Ai uitat parola?


  • MRobertoDaniel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 0035 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Salut ! Am curățat țeava care duce la egr , era plină si am curățat cu w40 si șters bine . Dupa am dat cu wd40 si in locul unde se îmbina țeava cu egr si este acolo si un cerc ca un bănuț mare , am dat si acolo si am curățat , am pus tot la loc , dar precizez ca s a inserat si am pus tot la loc si șuruburile nu le am strâns cum erau , doar le am strâns ma mana . Cand sa dau cheie nu pornește , se aude cum învârte electromotorul , baterie Ok , dar ca si cum nu ar primi motorina si învârte in gol . Am scos ceva , a mai patit cineva sau trebuie strânse bine șuruburile si uscata bine țeava si toate alea sa meargă ? Mulțumesc
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 600
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra z16se din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2010

  • Garaj Mesaj Privat
da-i de mai multe ori ca o ia,eventual o ajuti cu un spray,eu asa fac mereu
  • MRobertoDaniel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 0035 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu vrea sub nicio forma , învârte dar nu pornește parca nu ii vine motorina
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Buna, Ai reusit sa o pornesti?
Daca tot sunt in concediu aveam si eu in gand sa verific teava si egr eventual curatare;chiar daca amea functioneaza perfect dar postul tau ma cam pune pe ganduri.
  • MRobertoDaniel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 0035 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Nu am reușit , cineva mi a spus ca s ar putea sa fi ajuns calamina între supape sa fi indoiat si e de dat chiuloasa jos , nu stiu ce sa zic mai încerc si in alta parte sa o pun pe diagnoza ...
  • k3nt

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Tigra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 20 Mar 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud asta.
Ai incercat testul agrafa?iti da ceva eroare?
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 3,486
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
MRobertoDaniel a scris:Nu vrea sub nicio forma , învârte dar nu pornește parca nu ii vine motorina

La esapament scoate fum (negru)?
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,687
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Nu se poate sa nu porneasca la ce ai facut tu acolo. Pune pe cineva sa dea la automat si tu da-i cu spray. Bateria sa fie buna. Mai ar fi varianta sa se fi blocat Egr, asa ca mai bine faci treaba complet. Faza cu calamina la supape e puerila.
  • MRobertoDaniel

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 0035 din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Am reușit sa o pornesc . Motoarele de 1.7 CDTI ,101cp sunt problematice la depunerea calaminei pe galerie de admisie/ egr . Odata ce motorul are o uzura avansată / mulți km ( a mea are 235k ) , calamina aceea intra la supape si cat de mica ar fi , poate si de un mm , ea este atat de tare , mai rau ca o piatra si nu mai lasa supapa sa se închidă . Așadar motorul nu făcea compresie . Din nenumărate ori la dat cu spray pentru motor si dat la automat nu s a rezolvat nimic decât baterie moarta , Electromotor încins etc . M-a tras la șufă un Ford Transit si prin viteza a 2 a si cu eliberarea ambreiajului a pornit instant . Având șocul mult mai mare fata de învârtirea electromotorului la automat , el a rupt mizeria aia de calamina si a facut compresie ... Am curățat cu spray egr de la valvoline , a ieșit o grămada de fum negru ( calamina distrusă ) si acum mașina merge perfect . Asa ca mai bine da ți câțiva lei acolo la in service decât sa i a cu platforma la service pentru ca nu pornește sau altele , cel putin eu asta am patit . Va mulțumesc pentru ajutor !
  • sharky_boy

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra Z17DTL din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
In caz ca mai pateste cineva pe viitor... Acelasi lucru am patit si eu. Dupa prima incercare de pornire a tras calamina si au ramas supapele blocate deschis - motor Z17DTL . Solutia mea a fost turnarea cu ajutorul unei palnii in admisie a aproximativ 0.5 l Decarburol. Am distribuit cu palnia astfel incat sa ajunga in dreptul fiecarui cilindru, apoi am invartit motorul de cateva ori cu cheia tubulara si imediat a inceput sa faca compresie.
Se pare ca acest Decarburol este foarte eficient in dizovarea calaminei. Dupa aceasta operatiune motorul a pornit la sfert.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,562
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
Cand cureti acolo demontezi doar admisia cu clapetele+tubulatura de aer si nu te mai bagi sa cureti orificiile prin care isi trage motorul aer in admisie decat daca stii care cilindru e cu toate 4 supapele inchise. Pe cilindrul respectiv poti sa râcâi atat cât poti ajunge în jos (tragi afara cand râcâi mizeria, nu o impingi în jos) apoi sufli bine ambele orificii cu aer comprimat. Cel mai usor stii care cilindru e cu supapele închise atunci când dai jos capacul motor, se vede cu ochiul liber care cilindru nu are pastilele de pe paharele supapelor atacate de cama.

Si eu am avut emotii când am demontat acolo, am râcâit pe indelete în orificiile de admisie din supape scotând afara tot ce am putut scoate cu multa multa rabdare, dar preventiv i-am scos bujiile si am învârtit de mai multe ori motorul la mâna ca sa sara afara eventualele mizerii cazute în cilindrii motor prin orificiile de la bujii (numai la cilindrii care au supape deschise mizeriile sunt aruncate afara pe lânga supape). Daca nu mai ai compresie, simti imediat ca motorul nu se mai opune pe unul din cilindrii sai atunci cand incerci sa-l invarti la mana cu cheia sau intr-a cincea cu masina pe cric.
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Y17DT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
si daca o duc la service aia stiu ce fac,nu voi avea probleme dupa?
acum are 210.000 km reali,cred ca e nevoie de a curata egr
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 5,562
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra X17DT din 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Apr 2010

  • Garaj Mesaj Privat
DA! Aia stiu ce fac - nu se baga la curatat admisia din chiulasa. Iti demonteaza si apoi curata galeria de admisie cu clapetele, tubulatura si clapeta de acceleratie, poate si EGR-ul. Adica ceea ce ar trebui sa poata face oricine care a pus mana pe o cheie si a mesterit ceva pe la masina lui (ca majoritatea colegilor care si-au curatat o buna parte din mizeria depusa pe traseul de aer si au postat rezultatul operatiunii aici pe forum).

Exista si o parte buna a lucrurilor daca demontezi tu : vezi cata mizerie era si daca era uscata sau uleioasa. Asa poti sa iti dai seama de starea turbinei sau a supapei din capacul culbutorilor in functie de cat ulei gasesti in tubulatura spre admisie (si in admisie) ori daca injectoarele au diuzele obosite deci nu mai atomizeaza corect motorina injectata(egr-ul probabil va fi obturat de calamina rezultata din ardere).

L.E:
O curatare corecta a chiulasei se face cand chiulasa se demonteaza de pe masina pentru operatiunea de ,,rectificat plan chiulasa,, (la acest model de chiulasa se poate face doar dupa demontarea tuturor supapelor). Atunci poti vedea în realitate câta mizerie exista defapt în orificiile de admisie si evacuare :

Mizeria asta depusa in imediata apropiere a capului supapei nu o poti scoate cu chiulasa montata pe masina. Doar dupa demontare, si ai de frecat serios cu periuta de dinti cu decarburol... uneori e atât de dura ca trebuie râcâita cu surubelnita.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Mar 15 Jan, 2019 5:40 pm, modificat de 3 ori in total
  • cutienoua

  • Mesaje scrise: 250
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra Y17DT din 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Mar 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata