Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Eu zic ca e bine ca acul turometrului nu este atat de sensibil si nu danseaza dupa cum fluctueaza turatia motorului la ralanti.
Ar fi deranjant.
Motorul unei masini mai fluctueaza la ralanti, din cauza mai multor factori. Nu e ceas elvetian.
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
O masina de 20.000 euro.
Ce frumos se imbraca un stalp cu o masina!
Priviti ce pateste soferul! Shocked

http://www.youtube.com/watch?v=wzQMHbI60TQ
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Bunã masina. Nu as da banii pe asta never. Modelul vechi cu 1.6 105 cp cu 4x4 cântãrește atenție....1200 kg. Și este SUV....
Astrele noastre au 1500 și este Sedan....nu SUV..
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Aiurea...e un pic de diferența intre 3 stele si 5...celor care dau 20k pe el probabil nu le pasa de siguranțã...vor sa mearga pe coclauri cu el...eu asa alege vitara sau sx4 asta nou varianta de top luxus si cu panoramic..in banii 21.500eur...1.4turbo cu automata ☺
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
SX4 e la acelasi pret, are aceleasi dimensiuni si e infinit mai bun.
Vitara e mai mic.
Nu inteleg de ce cumpara lumea Duster.
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Or fi patrioți (naționaliști ) si vor doar Dacia 😆
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Se vinde in principal in Europa de Vest! Shocked
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Interesant de urmãrit care vor fi cumparatorii Dusterului, daca vor fi francezi iarasi e de înțeles...si nemții si austriecii sunt destul de zgârciti vor sa faca 'deal.uri', insa aici ca si la Logan cumparatorii vor fi doar nemții prost informați si pe care nu ii intereseazã alte variante in acelasi pret cu 5 stele la NCAP
Skip ads

  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Pentru ca a fost o masina simpla si ieftina pana acum. Usor de intretinut si destul de buna in offroad, echipata cu anvelope corespunzatoare.
Eu unul anticipez o scadere drastica a vanzarilor, intrucat prin tehnologizarea ei au crescut pretul de achizitie. Si cum nici tehnologia de pe Duster nu e de ultimul racnet, au facut o cacealma.
L.E. O cacealma scumpa care va scadea vanzarile.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Cosmin95 a scris:Un lucru pe care l-am descoperit astazi, cat eram blocat in trafic. Ma tot uitam la turometru si observam ca nu exista fluctuatii la ralanti. Ma gandeam totusi, ca prea statea fix acul ala. Si am atins putin acceleratia, numai putin. Motorul s-a turat, dar acul a ramas nemiscat. Am repetat miscarea si acelasi lucru, acul a ramas la locul lui, pe turatia de ralanti, desi motorul s-a turat.
Asta inseamna ca relatia turometru-turatii nu este intr-o armonie perfecta, iar eventualele fluctuatii nu pot fi vizibile.

Au introdus un atenuator pentru fluctuațiile mici pe circuitul turometrului. Este mai cool așa stabilizat și mai scapã de "paranoici" cã noi care mai și ascultã motorul corelat cu turometrul. Ce-i drept suntem destul de puțini pentru cã existã o majorite confortabila pentru care mașina este o cutie neagra cu niste comenzi.
Acum cã Ingrid a trecut de 3000 km, parca a devenit mai vioaie. Sa mã înșel eu?
  • Bau Bau

  • Mesaje scrise: 1,106
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14 NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Cãutați testul de la indieni. Acolo se vinde în standard fãrã airbag-uri. A primit zero stele la testul Adac.
Asta spune cam totul despre siguranțã pe care o ai în mașinã.

Plus ca Renault are la toate mașinile 5 stele.
  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
In altã ordine de idei, de dimineațã aplicația MyOpel nu se conecta cu serverele și mã cam bãgase la idei. Dupã niște drumuri si o reinstalare am constatat cã funcționeazã din nou la parametri.
Skip ads

  • Silviu Mustata

  • Mesaje scrise: 1,199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:SX4 e la acelasi pret, are aceleasi dimensiuni si e infinit mai bun.
Vitara e mai mic.
Nu inteleg de ce cumpara lumea Duster.

Am vãzut noul Duster și nu mi-a impresionat de nici o culoare. Îți cam da senzația de ieftinataturi, basca varianta de top se vinde numai cu diesel. Iar au de scos bani pe motoare diesel cã la ei au scãzut vânzãrile. Basca tabla la ultimul montant se cam îndoaie cu un deget. Nashpa.
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:
Cosmin95 a scris:Un lucru pe care l-am descoperit astazi, cat eram blocat in trafic. Ma tot uitam la turometru si observam ca nu exista fluctuatii la ralanti. Ma gandeam totusi, ca prea statea fix acul ala. Si am atins putin acceleratia, numai putin. Motorul s-a turat, dar acul a ramas nemiscat. Am repetat miscarea si acelasi lucru, acul a ramas la locul lui, pe turatia de ralanti, desi motorul s-a turat.
Asta inseamna ca relatia turometru-turatii nu este intr-o armonie perfecta, iar eventualele fluctuatii nu pot fi vizibile.

Au introdus un atenuator pentru fluctuațiile mici pe circuitul turometrului. Este mai cool așa stabilizat și mai scapã de "paranoici" cã noi care mai și ascultã motorul corelat cu turometrul. Ce-i drept suntem destul de puțini pentru cã existã o majorite confortabila pentru care mașina este o cutie neagra cu niste comenzi.
Acum cã Ingrid a trecut de 3000 km, parca a devenit mai vioaie. Sa mã înșel eu?


Sa o vezi dupa 8000 km..😎
  • mafilon

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:
Acum cã Ingrid a trecut de 3000 km, parca a devenit mai vioaie. Sa mã înșel eu?


Intervine si faptul ca dupa 3000 de km te inveti cu ea si ea cu tine.
  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Astazi m.am salutat in Iasi cu BC 08 CIA. Daca esti pe aici drumuri bune si sãnãtate Îți doresc ☺
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:In altã ordine de idei, de dimineațã aplicația MyOpel nu se conecta cu serverele și mã cam bãgase la idei. Dupã niște drumuri si o reinstalare am constatat cã funcționeazã din nou la parametri.

Mie imi face figuri cand sunt pe WiFi si dau actualizare. La fel, nu se poate conecta. Pe datele mobile nu am avut probleme.
  • Alexandru074

  • Mesaje scrise: 836
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Insignia 2014 A20DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2017

  • Mesaj Privat
Silviu Mustata a scris:
Cosmin95 a scris:Un lucru pe care l-am descoperit astazi, cat eram blocat in trafic. Ma tot uitam la turometru si observam ca nu exista fluctuatii la ralanti. Ma gandeam totusi, ca prea statea fix acul ala. Si am atins putin acceleratia, numai putin. Motorul s-a turat, dar acul a ramas nemiscat. Am repetat miscarea si acelasi lucru, acul a ramas la locul lui, pe turatia de ralanti, desi motorul s-a turat.
Asta inseamna ca relatia turometru-turatii nu este intr-o armonie perfecta, iar eventualele fluctuatii nu pot fi vizibile.

Au introdus un atenuator pentru fluctuațiile mici pe circuitul turometrului. Este mai cool așa stabilizat și mai scapã de "paranoici" cã noi care mai și ascultã motorul corelat cu turometrul. Ce-i drept suntem destul de puțini pentru cã existã o majorite confortabila pentru care mașina este o cutie neagra cu niste comenzi.
Acum cã Ingrid a trecut de 3000 km, parca a devenit mai vioaie. Sa mã înșel eu?
Nu te înseli deloc .Si eu am 3500km si e alta viata ,se înfige foarte bine .
  • AleXXander

  • Mesaje scrise: 467
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2009

  • Mesaj Privat
M-am pricopsit cu 2 indoituri cum se vede In poza
Acum sunt la atelier pt remediere prin PDR.
Revin cu rezultatul si eventual mai multe informatii daca e cineva interesat
  • deleted-104298

  • Mesaje scrise: 4,671
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Autchh.. ai grija ce-ti demonteaza pe interior. Pe acolo se odihneste si airbag-ul cortina.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR