horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Dexos 1 a fost folosit in SUA din cauza normelor de poluare mai stricte. În EU s-a folosit Dexos 2 pânã când normele de poluare au devenit și aici mai stricte și a apãrut Dexos 1 Gen 2.
Uleiurile Dexos 1 sunt mai puțin vâscoase și reduc consumul de combustibil cu 0.1 - 0.2 l/100 km dar ofera protecție mai slabã la temperatura de lucru a motorului in special vara și la un condus mai in sarcina..
Dexos 2 are ACEA C3
Dexos 1 Gen 2 are ACEA A5 B5
Oricum normele Dexos ale GM sunt pistol cu apa (echivalent standard ACEA) pe lângã normele Mercedes (MB 229.52), Porsche C40 sau VW 511.00 (același lucru), care sunt recente (2017) și depãșesc mult normele ACEA.
Uleiul recomandat de mine este top of the top.
Filtrul de ulei de ce sa fie branduit GM?!
Este un filtru de hârtie, fara carcasa cu supape incorporate. Acestea se aflã în carcasa de pe motor.
Filtrul de ulei cu care a venit mașina mea din fabrica a fost Hengst.
Cele de aer și de polen au fost Mann.
Am observat cã filtrele Hengst sunt mai bine lucrate decât filtrele Mann.
Nu discutam despre filtre fãcute pentru a fi livrate direct uzinei pentru montajul pe mașinã nouã.
Filtrul de aer Mann care a fost pe mașina din fabrica era mai bine lucrat decât filtrele Mann din magazine. Mai multe pliuri și mai solide....
Uleiurile Dexos 1 sunt mai puțin vâscoase și reduc consumul de combustibil cu 0.1 - 0.2 l/100 km dar ofera protecție mai slabã la temperatura de lucru a motorului in special vara și la un condus mai in sarcina..
Dexos 2 are ACEA C3
Dexos 1 Gen 2 are ACEA A5 B5
Oricum normele Dexos ale GM sunt pistol cu apa (echivalent standard ACEA) pe lângã normele Mercedes (MB 229.52), Porsche C40 sau VW 511.00 (același lucru), care sunt recente (2017) și depãșesc mult normele ACEA.
Uleiul recomandat de mine este top of the top.
Filtrul de ulei de ce sa fie branduit GM?!
Este un filtru de hârtie, fara carcasa cu supape incorporate. Acestea se aflã în carcasa de pe motor.
Filtrul de ulei cu care a venit mașina mea din fabrica a fost Hengst.
Cele de aer și de polen au fost Mann.
Am observat cã filtrele Hengst sunt mai bine lucrate decât filtrele Mann.
Nu discutam despre filtre fãcute pentru a fi livrate direct uzinei pentru montajul pe mașinã nouã.
Filtrul de aer Mann care a fost pe mașina din fabrica era mai bine lucrat decât filtrele Mann din magazine. Mai multe pliuri și mai solide....
KApple
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am comandat filtre aer/ulei Hengst.
La ulei stau in dubii, dexos2 mie mi s-a pãrut slab (fata de ce a fost in motor înainte, ceea ce bãnuiesc cã a fost dexos1gen2).
Cu dexos2 mi s-a pãrut consum mai mare de benzina (inclusiv la relantii) , mașina nu se simțea la fel de sprintenã ca inainte, a apãrut inclusiv pornirea grea a motorului daca a fost lãsatã în parcare mai mult timp ceea ce mi se pare absurd la o mașinã de nici 2 ani, o fi fost de la ulei, nu știu, nu sunt expert in uleiuri. Menționez cã filtrele de aer nu au fost schimbate la prima revizie (Nr de km putini), poate și de aici se trage.
Pânã una alta descurajat de prețul mare la uleiurile de top, cred ca o sa bag din nou dexos1 gen2.
La ulei stau in dubii, dexos2 mie mi s-a pãrut slab (fata de ce a fost in motor înainte, ceea ce bãnuiesc cã a fost dexos1gen2).
Cu dexos2 mi s-a pãrut consum mai mare de benzina (inclusiv la relantii) , mașina nu se simțea la fel de sprintenã ca inainte, a apãrut inclusiv pornirea grea a motorului daca a fost lãsatã în parcare mai mult timp ceea ce mi se pare absurd la o mașinã de nici 2 ani, o fi fost de la ulei, nu știu, nu sunt expert in uleiuri. Menționez cã filtrele de aer nu au fost schimbate la prima revizie (Nr de km putini), poate și de aici se trage.
Pânã una alta descurajat de prețul mare la uleiurile de top, cred ca o sa bag din nou dexos1 gen2.
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
horaa a scris:Conform manual dexos 2, nu dexos 1 gen 2, dexos 1 este pentru alte tari, gen israel, rusia etc. la filtre cumpar ce gasesc, tocmai ce am schimbat filtrele, febi si mann, dar daca gasesc mai ieftin nu ma feresc de bosch sau sofima
daca tin bine minte si la mine in manual scrie tot dexos 2 (masina din 2017) dar la singura revizie facuta in reprezentanta mi-au pus dexos 1 gen 2...
la a 2-a revizie am pus Mobil 1 5w30 dexos 2 (parca) si nu am simtit nici o imbunatatire.
la urmatoarea revizie voi pune Motul la ambele ligheane.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
a venit scutul, nu mai sunt necesare piulitele gm, am uitat sa fac poze dar descriu suruburile pana maine cand il montez(iubesc duminicile): 2 suruburi cu brat 90 gr pentru prinderea din fata, 2 suruburi m10x80 pentru prinderea de mijloc, 2 suruburi m10x100 pentru prinderile din spate. Fiecare surub vine pachet cu piulita cu insertie plastic pentru a nu se disfileta, in pachet sunt in felul urmator: 6 piulite m10 cu insertie plastic, 10 saibe, 4 suruburi m10 normale (x80 x100), 2 suruburi cu brat la 90 de grade. Suruburile se introduc in gaurile din jugul motor de sus in jos astfel incat piulita sa vina prinsa dinspre pamant spre motor. Am incercat sa montez scutul dar nu am avut cum fara a scoate cricul sa ridic masina(lenea prea mare)
- cristian196913
- **
- 86 mesaje
- din 24 Mar 2019
- Astra 2019 B14NET
- Gorj
cristian196913
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2019
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
KApple
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2020
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- jupijohn
- **
- 460 mesaje
- din 21 Mai 2014
- Zafira Tourer 2017 B14NET
- Ploiesti
jupijohn
- Mesaje scrise: 460
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira Tourer 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Shade89
- **
- 128 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
Am avut un suport de telefon lipit pe bord exact deasupra ecranului de la radio. Azi l-am dezlipit cat de usor am putut, insa a ramas urma pe bord unde a fost lipit. Am dat cu solutii de curatat, insa tot se vede urma. Zona nu mai este lucioasa ca in zona airbagului pasagerului, a devenit matuita si inchisa la culoare.
Cu ce pot sa refac bordul? Cu ce solutii sa dau?
Cu ce pot sa refac bordul? Cu ce solutii sa dau?
- mosudan
- ***
- 649 mesaje
- din 16 Jun 2017
- Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Galati
mosudan
- Mesaje scrise: 649
- Locatie: Galati
- Masina: Astra Sedan 2018 B14NET TURBO
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2017
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Shade89
- **
- 128 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Shade89
- **
- 128 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
Mi-a aparut o problema cu portiera spate stanga: inchiderea centralizata nu functioneaza din prima. Trebuie actionat butonul din telecomanda/bord de mai multe ori pentru a se bloca/debloca portiera, de cele mai multe ori boltul se misca dar nu pana la capat. Actionat manual functioneaza fara probleme, atat inchis cat si deschis.
- Lucian22ro
- *
- 19 mesaje
- din 09 Oct 2018
- Astra 2018
- Bucuresti
Lucian22ro
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Oct 2018
- Mesaj Privat