Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nismo,mergi sa service și cere sa iti ridice relantiul mai sus..eu am rezolvat problema cu trepidatiile..cred ca am mai sus rotațiile. Poate ne spune Tai-Pan cat trebuie..😁.
Hai ca am 42 k astãzi 👍
Skip ads

  • icb83

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
NISMO a scris:Salutare!
Azi dimineata am depasit 15k km si 17 luni de la achizitie💪 Am ratat momentul foto din cauza intunericului si a cetii dense de pe A2..
N-am mai intrat de ceva vreme pe aici, dar v-am urmarit periodic.
Legat de problema termostatului, constat si eu ca ventilatorul de racire, pleaca des. De exemplu am oprit intr-un spatiu cu parcare pe A2, special sa vad cat de repede porneste ventilatorul. A pornit dupa 53 de secunde la o temperatura exterioara de 7 grade.
Dupa 3 minute inca functiona pe o treapta redusa(cam 1min a avut turatie mare)Am pus mana pe furtunul din stanga care era cald si pe cel din dreapta care era fierbinte...
De unde rezulta ca asa a functionat de la inceput...si probabil ca "asa face toate".Eu unul nu-mi fac griji din cauza asta. Dar, cum spunea cineva pe aici, va crapa mult mai repede ventilatorul.Probabil.

Si era sa uit... ma deranjeaza trepidatia motorului la pornire. Nu face tot timpul. Am jonglat cu benzina de toate tipurile, de la mai multi producatori. Nu cred ca e de la benzina. La relanti sta undeva la 780 rot/min...E vorba de acel tremur al motorului la pornire.Uneori il simt si dupa un drum de aprox 200km ,dus, cum fac eu...


Deci la mine venilatorul pleaca in treptata 2 pe undeva pe la 108
Si treapta 3 pe la un 110-113
Cand ajunge sa plece in treapta 3 imi zboara si acul catre 100 -110 sta cam 1 minut si scade acul la 90+1 apoi ventilatorul se oprește complet
Nu a facut asa ceva in primii 2 ani, deci nu e normal.
Am avut is 116 temperatura la lichidul de racire ,isi lua zborul ventilatorul ala .
Obeservatiile mele sunt ca masina asta lucreaza intre 105-120 temperatura pentru consum mai bun
Un termostat care deschide la 103 e corect in conditiile astea (sa zicem) ,eu unul as pune unul care deschide mai jos.
Venitaltorul asta pleaca de nebun in treapta 3 la peste 110 grade ,asta nu e normal ,eu aici vorbesc de : in mers ,nu stat pe loc.
Cred ca Pantalon are dreptate cu ventilatorul asta
Exista o rezistenta la acest venitilator si e posibil sa fie busita sau pe duca . E undeva in dreapta sus cum te uiti la masina / motor ,lipita pe carcasa ventilatorului,vine cu un fir din ventilator.
Asta nu da eroare nu zice nimic.
Vezi jos cum s-a rezovlat in state, fix aceasi chestie ,singura diferenta e ca astuia nu-i merge combinatia de treapta 2-3 la ventilatie ,
descoperit pe tester .
http://www.youtube.com/watch?v=xHZVvHIbs9s
http://www.youtube.com/watch?v=vezjDh2I2kc
La mine a iesit ok ventilatorul ,dar am sa merg sa mai fac un test in alta parte.
Mai jos imagini cu mizeria de ac cand pleaca ventilatorul in 3 :


Legat de trepidatie ,eu in 3 ani de zile cu masina asta am observat ca trepidatiile astea vin odata cu caldura
Trepidatii la relanti, in mod special ,nu la pornire ,o singura data mi-a dat la pornire .
Are legatura directa cu temperatura motorului,zic eu ,cel putin astea la relanti dupa ce se incalzeste motorul .
Am bagat benzina de 95 cam 80% in 3 ani ,restu de 99 sau 100 iarna,sa nu aud ..."de aia domne,bagi benzina proasta"
astea sunt explicatile "mecanicului" idiot ,injurati-ma,dar asta e parerea mea.
Trepidatiile la relantii se pot rezolva cu marirea relantiului de la 650 default la 750 + de cum iti place,cum se aude motoru si cum se simte ,iar o mizerie ,trebuie sa-mi tunez eu masina ca Opel a facut un cct de motor .
Trepidatiile la pornire ,habar n-am....o alta nebuloasa marca Opel .
Opinia mea sincer e ca masina asta din nastere ,din conceptie are probleme grave pe racire doar pentru ca e gandita sa consume mai putin ,nu ca asa ar fi ,bine aici o sa vina aia sa zica ..."stai cuminte ca a mea consuma 5%" . Pot sa le zic ca : stai cuminte ca in 5 ani o dai la fier vechi daca o conduci asa.
Apoi fata de ce mizerii sunt pe diesel as zice ca ,e raul mai putin rau.
Dar totusi ,sincer ,e facuta pe genunchi .
Intrebare pentru acest topic cred ca ar fi trebuit sa fie " Ai mai cumpara una noua la fel ? " nu stiu cati ar zice DA


Ultima modificare facuta de icb83 la Lun 09 Nov, 2020 10:55 pm
  • NISMO

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2019 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2019

  • Mesaj Privat
Bau Bau, nu la relanti e problema.
Imediat la pornire,cand acul turometrului urca la 1100-1200 rot/min,sta acolo un pic,trepideaza si usor coboara la relanti(770-780rot)mergand lin, rotund.
Cred ca Valach se plangea de treaba asta...poate gresesc.

@icb 83
Inteleg acum vazand poza. La mine nu a trecut niciodata de 90 de grade...
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Nici la mine nu a trecut de 90 de grade. Nici pe Grosslokner în Austria...unde chiar era greu la mașinã. Altitudine >3000 m. Cred ca e ca la dacii...cum ai noroc.
Astãzi sm schimbat anvelopele și sunt ok senzorii de presiune.👍
Skip ads

  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Boss te sfatuiesc sa cauti un antigel care sa aiba punct de fierbere cat mai ridicat, ca altfel prajesti motorul, mai intai risti sa distrugi toate garniturile din cauza temperaturii.
  • icb83

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Pantalon ,nu e de prajit da-o in balamuc de caruta
Racirea o face ,ea nu sta acolo la 110 in ac ,urca doar cand baga ventilatorul ala in treapta 3 sta 1 min si scade
In acelasi moment pe OBD vezi cum de la 115 scade la 103 brusc ,racire face aparent face.
Din ce am inteles e facuta sa lucreze asa gen inter 105 -120
Oricum are protectii ,iti da erori se opreste ,iti taie puterea in situatii de astea.
Lichidul e hepu ,dabia pus ,pt ca am zis ,am schimbat termostat si pompa .
  • Vallach

  • Mesaje scrise: 82
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2019

  • Mesaj Privat
NISMO a scris:Bau Bau, nu la relanti e problema.
Imediat la pornire,cand acul turometrului urca la 1100-1200 rot/min,sta acolo un pic,trepideaza si usor coboara la relanti(770-780rot)mergand lin, rotund.
Cred ca Valach se plangea de treaba asta...poate gresesc.


La mine nu oscileaza mult turatiile la pornire, inca.. desi exista ceva trepidatii pt o perioada scurta de timp.
Mai mult ma deranjeaza tacanitul facut de motor ce pare sa fie de la urmatoarea piesa: "EVAP purge valve".

O filmare cu motorul meu:
https://www.dropbox.com/s/dn...021%2034.mkv?dl=0

Atentie, nu e vorba de tacanitul constant produs de motor, ci un alt zgomot ce se aude intermitent si vine din zona acelei valve.
  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Astazi am reusit sa ajung la reprezentanta. Cost 100 de lei ,reinvatare senzori. Destul de curios totusi. Cu toate ca mecanicul a scris de mana pe foaie de interventie vre-o 4 randuri , nu am reusit sa vad ce anume. Banuiesc ca nu a fost doar reninvatare senzorilor. Sau cine stie..🤔
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Alarmã falsã, ca multe altele!
  • icb83

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Vallach a scris:
NISMO a scris:Bau Bau, nu la relanti e problema.
Imediat la pornire,cand acul turometrului urca la 1100-1200 rot/min,sta acolo un pic,trepideaza si usor coboara la relanti(770-780rot)mergand lin, rotund.
Cred ca Valach se plangea de treaba asta...poate gresesc.


La mine nu oscileaza mult turatiile la pornire, inca.. desi exista ceva trepidatii pt o perioada scurta de timp.
Mai mult ma deranjeaza tacanitul facut de motor ce pare sa fie de la urmatoarea piesa: "EVAP purge valve".

O filmare cu motorul meu:
https://www.dropbox.com/s/dn...021%2034.mkv?dl=0

Atentie, nu e vorba de tacanitul constant produs de motor, ci un alt zgomot ce se aude intermitent si vine din zona acelei valve.


Da, tzacanitul ala e de la valva EVAP
Si la mine face, dar nu e chiar de schimbat
Adica daca nu face presiune in rezervor merge si asa.
Daca incepi sa auzi un fasait cand desfaci bușonul la rezervor e de schimbat
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare,

A reușit cineva sa facã mirror screen pe masina? Adicã sa conectez telefonul prin USB si sa se oglindesc ecranul telefonului pe ecranul mașinii? Evident pt waze 😁😁
Dacã da sa dea share la informație..🍺
  • enervantul

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
@Bau Bau vrei sa spui ca daca ma duc la reprezentanta imi mareste turatia la ralanti? Desigur, contra cost.
Skip ads

  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Eu am am fãcut asta pe garanție. Moka
Le spui ca tremura masina la ralanti. Eu aveam 650 rpm...😩 acum cred ca am 780-790...si e alta Viața.
  • enervantul

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles. Multumesc.La mine va fi pe numerar, dar bine ca se poate.
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
E o chestie minora. Dureazã 3 min. Se face din soft. Sa ne zici cat costa...ca sunt chiar curios..
  • GDom

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2018 1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Bau Bau a scris:Nismo,mergi sa service și cere sa iti ridice relantiul mai sus..eu am rezolvat problema cu trepidatiile..cred ca am mai sus rotațiile. Poate ne spune Tai-Pan cat trebuie..😁.
Hai ca am 42 k astãzi 👍

La mine nu au vrut. Au zis ca masina nu are nici o eroare. Asa ca m am obisnuit cu ea asa
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Aiurea. Eu am solicitat expres și s-a rezolvat.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Ma repet dar cred ca e de folos
Valva evap daca tacane nu inseamna ca si functioneaza.....bine !
Cand nu tacane , adica nu e alimentata, ar trebui sa fie inchisa.
Insa prin ia sunt absorbiti vapori de benzina si motorul( sau mai precis calculatorul) nu stie de ei si nu are aer suficient pt. amestec si merge inecat cu o turatie mai scazuta si cu trepidatii
De obicei trebuie sa apara in relanti si o eroare
Valva este o problema cunoscuta si se blocheaza cu particule din canistra de vapori unde ajunge benzina lichida din cauza fortarii alimentarii rezervorului peste limita
Cand sare pistolul opriti-va!
nu se misca acul 100 de km dar cheltui mai mult pe o canistra si pe valva
Valva o dai jos si o verifici sa nu poti sufla (stanga)sau absorbi (dreapta)prin ia aer...
Sau pe masina scoti mufa electrica si furtunul din stanga si in relanti nu trebuie sa absoarba nimic( pe conducta trebuie sa poti sufla spre rezervor)
Eu am schimbat-o la 85000 cu eroare in bord aleatorie , relanti instabil la pornire
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Ce inseamna relanti instabilla pornire? Oscila sus jos sus jos cand vroia el?
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Cam asa
Si cu tremurat
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR