- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- danielus
- **
- 213 mesaje
- din 07 Sep 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
danielus
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2017
- Mesaj Privat
La Multi Ani 2021 si la cat mai multi KM fara probleme!
In alta ordine de idei, pe final de 2020 am facut revizia de 3 ani la Union - 410 lei pentru ulei si filtru ulei + verificarile aferente. A fost cel mai bun pret pentru Bucuresti (similar costa si la Erebus, insa mult prea departe locatia pentru mine).
Mi-au comunicat sa am in vedere placutele de frana (au estimat inca 7000 km si schimbarea bujiilor la 4 ani (termenul de 60 000 km cu siguranta nu o sa-l ating, am 27 000 in prezent).
Aveti ceva recomandari pentru cele doua repere?
Toate cele bune!
In alta ordine de idei, pe final de 2020 am facut revizia de 3 ani la Union - 410 lei pentru ulei si filtru ulei + verificarile aferente. A fost cel mai bun pret pentru Bucuresti (similar costa si la Erebus, insa mult prea departe locatia pentru mine).
Mi-au comunicat sa am in vedere placutele de frana (au estimat inca 7000 km si schimbarea bujiilor la 4 ani (termenul de 60 000 km cu siguranta nu o sa-l ating, am 27 000 in prezent).
Aveti ceva recomandari pentru cele doua repere?
Toate cele bune!
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
La multi ani!
Plãcuțe de frânã ai de ales intre Ferodo, TRW, Textar, Bosch, ATE, Brembo, Opel original (fost GM original!). Chiar și Delphi.
Eu am pus Bosch.
Bujii cu electrozi din iridiu (așa ceva ai pe mașinã): Denso sau NGK .
Eu am sa pun Denso Iridium TT, cod IK20TT.
Bujiile cu Iridium se schimba la 90k km. Denso Iridium TT la 120k km.
In RO e ok sa le schimbi mai devreme, pe la 60 - 70k km.
Nu se schimba la 4 ani, cã nu este ulei de cutie, antigel etc sã-și piardã proprietãțile in timp.
Plãcuțe de frânã ai de ales intre Ferodo, TRW, Textar, Bosch, ATE, Brembo, Opel original (fost GM original!). Chiar și Delphi.
Eu am pus Bosch.
Bujii cu electrozi din iridiu (așa ceva ai pe mașinã): Denso sau NGK .
Eu am sa pun Denso Iridium TT, cod IK20TT.
Bujiile cu Iridium se schimba la 90k km. Denso Iridium TT la 120k km.
In RO e ok sa le schimbi mai devreme, pe la 60 - 70k km.
Nu se schimba la 4 ani, cã nu este ulei de cutie, antigel etc sã-și piardã proprietãțile in timp.
- danielus
- **
- 213 mesaje
- din 07 Sep 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
danielus
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2017
- Mesaj Privat
Multumesc pentru sugestii, Tai-Pan! Referitor la bujii, consilierul din service mi-a recomandat sa le schimb la 4 ani sau 60 000 km, functie de primul termen atins. Spunea ca se pot arde si, de obicei, se arde si bobina de inductie o data cu bujia, bobina care costa foarte mult. Nu ma pricep foarte bine la astfel de chestii, dar mi s-a parut si mie ciudata recomandarea lui, de aceea am zis sa intreb si aici .
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
danielus a scris:Multumesc pentru sugestii, Tai-Pan! Referitor la bujii, consilierul din service mi-a recomandat sa le schimb la 4 ani sau 60 000 km, functie de primul termen atins. Spunea ca se pot arde si, de obicei, se arde si bobina de inductie o data cu bujia, bobina care costa foarte mult. Nu ma pricep foarte bine la astfel de chestii, dar mi s-a parut si mie ciudata recomandarea lui, de aceea am zis sa intreb si aici .
Mecanicii te vor de client!
Cum sa se ardã bujia pentru cã are peste 4 ani?!
E corecta afirmația cã bujia defecta duce la defectarea bobinei de inducție.
- MGeorge150
- *
- 1 mesaje
- din 05 Jan 2021
MGeorge150
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2021
- Mesaj Privat
PEmil a scris:
Am fost astazi la constatare. Treaba sta cam asa:
Poza 1: sub capacul negru este un fel de dop, neetans, prin care cutia de viteze comunica cu exteriorul. In timp, pe acolo, ies vapori de ulei de transmisie (nu hidraulic). Concluzie: "asa trebuie sa fie" = "asa fac toate". Mi-a spus baiatul ca problema este la cei care au curat acolo, nu la cei care au murdar. Asa ca cei la care inca nu a "transpirat", duceti-va la service ca aveti o problema.
Poza 2: acolo nu stie de la ce este. Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
Poza 3: se pare ca urmele nu sunt de ulei, ci un fel de ceara. Intr-adevar, pe deget nu ramanea mizerie ca de ulei, ci un fel de ceara. Este posibil sa fie de la piesele imbinate sau de la garnitura. Vor da scutul jos si vor vedea cum se prezinta pe partea opusa.Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
CONCLUZIE: miercuri, 2 mai, orele 16.00, programat sa dea scutul jos si sa vada situatia, de asemenea, sa spele motorul (poate sunt baieti buni si il spala tot, nu doar in zona cu problema). Tot miercuri se uita la spatarul scaunului soferului sa-i ia scartaitul si schimba burduful din vinilin de la frana de mana, care era rupt pe circa 1-2 cm. Burduful nu se schimba pe garantie, ci pe prietenie, pentru ca sunt clientul lor (adica am luat masina de la ei si am schimbat gumele de iarna cu cele de vara). Sper sa nu fiu si in continuare clientul lor.
Amanunte, deci, miercuri seara.
PEmil a scris:Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.
Am fost astazi la constatare. Treaba sta cam asa:
Poza 1: sub capacul negru este un fel de dop, neetans, prin care cutia de viteze comunica cu exteriorul. In timp, pe acolo, ies vapori de ulei de transmisie (nu hidraulic). Concluzie: "asa trebuie sa fie" = "asa fac toate". Mi-a spus baiatul ca problema este la cei care au curat acolo, nu la cei care au murdar. Asa ca cei la care inca nu a "transpirat", duceti-va la service ca aveti o problema.
Poza 2: acolo nu stie de la ce este. Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
Poza 3: se pare ca urmele nu sunt de ulei, ci un fel de ceara. Intr-adevar, pe deget nu ramanea mizerie ca de ulei, ci un fel de ceara. Este posibil sa fie de la piesele imbinate sau de la garnitura. Vor da scutul jos si vor vedea cum se prezinta pe partea opusa.Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
CONCLUZIE: miercuri, 2 mai, orele 16.00, programat sa dea scutul jos si sa vada situatia, de asemenea, sa spele motorul (poate sunt baieti buni si il spala tot, nu doar in zona cu problema). Tot miercuri se uita la spatarul scaunului soferului sa-i ia scartaitul si schimba burduful din vinilin de la frana de mana, care era rupt pe circa 1-2 cm. Burduful nu se schimba pe garantie, ci pe prietenie, pentru ca sunt clientul lor (adica am luat masina de la ei si am schimbat gumele de iarna cu cele de vara). Sper sa nu fiu si in continuare clientul lor.
Amanunte, deci, miercuri seara.
Da, și la mine la Astra j se murdãrește de ulei , lichid, ...sau ce o fi, cã nici mecanicii nu știu ce este....Se murdãrește de un lichid de culoare galbena, pe sub cutia de viteze și pe cutie, deci în partea dreaptã cum privești spre motor. Mecanicii mi-au spus cã nu este ulei de cutie de viteze, dar au spãlat motorul și mi-au spus sa monitorizez daca mai apare ulei in zona aceea. Are cineva vreo idee de la ce poate fi?
- AleXXander
- **
- 467 mesaje
- din 11 Sep 2009
- Astra 2017 B14NET
- Constanta
AleXXander
- Mesaje scrise: 467
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
MGeorge150 a scris:
Da, și la mine la Astra j se murdãrește de ulei , lichid, ...sau ce o fi, cã nici mecanicii nu știu ce este....Se murdãrește de un lichid de culoare galbena, pe sub cutia de viteze și pe cutie, deci în partea dreaptã cum privești spre motor. Mecanicii mi-au spus cã nu este ulei de cutie de viteze, dar au spãlat motorul și mi-au spus sa monitorizez daca mai apare ulei in zona aceea. Are cineva vreo idee de la ce poate fi?
PEmil a scris:
Am fost astazi la constatare. Treaba sta cam asa:
Poza 1: sub capacul negru este un fel de dop, neetans, prin care cutia de viteze comunica cu exteriorul. In timp, pe acolo, ies vapori de ulei de transmisie (nu hidraulic). Concluzie: "asa trebuie sa fie" = "asa fac toate". Mi-a spus baiatul ca problema este la cei care au curat acolo, nu la cei care au murdar. Asa ca cei la care inca nu a "transpirat", duceti-va la service ca aveti o problema.
Poza 2: acolo nu stie de la ce este. Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
Poza 3: se pare ca urmele nu sunt de ulei, ci un fel de ceara. Intr-adevar, pe deget nu ramanea mizerie ca de ulei, ci un fel de ceara. Este posibil sa fie de la piesele imbinate sau de la garnitura. Vor da scutul jos si vor vedea cum se prezinta pe partea opusa.Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
CONCLUZIE: miercuri, 2 mai, orele 16.00, programat sa dea scutul jos si sa vada situatia, de asemenea, sa spele motorul (poate sunt baieti buni si il spala tot, nu doar in zona cu problema). Tot miercuri se uita la spatarul scaunului soferului sa-i ia scartaitul si schimba burduful din vinilin de la frana de mana, care era rupt pe circa 1-2 cm. Burduful nu se schimba pe garantie, ci pe prietenie, pentru ca sunt clientul lor (adica am luat masina de la ei si am schimbat gumele de iarna cu cele de vara). Sper sa nu fiu si in continuare clientul lor.
Amanunte, deci, miercuri seara.
PEmil a scris:Am ridicat capota, sa vad ce mai face motorul si am vazut urmatoarele zone, in care, in cele 8 luni de cand am masina si 7,6k km efectuati, a "transpirat" ceva ulei. Habar nu am ce piese sunt cele murdare si daca este normal (eu cred ca nu).
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.
Este cineva care, in cunostinta de cauza, ma poate lamuri?
La voi, a inceput deja sa se murdareasca subansamblele motorului de ulei?
Totul se intampla in partea dreapta a motorului, in zona acumulatorului.
Multumesc.
Am fost astazi la constatare. Treaba sta cam asa:
Poza 1: sub capacul negru este un fel de dop, neetans, prin care cutia de viteze comunica cu exteriorul. In timp, pe acolo, ies vapori de ulei de transmisie (nu hidraulic). Concluzie: "asa trebuie sa fie" = "asa fac toate". Mi-a spus baiatul ca problema este la cei care au curat acolo, nu la cei care au murdar. Asa ca cei la care inca nu a "transpirat", duceti-va la service ca aveti o problema.
Poza 2: acolo nu stie de la ce este. Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
Poza 3: se pare ca urmele nu sunt de ulei, ci un fel de ceara. Intr-adevar, pe deget nu ramanea mizerie ca de ulei, ci un fel de ceara. Este posibil sa fie de la piesele imbinate sau de la garnitura. Vor da scutul jos si vor vedea cum se prezinta pe partea opusa.Vor spala motorul si vor vedea daca reapare, va trebui urmarit indeaproape.
CONCLUZIE: miercuri, 2 mai, orele 16.00, programat sa dea scutul jos si sa vada situatia, de asemenea, sa spele motorul (poate sunt baieti buni si il spala tot, nu doar in zona cu problema). Tot miercuri se uita la spatarul scaunului soferului sa-i ia scartaitul si schimba burduful din vinilin de la frana de mana, care era rupt pe circa 1-2 cm. Burduful nu se schimba pe garantie, ci pe prietenie, pentru ca sunt clientul lor (adica am luat masina de la ei si am schimbat gumele de iarna cu cele de vara). Sper sa nu fiu si in continuare clientul lor.
Amanunte, deci, miercuri seara.
Da, și la mine la Astra j se murdãrește de ulei , lichid, ...sau ce o fi, cã nici mecanicii nu știu ce este....Se murdãrește de un lichid de culoare galbena, pe sub cutia de viteze și pe cutie, deci în partea dreaptã cum privești spre motor. Mecanicii mi-au spus cã nu este ulei de cutie de viteze, dar au spãlat motorul și mi-au spus sa monitorizez daca mai apare ulei in zona aceea. Are cineva vreo idee de la ce poate fi?
Confirm și eu acești vapori de ulei. Sunt de la cutie. În mers face presiune și mai scãpa vapori pe acolo. Am și la Corsa mai rãu. Am întrebat dacã trebuie schimbat ventilul de presiune de acolo și am fost informat ca mai bine ies pe acolo decât sa forțeze garniturile de la cutie.
Acum nu prea mai apare asa mult. La început au apãrut mai mult. Probabil ca a fost fãcut plinul la ele și ce a fost mai mult a ieșit.
Anul asta dacã revenim oarecum la normal o sa am un traseu mai lung pana la birou ca na ne mutam la mai bine și o sa facem o naveta de 50 km pe zi. Și cu Corsa și cu Astra. De ore de program și locații diferite. Vedem cum se mentin când vor face km în mod susținut.
Acum au 43 k Astra și 24 Corsa. În noiembrie fac 4 ani😭
- pantalon
- ***
- 652 mesaje
- din 05 Apr 2015
- Corsa
- Bucuresti
pantalon
- Mesaje scrise: 652
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2015
- Mesaj Privat
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
danielus a scris:La Multi Ani 2021 si la cat mai multi KM fara probleme!
In alta ordine de idei, pe final de 2020 am facut revizia de 3 ani la Union - 410 lei pentru ulei si filtru ulei + verificarile aferente. A fost cel mai bun pret pentru Bucuresti (similar costa si la Erebus, insa mult prea departe locatia pentru mine).
Mi-au comunicat sa am in vedere placutele de frana (au estimat inca 7000 km si schimbarea bujiilor la 4 ani (termenul de 60 000 km cu siguranta nu o sa-l ating, am 27 000 in prezent).
Aveti ceva recomandari pentru cele doua repere?
Toate cele bune!
In alta ordine de idei, pe final de 2020 am facut revizia de 3 ani la Union - 410 lei pentru ulei si filtru ulei + verificarile aferente. A fost cel mai bun pret pentru Bucuresti (similar costa si la Erebus, insa mult prea departe locatia pentru mine).
Mi-au comunicat sa am in vedere placutele de frana (au estimat inca 7000 km si schimbarea bujiilor la 4 ani (termenul de 60 000 km cu siguranta nu o sa-l ating, am 27 000 in prezent).
Aveti ceva recomandari pentru cele doua repere?
Toate cele bune!
Este corecta informatia, asa recomanda Opel 60.000 sau 4 ani pentru bujii.
https://opel.radacini.ro/ser.../service-favorit/
- jgyprime
- *******
- 9,968 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,968
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- IonutN
- **
- 285 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
IonutN
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
Vallach
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
- danielus
- **
- 213 mesaje
- din 07 Sep 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
danielus
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2017
- Mesaj Privat
damnatu a scris:
Este corecta informatia, asa recomanda Opel 60.000 sau 4 ani pentru bujii.
https://opel.radacini.ro/ser.../service-favorit/
Este corecta informatia, asa recomanda Opel 60.000 sau 4 ani pentru bujii.
https://opel.radacini.ro/ser.../service-favorit/
Cred ca informatiile respective nu prea au legatura cu realitatea:
-filtrul de aer de aceea ar trebui înlocuit la maxim 60 mii km sau la 2 ani.
-filtrul de polen ar trebui schimbat la max 60 mii km sau la fiecare 2 ani.
-filtrul de combustibil ar trebui înlocuit la fiecare 60 mii km sau la 2 ani.
Avand in vedere poluarea din Bucuresti, personal schimb filtrul de aer la 1 an, cel ce polen la 6 luni, iar despre cel de combustibil nu stiu ce sa zic....asta nu e in rezervor si se schimba la 120 mii km?
- danielus
- **
- 213 mesaje
- din 07 Sep 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
danielus
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2017
- Mesaj Privat
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
Acolo sunt informatii generale, fiecare model are specificul lui. Cum ar fi sa schimbi la diesel, bujiile cu senzor la fiecare 4 ani sau 60.000 care costa 400 lei/bucata? Acolo trebuie sa fii roman, mergi chiar si in 3.
@danielus nu stiu de ce ti mai bati capul, daca tu schimbi la 6 luni filtru polen, poti sa schimbi si 4 bujii la 4 ani sau 60.000 care au pretul cat un filtru de polen.
@danielus nu stiu de ce ti mai bati capul, daca tu schimbi la 6 luni filtru polen, poti sa schimbi si 4 bujii la 4 ani sau 60.000 care au pretul cat un filtru de polen.
- damnatu
- **
- 393 mesaje
- din 03 Dec 2015
- Bucuresti
damnatu
- Mesaje scrise: 393
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2015
- Mesaj Privat
Vallach a scris:Azi am facut revizia de 2 ani.
893 RON la ATP Motors, Cluj.
Cam piperat, dar in zona nu exista si alti dealeri Opel de la care sa cer oferte de pret.
893 RON la ATP Motors, Cluj.
Cam piperat, dar in zona nu exista si alti dealeri Opel de la care sa cer oferte de pret.
Nu ca piperat ci dublu chiar mai mult decat dublu. Mai bine schimbi uleiul si flltru de ulei ca sa pastrezi garantia/istoricul iar restul in parcare, gasesti pe yt video.
- danielus
- **
- 213 mesaje
- din 07 Sep 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
danielus
- Mesaje scrise: 213
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2017
- Mesaj Privat
damnatu a scris:Acolo sunt informatii generale, fiecare model are specificul lui. Cum ar fi sa schimbi la diesel, bujiile cu senzor la fiecare 4 ani sau 60.000 care costa 400 lei/bucata? Acolo trebuie sa fii roman, mergi chiar si in 3.
@danielus nu stiu de ce ti mai bati capul, daca tu schimbi la 6 luni filtru polen, poti sa schimbi si 4 bujii la 4 ani sau 60.000 care au pretul cat un filtru de polen.
@danielus nu stiu de ce ti mai bati capul, daca tu schimbi la 6 luni filtru polen, poti sa schimbi si 4 bujii la 4 ani sau 60.000 care au pretul cat un filtru de polen.
Nu sunt informatii generale, am selectat masina noastra, mai putin motorul - A14NET - (nu are modelele noi).
Comparatia de pret intre filtrul de polen (cca. 65 lei) pe care il schimb eu in parcare (si chiar este foarte imbacsit, masina fiind folosita preponderent in Bucuresti) versus 4 bujii cu iridium (4x55=220 lei) + manopera (aici nu ma bag) nu este corecta. Probabil o sa le schimb pe la 50 mii km cand va avea 5 ani masina.