Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Din dorinta de a nu deschide un nou topic am decis sa pun aici intrebarea. Treaba sta in felul urmator: acum 2 saptamani am desfacut capacul de la culbutori pentru o inspectie a lantului si pentru o curatare a sistemului de recirculare gaze.Totul a fost ok, am pus totul la loc, am strans suruburile dar ieri am observat ca un surub(del de sub capacul pe care scrie ecotec, cel din stanga jos)nu strange deloc. Din pacate este rupt surubul,naiba stie cum, se poate remedia problema in vreun fel sau nu prea am ce face.Precizez ca nu a iesit ulei pe acol,doar pe langa surub musteste putin. Daca stie cineva o solutie, va rog....
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu ai ce face cu el, filet in chiulasa (aluminiu) terminat. Solutie : pe surub pui banda teflon (de instalatii sanitare) si pe garnitura ceva silicon de garnituri (auto).
Filetul este in aluminiu pentru capac culbutori, suruburile alea se string exact cu citi Nm spune GM, din experienta cu cheie (se tine din scurt) sau cu terminal stil surubelnita unde nu ai forta. Toate suruburile se pun la mina dupa care se string ! Astfel nu se poate gresi pasul !
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Nu e gresit pasul, pur si simplu cred ca avea un defect de fabricatie sau ceva din moment ce numai ala a puscat. Am auzit ceva de genu: se da gaura cu filet invers in surubul rupt iar cand se strange acesta se desface cel rupt. Exista asa ceva?
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
goldeye3002 a scris:Nu e gresit pasul, pur si simplu cred ca avea un defect de fabricatie sau ceva din moment ce numai ala a puscat. Am auzit ceva de genu: se da gaura cu filet invers in surubul rupt iar cand se strange acesta se desface cel rupt. Exista asa ceva?


Da, dar asta presupune ca noua gaura sa fie perfect centrata pe vechiul surub, iar noul filet (cu un tarod pe stanga) sa aiba destula "carne" astfel incat sa nu il afecteze pe cel vechi.
Presupunand ca surubul este M10 (nu stiu cat este pe masina), diametrul interior actual este de 8,16mm. Deci tu trebuie, pentru un filet de M6 facut in acesti 8,16mm, sa dai o gaura de 4,8mm in care sa bagi tarod de M6. Iti mai ramane carne doar de 1mm pe raza. Apreciez ca este cam putin - eu nu as risca. Mai ales cu o bormasina de mana.
Conteaza deasemenea cat de lung este vechiul surub, caz in care este posibil ca noul filet sa nu tina decat cativa pasi...
Cam dificil
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Parca M6 sunt alea. In loc de gaura si tarod incearca sa faci o taiatura in el cit sa intre o surubelnita plata. Se face o masca care o lipesti cu silicon (sa nu ai span pe urma in motor). Canalul pentru surubelnita il faci adinc de 3mm cu o freza deget de 1,5mm. Surubelnuta folosita sa fie fest in canalul facut, decit mai una mica mai bine polizezi una mai mare si o faci exacta.
  • mihdoi

  • Mesaje scrise: 726
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2006 Z16XEP 77kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Dan, ai dreptate. Pt M6 este singura metoda. Nu stiam dimensiunea.
Mai exista o metoda, dar implica demontarea chiulasei. O masina de electroeroziune.
  • goldeye3002

  • Mesaje scrise: 448
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc amandurora pt raspunsuri, am sa incerc prin metoda descrisa de dan si sper sa reusesc. Dupa o zi de umblat prin Cluj nu am observat sa fi iesit ulei pe la surub sau sa se fi prelins pe undeva. Sper sa ramana asa. Sunt curios de unde e rupt surubul, poate am noroc si nu e rupt chiar la intrarea in chiuloasa sa am ceva carne si sa il dau jos mai usor. Va voi da verdictul oricum.
Un surub dinacela aveti idee unde gasesc?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se comanda la orice magazin care aduce piese de origine Opel.
Skip ads

  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:gsoft te ajut, materiale comand eu si cind vii ori mergem impreuna sa le achitam ori iti prezint bon si factura. Ulei, filtre, antigel etc. am surse cu pret bun. Acum sunt cam aglomerat dar te rezolv.

sal am schimbat si eu la distributie, intaizatorul hidraulic ,patinele, garnitura, simeringul ma costat aprox 4 mil piesle si 3 manopera si merge motorul f bn nu mai are nicio eroare acum mi-a aprut si mi zis k e de la benzina ce benzina trb sai bag ? si am nevoi de motorasul de la stergatoare k nul gasesc pe nicaieri la dezmenbrari si nou e f scump ma poti ajuta cu unul de la dezmenbrari?
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Allyn87 tu ai probleme de exprimare si nu esti prea coerent...Mai foloseste un punct, o virgula...Discutam despre distributie aici. Vanzari piese este alta sectiune, stergatoare alta...Ia-o usor si zi de la inceput faza cu distributia. Ce erori ai avut, ce ai schimbat, cine ti-a facut manopera, poate mai ajuti pe cineva cu informatii din zona ta...Pentru restul scrie la sectiunile lor. Sa intelegem si noi care-i treaba.
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
crilups a scris:Allyn87 tu ai probleme de exprimare si nu esti prea coerent...Mai foloseste un punct, o virgula...Discutam despre distributie aici. Vanzari piese este alta sectiune, stergatoare alta...Ia-o usor si zi de la inceput faza cu distributia. Ce erori ai avut, ce ai schimbat, cine ti-a facut manopera, poate mai ajuti pe cineva cu informatii din zona ta...Pentru restul scrie la sectiunile lor. Sa intelegem si noi care-i treaba.


Am schimbat: itainzatorul hidraulic, cele 2 patine, un simering si garnitura de la capac, nush cate erori a avut am lasat masina si am luato am fost la servisul Auto top din slatina cand am luato nu aparuse eroare am rev la servis si a pus testerul si mi-a spus eraoare de benzina k nu ii bag benzina buna
  • crilups

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Agila 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Zi-ne codul dc il stii...Poate gasim care ar fi problema de fapt.
Foloseste benzina fara plub, cifra octanica 95 sau 98. Preferabil 95 din considerente economice. Esti OFF TOPIC
Skip ads

  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
crilups a scris:Zi-ne codul dc il stii...Poate gasim care ar fi problema de fapt.
Foloseste benzina fara plub, cifra octanica 95 sau 98. Preferabil 95 din considerente economice. Esti OFF TOPIC

mc acum ii bag de la omv carera 95 si motorul merge f bine decat becul sta aprins
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Allyn87 incearca sa intelegi ca benzina nu are nimic.
Codul e musai sa il spui daca Nea Vasile e in stare macar de atit sa faca ....
  • Allyn87

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Olt
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Allyn87 incearca sa intelegi ca benzina nu are nimic.
Codul e musai sa il spui daca Nea Vasile e in stare macar de atit sa faca ....

ok ma duc maine la nea vasile sa-mi fack iar testerul si sa-mi de codul de eraoare si o sa vil spun
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
D-le DanCuciureanu, ce se mai intampla cu posibila instruire din DJ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
suleacosti ai ajutor competent! Detalii ai in pm ca nu fac reclama la nimeni, dotare complecta, se stiu "secrete", se pricepe foarte bine dar...treaba se face fara rabat la calitate sau piese (ieftineala) si numai daca vrea sa preia "cazul tau". Fara suparare dar asa am hotarit eu si daca te superi cumva imi spui mie si nu colegului! Bineinteles ca te costa dar pretul la manopera este inferior service si ai treaba de calitate , el o face din pasiune si ca sa va ajute deci exclus chestii materiale. Piese numai originale si toate cite spun ei, plus citeva care din experienta le recomand neaparat, fara asta nu ai ce discuta, va ajut pentru preturi bune din Iasi sau este bertone la Buzau (Alin e om de incredere) in cazul in care nu se poate in Craiova.
  • johnnutz

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Salutare !
Decurand mi-am luat Corsa-C dain 2001 , motor Z10XE (3 pistoane) si simt niste vibratii in schimbator. Din cate am citit asta s-ar datora faputltu ca motorul nu este perfect echilibrat (3 cilindrii). Dar mi-am pus problema daca este de vina si distributia avand in vedere ca motorul are 126.000 km si nu a fost schimbata nici o data. Masina am luat-o din germania si nu cred ca are nici schimbul de ulei facut. La relanti motorul merge perfect , nu bate, nici nu il aud am impresia ca e oprit.
Si daca tot am ajuns la ulei spuneti-mi ce tip de ulei e recomandat (m-am uitat in cartea tehnica, e in germana si nu inteleg),ce cantitate si ce filtru imi trebuie avnd in vedere ca masina va fii folosita foarte putin (max 200km/luna).
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mobil 0W40 sau 5W50, dar ar trebui sa citesti discutia despre uleiuri afli mai mult. de schimbat neaparat ar trebui sa schimbi uleiul!

Later Edit: incearca sa respecti topicurile! Aici se discuta de distributie,in alt topic se discuta de uleiuri.
  • andi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu ai ce face cu el, filet in chiulasa (aluminiu) terminat. Solutie : pe surub pui banda teflon (de instalatii sanitare) si pe garnitura ceva silicon de garnituri (auto).
Filetul este in aluminiu pentru capac culbutori, suruburile alea se string exact cu citi Nm spune GM, din experienta cu cheie (se tine din scurt) sau cu terminal stil surubelnita unde nu ai forta. Toate suruburile se pun la mina dupa care se string ! Astfel nu se poate gresi pasul !
[sub]

Se poate repara cu "THREAD REPAIR SYSTEM "daca este loc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR