Ai uitat parola?


  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
P2453 - Diesel particulate filter differential pressure sensor malfunction"
aceasta eroare mi a aparut la diagnoza...masina nu mai are putere in ea..cand calc acceleratia zici ca e un trabant de 25 de cai...ma poate ajuta cineva cu aceasta eroare contracost bineinteles
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Trebuie reinvatat senzorul sau schimbat.
Mergi la un service.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
cum adica reinvatat?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Se reseteaza/reinvata. Mergi la un service cu MDI sau la reprezentanta... nu merge cu op-com. E eroare permanenta, nu isi revine daca opresti/pornesti motorul.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
am incercat sa ies cu ea pe autostrada dar nu si a revenit,,am fost cu masina la un service dar nu a putut sa stearga codul de eroare...nu stiu ce sa mai fac,.la service au zis sa anuleze dpf
  • omefro

  • Mesaje scrise: 194
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Insignia din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Pai nu isi revine daca nu faci ce s-a scris mai sus. Mergi la un service competent, nu trompete.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
pai fiti mai expliciti va rog ce trebuie sa fac sa scap de eroare..
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Poti sa mergi 2 ani incontinuu pe autostrada... nu isi revine pana nu ajungi la un tester dedicat pt reinvatarea senzorului. Degeaba te duci pe la service-uri cu opcom-uri etc... trebuie sa ajungi la un service cu MDI (multiple diagnostic interface).
Am avut si eu erorea asta in 2-3 randuri si se rezolva cu reinvatare senzor.
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
am mai sters eroare si a reaparut...cred ca e infundat filtrul de particule nu>?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Posibil, dar nu neaparat. Iar in momentul in care eroarea e prezenta, nici regenerarea nu se mai declanseaza. Cu ce ai sters eroarea?
Codul asta de eroare apare in general cand senzorul detecteaza ca presiunea diferentiala este mai mare sau mai mica decat cea setata/calibrata. Mai poate aparea si de la o sugrumare/rasucire/infundare a furtunului dintre DPF si senzor...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,142
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z 17 DTR din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 23 Jan 2009

  • Garaj Mesaj Privat
Ti s-a oferit raapunsul la interebare argumentat si tu il ignori cu buna stiinta
Eu zic sa dai in bobi, poate ai mai multe sanse de reusita ca pe forum nu primesti decat sfaturi ,,proaste"
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
eroare a fost stearsa cu op-com-ul...dar de data aceasta cei de la service au zis ca nu mai pot sterge eroarea ca este permanenta
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Tocmai asta am spus pana acum...
Poate ai avut alta eroare... asta nu o stergi si nici nu recalibrezi senzorul cu opcom-ul.
Mai mult de atat...
  • 160decai

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia a20dth din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 10 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
multumesc mult clau70! exista vreo metoda sa vad cat la suta este infundat filtrul de particule?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,512
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
clau70 a scris:Poti sa mergi 2 ani incontinuu pe autostrada... nu isi revine pana nu ajungi la un tester dedicat pt reinvatarea senzorului. Degeaba te duci pe la service-uri cu opcom-uri etc... trebuie sa ajungi la un service cu MDI (multiple diagnostic interface).
Am avut si eu erorea asta in 2-3 randuri si se rezolva cu reinvatare senzor.
Eu nu inteleg care-i treaba cu "reinvatare senzor",atat timp cat un senzor are rolul de a furniza o informatie(semnal) conform starii sistemului supravegheat in acele momente. Senzorul de presiune diferentiala furnizeaza semnal conform diferentei de presiune de la intrarea si iesirea din filtru de particole. Semnalul respectiv poate suferi modificari accidentale avand drept cauza defectarea senzorului,spargere de furtune,colmatare de furtune,etc... Intelg sa fie nevoie de "invatare" la un EGR,la o clapeta de acceleratie unde e nevoie sa se adapteze cursa minima si cea maxima...,dar la senzori,in general,nu am auzit de adaptari.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Nu stiu sa explic stiintific... electronica nu e domeniul meu. Totusi, pentru eliminarea erorii e nevoie de "relearn"... asa apare pe MDI.
Daca pentru alte erori furnizate de alti senzori e nevoie doar de o stergere a acelei erori, in cazul asta eroarea P2453 e permanenta cu limitarea puterii pana cand nu se procedeaza la un "relearn".
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
clau70, eu am reusit sa rezolv problema la mine in curte cu un op-com. Nu cu "learn" ci cu "replace sensor". Dar pentru a asta trebuie scoasa mufa electrica de pe senzor, recuplata si apoi pe op-com se apasa pe "replace sensor". Chestia urata este ca daca apare eroarea cand esti intr-o depasire la limita..... e deranj mare! Programul este foarte prost gandit. Ar fi trebuit sa puna o intarziere de 30 sec poate un minut si abia apoi sa taie puterea. Sa ai timp sa iesi dintr-o asemenea situatie. E bubă mare! Pot muri oameni din cauza programului ăsta.
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Gradul de infundare al filtrului de particule probabil este dat de caderea de presiune pe filtru, care este citita de senzorul de presiune. Cum poate sa creasca aceasta valoare peste limita atata timp cat filtru este incarcat .. sa zicem 50%? Ma tot intreb de ce apare aceasta eroare. Stie cineva un baiat priceput care se pricepe la programare si mecanica? Sau poate un service foarte bun? Eu nu am gasit un service care sa-mi dea o explicatie pertinenta la intrebarea "de ce apare eroarea 2453-5a", si xum facem sa nu mai apara. Filtrul meu, dupa regenerare ajunge la 18%, deci nu cred ca e infundat.
  • NColonelu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 13 Oct 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Gradul de infundare al filtrului de particule probabil este dat de caderea de presiune pe filtru, care este citita de senzorul de presiune. Cum poate sa creasca aceasta valoare peste limita atata timp cat filtru este incarcat .. sa zicem 50%? Ma tot intreb de ce apare aceasta eroare. Stie cineva un baiat priceput care se pricepe la programare si mecanica? Sau poate un service foarte bun? Eu nu am gasit un service care sa-mi dea o explicatie pertinenta la intrebarea "de ce apare eroarea 2453-5a", si xum facem sa nu mai apara. Filtrul meu, dupa regenerare ajunge la 18%, deci nu cred ca e infundat.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,341
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A20DTH din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 11 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
E o problema de soft. De cand am facut ultimul up-date de soft, nu am mai avut problema cu P2453 si limitarea puterii... si am vreo 50.000km de atunci. Acest lucru mi-a fost garantat si confirmat si de cel de la reprezentanta de la diagnoza, ca in urma acestui up-date de soft nu vor mai fi probleme... si deocamdata nu au mai fost!
Banuiesc ca ai motorizare A20DT..., nu apare in profil nici masina/modelul, nici motorizarea! Incearca un up-date de soft.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata