intr-adevar si pe mine ma cam deranjeaza cum trage la turatii scazute, dar momentan parca n-as face chip tunning, inca e noua.
Care este plaja de turatii scazute in care nu-ti place cum trage?
Si mie mi-ar placea sa traga ca o electrica, sa aiba cuplu de la 0, dar este benzina si are 1,5 to...
Uite, Cosmin poate face o comparatie intre acelasi motor (ca si capacitate) de 1,4 care are, o data, 125cp si trage 1,3to si o data are 140cp (de fapt 136 sau 138, mai exact) si trage 1,5to. Eu cred ca diferenta este mai mult decat sesizabila.
Si exact cum spune AleXXander: depinde ce asteptari ai la masina.
Daca ti-ai luat Opel, nu te astepra sa traga ca un Audi...
Ok. E simplu.
La sedan, de la 3500 incepea sa prinda viata, din cauza deficitului de cuplu/greutatii mari.
La Astra K, cand aveam softul de fabrica, 125 cp si 230 nM, tragea incomparabil mai bine decat Sedanul pana la 3500 3800 rpm, dupa care, se simtea diferenta de cai, deoarece dupa 4000 rpm pana la 6000, Sedanul parca pleca mai bine.
Acum, in urma softului am 197 HP (nu bhp) si 305 nM cuplu si e de vis, inca nu m.am obisnuit cu ea. )
Softarea e facuta la EDS ? Ma bate si pe mine gandul sa o duc la 185 cp ( tu zici de 197cp, pe site-ul lor sunt 185 cp pentru XFL/XFT) pentru 400 euro, dar atunci ar trebui sa folosesc doar de la CO 98 in sus !
Sunt niste actualizari pentru modelele cu DPF (precum a mea). Cel mai probabil de aici vin schimbarile de putere. Pe LOG-ul facut in mers, de mine (dispun de instrumentele necesare😂) puterea maxima aparea de 197 HP.
Dar, pana la testul dyno, pe care n.am sa-l fac, nu ma pot pronunta. Oricum, exista schimbari majore.
Din pacate nu am un grafic de cuplu/putere.
In ceea ce priveste modelul XFT, daca esti multumit de ea, laa-o asa. Parerea mea..