Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
MGM AUTO eu mi-am facut de curand remapare la Vectra C 1.9 CDTI, de la 120CP la 160CP, si iti spun ca se merita.
Acum nu pot sa ma pronunt in privinta fiabilitatii masinii dupa remapare, deoarece este prea devreme.
In ceea ce priveste consumul, daca o sa-ti mentii stilul de condus acesta va scadea sigur (din propria experienta), dar iti spun ca nu o sa mai poti conduce ca inainte deoarece nu te mai lasa "utilajul"(in sensul bun al cuvantului), spre exemplu la mine inainte de remapare la 100 Km/h in viteza a 4-a imi cerea pe a 5-a, dupa remapare la 110-120 Km/h in viteza a 4-a toarce ca albina si nu o mai cere pe a 5-a asa devreme.
In concluzie, consumul va creste, dar nesemnificativ, cu cca.0.5 l/100 km afara si cca. 0.3 l/100 km in oras.
Acum, vorba lui Berceanu cand era la Transporturi "vreti high condition cu lowcost?".

P.S. Iti recomand pe maiandrei de la EDS, deoarece este un baiat de toata isprava, care pana la proba contrarie mi se pare si foarte cinstit si nu este pe beleala. Wink
Skip ads

  • ITA

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Revin la problema cu remaparea softului, si va spun ca dupa ce am mers vreo 3 zile numai prin oras in aceleasi conditii ca cele dinnaintea remaparii, surpriza Rolling Eyes consumul mi-a scazut in urban cu cca. 1 l/100 km (in prezent am 7.8 l/100 km la o medie de 30 km/h) in afara localitatii mi-a crescut cu cca.0.5-1 l/100 km, deoarece "ma si dau la viata cu ea" Twisted Evil .

P.S. Toate multumita lui Maiandrei. Felicitari.
  • Ice_2k

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
turculetz a scris:ambreiajul oricum e proiectat sa reziste la F mult mai mari si oricum nu are cum sa le atinga pentru ca rupe roata aderenta si garantat o rupe si puterea de 150hp, eu unul prefer sa plec la relanty de pe loc si apoi sa accelerez

Daca faci motorului o crestere de 80Nm, cu siguranta afectezi puternic si ambreiajul. Cand pleci de pe loc e una, dar cand o calci la 2000-2500rpm (unde e cuplul maxim) mai ales in treptele superioare (sarcina f mare), discul de ambreiaj are de suferit. Una peste alta, daca ai grija de masina eu zic ca chiptuning-ul merita din plin.

P.S. A pus cineva masina pe dyno inainte si dupa resoftare? (nu ma intereseaza un dyno facut doar dupa resoftare, la cat de bune sunt dyno-urile pe la noi. ma intereseaza o diferenta before/after). Nu de alta, dar se arunca cam usor cu cai asa din burta, 120->160cp si 150->200cp sunt cifre un pic fanteziste pentru un tuning normal.
  • 360
  • *
  • 8 mesaje
  • din 03 Sep 2008
  • Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Bucuresti
  • 360

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea e ca trebuie luat in considerare faptul ca restul componentelor sunt stock, o crestere de 50 CP nu e o forta de trecut cu vederea, in mod clar isi va lasa amprenta asupra celorlalte componente a masinii care a fost testata initial la cei 150 CP prezenti standard, de ce crezi ca unele masini sunt limitate electronic? Daca o masina e limitata electronic la... 250 km/h (sa zicem), nu este pentru siguranta ta, este pentru ca restul componentelor nu ar face fata unui asemenea stres, motoarele intotdeauna sunt capabile de mai mult.
Problema serioasa ar fi la cutia de viteze, treptele sunt setate pentru (ceea ce spune Opel 150 CP), ma insel ca 50 CP in plus vor trece neobservati cand regimul de schimbare al vitezelor o sa fie altul decat pana atunci.
Si daca totusi faci miscarea asta iti recomand sa schimbi tratamentul motorului... un ulei mai performant si un combustibil mai bun.

P.S. Si eu sunt curios de ceea ce a spus Ice_2k legat de dyno, (150-200 CP) par cifre prea rotunde.
Skip ads

  • Ice_2k

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Limitarea de 250km/h este impusa prin lege, nu este pentru protejarea motorului.
  • MGM AUTO

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
360 cam are dreptate 50 cai in plus sunt exagerati ptr cutie si ambreiaj, planetare, volanta etc. un max 20cai ar fi suficient pt masina asta. Dar cred ca ma linistesc si o schimb la anu cu un A6 2,7TDI 180 cp (avantaj fata de 3.0 cutie manuala si consum cat de cat de diesel)
  • 360
  • *
  • 8 mesaje
  • din 03 Sep 2008
  • Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Bucuresti
  • 360

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ice_2k a scris:Limitarea de 250km/h este impusa prin lege, nu este pentru protejarea motorului.


In ce tara? Eu stiu doar de Japonia care o limita nationala de viteza impusa producatorilor.
Sunt destule masini capabile de viteze mai mari de 300km/h fara nici o limitare electronica, 250km/h era o referinta a mea despre masini precum Mercedes, BMW... etc., masini ce nu permit folosirea unor materiale si componente foarte performante incat sa reziste la asemenea viteze din simplul motiv ca sunt foarte scumpe si ar creste considerabil pretul final al masinii pe care target-ul lor de clienti nu si le-ar permite.

SLR-ul poate prinde 330 km/h (de aia e asa scump, pentru restul componentelor, piese din magneziu, titaniu, frane ceramice... etc.)
Veyron-ul a fost dovedit capabil de 407 km/h si nu este limitat electronic in nici un fel, sunt doar masini foarte performante din toate punctele de vedere.
Motoarele sunt pe acelasi principiu de ani de zile (combustie interna), la masina in cauza motorul (desi e unul mare de 8000) are 4 turbine turbo si 10 radioatoare, nu e decat un procesor deja capabil din start de a dezvolta puteri foarte mari, dar cu un overclocking foarte puternic si un sistem de racire pe masura, motoare de talie asa mare exista inca din 1960 (muscle car-urile), ceea tine de restul masinii este foarte sofisticat intr-adevar si de asta sunt asa scumpe, nu pentru motoare sau interioare de piele.
Repet, motorul rezista, dar alte piese nu vor rezista pe o masina obisnuita, de asta e limita de viteza, nu e impusa legal nicaieri in EU (vezi Autobahn), cu atat mai putin in RO.
Nu mai tin minte exact cifrele, dar deductia e simpla, daca pana la 200 km/h poti ajunge cu 150 CP, nu vei ajunge la 400 km/h cu 300 CP, fortele intampinate cresc considerabil, aerul se opune mai insistent.
Sunt legi simple de fizica, a 3-a din legile lui Newton spune asa: "Când un corp acþioneazã asupra altui corp cu o forþã (numitã forþã de acþiune), cel de-al doilea corp acþioneazã ºi el asupra primului cu o forþã (numitã forþã de reacþiune) de aceeaºi mãrime ºi de aceeaºi direcþie, dar de sens contrar. Acest principiu este cunoscut ºi sub numele de Principiul acþiunii ºi reacþiunii."
Deci cu cat impingi aerul mai tare, cu atat mai mult se va opune la randul sau, cu atat mai mult stres asupra componentelor masinii, iar pentru ca ele sa-si faca treaba fara sa-ti pierzi parti din masina pe autostrada doar pentru ca ai vrut tu sa vezi cat poate masina ta, este limitata electronic, nu legal, ci pentru ca au vrut s-o pastreze intr-un cost de productie incat masina sa fie exact cat trebuie de scumpa incat tu sa ti-o permiti si ei sa faca profit, nu e vorba de nici o lege si in primul rand nici nu am zis ca e vorba de protejarea motorului dupa cum ai mentionat tu.
Nu va jucati, mai ales daca masina e ceva mai veche, riscati sa va pierdeti rotile pe autostrada la 220km/h de dragul de a scoate fum la semafor Exclamation
  • Ice_2k

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
360 a scris:In ce tara?

Germania spre exemplu.
360 a scris:Sunt destule masini capabile de viteze mai mari de 300km/h fara nici o limitare electronica, 250km/h era o referinta a mea despre masini precum Mercedes, BMW...

Nu stiu 100% contextul legii insa exista o gama de masini (ferrari, lambo etc) carora nu le este impusa aceasta limitare. Nu stiu care este downside-ul pentru ridicarea acestei reguli (presupun taxe mai mari). Pe acelasi principiu, anumite Ferrari-uri depasesc limita admisa de zgomot pentru masinile obisnuite si totusi sunt legale.

Ca exemplu, Audi A8 6.0L W12 este din fabrica limitat la 250km/h. Dupa scoaterea limitarii (fara a creste puterea motorului din soft, doar eliminarea limitarii) masina trece de 300km/h. Frane ceramice, sasiu de aluminiu etc. Crede-ma pe cuvant ca acei 250km/h au un temei legal.

360 a scris:Veyron-ul a fost dovedit capabil de 407 km/h si nu este limitat electronic in nici un fel, sunt doar masini foarte performante din toate punctele de vedere.
Motoarele sunt pe acelasi principiu de ani de zile (combustie interna), la masina in cauza motorul (desi e unul mare de 8000)

Motorul Veyron-ului este de 16L, nu 8L Laughing

360 a scris:are 4 turbine turbo

Exista si altfel de turbine? Rolling Eyes
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ice_2k, la motoarele VAG nu exista exemple de cresteri de 33%?

360, valorile sunt prea rotunde pentru ca sunt rotunjite Razz


  • 360
  • *
  • 8 mesaje
  • din 03 Sep 2008
  • Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Bucuresti
  • 360

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Am inteles ce zici tu de anumite reguli ce trebuiesc intocmite, dar nu sunt de viteza si un exemplu bun este Ford GT, care intocmeste toate restrictiile de emisii si zgomot, dar in acelasi timp are viteza maxima de 330 km/h, nu stiu de ce tot o tii pe pe aia cu 250 km/h ca e limita legala cand am explicat mai devreme de ce si de unde provin aceste limitari electronice.
Intr-adevar in Germania si in special pe autostrazile sale exista o "Viteza Recomandata" de 130 km/h si exceptand anumite portiuni unde aceasta devine limita de viteza (mai exact 40% din lungimea Autobahn-ului), nu exista limita propriu-zisa.
Oricum e nonsens, chiar de ar exista, o asa lege nu impiedica pe nimeni sa vina in Germania cu o masina facuta in Italia si cum nu toti nemtii au numai masini fabricate la ei in tara si exista clar portiuni de autostrada fara limita de viteza, nu prea vad rostul unei asa legi in primul rand. Smile

Da maiandrei, e evident ca acesti caluti dupa care fuge toata lumea sunt rotunjiti in fabricatie, dar tot sunt curios, pentru ca au fost cazuri si la firme si masini serioase. Ford Shelby Cobra GT500 anuntat in prealabil ca va avea 500 CP, dupa ce cativa clienti curiosi au reclamat ca dupa testul dyno nu s-a ajuns la o asemenea valoare, cei de la Ford au schimbat povestea declarand un vag "peste 450 CP".

Si ca sa nu fiu total offtopic, am sa spun ca nu recomand nimanui o astfel de modificare, luati-va alta masina daca aveti posibilitatea, stresul e enorm, efortul depus de masina si toate piesele sale de a trece de la o viteza la alta creste cam de 3 ori pe 100km/h dupa anumite cifre, deja nu se mai pune problema de stricarea componentelor, e viata voastra (si nu ca v-ar durea prea mult, odata murim), dar riscati sa puneti si vietile altora in pericol daca masina cedeaza. Grija mare, 200 CP nu e tocmai o forta neglijabila!
Din curiozitate totusi, ce greutate are masina ta?

P.S. Nu, nu exista altfel de turbine, dar exista alte denumiri si desi e pleonasm, am scris asa sa se inteleaga mai usor despre ce e vorba, daca scriam turbosuflanta poate suna a sistem de racire, presupun si eu ca nu toata lumea de pe aici are aceleasi cunostinte tehnice ca si tine. Smile

Bugatti Veyron EB 16.4

Manufacturer Bugatti Automobiles SAS
Parent company Volkswagen Group (Volkswagen AG)
Production 2005–present
(approx. 300 to be produced)
Assembly Molsheim, Alsace, France
Predecessor Bugatti EB110
Body style(s) 2-door coupe
Layout Mid-engine, four-wheel drive
Engine(s) 8.0 L quad-turbocharged W16
Transmission(s) 7-speed Direct-Shift Gearbox sequential manual
Wheelbase 2710 mm (106.7 in)
Width 1998 mm (78.7 in)
Height 1204 mm (47.4 in)
at normal position
Curb weight 1888 kg (4162.3 lb)
Fuel capacity 100 L (22.0 imp gal/26.4 US gal)
Designer Hartmut Warkuss, and Jozef Kabaò
  • Ice_2k

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2004

  • Mesaj Privat
@maiandrei Ba da, exista cresteri de 33%. Dar la 150CP, deja 33% e cam mult. Motoarele din grupul VAG TDI de 150CP ajung dupa resoftare la 185-190CP (care pare sa fie cazul si la tine, avand in vedere ca diferenta pe dyno before/after este de 40cp).

@360
1. Ai dreptate cu veyron, ma' bad.
2. Many modern cars are capable of speeds of over 230 km/h, and most large manufacturers of luxury cars follow a gentlemen's agreement by technically limiting the top speed of their cars to 250 km/h for safety reasons (inexperienced drivers and risk of tire failure, especially when underinflated). Yet, these limiters can easily be removed on request at the relevant manufacturer's dealership with an electronic diagnosis device, so speeds exceeding 300 km/h are not unheard of, although due to other traffic, such speeds are rarely attainable. - http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn
3. German carmakers put a 250 km/h (155 mph) speed limit on their automobiles except sports cars. - http://en.wikipedia.org/wiki/Gentlemen's_agreement
  • 360
  • *
  • 8 mesaje
  • din 03 Sep 2008
  • Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Bucuresti
  • 360

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 1.7 TDI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Wink
Skip ads

  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
200 de "harmasari" mi se pare ceva exagerat. Prea exagerat. Bmw-ul 123d (2.0 diesel) , are 204 cai dar are motor bi-turbo. Cu un remap poate ajunge la 220...de cai cel mult. Mie mi-ar fi frica ca sa fac un remap pana la 200 de hp la un motor 1.9 .
  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
dassvalencia a scris:200 de "harmasari" mi se pare ceva exagerat. Prea exagerat. Bmw-ul 123d (2.0 diesel) , are 204 cai dar are motor bi-turbo. Cu un remap poate ajunge la 220...de cai cel mult. Mie mi-ar fi frica ca sa fac un remap pana la 200 de hp la un motor 1.9 .


Dar un remap de la 80 CP la 120, 130, 140 cp nu e exagerat? Surprised
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ala nu este doar remap Laughing ala e piese schimbate... + remap ...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Of of, mai mai... ai trezit un topic "adormit" de mai bine de 3 ani ca sa iti dai cu parerea.
Ei bine, de aproape 4 ani initiatorul topicului are remapare EDS.
In acest rastimp i-au picat, din cauza remaparii, urmatoarele: alternatorul, bateria, placutele de frana... parca si EGR-ul a necesitat curatare.
De fapt, o buna parte din participantii la acest topic au soft EDS.
Iar cele aprox. 400 motoare Z19DTx cu mai mult de 30% crestere de putere si cuplu cam infirma toate parerile negative exprimate pe-aici.

In alta ordine de idei, am tot urmarit evolutia ta pe forum.
Raspunde sincer: ai implinit 18 ani?
Cum poti sa spui ca ai schimbat atatea chestii la motorul tau cand azi dimineata intrebai pe care curea este pompa de apa?
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am 25 de ani. Dar nu stiu sa ma exprim prea bine in limba romana pentru ca sunt de la 6 ani in spania.
Asa ca .. Am dus o viata mai buna ca tine.. 100% ... Am avut parte de o tona de caldura si iarna si vara... si... plaja a fost si este... la 2 km de casa...
(vroiam sa ma laud putin)
Pompa de innalta presiune.. nu am schimbat-o eu! Nu ma pricep. injectoarele si rampa le-am schimbat eu!
Cand mentionam ca am schimbat pompa de innalta presiune... in nici o fraza nu am spus ca EU am schimbat-o.
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 523
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Of of, mai mai... ai trezit un topic "adormit" de mai bine de 3 ani ca sa iti dai cu parerea.
Ei bine, de aproape 4 ani initiatorul topicului are remapare EDS.
In acest rastimp i-au picat, din cauza remaparii, urmatoarele: alternatorul, bateria, placutele de frana... parca si EGR-ul a necesitat curatare.
De fapt, o buna parte din participantii la acest topic au soft EDS.
Iar cele aprox. 400 motoare Z19DTx cu mai mult de 30% crestere de putere si cuplu cam infirma toate parerile negative exprimate pe-aici.

In alta ordine de idei, am tot urmarit evolutia ta pe forum.
Raspunde sincer: ai implinit 18 ani?
Cum poti sa spui ca ai schimbat atatea chestii la motorul tau cand azi dimineata intrebai pe care curea este pompa de apa?


Stai calm ca oricum e in spatele monitorului deci...poate sa aibe si mai putin de varsta majoratului ....se poate vedea ca are la activ mesaje cat au alti colegi in 4-5 ani! oricum nu mai ai nevoie de un baiat la serivice ?ca vad ca se pricepe...mai rar oameni ca el ..

ai uitat sa pui la lista de defectiuni stricarea lamelelor de stergatoare....Sad stiu un caz in care dupa un remap din asta +piese cum zice colegu` ti-am zis ...clar remapu de vina ! Shocked

@dassvalencia- cred ca nu sti foarte multe despre maiandrei ...are un garaj in bucresti si unu in Caraibe...iarna numai acolo lucreaza...daca vrei sa ajungi la el...sa sti...NU CRED CA ARE VREO LEGATURA DISCUTIA DE AICI CU FAPTUL CA STAI LA 2KM DE PLAJA....
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu ma intereseaza daca colegul andrei are 1 atelier sau 1000 de ateliere.
Si... sarcasmul tau... o sa te coste pe viitor.
O seara buna.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2008

  • Mesaj Privat
dassvalencia a scris: Am avut parte de o tona de caldura si iarna si vara... si... plaja a fost si este... la 2 km de casa...
(vroiam sa ma laud putin)


Spune si tu parintilor sa-ti cumpere o sapca, prea mult soare dauneaza cateodata...........
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR