Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Salut! Situatia sta in felul urmator: pe la 1300 rpm, incepe sa se simta un mic balans al masinii, pe la 1800 rpm balansul se transforma in vibratie (incep sa vibreze portierele si bordul), iar imediat ce trec de 2000 rpm, nu mai exista nici balans nici vibratii. Care ar putea fi cauza?

https://youtube.com/watch?v=ObugqM6MF7E
Skip ads

  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Schimba sau curata suction control valve (supapa control presiune pompa nalte ) si vei scpa si de sunete si de vibratii
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Motorul tau are oscilatii la ralanti se observa si pe ceas in bord
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Da, are oscilatii intr-adevar, am curatat mai demult regulatorul de presiune, si au mai disparut oscilatiile.(inainte de curatire erau atat de pronuntate oscilatiile incat aveam impresia ca o sa se opreasca motorul, pe cand acum nu sunt perceptibile din afara masinii) Oscilatiile se manifesta pe orice plaja de turatii, de-asta nu sunt increzator in varianta expusa de tine... Parca ar fi ovalizata sau descentrata o componenta care se invarte. Nu stiu daca poate fi vorba despre volanta sau ceva pe la distributie.
Skip ads

  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Eu raman la parerea mea ca aceste vibratii vin de la presiunea oscilanta din rampa
totusi pe filmare se aude clar ca motorul nu merge rotund,iar din aceasta cauza si injectoarele au de suferit
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu vad cum poate fi afectat(are de suferit) un injector,de presiunea oscilanta din rampa,atita timp cit acesta isi face treaba(deschide si pulverizeaza),indiferent de valoarea presiunii din rampa...,glumind,as putea spune ca nici nu-l intereseaza...!
  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Deci nimeni nu ia in calcul varianta conform careia volanta ar putea fi descentrata cumva?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Ai volanta cu masa dubla...?!
Skip ads

  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Da, e dubla masa.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?
3. Verifica injectoarele pe un banc de teste profesional. Este cel mai elocvent test. Un injector sau mai multe pot genera un astfel de comortament: trepidatii, mers sacadat in sarcina(intreruperi), consum marit de carburant.

Bafta
  • boaba

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 a17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Chiar si regenerarea dpf are de suferit din cauza presiunii oscilante din rampa
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!
Skip ads

  • allex817

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Tiaz a scris:Eu iti recomand:

2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?

Bafta


Vibratia se manifesta si la relanti si in sarcina.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:
Tiaz a scris:Eu iti recomand:
1. Cu op-com citesti valoarea presiunii de carburant recomandata si reala. Daca diferenta dintre cele doua fluctueaza mai mult de 1 bar regulatorul de presiune este defect.
Cum crezi ca se manifesta presiunea in rampa comuna in conditiile in care unul sau mai multe injectoare au pierderi apreciabile in retur...,chiar daca regulatorul este perfect functional...?!

Poate ma ajuti tu cu un raspuns.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
allex817 a scris:
Tiaz a scris:Eu iti recomand:

2. Vibratia de care vorbesti se manifesta in sarcina sau doar ralanti?

Bafta


Vibratia se manifesta si la relanti si in sarcina.

Parerea mea este ca imjectoarele au probleme.
Cred ca te afli in aceeasi situatie ca si mine.
Injectoarele masinii mele sunt decalibrate pe partea de presiune ralanti si preinjectie.
In total sunt 5 cicluri pe care un injector trebuie sa le respecte.
Inainte de a trage concluzii? cred ca cel mai bine faci in test pe un banc de proba profesional.
Ca si costuri e destul de mare 930 ron montat, demontat, inlocuit saillbe de foc, testat dinamic si static. Ramane la latitudinea ta daca cheltui banii astia, doar ca sa constati o stare de fapt!
Daca insisti si esti ambitios mai poti da bani pe:
1100 ron/ buc injectoarele
400 ron regulatorul
700 ron montat/ demontat + curatare instalatie alimentare.
Cu 5500 ron esti rezolvat.

Bafta
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Injectorul se deschide la comanda electrica datã la un anume timp. Nimic altceva.
Injectoarele denso NU se testeazã dinamic. Nu exista kit de reparație: se reconditioneaza doar la producator.
Testarea poate fi statica: se verifica presiunea de la care pulverizeazã plus timpul de deschidere pe retur. Costa 50 ron/buc.
Demontat/remontat injectoare costa:
-80 rog garnitura culbutori
- 18 lei/saiba de foc
- 2-300 manoperã.
Ca tot facem recomandãri: cauta un tester denso sau ceva care sã poatã vedea timpii pe retur la injectoare(asta mãsoarã la denso, nu cantitate de motorinã/ cursa). Daca stai prost pe retur, demontezi si duci la testare pe banc. Altfel nu merita sa dai banii pe prostii.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Unde ai gasit preturile astea?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Testare la Rune ( printre putinii care testeazã denso- banc HARTRIDGE ), saibe pe toate drumurile, garnitura la fel.
Manoperã demontat/remontat, daca vrei service cu nume si adresa, iti dau pe privat: reclama,etc.
Dar atat costa: in doua ore le dau si eu jos,care sunt amator.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Ciudat, preturile pe care eu le-am dat eu sunt cele de la Rune din incinta Semanatoarea. Vineri, cand ajung acasa, am sa caut factura si am sa o postez.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ai testare dinamica de la Rune?
Intreb pt ca nu au asemenea banc pt testare dinamica denso. Verifica strict doi parametri: presiune deschidere+timp retur.
700 ron e manoperã de inlocuit garnitura chiulasa, nu de demontat/remontat injectoare.
Nu ti-au zis ca si pompa ar trebui necondiționatã? Si cost modicã suma de 2500 ron?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR