Ai uitat parola?


  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Asa da! Dar nu trebuia sa revopsesti masina Razz
  • dradum

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
gryph e alb, dradum, roșu
  • zamaraii

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra B14XFL din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Asa da, greseala mea...
@dradum - Tot de acolo ai luat kitul? (Dark Ice Design?)
  • dradum

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Nov 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Da, mai la început, când cu un cod (cred că ASTRA) era o reducere de 10 lire, cât să acopere transportul. Amortizoarele le-am scurtat puțin, cam 2-3 cm (tăiat și filetat capătul repectiv), ca să se ridice capota cât și cu bățul original. Overkill, probabil.
  • Batman

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
A facut cineva revizia de 1 an? Cat a costat?
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pe mine m-a costat 775 RON prima revizie la reprezentanta din Iasi (era o reducere la filtrul de polen daca ai cont myOpel si cam atat).
PS nu aveau filtrul de ulei pe stoc, desi facusem programarea cu destul de mult timp inainte si a trebuit sa astept vreo 3 ore pana l-au adus Neutral
  • Batman

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc frumos pt raspuns. Stii cumva daca au pus ulei Dexos 1 gen 2 sau Dexos 2?
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Dexos 1 gen 2 bineinteles Smile nici nu-i lasam sa puna Dexos 1 gen 1 sau Dexos 2 -> care e pentru motoarele diesel
(corectat - nu bausem inca cafeaua cand am scris prima data).


Ultima modificare facuta de gryph la Vin 06 Jul, 2018 8:39 am, modificat de 3 ori in total
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 673
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 1,4 XFT din 2016
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 14 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
E o gluma, nu ? Razz 100% Dexos 1 , e directiva GM ! Altfel , e posibil LSPI !
  • Batman

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Dexos 2 e si pt benzina.
Dexos 1 gen 2 e obligatoriu doar pt 1.4 turbo, nu si pt 1.6 turbo, din cate stiu eu. Deci teoretic in 1.6 turbo ai putea sa pui si altceva.
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
https://www.centerforqa.com/dexos-about/

La dexos2 pt 5w30 are urmatoarele coduri:

- GMW16095 -> ENGINE OIL, GLOBAL FACTORY-FILL, DIESEL ENGINE, SAE 5W-30 ( https://standards.globalspec...10059367/gmw16095 )

- GMW16177 -> ENGINE OIL, GLOBAL SERVICE-FILL DIESEL ENGINE AND REGIONAL SERVICE- FILL SPARK-IGNITED ENGINE SAE 0W-30, SAE 5W-30, SAE 0W-40, SAE 5W-40 ( https://standards.globalspec...10059385/gmw16177 ) asta ar putea fi pus si pe motoarele benzina dar oricum pe pagina dexos scrie :

" dexos1™ Gen 2 is the best option for your GM spark-ignited gasoline engine regardless of make, model or year."
  • Batman

  • Mesaje scrise: 302
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Sep 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Eu voiam sa stiu ce ti-au pus tie in masina si sa vad ce vor sa-mi puna mie.
Ce spui tu confirma ce stiam si eu: teoretic se poate pune si Dexos 2, dar recomandat e Dexos 1 gen 2. Nu e insa obligatoriu (cum e la 1.4 turbo).

Multumesc frumos.
  • transitguy

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Aug 2018

  • Garaj Mesaj Privat
@mnxcc, @joanna23 pana la urma v-ati luat 1.6 200CP cutie automata? Mi-am comandat-o eu de vreo luna si eram curios cum e si daca sunteți multumiți.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 899
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Aug 2010

  • Garaj Mesaj Privat
ce cutie are 1.6T ....tot M32-ul minunat ? sau e alt model ?
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pentru cine a facut prima revizie la 1.6 t. Ce cantitate de ulei au pus in masina?


Din cate vad in motorul 1,6 sht intra 5.5l ,mai mult decat la motorizarile diesel de 1.6, deci pe factura ar trebui sa apara 6 litrii de ulei.

Mie mi-a aparut weekendul asta avertizare de nivel de ulei scazut la un drum mai lung (in conditiile in care inainte de primul schimb de ulei joja era la jumatate).

Din pacate nu am gasit ulei Dexos 1 Gen2 si am completat cu Mobil 1 full syntethic certificat Dexos 2 (pentru benzina si diesel) care ar trebui sa fie ok

Nu am reusit sa gasesc factura de service dar sunt aproape sigur ca era trecut 5l si nu l-au pus pe tot.. Dupa ce o gasesc o sa port o discutie cu cei de la service..
  • Cosmin95

  • Mesaje scrise: 4,335
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET TURBO din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Buna seara!
Am citit cu interes cele 4 pagini si as dori sa aflu parerea posesorilor de Astra K 1.6 turbo dupa o utilizare mai indelungata.
Aici ma refer la fiabilitate, pretul reviziei, probleme specifice acestui model, dar si cum se se simte din spatele volanului acest Astra K cu motor 1.6 turbo.
In viitorul apropiat/indepartat as dori sa devin posesorul unui astfel de model.
Va multumesc anticipat pentru raspuns.
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan nu am avut nici o problema cu masina in afara faptului ca uleiul a fost pe minim dupa prima revizie si a trebuit completat (tind sa cred ca au pus prea putin ulei in service, dar exista si sansa sa fi consumat ulei, desi la primul schimb nu a parut sa fi consumat deloc).

- Revizia normala e in jur de 750 Ron in reprezentanta
Motorul e exceptional dar merita sa puna o suspensie mai sportiva ca sa completeze masina.

Cu sistemul Watts-Link au putut pune niste arcuri mai moi pe spate astfel incat sa fie si comfortabila sa se comporte si bine dinamic, doar ca asta se intampla pana la o limita de viteza si conditii de drum, peste 180-200 km/h denivelarile din drum te cam arunca si suspensia is revine mai greu decat ar trebui sa isi revina o masina cu caracter sportiv.

Ca paranteza am observat ca modelele care respecta Euro 6d vin cu performante ceva mai scazute decat cele Euro 6
  • Cosmin95

  • Mesaje scrise: 4,335
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET TURBO din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc foarte mult.
As mai dori sa stiu numarul de km pe care ii are si daca au aparut asa numitii greierasi pana acum.
  • gryph

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra B16SHT din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Mar 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Momentan am aproape 25.000, nu e mult dar la drumuri in zone mai nasoale am folosit masina veche (masina de sacrificiu)
Greierasi pot spune ca nu au aparut chiar daca de acasa am o portiune de drum de 1.5 km groaznica drum neasfaltat + gropi - un vecin cu Octavia noua deja avea greierasi dupa un an pe drumul ala.

Lucruri care fac zgomot insa sunt centurile care la denivelari se pot lovi de plasticul dur dar asta se poate rezolva
  • Cosmin95

  • Mesaje scrise: 4,335
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET TURBO din 2017
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Sep 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Am inteles. Pai asta inseamna o calitate a materialelor superioara Astrei J. Eu la 20.000 am fost in service sa scap de zgomotele de plastice de la interior, in conditiile in care am circulat doar pe drumuri foarte bune. Au reusit cei de la reprezentanta sa ma scape de zgomote, iar acum, la putin peste 27.000 km totul e ok. Doar ca ma bate gandul ca in viitorul apropiat/indepartat sa o schimb cu un Astra K 1.6 turbo, iar informatiile despre fiabilitate sunt inca putine.

Iti multumesc inca o data pentru info si daca o sa am si alte intrebari, te mai deranjez Smile)
O zi faina!😊

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata