- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
mercere
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
- ney
- ***
- 985 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 985
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Nu are extern
Se afla ceva in rezervor si vine cu pompa si litrometru la cumparare ,dealtfel ca la multe alte masini.
Nu necesita schimbare decat daca ai bagat apa sau motorina.
Pe timpula iernii sau nu numai , eu pun in rezervor alcool tehnic , minim 200 ml la un plin, asa apa sau condensul se arde mai repede si nu ataca diverse componente cum ar fi hartia de filtru sau reactii cu diverse metale ale componentelor de injectie
Si te rog daca ai un manual de reparatie pt . A 14 net sa l vad as vrea !
Se afla ceva in rezervor si vine cu pompa si litrometru la cumparare ,dealtfel ca la multe alte masini.
Nu necesita schimbare decat daca ai bagat apa sau motorina.
Pe timpula iernii sau nu numai , eu pun in rezervor alcool tehnic , minim 200 ml la un plin, asa apa sau condensul se arde mai repede si nu ataca diverse componente cum ar fi hartia de filtru sau reactii cu diverse metale ale componentelor de injectie
Si te rog daca ai un manual de reparatie pt . A 14 net sa l vad as vrea !
mercere
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salut, il am in forma printata, ar fi cel de la Haynes , workshop manual . O sa dau un link pe amazon la articol. https://www.amazon.com/Vauxh...-09/dp/0857335782
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- cristian196913
- **
- 86 mesaje
- din 24 Mar 2019
- Astra 2019 B14NET
- Gorj
cristian196913
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2019
- Mesaj Privat
Salut,
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Mmisul
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2019
- Mesaj Privat
Eu am facut revizia a treia in Februarie...fata de anul trecut au scumpit tot: manopera, ulei, filtru ulei (banuiesc ca si restul de filtre, dar alea le-am facut eu). Fiind revizia a doua sa nu includa si celebrul schimb de lichid e frana care e prevazut, dar putina lume l-a facut.
Eu am cateva nelamuriri legate de schimbarea ulei-ului de la cutia de viteza. Standard am vazut ca ar fi 75W. Pe aici se recomanda 75W85. Sa inteleg ca nu ar fi problema in diferenta de specificatii? De asemenea nu se poate alimenta ulei fara a scoate bateria? Si daca se scoate bateria este vreo problema, trebuie vreun sistem reinitializat sau reinvatat, este nevoie de diagnoza?
Eu am cateva nelamuriri legate de schimbarea ulei-ului de la cutia de viteza. Standard am vazut ca ar fi 75W. Pe aici se recomanda 75W85. Sa inteleg ca nu ar fi problema in diferenta de specificatii? De asemenea nu se poate alimenta ulei fara a scoate bateria? Si daca se scoate bateria este vreo problema, trebuie vreun sistem reinitializat sau reinvatat, este nevoie de diagnoza?
- Bau Bau
- ****
- 1,106 mesaje
- din 03 Oct 2017
- Astra 2017 B14 NET
- Bucuresti
Bau Bau
- Mesaje scrise: 1,106
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2017
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
cristian196913 a scris:Salut,
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Uzura anvelopelor cred ca este aproximativa in cazul tau.
Ale mele aveau profil masurat de 4.4 - 5.5 mm, in vara trecuta, la un rulaj de aproximativ 35k km cu ele.
Ai garantie extinsa?
Filtrele de aer si habitaclu le poti schimba singur sau la un service oarecare.
La reprezentanta, costul aferent schimbarii celor 2 filtre este mai mare decat costul schimbarii uleiului si filtrului de ulei.
Nu ai intrebat ce operatiuni au pretuit in acea oferta de pret?
Poate include si schimbare lichid de frana.
Trendul inflationist este evident.
In toate domeniile se incearca recuperarea, pe cat posibil, a pierderilor generate de unii care ne conduc.......
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
Mmisul a scris:Eu am facut revizia a treia in Februarie...fata de anul trecut au scumpit tot: manopera, ulei, filtru ulei (banuiesc ca si restul de filtre, dar alea le-am facut eu). Fiind revizia a doua sa nu includa si celebrul schimb de lichid e frana care e prevazut, dar putina lume l-a facut.
Eu am cateva nelamuriri legate de schimbarea ulei-ului de la cutia de viteza. Standard am vazut ca ar fi 75W. Pe aici se recomanda 75W85. Sa inteleg ca nu ar fi problema in diferenta de specificatii? De asemenea nu se poate alimenta ulei fara a scoate bateria? Si daca se scoate bateria este vreo problema, trebuie vreun sistem reinitializat sau reinvatat, este nevoie de diagnoza?
Eu am cateva nelamuriri legate de schimbarea ulei-ului de la cutia de viteza. Standard am vazut ca ar fi 75W. Pe aici se recomanda 75W85. Sa inteleg ca nu ar fi problema in diferenta de specificatii? De asemenea nu se poate alimenta ulei fara a scoate bateria? Si daca se scoate bateria este vreo problema, trebuie vreun sistem reinitializat sau reinvatat, este nevoie de diagnoza?
Nu trebuie data jos bateria.
Se folosește o spritiera de ulei.
- Danielzgk
- **
- 217 mesaje
- din 17 Jun 2018
- Astra 2018
- Dolj
Danielzgk
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2018
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2018
- Mesaj Privat
cristian196913 a scris:Salut,
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
La Plus auto am facut anul trecut a 2 a revizie si fara filtrul de aer a costat aprox 500ron. Am avut cam 5000de km de la prima revizie. Anul acesta tot iunie am a 3 a revizie si am 3000de km. O sa cer o aferta.
Mmisul
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2019
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Nu trebuie data jos bateria.
Se foloseste o spritiera de ulei.
In loc sa ma uit la masina am citit putin pe net si un filmulet pe youtube, care nu era de la Astra J sau cel putin nu de la motorizarea 1.4T.
Ai dreptate Tai-Pan nu este nici o treaba cu baterie, orificiu de alimentare cutie de viteza este accesibil destul de lejer.
Daca nu deranjez...o parere despre ulei. Inca nu sunt lamurit intre 75W80 si 75W85, sau mai bine zis ma gandesc ca 75W85 sa nu fie prea gros fiind clar mai vascos decat 75W cum este acum in cutie. De asemnea cam toate informatiile care le-am gasit mentioneaza ca se alimenteaza cu 2L, dar lumea pune 2.5 si mai mult. Nu este problema daca se depaseste cantitatea de ulei?
- mecaNIK
- ****
- 2,204 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,204
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cutiile de Opel sunt foarte sensibile la vascozitatea uleiului ,daca scrie 75W atunci aia trebuie sa fie si atat ,diferenta intre 75W si alte vacozitati de genul 75W-85 se vad....iarna . Romania are un climat extrem vara 42 de grade iarna minus 30 in unele zone ...sa nu tii cont de vascozitate la virgula merge aici unde sunt eu iarna 0 grade vara 25 ....dupa cum vezi si recomandarile sunt de-a valma dar situatiile total diferite.Ca idee 75W de cutie manuala se apropie cel mai mult de vascozitatea uleiului de cutie automata,de aia am recomandat daca nu e altceva la indemana mai bine pui ulei din ala decat orice altceva care se apropie iarna de T90 ....
Chiar daca merge si 75W-85 .... asteptati iarna la minus 10 grade ,in functie de uzura sincroanelor ori nu mai poti baga 1 a sa pleci de pe loc ori merge da cu poticneli ,in timp se alege prafu de ele.
Mare atentie 'am reparat' zeci de cutii de Opel doar schimband uleiul in toiul iernii,minus 20 de grade face diferenta.
Chiar daca merge si 75W-85 .... asteptati iarna la minus 10 grade ,in functie de uzura sincroanelor ori nu mai poti baga 1 a sa pleci de pe loc ori merge da cu poticneli ,in timp se alege prafu de ele.
Mare atentie 'am reparat' zeci de cutii de Opel doar schimband uleiul in toiul iernii,minus 20 de grade face diferenta.
- cristian196913
- **
- 86 mesaje
- din 24 Mar 2019
- Astra 2019 B14NET
- Gorj
cristian196913
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2019 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2019
- Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
Uzura anvelopelor cred ca este aproximativa in cazul tau.
Ale mele aveau profil masurat de 4.4 - 5.5 mm, in vara trecuta, la un rulaj de aproximativ 35k km cu ele.
Ai garantie extinsa?
Filtrele de aer si habitaclu le poti schimba singur sau la un service oarecare.
La reprezentanta, costul aferent schimbarii celor 2 filtre este mai mare decat costul schimbarii uleiului si filtrului de ulei.
Nu ai intrebat ce operatiuni au pretuit in acea oferta de pret?
Poate include si schimbare lichid de frana.
Trendul inflationist este evident.
In toate domeniile se incearca recuperarea, pe cat posibil, a pierderilor generate de unii care ne conduc.......
cristian196913 a scris:Salut,
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
este cineva care a facut revizia a 2-a de curand? Azi am sunat pentru programare la Opel Plusauto Craiova si revizia costa la ei 1100 lei. Sincer mi se pare exagerat pretul cerut in conditiile in care se schimba doar filtrele si uleiul. Am cautat pe forum si anul trecut pretul la aceasta revizie era de 809 lei. Si inca o intrebare daca se poate: cat v-au dus in Km/ani cauciucurile Continental. Eu am 24000 de Km din care 8500 Km cu cauciucuri de iarna si deja doua mai au profil de aproximativ 3-4 mm iar celalalte doua de 5 mm(la anul o sa trebuiasca sa le inlocuiesc). Cauciucurile de iarna dupa 2 ierni si 8500 Km am 8 mm profil. Multumesc anticipat pentru raspuns.
Uzura anvelopelor cred ca este aproximativa in cazul tau.
Ale mele aveau profil masurat de 4.4 - 5.5 mm, in vara trecuta, la un rulaj de aproximativ 35k km cu ele.
Ai garantie extinsa?
Filtrele de aer si habitaclu le poti schimba singur sau la un service oarecare.
La reprezentanta, costul aferent schimbarii celor 2 filtre este mai mare decat costul schimbarii uleiului si filtrului de ulei.
Nu ai intrebat ce operatiuni au pretuit in acea oferta de pret?
Poate include si schimbare lichid de frana.
Trendul inflationist este evident.
In toate domeniile se incearca recuperarea, pe cat posibil, a pierderilor generate de unii care ne conduc.......
Multumesc pentru raspuns, din pacate am garantie extinsa. Luni o sa vad in ce consta revizia si nu o sa fac schimb decat la cea ce este necesar ca sa pastrez garantia. Mi se pare hotie la drumul mare. Azi o sa fac poze cu profilul la cauciucuri, se topesc pur si simplu. O sa ridic aceasta problema la reprezentanta desi sunt sigur ca ...asa fac toate. De cand am masina (24 de ani) nu am intalnit cauciucuri mai proaste ca acestea. La fosta masina in 14 ani am stricat 3 randuri de cauciucuri, doua de vara si unul de iarna si am parcurs cu ea 148000 Km.
cristyz
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2013
- Mesaj Privat
ney a scris:
Pe timpula iernii sau nu numai , eu pun in rezervor alcool tehnic , minim 200 ml la un plin, asa apa sau condensul se arde mai repede si nu ataca diverse componente cum ar fi hartia de filtru sau reactii cu diverse metale ale componentelor de injectie
Pe timpula iernii sau nu numai , eu pun in rezervor alcool tehnic , minim 200 ml la un plin, asa apa sau condensul se arde mai repede si nu ataca diverse componente cum ar fi hartia de filtru sau reactii cu diverse metale ale componentelor de injectie
Nu are rost sa mai bagi alcool in benzina. De cativa ani benzina are 10% alcool.
- Tai-Pan
- ****
- 2,954 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,954
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Cutiile de Opel sunt foarte sensibile la vascozitatea uleiului ,daca scrie 75W atunci aia trebuie sa fie si atat ,diferenta intre 75W si alte vacozitati de genul 75W-85 se vad....iarna . Romania are un climat extrem vara 42 de grade iarna minus 30 in unele zone ...sa nu tii cont de vascozitate la virgula merge aici unde sunt eu iarna 0 grade vara 25 ....dupa cum vezi si recomandarile sunt de-a valma dar situatiile total diferite.Ca idee 75W de cutie manuala se apropie cel mai mult de vascozitatea uleiului de cutie automata,de aia am recomandat daca nu e altceva la indemana mai bine pui ulei din ala decat orice altceva care se apropie iarna de T90 ....
Chiar daca merge si 75W-85 .... asteptati iarna la minus 10 grade ,in functie de uzura sincroanelor ori nu mai poti baga 1 a sa pleci de pe loc ori merge da cu poticneli ,in timp se alege prafu de ele.
Mare atentie 'am reparat' zeci de cutii de Opel doar schimband uleiul in toiul iernii,minus 20 de grade face diferenta.
Chiar daca merge si 75W-85 .... asteptati iarna la minus 10 grade ,in functie de uzura sincroanelor ori nu mai poti baga 1 a sa pleci de pe loc ori merge da cu poticneli ,in timp se alege prafu de ele.
Mare atentie 'am reparat' zeci de cutii de Opel doar schimband uleiul in toiul iernii,minus 20 de grade face diferenta.
Cum am putea sã-i credem pe producãtori, când ei schimba vâscozitatea uleiului (in sensul scãderii ei) la același motor și aceeași cutie, în funcție de intrarea în vigoare a normelor/restricțiilor de poluare?
De la 5w30 sau 0w40 ACEA C3 la 5w30 ACEA A5/B5
De la 75w85 la 75w.......
De la 5w30 la 0w20!
- epidaurus
- **
- 262 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- xxl_cm
- ***
- 735 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Bucuresti
xxl_cm
- Mesaje scrise: 735
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Marius0809
- *
- 25 mesaje
- din 08 Jun 2017
- Astra 2007
- Bucuresti
Marius0809
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2017
- Mesaj Privat
- chelebet
- ****
- 1,234 mesaje
- din 02 Dec 2016
- Iasi
chelebet
- Mesaje scrise: 1,234
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2016
- Mesaj Privat