Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • CF.Pirvu

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Salut. Am si eu o problema si nu stiu exact ce o fi. In toate treptele cam de la 1000 jum incepe sa se auda un fluierat si am impresia ca se aude mai rau pana se incalzeste putin motorul,cativa km,apoi parca nu se mai aude la fel de tare fluieratul ala, cand iau piciorul dupa acceleratie nu se mai aude absolut nimic.
Skip ads

  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
da cu fum? ceva erori? alte simptome?
altfel este foarte probabil sa fie turbina sau furtun spart la intercooler, clapeta spart .se recomanda sa nu sari de 2000 rpm pana nu ajunge apa pe la 60 grade
desfa conducta de plastic si vesi ce ulei gasesti, de asemenea urmareste si uleiul pe joja
a mea fluiera dar pe decelerare dar nu consuma ulei si nici in intercooler nu am gasit ulei
  • CF.Pirvu

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Nu da cu fum deloc,ulei nu consuma absolut deloc.Si am impresia ca se aude asa pana se incalzeste putin motorul,pe urma parca nu se mai aude asa tare. Ultima data cand am fost cu ea in service mi-au spus baieti de acolo ca are un joc turbina si ca pe viitor ar trebui schimbata,dar eu stiu ca turbina intra dupa 2.500/3000 nu dupa 1.500
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
mjocul radial nu trebuie sa fie mai mare de 0,5 mm, axial nu trebuie sa aiba
asa face si la mmine pana se incalzeste dar se aude pe decelerare
urmareste uleiul si nu i da forja cat e rece
turbina lucreaza si la relanti dar nu se face simtita decat pe la 1800
Skip ads

  • CF.Pirvu

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2017

  • Mesaj Privat
Deci tu zici ca turbina sa fie problema?
Si ce ma sfatuiesti sa fac sa o reconditionez pe;asta? sau sa iau alta din dezmembrari? si un pret daca ai idee m-ar interesa
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
eu zic sa o lasi asa si sa urmaresti uleiul la 500-1000km si zgomotul de salvare. daca incepe sa scada uleiul sau faci ca o salvare abia atunci reconditionezi. second hand este loterie, poti lua tot una praf
eu merg cu ea asa de 5 ani si vreo 60000 km
cauta pe google si forum firme si pareri despre reconditionat.. este cca 2000 leireconditionat + schimbat ulei si filtre altfel nu ti da garantie
si totul sa fie cu deviz si factura
  • georgeleus

  • Mesaje scrise: 872
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Este normal ceea ce se-ntampla (si cum se aude).
Turbina invartindu-se la turatii enorme (sute de mii RPM) nu poate fi pusa pe rulmenti (cel putin nu astea ieftine) si ea e pusa direct pe ax, in sistem lagar.
Cum se unge te-ntrebi: cu ulei din motor.
Buba e ca cu cat e mai rece afara cu atat e uleiul mai gros si e normal sa se auda altfel; nu are ungerea buna (nu s-a format pelicula cum trebuie in lagar). De altfel de-aia se si spune sa nu dai in goarna la motoru' dizal pana nu se-ncalzeste !, se largeste jocul si sporeste uzura, lucruri care pot duce la marirea luftului si probabilitatea uleiului de a intra in admisie, dupa care in cel mai rau caz autoaprinderea cu autoturare in blana pe care daca n-ai prezenta de spirit s-o opresti cu a 5/6-a si frana (de regula se-ntampla in mers), tragi pe dreapta si-astepti sa-ti iasa pistoanele prin capota.

Plus ca tu avand varianta DTH ai turbina Garret (daca nu ma-nsel) cu geometrie variabila care e un pic mai putin fiabila ca Mitsubishi-u' de pe DTL.

Viata turbocompresorului se prelungeste urmand urmatorii pasi (de bun simt de altfel):
- schimbi vitezele dupa 2.800rpm;
- nu mergi subturat (sub 2.200);
- nu accelerezi violent pana n-ajunge macar la 70'C (cauti temperatura in ecranul ascuns, n-o ai in bord);
- schimbi uleiul regulat (maaaxim 10.000Km pentru rRomania as zice eu; si asta pentru 5W, ca daca pui 10W ala oricum tine 8.000 in parametrii dati).

Spor !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR