Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca ai bujii NGK si nu ai strans ca lumea, iata si ce a patit colegul. Tu esti sigur ca nu ai patit la fel?
Plin de mecanici peste tot. Chiar sunt curios daca un injector din 2008 este mai prost ca injectorul meu din 2001 somat sa fie casat. Si el a zis ca nu se preda si scuipa in continuare benzin.
Patratel a scris:



Am masinuta, distributie facuta, supapa si semering supapa, garnituri chiulasa, distributie, egr curatat, clapeta acceleratie(throttle) curatat, bujiile sunt aceleasi, in afara de cea faultata evident, pe care am inlocuit-o pe moment cu una din schimbul trecut.
Am curatat tacheti in benzina, , i-am golit ajutat de menghina, culbutorii au fost si ei bagati in seama.
Spalat si suflat bloc motor, chiulasa si baie.

Impresii, merge si toarce ca o pisicuta:), cand apas acceleratia se simte in scaun, ma rog aceleasi simptome de distributie schimbata.

Multumesc 2Kappa, si Stefan Tolos pt amabilitatea cu care au dat raspuns intrebarilor mele.

PS: eram sceptic privind punerea la punct a distributiei, avand in vedere ca mecanicul meu nu avea trusa de KM-uri, dar se pare ca a rezolvat-o, a blocat cu platbanda in capete axe came, si am pus fulia arbore cotit pe semnul de pe blocul motor (cu primul piston in PMS), aici trebuie sa mentionez ca nu am schimbat pinioane axe came.

Sanatate si concedii placute si insorite:)

Skip ads

  • shmucu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2013

  • Mesaj Privat
eu nu am desfacut tot motorul.....sau cel putin pana la chiuloasa....la mine porneste merge rotund....astazi ce e drept nu am depasit 2300 si ceva de ture....in mers la fel rotund fara rateuri sau alte probleme....mentionez ca mecanicul aseara de fata cu mine a dus-o in 7000 in a doua...din cunostiintele mele....vagi stiu ca daca ai distributia sarita chiar si cu 1mm nu mai porneste....la mine porneste la sfert....si nu arata ca ar fi distributia....iar daca e distributia...(hope not)...nu este nici un mecanic in valcea sa aive trusa km...nici la opel....sunt cei mai imputiti oameni posibil...am patit-o de atatea ori cu ei si nu mai trec pe acolo.....iar in legatura cu bujiile....eu nu folosesc piese luate dupa ureche....ce am avut pe ea...aia folosesc din fabrica....am avut bosch cu un singur pin...am inlocuit cu beru cu un singur pin dar tot din fabrica...de gm....la mine bujia faultata....are acel carlig rupt...exact in dreptul injectorului....am inlocuit-o...ma gandesc ca in ultimul timp...am mers cu ea si mai subturat...mai "la consum"...ceea ce nu ii face bine pentru ca am invatat-o sa fuga...si ma bate gandul ca as avea calamina sau este obturat de vreo gunoaie....nu stiu ce sa zic....
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Pai si ,,carligul"...unde este? Presupun ca tot in capul pistonului... Beru de Gm nu am auzit si n-am vazt...Singurul GM este Bosch din cate stiu
http://www.ebay.de/itm/3x-Z...sh=item58a12a3909
2kappa a scris:Ce am cumparat eu sunt GM 9195109 sau Bosch FLR8LDCU sau GM 12 14 000 si sunt recomandate ca prima optiune. Asa zic ei. Acum eu am si uitat ce bujii am infipt acum vreo 3 ani dar vad ca nu au zis nimic pana acum. Daca imi aduc aminte parca tot asemanatoare.

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
shmucu a scris:..ma gandesc ca in ultimul timp...am mers cu ea si mai subturat
...mai "la consum"...ceea ce nu ii face bine pentru ca am invatat-o sa fuga...

Subturat (in vederea consumului ) se mergea cu vechile motoare echipate cu
carburatoare clasice (aspirate).
La motoarele moderne unde injectia este dictata de ECU este posibil sa creasca
consumul la mers subturat (ECU sesizeaza sarcina si mareste timpul de injectie,
nu mai discutam de efectele nefaste ale mersului subturat).
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Aceeasi economie insa se obtine sofand normal, schimb la 2500-3000-3500 rpm.
As adauga: mersul subturat este benefic consumului de combustibil la motoarele benzina fara turbina numai in ipostaza unui sofat fluent (conform postului de mai sus), fara hopuri si alte nebunii.
In schimb trebuie sa acceptati:
1) depuneri calamina cam peste tot in camera de ardere si nu numai
2) uzura timpurie a componentelor si primul semn este lipsa presiune ulei, adica cuzineti jos si sus probabil.
Masinile moderne beneficiaza de 6,7...viteze tocmai in scopul de a obtine viteze mari la turatii mici. Dar sunt prevazute din fabrica cu ceva pompe de ulei mai dastapte din cate am citit.

Concluzia: nu incercati la Agila ca nu merge. Adica merge vreo 50-80 mii in functie de cat de mare este uzura(teapa luata)
Sper sa nu gresesc, am citit si eu pi net si am vizionat si ceva filmulete in legatura cu treaba asta.
  • icata

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2019 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru ajutor si promptitudine in raspunsuri.
Am schimbat popa de apa si a disparut zgomotul. Am avut eroare 0340, dar din fericire cu putin noroc am reusit sa calez motorul fara trusa KM(mi-am confectionat eu sculele KM). Revin cu detalii, poze si film sa vedeti cum merge acum motorul. Merge OK dar parca peste 100km se accelereaza mai greu.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Sunt bucuros ca ai reusit.
Curios sunt cum ai scapat de 340 fara sa ai scule. Multi au inovat producand ,,scule" sofisticate romanesti ( ca si tine), au studiat cateva zile topicurile si au pus intrebari in loc sa deie bani la mecanic sau sa umple buzunarele comerciantilor.
Nu de alta dar degeaba altii se umfla in pene ca au scule de milioane si iese un rahat. Mai se vaicaresc si pe saituri ca nu stiu ce are masina, de ce nu primesc mura in gura, ,,mecanicul" este depasit, masina este posedata, samd.
Sunt eu satul de ,,textul asta" darmite domnul Dan.
Bravo tie!
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Felicitari pt. modul in care ati reusit calarea distributiei fara trusa
din comert. Singurul aspect la care va fac atent este legat de strangerea
si blocarea cu pasta a suruburilor pinioanelor arborilor cu came.
Personal apreciez foarte mult realizarile diy bine facute.
Spor si sute de mii de km fara evenimente !
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Nu a schimbat pinioanele.
  • shmucu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2013

  • Mesaj Privat
carligul acela....ori este in capul pistonului desii nu se vede...a dat mecanicul cu ochiul....ori am avut norocul de a fi fost evacuat ...daca nu...ori este intr-o supapa...dar masina trage daca bag piciorul in ea....doar ca incepe si se ingatuie dupa 2000 si ceva de ture daca sunt agresiv...daca urc usor merge si nu face figuri.....ai dreptate cu bujiile....dar codul de pe bujiile care le am acum este 031....si 031 este de beru...am un tovaras e consilier de piese la fiat si asa a zis el....din cate am inteles....fiecare marca de masina isi face un contract pe un an sau 2 cu o firma specializata in aprindere....apoi daca primeste o oferta mai buna...continua cu alta firma...se pare ca acum au cu beru....plus ca la noi in tara benzina este foarte "curata"....sa bagati daca aveti sansa benzina din alta tara...sa-mi spuneti diferenta....
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@schmucu...lasa conselieru ca esti destul de matur sa gasesti un cod pe net.
Scuze am crezut ca ai Agila, uitasem ca esti ratacit pe aici, GM 1214031 sau 93 176 801 sau FQR8LEU2 este fabricat de Bosch, cu asta pleaca din fabrica si asta gasesti in magazinul de la Opel. Daca vrei sa iti repari masina cu conseleri si de unul singur e problema ta.
Beru din cate stiu nu a echipat nici o masina cu bujii ci doar cu bobine. Poate gresesc. http://www.beru.com/
Poate esti mai norocos si a zburat carligul de acolo. Poate

Cam asa arata si originalele, pretul este mare asa ca nu il luati in seama.
http://www.ebay.de/itm/4-x-...-04-/360440867681
si cele bosch dar fara sigla
http://www.ebay.com/itm/VAU...sh=item4d00aee4dd
  • drakhar

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Desi am intrebat si la sectiunea despre senzori camshaft/cranckshaft pentru Z10XE, voi posta aici pentru ca e important pentru schimbul distributiei.
In primul rand vreau sa ii multumesc lui #stefan_10 pentru indicatiile clare care m-au scutit de multe batai de cap. De asemenea ii multumesc lui #2kappa pentru raspunsul de aici https://www.clubopel.com/lin...index.php?id=1898 . M-a ajutat sa iau o decizie si, pana acum, se pare ca una buna.

Problema cu care m-am confruntat a fost P0340 dupa schimbul distributiei. Voi da mai multe amanunte pentru a se intelege excact care au fost greselile pe care le-am facut.
Piesele de schimb au fost cele din kitul orihinal GM care se gaseste acum in comert. Acesta vine cu piesele pe care le puteti vedea in foto in cadrul topicului. Acolo nu apare insa noul disc cu fante (mai bine).

In afara de acest disc si continutul kitului, mai trebuie inlocuite si restul pieselor de care vorbeste Dan Cuciureanu pe prima pagina din topic: garnituri capac distributie, capac arbori came, baie ulei, pompa de apa cu garniturile aferente (poate fi montata cea veche daca este inca functional insa nu stiu cat o sa tina – oricum, e usor de montat una noua deci daca bugetul e limitat o putem lasa pe cea veche insa trebuie schimbate garniturile care, mai mult ca sigur o sa fie rascoapte ),surub vibrochen, piulite pentre legarea tobei intermediare la catalizator, garnitura aferenta. Daca mi-a scapat ceva, le gasiti pe prima pagina. De trusa de KM-uri nu aduc vorba pt ca presupun ca e clar ca nu te apuci de lucru daca nu o ai, mai ales ca incepator.

ATENTIE: kitul are 2 tipuri de suruburi pentru pinioane arbori came: suruburi tip vechi care le vor inlocui pe cele montate pe arborii cu came si suruburi noi, negre la culoare, cu filet pe aproape toata lungimea lor. Acestea se monteaza la fixarea pinioanelor noi, in caz ca le inlocuiti. MARE ATENTIE. Verificati uzura pinioanelor vechi. Daca este prima schimbare, mai mult ca sigur acestea vor fi mai sanatoase decat cele noi asa ca lasati-le acolo. Se vor inlocui doar suruburile de fixare, montandu-se cele gri din kit, cu filet pe o portiune din lungime.

IMPORTANT: NU aruncati nimic din ce dati jos de pe masina pana nu veti fi siguri ca totul functioneaza asa cum trebuie. Aici nu se pune problema garniturii capacului de la distributie. A se citi pe forum despre problemele care pot sa apara din cauza acesteia. Se inlocuieste la fiecare demontare/remontare a capacului, daca dupa montare motorul a functionat pana a ajuns la temperatura normala de lucru.
Eu am gresit aruncandu-le si a trebuit sa dau bani pe altele, de la dezmembrari care, spre bafta mea au fost intr-o stare foarte buna, inclusiv discul cu fante.

Revenind la ce am facut: am inlocuit tot ce era de inlocuit, folosit km-uri, chei dinamometrice. La aceasta inlocuire am rupt un surub de la intinzator:


Greseala a fost ca am confundat ce scria in Haynes(azi mi-am dat seama de asta) timing chain tensioner closure bolt, adica busonul de acces pentre blocare intinzator de pe capacul distributiei, cu suruburile de fixare a intinzatorului pe chiulasa. Busonul se strange conform Haynes la 50NM(mult din punctul meu de vedere – e suficient sa fie strans cu mana libera, sau la maxim 20 NM). Putin offtopic, pentru extragerea surubului rupt: pilit capat surub, dat gaura cu burgiu pas stanga, fixat extractor surub pe gaura si scos usor, la mana.

Revenind la distributie, inlocuit tot, aplicat silicon la imbinari, montat la loc.


Urmatoarea greseala a fost ca nu am verificat corect daca am coduri de eroare. Am facut testul cu pedalele insa dupa 2 x P0141 am luat piciorul pentru ca stiam de eroarea asta, asa ca am considerat ca nu mai sunt altele. GRESIT. Dupa ce iti afiseaza un cod, exista o pauza mai mare pana la urmatorul/urmatoarele. Daca as fi stiut, as fi gasit si P0340.

Am pornit motorul. Acesta a functionat, mult mai silentios, parcurs vreo 400 km, consum redus, fara tacanit la 90 de grade, etc. Probleme au aparut in mers. Din cand in cand, ma arunca in nas. Daca aceleram brusc, treptele 2,3,4, masina se zgaltaia aiurea. Odata, cand masina era lasata la relanti a inceput sa varieze aiurea tare turatia(500 RPM-900 RPM), motorul tremura ca dracu. Am crezut ca merge intr-un singur piston. Am fost la service autorizat unde mi-au facut o diagnoza: P0340. Urmatoarea greseala: NU am bagat la cap ce eroare a fost exact. Am retinut P0340(pe care l-am gasit ulterior cu pedalele) insa care din ele ioc. Baietii de la service(reprezentanta Opel) mi-au zis ca trebuie inlocuit senzor pozitie camshaft. Cu salariul proaspat luat si cu o parere buna despre mine, l-am cumparat. Am gasit unul exact ca cel original. Nu mi-a dat prin cap ca poate fi dristributia prost aliniata pentru ca eu am aliniat-o cu km-uri, verificat, etc.

Am montat senzorul si, bineinteles, P0340 tot acolo.

Urmatorul pas a fost sa inlocuiesc suruburile tip vechi de la pinioane cu cele noi. Dupa asta, pentru 30 min de la pornirea motorului nu am mai gasit la test P0340. Am zis sa fac o proba in mers si am incercat sa accelerez brusc pentru ca stiam ca aici gasesc problema cel mai usor. Din pacate nu am avut noroc. Masina tremura, ma arunca in nas, etc. Am oprit motorul, Verificat cu pedalele, P0340 la locul lui.

Am revenit la forum unde am dat de postul lui #2kappa. Am vazut acolo ca nu se inlocuieste discul ala cu fante ci se pune cel vechi, cu distantierul specific. Am reusit sa gasesc dicul cu fante la dezmembrari (al meu, din cauza prostiei era la Glina) insa distantier nu. Trebuia extras unul de pe pinionul vechi si am zis ca decat asa, avand in vedere ca si pinioanele aratau bine si erau originale(tineam mine codul de pe forum), mai bine sa iau si pinioanele. Asta a fost prima decizie buna.
Le-am montat, aliniat cu km-ul si verificat de cod. P0340 prezent. Aici m-am blocat complet.
Noaptea trecuta am luat din nou la mana topicul cu distributia. Nu am gasit nicio idee asa ca i-am scris lui #stefan_10, lui Stefan Tolos si nu stiu daca am mai deranjat pe altcineva. Am primit dimineata nr de tel de la #stefan_10 si in urma discutiei cu el mi-am dat seama ca eu, de fiecare data cand aliniam distributia, nu blocam si vibrochenul. Am considerat ca din moment ce le-am aliniat la prima montare (si atunci gresit), nu mai e nevoie sa desfac si acolo. MARE GRESEALA. O alta greseala a fost ca nu am tinut cont de ordinea corecta: eu intai blocam ax cu came si apoi vibrochen. Boltul ala gros intra in mai multe feluri si blocheaza insa eu nu l-am nimerit pe cel corect.

Dupa sfaturile lui Stefan, azi am schimbat abordarea lenesa si am trecut la treaba:

1. Am blocat intai vibrochenul. Se roteste de acesta pana cand KM-ul intra complet in orificiu. In poza, am marcat cu o sageata pana unde trebuie introdus:


2. Am rotit cu cheia fixa de 22 de arborele cu came pentru admisie pana cand lantul este complet intins in acea parte. Asta face ca arcul intinzatorului sa se comprime si se poate bloca intinzatorul. Am mai vazut filmulete in care bagau surubelnite si apasau cu ele pe patina. E gresit. Patina e de plastic si exista riscul sa o stricati

3. Am blocat intinzatorul.

4. Am introdus KM-ul de blocare al arborilor cu came. AICI am gasit problema. KM-ul intra in orificiul arborelui de admisie insa cel de evacuare era putin defazat. Defazajul asta era minor, estimez ca maxim 2 grade. Eu greseam ca introduceam intai KM-ul de blocare arbori cu came, ajutat de rotirea vibrochenului. KM-ul intra greu, dar intra. Ce nu intra complet era KM-ul vibrochenului. Imi mai ramaneau in jur de 2mm pana la manerul acestuia, suficient cat sa ma convinga ca e bine. GRESIT.

5. Am aliniat arborele cu came de evacuare, dupa demonarea prealabila a suruburilor de la pinioane.

6. Cu arborii cu came blocati am introdus suruburi noi de prindere a pinioanelor, cu pasta de blocare pe ele.

7. Am aliniat discul cu fante cu KM-ul special si am strans suruburile usor(10 NM), suficient insa pentru a tine la rotirea manuala a vibrochenului.

8. Am eliberat intinzatorul, am scos km-urile si am rotit 720 de grade de vibrochen. Am verificat alinierea si de data asta totul era in regula (km-ul de vibrochen introdus complet, cel pentru arbori intra relativ usor, cel pentru disc se alinia).

9. Am demontat km-urile si am strans pinioanele la cuplurile specifice.

10. Am asamblat restul comonentelor, am cuplat bateria, am lasat ECU sa memoreze pozitia clapetei de acceleratie.

La verificare nu am mai gasit P0340. Am mers cu masina vreo 12 Km azi, prin oras, in mai multe etape, cu poriniri si opriri. Codul nu a aparut si sper sa ma lase in pace. Functioneaza bine, are vlaga, accelereaza, nu mai tremura la accelerare brusca.
Atasez in continuare niste imagini + film cu motorul in miscare.


http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be

Pe film se aude cam puternic un tacanit insa in comparatie cu modul in care se auzea, acum mi se pare ok. Poate are cineva sugestii in legatura cu sunetul?
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Punct cu punct
http://vauxhall.workshop-ma...index.php?id=3353
http://www.vauxhallownersne...-settings.179068/
http://vauxhall.workshop-ma...index.php?id=2331
  • shmucu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2013

  • Mesaj Privat
inca o data va multumesc pentru ajutor tot daca is "ratacit" pe forumul asta....dupa cum 2kappa a spus si mai sus am avut probleme din cauza catodului sau anodului...nu stiu sigur care cum eRazz.....am fost cu ea la un service autorizat...nu la orice mecanic ce are service-ul in fundu curtii....ce e drept manopera si piesele or sa ma omoare.....masina inca nu e gata...nu am gasit o garnitura pentru pompa de apa si nah...acum astept pana maine....o sa atasez poze cum am promis....iar pentru cei din valcea o sa le spun si numele service-ului....niste baieti de treaba au strans totul ca la carte cu dinamometrica.....service-ul se numeste "valmix" daca nu ma insel....
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca ai face si o segmentare in acest moment...ai scapa de o mie de probleme pe viitor, cuzinetii ii schimbi cand vrei. Si niste supape pasuite + semeringuri supape si ai motorul tzais. Restul faci din mers cand te superi. Pana la urma se plimba carligul?
Soroabele de la chiulasa e bine sa cumperi noi. Nu imi place ca nu au izolat admisia si poate scapa orice pe acolo si sa nu bage nimeni de seama. L-ai vazut pe Horia Varlan, nu se intra in bucatarie fara boneta, sort si spalat pe maini. Very Happy
O fi bun serviceul nu o fi...aceasta este intrebarea la care tu singur o sa iti raspunzi dupa cateva mii de km rulati in liniste.
Ps. serviceul bun are si el un elevator, o rampa, o cadita de metal, ce vad eu pe acolo este un cearceaf intins pe jos. Iar sunt rau ca Horia dar astept rezultatul. Eu am reparat in tinerete si in strada la minus 25 de grade si a iesit treaba buna asa ca sa vedem rezultatul.
Bafta multa!
Nu pot sa nu ma abtin...ai avut probele la 2 pistoane sau doar la unul? Am vazut urme pe doua si de aceea intreb. Scuze ca sunt insistent dar si eu trebuie sa fac motorul si imi place sa culeg informatii inainte de ignat. Mersi frumos!

Acum vin si eu cu o problema:
De ceva timp simt trepidatii mai mari in volan, nu mari dar deranjante. Parca ar merge ceva prost in motor. Stiu ca am tacheti cu probleme. Acum 5-6 luni s-a repetat episodul de ieri si nu am dat prea mare importanta.
Ce s-a intamplat? Ieri, ralanti, asteptam la caldurica. Si incepe sa hurducaie ca si cum ar merge in 2-3 pistoane fara rateuri in toba sau admisie. In mers fara probleme. Azi, resetez, fac chestia cu clapeta ca sa elimin o sursa. Dupa ce ajunge la 90 grade...tup...hurducaieli si palpaie beculetul. Bag testerul, p0141, vechea si antica problema, senzorul a fost inlocuit si degeaba. Apare si p0301. Am bobina schimbata de vreo 3 ani noua, bujiile au vreo 7 mii sa zic. Prima oara am zis ca e de la ploaie dar a rontait si ceva mai mult pe sus pe la tacheti. Vad ca acum a inceput si la rece dar nu asa drastic. Ceva idei inainte de casapire sau sa mai astept ca poate a fost din ploi (s-a circulat la greu si in oras si in extra).
Mersi frumos.
  • shmucu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2013

  • Mesaj Privat
salut....asa e...ce e drept sub masina dar si sub piesele importante au avut doar cearceaf....dar au elevator....eu am facute poze din mers....totul a fost luat la mana de doua ori...fiecare piesa in parte...nu i-am lasat in pace:D....da carligul se plimba si a facut ceva semne....(bucatica respectiva de metal este cea mai scumpa din lume....dau o gramada de bani...o puna in rama) Smile)) dar nu a facut si alte stricaciuni ceea ce ma bucura...iar semnele de la pistonul nr 4...nici eu nici mecanicul nu ne putem da seama de unde sunt...nu ma asteptam sa gasesc si pe pistonul nr.4...probabil a mai fost o bujie rupta dar care nu am vazut-o eu....ceea ce nu prea cred...dar in fine....ai dreptate ceea ce zici tu cu segmetarea...dar crede-ma ca sunt falit...numai pentru manopera baietii imi iau vreo 600 de lei...restu pieselor mai costa....nu m-am zgarcit la ulei si la bujii nici la garnituri....asa ca nu mai am de unde...maine oricum voi face un drum la tara...si ma rog sa mearga bine....am schimbat si filtrul de benzina...era neagra benzina dupa 23.000 km....au si cadita...am curatat toate piesele cu benzina...cat despre problema ta nu stiu ce sa spun...rulatul excesiv nu cred ca ar avea o legatura atata timp cat tu stii ca masina merge bine....acele hurducaieli fara rateuri pot venii (cred) si de la motorasul pas cu pas care are grija de ralanti....cel putin asa patesc eu la rece(nu mereu)....cat timp o las sa-si ia uleiul 2-3 minute...mai fluctueaza ralantiul... pana scade...apoi merge bine...p0141 e sonda lambda 2 din cate stiu eu...iar p0301 l-am avut si eu...verifica bobina si cu bujiile inainte.......sincer nu stiu ce alte sfaturi sa iti dau dar cum si tu esti opel-ist o sa ma mai interesez si o sa mai caut poate ii dam de cap....plus ca eu nu zic sa astepti...ca vine iarna...e chiar nasol sa apelezi chiar si la prietenii adevarati sa te ajute...ca te simti aiurea...parerea mea...o zi cat mai buna,multa sanatate!
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Un set de segmenti costa aproximativ 240 lei pe Mahle. Pretul poate urca pana la 300 lei. Nu este o mare avere si dureaza 2 ore cu spalat/curatat. Mai pui la socoteala o garnitura de baie si ceva materiale de curatat. Merita.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Am uitat, eu as plana chiulasa totusi. Urmele sunt adanci si oricand pot sa apara surprize. Macar dusa la un mester si avizat de el montajul.
  • shmucu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2008 1.4 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2013

  • Mesaj Privat
2kappa nu pot sa zic ca nu ai dreptate....dar de unde bani?....de unde timp...sunt singurul sofer din casa...tata nu am stau cu mama si o ajut cat pot...sunt mort fara masina...daca nu sunt eu...se duc toate de rapa...cu totul cu platforma si alti mecanici am platit 1500 lei....plus cauciucuri noi acum 3 saptamani cu montaj 1080 plus pompa de apa 350 acum o luna....nu mai am de unde....te inteleg...mecanicul a zis ca merge fara probleme....am factura am garantie ...crede-ma ca nu mai am de unde si nici cum....
  • xalrose

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Exact aceeasi chestie am patit si eu si pana nu am gasit acest post am crezut ca sunt singurul ghinionist din tara...dar tu se pare ca esti mai norocos ca mine

Sa vedeti:

Intr-o dimineatza dau cheie si se aud poc poc poc de am crezut ca bate cineva cu ciocanul in motor si inauntru sunt numai suruburi la mestecat. opresc, Deschid capota, ma uit si nimik...zic sa mai dau o cheie...ce draq...
la fel si mai rau. GATA! Chem un prieten cu masina si o trage la service si incepe sa dea jos bujiile...nr 4 o desface cu mana...era desfacuta neagra si partea de jos ghearele si ceramica cazusera in motor...sa pic din picioare nu alta! Shocked

Eu schimbasem bujiile originale in vara, mergeau bine dar zic sa le schimb na...am pus BOSCH , stiu ca le-am strins chiar bine, si de 2 ori verificate, nu stiu de la ce s-a desfacut habar nu am. Si desfacem motorul , 2 supape erau putin atinse de spanul respectiv , nu erau indoite, pistonul era oky, Au fost rectificate , schimbat ulei 10W-40 , garnituri , bujii noi NGK , schimbam frumos. Au schimbat si vreo 2 tacheti care era putin b,ocati , am pus si aditiv pt tacheti in ulei.

GATA! Very Happy Dam cheie , porneste dar se aud batai... poate o fi de la tacheti...pornim oprim de vreo cateva ori sa se amorseze, dispar bataile dar una se aude singura si destul de tare. Mergem cu masina in proba...nu prea trage
si se aprinde becul cu masina si cheita. Scoatem bujiile 2 si 4 afumate. Le schimbam pozitiile , punem pe tester , dupa 2 zile tot asa. Schimb si rampa/bobina , se pare ca e oky cu ea , poate tot de le ea s-a stricat si bujia cine stie? Dar masina tot trage greu si tzacanitul se aude tare.

Desfacem iarasi motorul, me gandeam ca nu e distributia reglata bine, toate oky, mai schimb un tachet care banuiam ca e blocat...asamblam...la fel bataia este , becul cu cheia se aprinde din cand in cand , masina nu treage,,,nici motorul nu merge rotund....ce draq sa-i fac? merg cu ea asa? m-am gandit sa-i schimb chiuloasa cu totul sa nu o iau razna...sau tot motorul?

Chiar am avut ocazie sa o vand cu o sapt inainte si nu am vrut Wink acum cine o ia daca aude cum bate?
Mi-e ciuda fiindca am schimbat ulei la timp, filtre, am bagat uleiuri bune, am avut grija...dar na ghinion.
Si cand vad pe altii cu niste cazaturi de masini vechi su sute de km ca merg si inca bine, imi vine sa-mi dau glontz!

Astept sfaturi.

PS: caut o astra break sau o zafira sa cumpar sau sa o dau pe asta la schimb + diferenta
http://mercador.ro/oferta/o...mediu-IDjId2.html

Merci.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR