Ai uitat parola?


  • MNicuMarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Cum vi se pare un consum de aprox 10% mixt la un 2235 cmc si 164 CP ? Multumesc.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
N-ai spus esentialul, aproape 2000kg,
Eu, cu AT si 184 CP am media de 11.9%. Dar merg cam blana cu ea pe afara (sa zic 30-50% extraurban din total). Restul in Bucuresti.
La cat de caramida si de grea e masina, 10% e rezonabil.
  • MNicuMarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Rezonabil da...asa ma gandeam si eu.
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 275
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
La 10 mixt cred ca ai reusit o performanta:) La vechiul motor de 1991 cmc, 150 CP si cutie in 5 trepte, 10% ia afara la 110-120 km/h.
  • MNicuMarius

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
A fost asa: m-am fatatit prin Brasov am venit la Bucuresti m-am dat si prin capitala, apoi am plecat pe autodstrada la Curtea de Arges. La intoarcerea in Buc am facut plinul. A doua zi hata -hata prin Bucuresti si apoi ziua urmatoare la Brasov unde am alimentat si mi-a dat acesti 10% consum.
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Absolut normal
  • adihor

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Antara Z22YH din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Sep 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Eu nu scad sub 10.7
  • marus_c

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Signum din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara,

Ma bate gandul si sotia la o Antara. Am gasit ceva din 2015, 164 HP automata. Care e pana la urma consumul real? Am tot citit pe forumuri ca masina nu e foarte reusita. Care este pana la urma ideea? E o masina buan sau nu? Ma intereseaza in special parerile celor care detin Antara.

Multumiri anticipate si o seara buna!
  • SValentin397

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Antara din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Antara domnului Mușat e la mine de mai bine de 70k km. O diferență enormă o da locul de condus... București - 11-12%, Germania Mannheim 8-8.5%(toti in oraș la or a 8 dimineața).
E bună, e rea, tu decizi acest lucru. Pentru mine este foarte bună.
Are plusuri și multe minusuri combinate.
  • marus_c

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Signum din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc mult pentru raspuns. Ma sperie partea cu "multe minusuri". Sa ne intelegem, nu sunt genul care se panicheaza sau se enerveaza de la becuri aprinse in bord. Intrebarea e : ma lasa la greu sau cum se zice in drum? Am multe drumuri de facut in tara si pe afara si nu mi ar pica f bine sa m a trezesc ca nu mai porneste sau alte probleme de genul asta. Ce am gasit eu e la 50000 de km. Ma gandesc ca la valoarea asta nu ar trebui sa fie probleme majore.
  • SValentin397

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Germania
  • Masina: Antara din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Nov 2017

  • Garaj Mesaj Privat
In ultimele 4luni de când am readus-o in a ei patrie, am făcut aproape 9k km. Fără probleme.
Singurele lucruri făcute pana acum la masina au fost biletele antiruliu, schimbate în România înainte de plecare (cea dreapta avea probleme) le-am schimbat la pereche.

Minusuri care toată lumea le ridica - consum mare, regenerarea periodică, emisii mari deși e euro5.
Plusuri foarte solida, o mașină grea, mult spațiu în spate - folosesc 2scaune cu isofix și persoana din mijloc ste.
Găsește pe cineva care o are, mergi cu ea, fa o liste cu plus și minus și vezi cum iese ptr tine.
  • marus_c

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Signum din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
ìti multumesc inca odata pt promptitudine si pt raspunsuri.
Regenerarea asta pare ca da f multe batai de cap tuturor. ce e mai exact?
  • marus_c

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Signum din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 09 Nov 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Neata. Stie cineva ce e cu "infuzia" asta de Antara gri din 2015 cu 50 - 60 K in piata? Dintr-o data toti vand Antara identice. Am fost la ceva parc auto si avea 7 Smile Identice .....
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Marus_c masinile antara 2015 argintii care sunt pe piata in momentul de fata provin dintr-o flota de vehicule care au fost in leasing operational la Autonom. Unele sunt ok, altele mai putin ok. Masina in sine este foarte solid construita ( modelul dupa 2011 este cu totul alta masina decat cea din 2007). Consumul este cam 7 afara la 130kmh si 13 in oras Bucuresti, media 10. Este un consum excelent pentru o masina din categoria ei ( nu comparati cu tiguan, q5, kuga, pt ca Antara este altceva).
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Regenerarea nu inteleg de ce da batai de cap tuturor. Poate daca o folosesti numai in oras. Eu in 3000 km am incarcare dpf la 65% de regula. E drept fac un drum cta buc pe autostrada pe saptamana, de aceea regenerarea nici nu o sesizez de cele mai multe ori. Atunci cand o sesizez se traduce intr-o turatie de 1000-1200 la ralanti ptr 15 min aprox, si un consum putin marit. La fel se intampla la orice masina cu dpf, cei speriati inseamna ca nu au mai avut masini cu dpf.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
azazel2018 a scris: ( nu comparati cu tiguan, q5, kuga, pt ca Antara este altceva).


Altceva in ce sens? De conceptie mai veche, mai ieftina sau ce?
Altfel sunt in aceeasi categorie si tocmai cu astea ar tb comparata din punct de vedere a performantelor. Are un singur avantaj major: pretul.
7% la 130 e optimist bine. La mine are spre 9 la viteza asta (motorul de 184cp, AT)

Tocmai am avut si prima regenerare cu martor aprins (la 70 000 km). Pana acum le sesizam doar prin miros/turatie relanty/consum. Ciudat ca a venit dupa 3 drumuri de 400km fiecare, unde am mers blana si ma asteptam sa arda toata funinginea datorita regimului de turatie ridicat.
In fine, dupa ce si-a facut treaba martorul s-a stins.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Antara este fortata sa "stea" in clasa de care am vorbit. Din punctul meu de vedere este net superioara fata de Tiguan sau Kuga fabricatie 2011, nu vorbesc de ultimul model ptr ca nu stiu. Sunt si posesor de Kuga 2009 cumparata de noua 2.0 diesel 136cp. Din pct de vedere al spatiului, al confortului si al performantelor intre cele doua nu exista comparatie ( in favoarea Antara). Deasemenea este muuuult mai bine finisata decat fordul. Parerea mea este ca ar trebui comparata cu honda crv sau cu freelander. Consumul de 6.5, 6.7 este inregistrat pe autostrada buc cta cu 130 kmh, singur in masina si fara ac pornit. ( si cateva reprize de 160). Deasemenea motorul de 2.0 de pe vw si ford este mai economic in oras, dar la drum lung nu am scos cu Kuga sub 8.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Am uitat sa precizez eu am motorul de 164 cp, 2.2crdi si cutie automata, 4x4. Am inteles ca ar fi o diferenta la consum. Deasemenea am auzit ca daca suspenzi dpf si egr consumul ar fi si mai mic si performantele mai bune, daar cu pretul poluarii. Eu sunt multumit cu stock momentan, si fiind o masina de familie nici nu imi doresc mai mult.
  • vlad_g

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara din 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Apr 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Si CRV si Freelander fac parte din aceeasi clasa ca si cele de mai sus (SUV categ B sau medium sized SUV).
Poate fata de modelele 2011 sa aibe ceva plusuri. Eu insa comparam cu modelele curente sau macar cu cele din anul cand am cumparat eu (2014) si e in spate ca design, materiale folosite - finisaje interior cat si la caroserie - are 2 tone! Au pus fier gros, sa tina. Nu e o solutie din timpurile actuale.

Dap, a fost un compromis foarte bun pret/ce primesti, cu fiabilitate destul de buna dupa facelift. De aceea am si luat-o, de noua.
Dar cam atat. Azi e un model depasit si nu are plusuri fata de competitori.
  • azazel2018

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Antara z22d1 din 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Feb 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Normal ca azi e un model depasit, suntem in 2018, toti ceilalti competitori au modele noi, nu stiu cum faci tu comparatia. Eu am facut comparatia cu kuga si tiguan 2007 care au avut si ele un facelift in 2011. Comparand cu modelele din 2014 ale acelorasi masini parerea mea este ca antare e peste la spatiu interior, finisare si motor. La kuga in fata e vopsit gardul si in spate leopardul. Diferentele se vad si la compartimentul motor, chedere, etc. Am fost foarte aproape sa imi cumpar freelander, si cand m-am urcat in el am realizat ca aro inca se mai produce sub denumirea de freelander Smile)). De tiguan nu am ce sa mai vorbesc, este un golf cocotat, iar kuga un focus cocotat. Offroad sunt praf ambele, iar acolo ai sa vezi cat conteaza greutatea Antarei ptr priza. Eu unul turbez cand ciocanesc masina si suna caroseria a plastic, prefer o masina robusta, daca tie insa iti place, asta e nu comentez.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata