si am incredere in el) ca la 200 este safe, nu vad de sa ratezi aceasta oportunitate Very Happy
Nu sunt foarte sigur ca cuplul generat dupa remap iti va afecta in timp anumite subansamble, dar cat timp beneficiezi de o putere fenomenala... cred ca merita.
Apropo, ce jante ai? Daca pui 200cp la pamant prin niste jante de 17-18, ai sanse la performante de masini foarte scumpe.
Dupa aproximatia mea, in caz de remap 200cp, timpul pana la suta ar fi de 7 - 7.5 secunde Twisted Evil
  • Johnny Bravo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 1.7 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2004

  • Mesaj Privat
OK. Motorul urca la 200 CP fara probleme (sa zicem). Restul angrenajelor rezista? Adica discul de ambreaj nu se duce mai repede? Pinioanele din cutie tin cuplul mai mare? Franele fac fata?
  • supapa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mercik pentru indrumari .... in momentul de fata am jante de 16 si nu cred ca in scurt timp le voi schimba, Sad , cuplul este de 320Nm la 2000-2750rpm, 150 cp la 4000 rpm iar 0-100km/h in 10.3 s (nu sunt foarte multumit)
Vis-a-vis de garantie nu imi fac probleme --pe 2 mai am revizia de 15000 de km--
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Impresia mea e ca problema din spatele problemei e faptul ca un neamt ofera 200CP si 400Nm cu TUV iar niste romani ofera 185CP si 380Nm iar 200CP doar in varianta Race, cu amendamentul "o faci pe barba ta" Laughing

Dar nu conteaza asta, cred ca e cazul sa discutam un pic despre cuplu si putere...
Faptul ca motorul ofera un anumit cuplu maxim nu inseamna ca tot timpul "restul angrenajelor" trebuie sa faca fata acelui cuplu!

Sa ne uitam la curba de cuplu si sa intelegem un lucru: motorul ofera cuplul de care este nevoie functie de sarcina, si NU MAXIMUL. Deci, daca ii dai blana, iti da maxim de cuplu, conform curbei. Daca mergi domol, iti ofera cuplul necesar pentru a deplasa masina cu viteza si acceleratia cerute de tine.

Ca sa concluzionez, nu cuplul motorului afecteaza "restul angrenajelor", ci stilul de condus al soferului. Dupa remapare, motorul iti ofera REZERVA de putere si cuplu, de care te folosesti cand ai nevoie. In plus, s-a observat ca, daca nu iti schimbi stilul de a conduce, consumul chiar scade.

PS. @JohnnyBravo - despre remaparea la 1.6 TwinPort ce se povesteste? Ce riscuri exista? Nu cumva se strica motorul, cutia, franele, ambreiajul si altele daca se remapeaza la 121CP si 175Nm in loc de 105CP si 150Nm cat ofera unii (adica stock)? Evil or Very Mad
Skip ads

  • supapa

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:...Ca sa concluzionez, nu cuplul motorului afecteaza "restul angrenajelor", ci stilul de condus al soferului. Dupa remapare, motorul iti ofera REZERVA de putere si cuplu, de care te folosesti cand ai nevoie. In plus, s-a observat ca, daca nu iti schimbi stilul de a conduce, consumul chiar scade...

Sti cumva cine face sau poate un link ceva...........
  • men_george

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si eu sunt foarte interesat de remapare p200 cai ,dupa prima revizie!
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Te asteptam!
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Am citit despre remapare pentru motorul de 150 de cai si am reusit zilele trecute sa ma dau cu unul cu mapa direct de 200. Pentru o mapa de 200 de cai si peste 400 de Nm fuge de rupe.....si apropo domnu Maiandrei, unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu.
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele.... Rolling Eyes
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Intentia ta e clara, nu are rost sa mai comentez.
Macar de ai avea habar despre ce vorbesti.
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:
Macar de ai avea habar despre ce vorbesti.

Pai...tocmai asta e faza ca am idee ...TU ai idee? Twisted Evil
In alte ordine de idei, te simti cu musca pe caciula sau.....si apropo 200 de cai sunt 200 de cai indiferent de unde vin - aduc aceleasi solicitari si nu poti sa minti lumea ca sunt safe ca sunt facuti de x sau y, e vorba de forte mecanice Wink


Ultima modificare facuta de florinike la Mar 19 Jun, 2007 6:04 pm
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@florinike, @maiandrei, potoliti-va, va rog. Tocmai voi va luati la sfada ca 2 copii rai?
  • Andrei_gsi

  • Mesaje scrise: 246
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2006

  • Mesaj Privat
fa-ti cip ca merita ! scade consumu! asta e cel mai important Smile))
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
200CP fata de 150CP e o crestere de 33%, exact ca si in cazul unui remap la un 17DTI, caz in care se urca de la 75CP la 100CP. Deci un remap la 1.9 200CP e cam la fel de (putin) periculos ca si la un 1.7 100CP.

Eu zic ca un remap bun la diesel se vede in cantitatea de fum scoasa si zgomotul la relanti. Am vazut remap la 1.7DTI 90CP cu mult fum (la masina mea veche), de asemenea am vazut remap la 1.7DTI 100CP fara pic de fum in plus. Diferenta intre cele doua remapari e ca la a mea s-a facut cu o harta standard, fara a se citi harta originala, iar la celalalt 1.7 s-a facut prin modificarea mapei originale.

Sustin si eu acelasi lucru: conteaza foarte mult cine si cum face remap-ul.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
florinike a scris:Am citit despre remapare pentru motorul de 150 de cai si am reusit zilele trecute sa ma dau cu unul cu mapa direct de 200. Pentru o mapa de 200 de cai si peste 400 de Nm fuge de rupe.....si apropo domnu Maiandrei, unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu.
Pentru o crestere asa de mare , iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul, caseta de directie, posibil si cutie, planetare si alte de genul acesta. Pe Vectra e posibil sa fie mai simplu pentru ca are greutate mai mare, dar se merita sa faci asta?
Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele.... Rolling Eyes


1. ff taree, "pentru o mapa de 200...fuge de rupe", adica vrei sa spui ca e ceva finutz 200hp si 400nm! (tare am impresia ca te-ai urcat in alta masina sau n-ai mai condus-o demult pe cea din semnatura)
2. "unii romani care fac 185 normal VAD cu cat se creste presiunea in turbina si cat de mult se duce valoare de cuplu" eu unul cuplul poate il simt dar "gura" la turbina nu am pus-o iar acelor romani li se preda 185 nu isi fac (apropo de fum), deh, si eu as fi vrut sa imi fac singur, nu toata lumea are cunostintele si oricum parca fraza e suspendata.
3. "iti garantez ca usor usor se vor duce ambreiajul" ambreiajul oricum e proiectat sa reziste la F mult mai mari si oricum nu are cum sa le atinga pentru ca rupe roata aderenta si garantat o rupe si puterea de 150hp, eu unul prefer sa plec la relanty de pe loc si apoi sa accelerez
4. "caseta de directie" - nu vad legatura intre caseta si puterea motorului exceptand faptul ca ambele ajung la roata prin 2 cai f diferite, intr-adevar de la 200hp in sus tractiunea trebuie sa fie pe spate pt o stabilitate mai buna cat si pt faptul ca articulatiile suporta greu puterea f mare, asa au toate masinile ce se respecta
5. "posibil si cutie, planetare" - eu unul as fi zis in primul rand asta nu "posibil"
6. "si alte de genul acesta": cu tot respectul pentru nr tau de posturi am impresia ca in prezent fratele tau mai mic se ocupa de asta
7. "Apropo, inainte sa alegi tunnerul, citeste mult despre fiecare in parte, calculeaza cresterile, calculeaza hartile care cum se duc....sunt unii care sunt TUNERI doar cu numele" - probabil ai avut o experienta nefasta si ca sa fac un remember maiandrei vinde servicii eds motorsport de, un nume premiat pentru performantele reusite la opel (acolo la ei, si cine stie poate auzim si la noi ceva in viitor...)
8. "..." mai bine comentez despre Luceafarul ca e munca mai simpla

9. cumpar eu 1.9 cdi ul de 150hp default pentru 2000E max daca nu ii trebuie modificari majore la vectra c 2003
  • Haurar

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sal! La o Vectra 2.0 T benzina se poate face remapare? la cat cai se duce?
  • MGM AUTO

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
cat costa un remap la Z19DTH si daca aveti asa ceva pe Vectra C va rog sa-mi spuneti impresiile voastre, consum putere, daca se merita 185 sau 200 cp etc.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR