Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nici gind GM 5W30 Evil or Very Mad .
Pune ce am recomandat eu si altii https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466.
Ai acolo destule, poze, explicatii, impresii...
Depunerile de pe circuitul de ulei duc la uzura care se lasa cu bani seriosi. Atentie mare la depuneri, cam asa arata un motor curat, se vede aluminiul curat chiar daca uleiul este maro.


O segmentare sau altceva nu se poate discuta pina nu se face o diagnoza la motor, la modul pe unde pleaca uleiul de ai teava de esapament neagra. Una mai simpla este sa demontezi capac culbutori, se pune benzina/motorina si se vede daca scapa pe la supape si care din ele. Daca nu e de acolo ramin segmentii.
In legatura cu tachetii era mai simplu cind ai facut distributia sa-i scoata si sa vada care nu tine (se prind in menghina si care scuipa ulei usor e defect). Totusi ramine un semn de intrebare privind calitatea lucrarii la tine, daca nu au curatat si schimbat tot cum spune GM tachetii pot sa bata.
Skip ads

  • tdk2006

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi si timpul acordat
  • tdk2006

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat si tachetii si tot mai am bataie... Sad ..Mecanicul mia spus ca nu am presiune de ulei necesar pentru tacheti si intizator lant.Cit ma costa o pompa de ulei nou?Este adevarat ca pompa are ceva supapa si este posibil sa piarda presiune si acolo?

inca o precizare ...sunetul la motor se aude mai bine la turatie...pe relantiu merge destul de silentios (am lantul si tachetii schimbati)la turatie se aude parca nici nu am schimbat lantul...ce poate fii?
  • darkwishx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am o Corsa C din 2001,Motor de 1L...Scoate acel sunet enervant de parca ar fi diesel...Din ce am citit pe acest forum este posibil sa trebuiasca sa schimb lantul de distributie sau tachetii...corectati-ma daca gresesc...Cam cat m-ar costa fiecare in parte....?...Multumesc
Skip ads

  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
darkwishx a scris:Am o Corsa C din 2001,Motor de 1L...Scoate acel sunet enervant de parca ar fi diesel...Din ce am citit pe acest forum este posibil sa trebuiasca sa schimb lantul de distributie sau tachetii...corectati-ma daca gresesc...Cam cat m-ar costa fiecare in parte....?...Multumesc


Pe prima pagina a acestui topic este lista facuta de Dan
  • darkwishx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am inteles de ce mi s-a sters postul...nu am fost atent la data modficarii....gresala mea...
O alta intrebare...Lantul de distributie presupun ca este acesta:
1buc 90529570 / 56 36 360 CHAIN, TIMING 133lei....deci el trebuie schimbat....
Nu imi dau seama care sunt tachetii de acolo... Embarassed
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
trebuie schimbat tot ce scrie in prima pagina, nu e suficient numai lantul
  • darkwishx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
banuiam eu...aveti idee la ce pret ar ajunge cu totul(si cu manopera)?...am vazut mai multe preturi(600,700,900 roni) si nu stiu exact care este cel corect...poate stie cineva un service chiar la mine in oras(Craiova) unde as putea sa merg cu masina pt diagnostic si eventual schimbare distributie....multumesc
Skip ads

  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ca sa iti dai seama dc trebuie schimbata distributia e suficient sa citesti si sa asculti filmuletele de pe acest topic, nu iti trebuie diagnoza ca sa mai cheltui bani aiurea. Cat are masina ta? (km din bord pot fi adevarati sau nu) Ce motor ai? In Craiova nu stiu un service care sa stie sa faca asa ceva bine, avand in vedere ca si eu sunt din Craiova, insa ai putina rabdare si dc e cazul ... incercam sa rezolvam. In curand am sa schimb distributia si dupa, daca e cazul, cine imi schimba mie, sper sa te ajute si pe tine. Piesele costa in jur de 950, te poti lamurii daca citesti TOATE paginile topicului, incepand cu prima.
  • darkwishx

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2008

  • Mesaj Privat
suleacosti a scris:Ca sa iti dai seama dc trebuie schimbata distributia e suficient sa citesti si sa asculti filmuletele de pe acest topic, nu iti trebuie diagnoza ca sa mai cheltui bani aiurea. Cat are masina ta? (km din bord pot fi adevarati sau nu) Ce motor ai? In Craiova nu stiu un service care sa stie sa faca asa ceva bine, avand in vedere ca si eu sunt din Craiova, insa ai putina rabdare si dc e cazul ... incercam sa rezolvam. In curand am sa schimb distributia si dupa, daca e cazul, cine imi schimba mie, sper sa te ajute si pe tine. Piesele costa in jur de 950, te poti lamurii daca citesti TOATE paginile topicului, incepand cu prima.

Banuiesc ca distributia trebuie schimbata pt ca suna ca intr-unul din filmuletele de aici(parca este motor diesel)...Desigur ca nu stiu asta cu certitudine...Oricum tre sa merg sa verific si kilometrajul daca este corect(vreo 98.000 km) si mai multe chestii...motorul este de 1L,z10xe...
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
nu ai cum sa verifici daca e corect ...
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu este facut de baietii destepti (datul inapoi la km) atunci poti sa vezi la ultima data de programare, de obicei la incepatori se vede data in care a fost dat inapoi kilometrajul sau FFFFFFFFFF si atunci nu stii in ce data dar stii ca a fost umblat la el. Mai sunt cazuri in care data de programare este ok numai vezi pe masina semne ca nu este ok, maded by turkey people, destepti turcii .... Smile
Skip ads

  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare...
Am auzit ceva zgomot ciudat de la motor (nu stiu exact ce era), dar am ridicat capota (nu prea il ridic, decat cand se termina solutia de parbriz) si am observat ceva urme de ulei la capacul de culbutori, langa gaura unde bagi uleiul...
Am deschis capacul acela galben de bagat ulei si am constatat ca acolo era ceva presiune, care era in armonie cu zgomotul motorului.
Prima data am crezut ca no, gata mi s-au dus segmentii, gata motorul.
Motorul cica este in 69 000 km (mai mult ca probabil ca dati inapoi), masina ii din 2001, motor Z12XE.
Am studiat furtunasele ce duc de la capacul de la culbutori la throttle body si sub throttle body sa vad ceva (n-am vazut nimic).
Este posibil ca s-ar fi largit lantul de la distributie si de aceea sa scape vreo valva ceva?
Masina merge super, porneste la sfert de cheie, cat despre tzacanit are un pic, o sa pun aici inregistrare cu zgomotul produs de acest tzacanit.
Ulei are Mobil 1, 0W40 cel recomandat de producat, cu care umblu de vreo 5000 de km, si are culoare maro, si masina nu a consumat niciun gram de ulei, tzeava de esapament este curat (are doar un pic de negru de fum, dar foarte putin).
Am diagnosticat acum cateva luni cu jE motorul, si toti senzorii (mai putin senzorul din pedala de acceleratie, care face din cand in cand fite) lucreaza in parametri.
Masina consuma in parametri, adica 5.8 pe drum lung care este OK dat fiind faptul, ca am mers si in oras, si am mers si cu 130 si i-am dat si 5000+ rpm la depasiri.
Am reusit sa scot si 4.8% consum odata (mergand in plasa de vant a camioanelor si folosind frana de motor la coborari - Cluj - Oradea). Motorul are forta, urca dealurile foarte bine si are forta, mai ales de la 3500rpm in sus.
Ceva idei?
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea,
Am o intrebare pentru d-l dancuciureanu: am studiat topicul legat de distributie si zgomotul produs de uzura lantului si am ajuns la concluzia ca si a mea are un inceput de "diesel". Spun "un inceput" pentru ca doar la pornire de la rece, pentru aprox. 1-2sec., se aude un zgomot de lant, in rest zgomotul este normal. Problema pe care o am eu este alta si nu am gasit-o discutata (sau nu am reusit eu sa o gasesc). Cand merg cu masina in sarcina, subturata (viteza de a II-a in treapta a III-a) si dau sa o accelerez sau cand plec de pe loc, se aude ca un zgomot de "tabla zdruncinata", ca un carait metalic ca si cum de la vibratiile motorului ar zdrangani o tabla. Am fost cu masina la mecanic si m-a pus sa schimb cureaua de la alternator (50Ron+10Ron). Pe moment zgomotul a disparut insa dupa cativa Km a inceput sa reapara si dupa un drum in Bulgaria a inceput sa se auda din ce in ce mai pregnant. Eu inclin sa cred ca este de vina rola intizatoare a curelei de la alternator, chestia aia cu un arc gros. Ce parere ai?
  • lcsongor

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 X12E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2007

  • Mesaj Privat
papasan, auzi acest zgomot ca un fel de rezonanta si numai la accelerare? aud si eu acest zgomot, am uitat sa spun...deci si eu astept un raspuns mai profesionist ca al meu - eu l-am pus pe seama drumurilor romanesti.
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Papasan, parerea mea este ca la tine, cele 1-2 sec de zgomot la pornire la rece, sunt produse de pompa de ulei, nu ti se inchide niste supape si pompa se dezamorseaza; zgomotul este ca cel produs cand schimbi uleiul?(vezi discutia de la uleiuri, ai si poze si explicatii; traiasca domnul Cuciureanu) sau ai un filtrul de ulei necorespunzator. Dieselul iti apare NUMAI la cald. In privinta "tablei zdruncinate", ai ceva cu joc si un momentul accelerarii (subturata), motorul vibreaza excesiv transmitand vibratile in toata masina; cred ca timoneria ta este cu joc mare si iti loveste in podea, asta poti verifica foarte usor incercand sa localizezi zgomotul sau uitandu-te sub masina.
  • Papasan

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Asa cum spunea si "lcsongor" se aude ca o rezonanta si numai la accelerare. In privinta timoneriei a fost schimbata de mine acum 3 luni. Acest zomot se aude ca si cum tabla care protejeaza podeua in zona tobelor ar rezona cand accelerezi masina. Am fost cu masina la un mecanic si s-a uitat peste tot de suruburi slabite si jocuri neadecvate. Eu am crezut ca poate s-a slabit vreun surub de la galeria de evacuare in zona conului "saxofonului' si de la vibratiile motorului sa sune asa. Inca mai caut.........
  • tdk2006

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
intrebarea mea ar fii......cit ma costa o noua pompa de ulei daca stie cineva?...multumesc
  • suleacosti

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Pompa de ulei costa cam 650 - 700 lei din cate stiu eu. Insa trebuie sa fi convins ca ea e de vina inainte de a te apuca sa o cumperi..
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am intilnit pina acum pompa de ulei cu uzura, o ai in poza incercuita cu rosu.

Pompa de ulei este in capacul distributiei, in stinga se vede regulatorul de presiune ulei, piston si arc.
Ce am intilnit destul de des este mixerie in sorbul pompei care bloca orificiile sitei si astfel nu avea pe unde sa traga destul ulei. Astfel la pornire dureaza putin pina pompa reuseste sa faca presiunea necesara pe circuit.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR