hasken
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salutare...dupa 3 luni si aproximativ 5000km parcursi s a aprins martorul din nou....P0420...nu stiu ce sa mai zic...practic sonda noua este originala Delphi...daca o sa ajung la alt mecanic o sa mi spuna sa o schimb din nou dar sunt sigur ca problema este alta decat sonda pentru ca esre imposibil ca in 3 luni sa se defecteze...
Va rog daca a mai patit cineva asa ceva, pote ma puteti indruma...
Seara buna
Va rog daca a mai patit cineva asa ceva, pote ma puteti indruma...
Seara buna
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
hasken
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2017
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
rezistenta, nu o confunda cu siguranta.
masoara la sonda cu ohmetrul daca mai e buna rezistenta si daca e arsa trebuie vazut de ce s-a ars.
colegul@big electro zicea ca daca e arsa, una din cauze ar putea fi producatorul - si eu il cred, sint multe stifturi pe piata.
altfel , am mai citit ca ar trebui parca sa fie si galeria de evacuare cumva etansa si sa nu traga nu stiu ce aer fals , dar poate nu am citit eu bine.
e posibil sa ai pur si simplu ghinion si sa fi nimerit o sonda proasta; eu mai urmaresc un site de electronica si se pling baietii de pe acolo intr-o veselie de stifturi de noi, unii preferind sa repare tv-uri cu piese din recuperari in general.
hai sa vedem daca e rezistenta arsa in primul rind.
m-as gindi apoi si la un ecm sh apoi, macar de proba citva timp.
de siguranta nu stiu ce sa zic, nu am schema electrica a masinii tale dar nu cred sa aiba asa ceva, cred ca e o siguranta pentru ecm doar, sper sa nu gresesc.
verifica si sigurantele - nu strica sa arunci un ochi...
masoara la sonda cu ohmetrul daca mai e buna rezistenta si daca e arsa trebuie vazut de ce s-a ars.
colegul@big electro zicea ca daca e arsa, una din cauze ar putea fi producatorul - si eu il cred, sint multe stifturi pe piata.
altfel , am mai citit ca ar trebui parca sa fie si galeria de evacuare cumva etansa si sa nu traga nu stiu ce aer fals , dar poate nu am citit eu bine.
e posibil sa ai pur si simplu ghinion si sa fi nimerit o sonda proasta; eu mai urmaresc un site de electronica si se pling baietii de pe acolo intr-o veselie de stifturi de noi, unii preferind sa repare tv-uri cu piese din recuperari in general.
hai sa vedem daca e rezistenta arsa in primul rind.
m-as gindi apoi si la un ecm sh apoi, macar de proba citva timp.
de siguranta nu stiu ce sa zic, nu am schema electrica a masinii tale dar nu cred sa aiba asa ceva, cred ca e o siguranta pentru ecm doar, sper sa nu gresesc.
verifica si sigurantele - nu strica sa arunci un ochi...
- CCirstea195
- *
- 3 mesaje
- din 30 Nov 2017
CCirstea195
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2017
- Mesaj Privat
Am si eu un opel Zafira B ;Z16xep
Set motor schimbat;distributie;capac rampa culbutori;filtre;ulei acum 4 luni
Acum am urmatoarea problema:
Check aprins in bord iar in mers uneori intermitent,opresc motorul si il pornesc nu mai clipeste insa ramane aprins.
Am fot la diagnoza mi-au zis ca este bobina am schimbato si dupa 10 km aceleasi probleme.codurile la diagnoza au fost urmatoarele : p0300;p0301;p0302;p3003;p03004
Am revenit cu ea pt diagnoza si au zis ca este calculatorul.
Care ar putea fi cauza acestor erori?
Set motor schimbat;distributie;capac rampa culbutori;filtre;ulei acum 4 luni
Acum am urmatoarea problema:
Check aprins in bord iar in mers uneori intermitent,opresc motorul si il pornesc nu mai clipeste insa ramane aprins.
Am fot la diagnoza mi-au zis ca este bobina am schimbato si dupa 10 km aceleasi probleme.codurile la diagnoza au fost urmatoarele : p0300;p0301;p0302;p3003;p03004
Am revenit cu ea pt diagnoza si au zis ca este calculatorul.
Care ar putea fi cauza acestor erori?