Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • damnatu

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Incearca la union motors ar trebui sa ti schimbe ansamblu pedalier pentru joc se schimba pe garantie.
Skip ads

  • eql
  • *
  • 9 mesaje
  • din 26 Feb 2015
  • Astra 2017 z14NET
  • Galati
  • eql

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Chiar daca masina e achizitionata de la Radacini?
  • cristian196913

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2019

  • Mesaj Privat
La ANPC ai incercat? Mi se pare o mare magarie sa ai masina in garantie, sa ai probleme care pot cauza probleme si mai mari si reprezentanta sa nu vrea sa remedieze acest lucru ca asa vor ei. Incep sa regret desi nu mi-a venit masina ca am optat pentru Opel, se pare ca sunt numai probleme si inca pe o masina cu vechime in productie.
  • eql
  • *
  • 9 mesaje
  • din 26 Feb 2015
  • Astra 2017 z14NET
  • Galati
  • eql

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2017 z14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu am incercat pentru ca nu mi-a permis timpul. Desi am raportat initial mult mai multe defecte (apa care intra in masina pe la geamuri, scaun sofer care scartaie, suport centura care scartaie, sistem multimedia care se inchide random etc.) am renuntat cand am vazut atitudinea de "asa fac toate". Am continuat sa-i vizitez, in schimb, pentru pedala de ambreiaj fiindca mi s-a parut cea mai grava problema stiind probabil ca urmatorul pas este sa raman cu masina in drum.
Skip ads

  • damnatu

  • Mesaje scrise: 393
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Nu conteaza de la ce reprezentanta ai cumparat o, poti merge la orice service opel.
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
eql a scris:Nu am incercat pentru ca nu mi-a permis timpul. Desi am raportat initial mult mai multe defecte (apa care intra in masina pe la geamuri, scaun sofer care scartaie, suport centura care scartaie, sistem multimedia care se inchide random etc.) am renuntat cand am vazut atitudinea de "asa fac toate". Am continuat sa-i vizitez, in schimb, pentru pedala de ambreiaj fiindca mi s-a parut cea mai grava problema stiind probabil ca urmatorul pas este sa raman cu masina in drum.


scaunul care scartaie l-am observat chiar de la test drive, e cumva o problema de design.
se poate rezolva relativ usor prin ungerea cu vaselina a sinelor. ptr suport centura poti incerca sa ii schimbi pozitia pana nu mai scartaie sau eventual poti da cu un spray cu PTFE (teflon) care se evapora si nu lasa reziduuri uleioase, ci doar o pelicula subtire de teflon.
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pentru jocul pedalei de ambreiaj am prins un colier de tabla pe pedalier intre pedala de ambreiaj și capatul din stânga al pedalierului. Soluție româneascã care tine de 5 ani. Pentru scârțâit ,vaselina la spray pulverizata pe pedala cu probleme și pedalier. Degeaba se schimba pedalierul pentru cã jocul va reveni. E problema de construcție .
  • cristyz

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Dacã nu efectuați reviziile unde au o evidenta a lor, și aici ma refer la Opel sa o vada și în Iași și în Timișoara..etc, sa nu aveți pretenția la vânzare sa luați Mega preț pe masina.

Majoritatea prefera sa cumpere mașini cu toate reviziile la reprezentanta dar la rândul lor nu fac același lucru cu revizia când trebuie efectuata de ei. Dacã se poate sa o facã singur acasã cred ca asa ar face.


Eu la vechea astra h am facut eu acasa reviziile si schimbat unele piese. Doar in cazul in care trebuiau unelte speciale am dus-o la service si am vandut-o fara probleme. La fel o sa fac si cu J-ul dupa ce iese din garantie.
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
xxl_cm a scris:
eql a scris:Nu am incercat pentru ca nu mi-a permis timpul. Desi am raportat initial mult mai multe defecte (apa care intra in masina pe la geamuri, scaun sofer care scartaie, suport centura care scartaie, sistem multimedia care se inchide random etc.) am renuntat cand am vazut atitudinea de "asa fac toate". Am continuat sa-i vizitez, in schimb, pentru pedala de ambreiaj fiindca mi s-a parut cea mai grava problema stiind probabil ca urmatorul pas este sa raman cu masina in drum.



scaunul care scartaie l-am observat chiar de la test drive, e cumva o problema de design.
se poate rezolva relativ usor prin ungerea cu vaselina a sinelor. ptr suport centura poti incerca sa ii schimbi pozitia pana nu mai scartaie sau eventual poti da cu un spray cu PTFE (teflon) care se evapora si nu lasa reziduuri uleioase, ci doar o pelicula subtire de teflon.


Din pacate nu se poate rezolva problema cu zgomotul de la centuri.
E provocat de glisierele care culiseaza pe sine, pentru reglaj. Aceste glisiere sunt mai largi decat sina. Poti da si cu marmelada, ca tot la fel face.

Eu chiar am facut tot ce este omenesc sa rezolv.. dar fara rezultat.

Problema comuna si nerezolvabila la Astra J si Insignia A ..
  • deleted-119013

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2017

  • Mesaj Privat
corneda a scris:La mine la 35k sunt placutele la jumatate 😂. Astept talonul de pensie la 32 de ani 😀.


M-am laudat degeaba 😀. 35100 km, placutele interioare consumate. Schimbat placutele fata la revizie, frana sesizabil mai eficienta.
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Astra J e o masina grea asa ca e normal sa se uzeze repede placutele.
  • deleted-119013

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Perfect de acord, singura chestie mai ciudatã a fost ca pe stânga erau mai uzate decât pe dreapta.
Skip ads

  • Alex_1

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Soferul mai greu 😊
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
cristyz a scris:
Bau Bau a scris:Dacã nu efectuați reviziile unde au o evidenta a lor, și aici ma refer la Opel sa o vada și în Iași și în Timișoara..etc, sa nu aveți pretenția la vânzare sa luați Mega preț pe masina.

Majoritatea prefera sa cumpere mașini cu toate reviziile la reprezentanta dar la rândul lor nu fac același lucru cu revizia când trebuie efectuata de ei. Dacã se poate sa o facã singur acasã cred ca asa ar face.


Eu la vechea astra h am facut eu acasa reviziile si schimbat unele piese. Doar in cazul in care trebuiau unelte speciale am dus-o la service si am vandut-o fara probleme. La fel o sa fac si cu J-ul dupa ce iese din garantie.

👍
Asa esti sigur de ceea ce faci/pui la/pe masina.
Restul e can can ieftin....
Dar nu toata lumea se pricepe sau are disponibilitatea de a pune mana la treaba....
  • CZosin

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2017

  • Mesaj Privat
eql a scris:Salutare, de mai bine de 20.000 km pedala de ambreiaj scartaie ingrozitor la ridicare, in unele zile mai putin, alteori foarte puternic. Am tot raportat problema la reprezentanta, fara rezultat din pacate, primind mereu acelasi raspuns: sunetul nu este permanent + asa fac toate, deci nu schimbam nimic. Chiar daca masina inca mai este in garantie cateva luni, vreau sa o repar in alta parte pentru ca m-am convins de seriozitatea Radacini.
S-a mai lovit cineva de problema asta? Ati reusit sa schimbati ceva pe garantie? Ce piesa ar cauza zgomotul?
Multumesc!


Salut. Am eu problema asta. Din ce am analizat nu are legãturã cu jocul stânga dreapta. Scârțâitul apare doar când este foarte cald in mașinã. Apasã ambreajul la 7 dimineața și nu vei auzi nimic la ridicare. Cel puțin așa este la mine. Daca este foarte foarte cald in mașinã ambreajul îmi scârțâie la ridicare
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
are cineva nevoie de un bec T20 W21/5W?
l-am cumparat din greseala de la un magazin si nu am ce face cu el, ca eu am xenon.
astra J cu becuri halogen care nu au DLR-uri pe LED (adica folosesc tot becuri si la pozitii) folosesc acest tip de bec.

pe spate la pozitii parca se folosesc led-uri T10 la toate modelele de astra J.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
xxl_cm a scris:la benzinare uleiul se coloreaza destul de repede, cam in cateva sute de km.
daca il ultimele sapt ai facut mai mult de 3-400 km, e normal ca uleiul sa fie negru.

am mai povestit pe aici cum a patit cineva la dacia ca nu i-au schimbat uleiul.

ptr linistea ta sufleteasca, cumpara 4 litri de ulei dexos 1 gen2, cumpara un filtru de ulei, apoi mergi la orice service de cartier si le schimbi, mai mult de 50-100 lei nu cred ca te costa manopera. nu o sa se prinda nimeni ca ti-ai schimbat uleiul in alta parte, dar macar asa stii ca ai ulei bun si nu risti sa strici motorul.

La diesel se innegreste mult mai repede....
Motorina arde mai murdar decat benzina.
Adica lasa funingine pe cilindri si intra in contact cu pelicula de ulei.
Nu mai vorbesc despre ceea ce se intampla cand se pleaca de pe loc cu motorul rece bocna.... la recomandatea marilor specialisti!
Uleiul meu e maro deschis dupa >3k km facuti intr-o saptamana (concediu).
Nu e GM Dexos, dar si acela a fost maro pana la 4 - 5k km.
  • Virinel

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2015 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
corneda a scris:
corneda a scris:La mine la 35k sunt placutele la jumatate 😂. Astept talonul de pensie la 32 de ani 😀.


M-am laudat degeaba 😀. 35100 km, placutele interioare consumate. Schimbat placutele fata la revizie, frana sesizabil mai eficienta.

Am schimbat și eu wkndul acesta discuri și plãcute fara plus plãcuțele pe spate. Frana e mai eficienta, tine mai la începutul cursei pedalei. Toate bune și frumoase. Ce mi se pare ciudat e cã acum, cu mașina staționarã, daca apãs mai tare pe pedala de frânã se duce pânã la fund, încet dar se duce. Parcã scapã presiune..... A mai pãțit careva?
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut,
Dupã schimbul de plãcute, de discuri nu mai vorbim, obligatoriu trebuie stand de frâne. Nu știu acum dacã dupã câteva frane își revine dar asa ar trebui.
Dã-i și tu câteva pedale ca la Dacia 1100, 1300.😁😁
  • AleXXander

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Revizia cu nr.3 (45000 km): schimb ulei si filtru, verificare erori si gresat pedala de ambreiaj - cost 353 lei la radacini cta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR