Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Din apusele lor, testarea dinamica, au facut-o cu testerul pe masina in timp ce motorul functiona, inainte sa dea injectoarele jos. Pesupun ca au verificat factorul de corectie.
Tot ei mi-au spus ca au facut acest tip de testare de pomana ca defapt cel mai elocvent este cel pe banc.
Nu am stat langa masina sa vad ce au facut, le-am lasat-o dimineata si am luat-o dupa-amiaza..
Mi-au dat un buletin cu rezultatele obtinute la testarea pe banc.
O sa-l postez si pe ala, in caz ca e cineva interesat.
Mi s-a spus ca daca schimb toate injectoarele, pentru a beneficia de garantie , trebuie curatat tot siatemul de alimentare, conductele cu ultrasunete, rezervorul dat jos si spalat. De pompa de inalte nu au spus nimic.
Pret 700 ron curatat instalatie de carburant + demontat/curatat/scris injectoare pe masina.
Skip ads

  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Am inteles... deci injectoarele pot fi de vina. Credeti ca puteti sa va dati cu parerea si in celalalt post al meu? Poate problema aia e in stransa legatura cu cea prezentata aici. https://www.clubopel.com/vie...97&highlight=
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:
big_electro61 a scris:
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!

Poate ma ajuti tu cu un raspuns.
Chiar daca regulatorul e perfect functional(a fost luat de pe un motor ce functiona corect),presiunea in rampa oscila +- 8-10bari(la relanty),problema localizindu-se la pierdere de combustibil in returul injecoarelor...,de aceea nu am fost deacord cu afirmatia ta...!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cum am promis an revenit cu poze de le factura si rezultatele testarii
Skip ads

  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Tiaz a scris:
big_electro61 a scris:
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!

Poate ma ajuti tu cu un raspuns.
Chiar daca regulatorul e perfect functional(a fost luat de pe un motor ce functiona corect),presiunea in rampa oscila +- 8-10bari(la relanty),problema localizindu-se la pierdere de combustibil in returul injecoarelor...,de aceea nu am fost deacord cu afirmatia ta...!

Un regulator obosit poate functiona perfect atunci cand injectoarele sunt in parametrii.
In pozele din postul meu anterior ai sa vezi ca presiunea åa care trebuie sa lucreze regulatorul de pe masina mea este aproape dubla fata decat at trebuii.
Testarea facuta de tine dpmdv nu are relevanta atat timp cat ai folosit piese sh.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De regula un regulator,catalogat "obosit",se inlocuieste,nicidecum sa te astepti sa faca minuni(sa functioneze perfect)... Apropo,regulatorul la masina ta nu regleaza presiune,ci regleaza debit(solenoid valve fuel metering),iar functie de acest debit dat pompei,aceasta face presiune care este citita de senzorul de pe rampa...,dar nu-i o noutate ca multi confunda regulatorul de debit cu regulatorul de presiune,care e cu totul altceva. Referitor la testarea facuta de mine,a avut ca scop sa conving un amic sa nu arunce bani,cumparind un regulator inutil si am luat un regulator de pe masina unei rude a lui,dupa ce m-am convins cu testerul ca lucreaza OK sistemul de injectie.In urma rocadei intre cele 2 regulatoare,s-a convins ca al lui lucra perfect pe masina rudei lui,si al rudei lui nu reusea sa mentina constanta presiunea in noua locatie.Solutia...,si-a verificat si reparat injectoarele! PS.-Nu cred ca in 2005,Opel echipa masini cu motorul Z17DTR,asa cum precizezi in profil...! Conform Autodata,echiparea cu acest motor s-a facut 2006-2011,iar TIS(Opel),nu vede motorul in program pina in 2007...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune indiferent de instalatia unde este montat regleaza presiune si atat. In cazul meu si a multor altora, injectoarele decalibrate care deschid la o presiunea mai mare decat cea prestabilita de producator, ECU, ca sa poata pune motorul in miscare, creste presiunea in rampa comuna de functionare. De ex: in tuartie de ralanti niste injectoare bune vor lucra la 26-27bari comparativ cu unele dedecte care vor deschide la 34 bari.
Debitul vine la pachet cu presiunea, iar in cazul nostru fluctueaza proportinal cu cantitatea de combustibil injectata. Plaja min - max a acestuia este dictata de injectoare si pompa de inalte. Injectoarele pulverizeaza, pompa de inalte furnizeaza debitul, iar regulatorul stabilizeaza presiunea. Un debit mai mare, automat genereaza si o presiune crescuta in rampa comuna.
In concluzie daca tu fortezi un regulator sa mearga numai in 34 -38 bari ai toate sansele sa-l pui pe butci comparativ cu unul care lucreaza in plaja 27 - 30 bari.
Una din masinile pe care le detin la momentul actual este un h break Z17DTR fabricatie 2008. In semnatura la rubrica ex se gaseste cea din 2005.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Regulatorul cu pricina nu este pe circuitul de presiune: regleazã debitul de motorinã si atat.
Injectoarele au doua probleme importante: dau mult pe rretur si nu se poate stabiliza presiunea in rampa sau nu pulverizeazã corect si motorinã din cilindru nu se aprinde la compresie.
Facem abstractie de tacanit, etc.

Legat de pret: tot cu Rãzvan am testat injectoare, dar la 50 ron bucata.
Skip ads

  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Credeti ca poate avea vreo legatura cu sunetul asta? https://www.clubopel.com/vie...97&highlight=
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Regulatorul de presiune indiferent de instalatia unde este montat regleaza presiune si atat. In cazul meu si a multor altora, injectoarele decalibrate care deschid la o presiunea mai mare decat cea prestabilita de producator, ECU, ca sa poata pune motorul in miscare, creste presiunea in rampa comuna de functionare. De ex: in tuartie de ralanti niste injectoare bune vor lucra la 26-27bari comparativ cu unele dedecte care vor deschide la 34 bari.
Debitul vine la pachet cu presiunea, iar in cazul nostru fluctueaza proportinal cu cantitatea de combustibil injectata. Plaja min - max a acestuia este dictata de injectoare si pompa de inalte. Injectoarele pulverizeaza, pompa de inalte furnizeaza debitul, iar regulatorul stabilizeaza presiunea. Un debit mai mare, automat genereaza si o presiune crescuta in rampa comuna.
In concluzie daca tu fortezi un regulator sa mearga numai in 34 -38 bari ai toate sansele sa-l pui pe butci comparativ cu unul care lucreaza in plaja 27 - 30 bari.
Una din masinile pe care le detin la momentul actual este un h break Z17DTR fabricatie 2008. In semnatura la rubrica ex se gaseste cea din 2005.
Sunt motoare care au si regulator de debit si regulator de presiune...,intelegi de ce e nevoie a fi folositi corect termenii tehnici(nu se amesteca merele cu perele)...?! Daca dumneata crezi ca un sistem de injectie cu rampa comuna(diesel),poate lucra cu presiuni de ordinul a 20-30 bari,eu cred ca trebuie sa sistam discutia deoarece poluam forumul...,imi pare rau,dar asta e...!
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Oooooo sunt placut surprins ca ai reusit sa faci deosebirea dintre mega pascali si bari, dar asta nu schimba cu nimic datele problemei. La valorile furnizate de mine inmultim cu 10 si avem rezultatul final. Corect mi se pare ca atunci cand vrei sa argumentezi ceva sa o faci pe subiect cu date si cifre, restul e poezie.
Imi face placere sa port o discutie in contradictoriu si astept sa fiu combatut cu argumente solide, altfel, cum bine ai spus, poluezi topicul.
Cu riscul de a ma repeta, pentru ultima oara, sistemul de injectie common rail Denso montat pe Z 17 DTR (J) are in componenta doar una bucata regulator de presiune si nu de debit.
Nu trebuie sa fii vreun geniu ca sa stii ca debitul creste sau scade, in functie de presiunea din rampa comuna.

@Daniel se pare ca de la ultima ta vizita la ei in service, preturile au mai crescut.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Avem si senzor de presiune pe capãtul rampei comune.
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Oooooo sunt placut surprins ca ai reusit sa faci deosebirea dintre mega pascali si bari, dar asta nu schimba cu nimic datele problemei. La valorile furnizate de mine inmultim cu 10 si avem rezultatul final. Corect mi se pare ca atunci cand vrei sa argumentezi ceva sa o faci pe subiect cu date si cifre, restul e poezie.
Imi face placere sa port o discutie in contradictoriu si astept sa fiu combatut cu argumente solide, altfel, cum bine ai spus, poluezi topicul.
Cu riscul de a ma repeta, pentru ultima oara, sistemul de injectie common rail Denso montat pe Z 17 DTR (J) are in componenta doar una bucata regulator de presiune si nu de debit.
.
Nu consider o problema faptul ca ai gresit niste unitati de masura(e omeneste...!),cred ca e o mica problema in faptul ca nu ai puterea sa recunosti si sa-ti asumi acest lucru. La Astra H,Z17DTR,masina ce am vazut-o in lista dumneata,sigur are regulator de debit si nu are regulator de presiune pe rampa comuna(a se consulta documentatia Opel-TIS)...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Pentru mine este mai mult decat evident faptul ca vorbesti si scrii din auzite, iar atunci cand termini munitia incepi sa cauti mici defecte in frazele interlocutorului ca mai apoi sa speculezi pe marginea lor, ducand discutia in derizoriu.
Afirmatia ta ca nu-mi sustin spusele o gasesc total nefondata. Faptul ca scriu pe un forum public inseamna ca imi asum ceea ce debitez.
Nicidecum nu doresc sa ma erijez in formator de opinie, dar nu pot sa stau cu mainile in san, cand cineva, in mod voit deturneaza adevarul pentru a-si satisface propriul ego. Ceea ce faci acum, este preambulul pentru un fakenews.
Op-com-ul, Tech-2 si MDI stabilesc presiunea in rampa comuna, prin intermediul unui senzor, care dupa cum bine ai mentionat, valorile masurate de el sun exprimate in kpa. Daca aceasta presiune este fluctuanta, rezolvarea de moment vine prin inlocuirea regulatorului de presiune.
Faptul ca in experimentele tale folosesti piese sh, din punctul meu de vedere rezultatele obtinute sunt perimate. Eu, spre deosebire de tine, vin si postez foi de testare injectoare, schimb regulatorul de presiune, produc ceva palpabil, iar drept recompensa ca impartasesc aceste lucruri, ma trezesc pus la zid cu alegatii fundamentate pe supozitii. Frustant!l de ce frustrant pentru ca toate aceste teste si pirse costa!
Pentru ca nu vreau sa fiu considerat ipocrit, intradevar, in componenta sistemului common rail exista si un regulator de debit, dar nu este deloc cel indicat de tine, este o piesa cat se poate de comuna si poarta denumirea generica de INJECTOR,. In cazul in care intereseaza, una din unitatile de masura ale debitului este m3/s. Din pacate producatorul nu a gasit necesar sa parametrizeze aceasta masuratoare pe tester.
Consider ca mi-am facut inteles punctul de vedere, pentru cine vrea sa inteleaga. Nu doresc sa fiu catalogat de colegii de forum intr-un mod gresit, motiv, pentru care, ma tetrag din aceasta discutie.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR