Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Enusi.alin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Salutare!

Detin un Astra G 1.7 DTI (cod motor Y17DT) si cam de un an de zile ma confrunt cu o scadere de putere, respectiv lipseste demarajul. Masina urca liniar pana in 170 km/h dar daca incerc sa o 'bruschez' la 110-120 are un delay de cateva secunde pana incepe sa accelereze. Coduri de eroare intalnite, P1125, generat o singura data si disparut dupa ce am oprit-pornit motorul.

Remedii incercate in decursul timpului:
-schimbat filtru motorina
-schimbat electrovalva Y33 (nou, original)
-schimbat debitmetru (nou, original)
-schimbat traseu vacuum complet (nou)
-senzor MAP (dezmembrari)
-electrovalva turbo (dezmembrari)
-ECU (dezmembrari)
-2 EDU (dezmembrari)
-verificat vizual turbina (joc in ax si pale rupte,de catre cineva care se ocupa cu reparatii de Opel - verdict - OK)
-verificat EGR (relativ curat, mici depuneri) - galeria de admisie mi se parea cam jegoasa dar majoritatea cu care am discutat mi-au spus ca nu prea ar avea cum sa impacteze.
Testere efectuate:
-log in mers (OPCOM) => verdict overboost
-tester in mers (OPCOM) => turbina are un delay
-tester in mers (TECH2) => lipsa 10% lipsa de aer
Precizari
Se aude un fasait undeva in zona debitmetrului, dar cu cine am mai discutat, mi-a spus ca s-ar auzi de la cureaua de accesorii.

Imi cer scuze daca am deschis un subiect discutat si in alte topic-uri dar din tot ce am citit pe club/internet, nu am putut sa gasesc o explicatie sau pe cineva care sa ma ajute cu un sfat avizat in ceea ce priveste acesta problema.
  • Bogdan101996

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Eroare asta a avut-o si tata pe G-ul lui, se aprinde check engine si nu mai trãgea, trebuia oprit si pornit iar motorul si dispãrea.
Cum spui tu, am verificat tot, curatat egr, alt turbo, alte electrovalve, alt ecu, nimic. Pana la urma intercoolerul era fisurat pe o parte si pierdea presiunea..
L-am schimbat si masina a mers, nu s-a mai aprins check si totul a fost bine..
Fa si un test cu presiunea cerutã de ecu si cea generatã de turbina..
  • Enusi.alin

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Ideea este ca eu am avut o singura data eroarea aprinsã, iar dupa nimic. Referitor la presiune, nimeni (3 testere) nu a zis ca e vreo problema. Nu prea ma pricep eu sa intrpretez dar o sa verific.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR