Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Da asta. Dacã îl pun ei este ok. Sa nu punã altceva...
Oricum stau lângã ei...
Skip ads

  • AleXXander

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles ( a mai fost discutia asta pe aici pe undeva) exista o directiva interna a opel care stipuleaza ca pentru 1.4 turbo se foloseste GM 5W-30 Dexos 1 Gen2 LongLife
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Teitei a scris:Multumesc Alex! Sper sa se poata faca ceva si pe motorul meu (avem motoare diferite) Smile
Drumuri drepte si enjoy your Astra! Smile


Salut, Teitei!
Se rezolva, stai linistit. Pentru B14NET turatia potrivita a fost la 780rpm. A functionat atat in cazul meu cat si in cazul lui Alex.
Reglajul se poate face la orice reprezentanta.
Trebuie sa creasca turatia putin cate putin, pana nu mai tremura. Inainte de operatiune, asigura-te ca motorul este cald. Cel mai bine este sa ramai in masina in timp ce ei cresc turatia, pentru a-ti putea da seama exact cand dispar trepidatiile.
Mult succes si stai linistit ca nu are nimic motorul!😊
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns si incurajare Cosmin!
Din pacate am fost acum 1 saptamana la dealer-ul de la care am cumparat masina si mi-au zis ca testerul nu a raportat nicio problema si ca nu au ce sa-i faca. Din pct lor de vedere este "Bun tehnic"... Imi pun toata speranta in Radacini! Smile
Mentionez ca eu am motorul B14XFL sau B14XFT. In fisa masinii am B14XFT iar in actele de vanzare cumparare B14XFL, iar comanda a fost de B14XFL...
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cu placere, Teitei!
Dupa ce mergi la service sa ne anunti si pe noi ce ai rezolvat.
  • mafilon

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
soldy a scris:S a modificat anul trecut OG nr. 14/2017.
9. La articolul 44, alineatul (2) se modificã si va avea urmãtorul cuprins:

"
(2) În circulatia pe autostrãzi, pe drumurile expres si pe cele nationale europene (E) conducãtorii de autovehicule si tractoare agricole sau forestiere sunt obligati sã foloseascã si în timpul zilei luminile de întâlnire sau luminile pentru circulatia diurnã."


Este bine de stiut, de obicei cauta sa se lege de ceva si cum este masina noua nu au de ce, baga cu luminile.

ORDONANÞÃ nr. 14 din 18 august 2017, Publicata în Monitorul Oficial cu numãrul 685 din data de 23 august 2017, punctul 9 si 15 intra in vigoare la 30 de zile de la publicare.

https://www.untrr.ro/codul-r...rile-publice.html
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Da asta. Dacã îl pun ei este ok. Sa nu punã altceva...
Oricum stau lângã ei...

La Rãdãcini Militari și la Erebus pe acesta îl folosesc.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
AleXXander a scris:Din cate am inteles ( a mai fost discutia asta pe aici pe undeva) exista o directiva interna a opel care stipuleaza ca pentru 1.4 turbo se foloseste GM 5W-30 Dexos 1 Gen2 LongLife

La Astra k se folosește pentru cã acolo este alt motor cu injecție directã și raport de compresie mai mare, parca 11.5 daca îmi aduc aminte și nu le-au mers Dexos 1 și 2 dupã care au venit cu Dexos 1 generația a 2-a din cauza consumului de ulei. Este problema tuturor motoarelor cu injecție directã și raport mare de compresie.
Skip ads

  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
https://www.autovit.ro/anunt...tra-ID7GsrLU.html
Ia uitați anunț.....
Eu cu AFL,Navi, SS și On Star cat sa cer? Hahahha
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Autch, cu siguranta nu am asa ceva, Emil Sad Cred ca cel mai probabil e de la vreo garnitura defecta.
  • mihai1983

  • Mesaje scrise: 570
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.
Emil din poze este cautatorul de viteze care intra in cutie, timoneria si pompa de la ambreiaj care este hidraulica, din ce stiu eu foloseste lichid de frana.
Skip ads

  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Sper sa nu sufere de bolile pe care le are VW-urile..SadSad
Sa speram ca este un caz izolat si ca este o garnitura care sa aiba de suferit. Clar transpira pe undeva. Acum trebuie sa identifici ce este si de ce.
O vizita la service ne poate elucida.
Te rugam sa ne anunti in momentul in care se descopera de unde provine uleiul ( sau ce este) si cum s-a rezolvat.

Iti iti pumnii sa fie ceva minor.
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Deja am sunat la Radacini. Ma chema maine, dar nu pot, asa ca a rsmas pe joi, la orice ora, pentru constatare. Am vrut sa-i trimit pozele pe mail, dar a insistat sa vada personal...
  • PEmil

  • Mesaje scrise: 2,662
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2017 LUJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2017

  • Mesaj Privat
mihai1983 a scris:Salutare.
Emil din poze este cautatorul de viteze care intra in cutie, timoneria si pompa de la ambreiaj care este hidraulica, din ce stiu eu foloseste lichid de frana.


Multumesc.
Asa am presupus si eu, ca este cutia de viteze, ceva subansamble ale ei..
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Zicea cineva de consumul la relanti?


Emil, așteptãm detalii dupã vizita la service.
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut Silviu,
Asa este si la mine consumul. Km ai ceva firfirei mai multi fata de mine..SmileSmileSmile
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
PEmil a scris:Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.


Poza 2 ridica probleme.....este vb de ambreiajul hidraulic. Acolo este presiune hidraulica.
La poza 1 este vorba de zona de langa aerisitor (capacelul negru). Normal sa iasa ceva vapori din cv.
La poza 3 este vb de imbinarea dintre doua corpuri ale cutiei de viteze. Nu are cum sa fie perfecta si sa nu transpire deloc pe la ea.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Salut Silviu,
Asa este si la mine consumul. Km ai ceva firfirei mai multi fata de mine..SmileSmileSmile

Din august 2017, sunt chiar putini. Consumul nu stã constant acolo, dar tinde cãtre un 0.4 fara faruri și ventilație la turație mai mare. Radioul trebuie sa meargã pentru cã altfel se aude țãcãnitul de la volan.😂😂😂
  • Teitei

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2018

  • Mesaj Privat
@Tai-Pan, fara suparare dar nu este normal sa transpire la imbinari. pentru eventualele imperfectiuni se foloseste garnitura...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR