racorazvi
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutare Agilisti!
am citit cu interes acest subiect , si din pacate trebuie sa schimb si eu distributia. Masina are 66.000 (an 2001) km cumparata din Ger. Banuiesc ca are KM. reali , deoarece nu am carte de service la ea , de fapt am uitat sa o iau cand am luat mashina . asta e.
manifestare : zgomot de diesel , mult mai puternic atunci cand motorul e cald. Se aude si la rece , dar nu asa de tare. La taiesrea contactului se manifesta exact ca in filmuletul postat in prima pagina.
Inlocuirea am sa o fac sa service-ul Opel din Arad. Bineinteles ca am fost la o costatre inainte .
Am sa va spun mai multe dupa ce o schimb , am sa dau si baia de ulei jos pentru verificare sorb ulei si alte op. in caz ca sunt necesare.
Costul estimativ al pieselor : 830 Ron. Nu stiu daca e mult sau putin , dar macar o sa am placerea sa urmaresc intreaga operatie (din cate am inteles in Tm nu ai voie sa intri in aria de reparatii si asta nu imi place).
A... normal , trebuie sa existe si o parte proasta! Drumul... Timisoara-Arad e infernal! . De 2 ori era sa intru in sant cand am fost pentru constatare din cauza altora care depasesc fara sa se asigure!
Mai multe detalii am sa va dau dupa inlocuire , care e programata saptamana viitoare.
Razvan
am citit cu interes acest subiect , si din pacate trebuie sa schimb si eu distributia. Masina are 66.000 (an 2001) km cumparata din Ger. Banuiesc ca are KM. reali , deoarece nu am carte de service la ea , de fapt am uitat sa o iau cand am luat mashina . asta e.
manifestare : zgomot de diesel , mult mai puternic atunci cand motorul e cald. Se aude si la rece , dar nu asa de tare. La taiesrea contactului se manifesta exact ca in filmuletul postat in prima pagina.
Inlocuirea am sa o fac sa service-ul Opel din Arad. Bineinteles ca am fost la o costatre inainte .
Am sa va spun mai multe dupa ce o schimb , am sa dau si baia de ulei jos pentru verificare sorb ulei si alte op. in caz ca sunt necesare.
Costul estimativ al pieselor : 830 Ron. Nu stiu daca e mult sau putin , dar macar o sa am placerea sa urmaresc intreaga operatie (din cate am inteles in Tm nu ai voie sa intri in aria de reparatii si asta nu imi place).
A... normal , trebuie sa existe si o parte proasta! Drumul... Timisoara-Arad e infernal! . De 2 ori era sa intru in sant cand am fost pentru constatare din cauza altora care depasesc fara sa se asigure!
Mai multe detalii am sa va dau dupa inlocuire , care e programata saptamana viitoare.
Razvan
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Drumul nu are nimic cu distributia.
Asteapta putin, vei avea accces la piese originale cu pret bun+consumabile. O vei putea face in TM exact ca in TIS si cu scule adevarate (toate), stie destule dar mai trebuie si "secrete" , le va avea toate de la mine dar putina rabdare, nu permit greseli niciodata. Exista citeva "smecherii" care nu sunt trecute in tis si ele conteaza enorm.
Piese vezi ca am pus lista , grija mare ca am destule istorii pe cap...le rezolvam dar de fiecare data cind le vad ma jur ca nu ma apuc de vinatoare !
Asteapta putin, vei avea accces la piese originale cu pret bun+consumabile. O vei putea face in TM exact ca in TIS si cu scule adevarate (toate), stie destule dar mai trebuie si "secrete" , le va avea toate de la mine dar putina rabdare, nu permit greseli niciodata. Exista citeva "smecherii" care nu sunt trecute in tis si ele conteaza enorm.
Piese vezi ca am pus lista , grija mare ca am destule istorii pe cap...le rezolvam dar de fiecare data cind le vad ma jur ca nu ma apuc de vinatoare !
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- crilups
- **
- 215 mesaje
- din 20 Dec 2006
- Agila 2004 Z10XEP
- Timisoara
crilups
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2004 Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dan, cine poate sa faca in TM? Ai facut training la vreun expert pe aici? Ca poate ne gasim mai multi clienti ... Pretul celor din Arad mi se pare acceptabil in comparatie cu hotii astia din TM. Anul trecut pt motorul de 1l mi-au cerut 22 de mil pt schimbul distributiei...ziceti si voi dc astia sunt normali...Eu zic ca-s parlamentari. Si sa stiti ca mai toate reprezentantele din TM nu doar Opel practica preturi gigant. Asta ca se gasesc destui fraieri care n-au ce face cu banii...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
crilups incerc un training pentru sud prin martie si unul chiar in TM. Manopera este la mine 400lei (o fac numai la cine vreau eu), piese=ai lista.... O voi actualiza inclusic pinioane (MARE GRIJA AICI !).
Incerc sa fac un "curs" cu ei "altfel", cit mai la obiect inclusiv "experiente".
In Tm o sa fie un om in care am baza, in DJ posibil ...sa vedem daca vrea .
Amindoi stiu, se pricep, au scule la modul total = trusa KM, chei adevarate, dinamometrica, solutie diagnoza etc.
Incerc sa va ajut cit pot si eu...este ceva munca si eu taxez putin 400lei in cazul unei lucrari profi, stai linga mine cu tis in brate si daca ai ceva coment maninc laptop.
Am acum un caz cu o "reprezentanta" de poveste. Nu divulg nimic, nici nume, nici belea, numai "alesii" vor avea acces
Incerc sa fac un "curs" cu ei "altfel", cit mai la obiect inclusiv "experiente".
In Tm o sa fie un om in care am baza, in DJ posibil ...sa vedem daca vrea .
Amindoi stiu, se pricep, au scule la modul total = trusa KM, chei adevarate, dinamometrica, solutie diagnoza etc.
Incerc sa va ajut cit pot si eu...este ceva munca si eu taxez putin 400lei in cazul unei lucrari profi, stai linga mine cu tis in brate si daca ai ceva coment maninc laptop.
Am acum un caz cu o "reprezentanta" de poveste. Nu divulg nimic, nici nume, nici belea, numai "alesii" vor avea acces
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
romin78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
Dane am si eu un Opel Corsa de 1 l din 2001 si 73000 km (nu cred ca sunt reali ca in cartea servis avea 69000 prin mai 2005) si face acelasi zgomot ca in filmuletul lui crobert din 9 oct 2007 (zgomot de diesel la relanti la cald si croncaneli la taierea contactului) si as vrea sa ma treci si pe mine pe lista de asteptare a celor care vor sa le schimbi distributia.(eu as vrea de luna viitoare incolo cand ai tu timp)
Sau sa-mi recomanzi pe cineva prin apropierea Tecuciului care se pricepe la asta (desi am vazut ca cei de prin Galati tot la tine vor sa vina)
Eu am fost la vreo 3 service-uri si doar unul singur mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la distributie si ala cred ca se si pricepe un pic (vorbea cam de aceleasi chestii care le-am vazut pe aici pe forum) dar a zis ca ma costa manopera 6 milioane (si din cate am vazut tot pe forum ar fi mai rentabil sa vin pana la Iasi si as avea si siguranta ca mi-o repara cineva care se pricepe) plus ca de piese nu mi-au spus nimic (au cautat pe net pe la distribuitorii lor dar nu au gasit toate piesele ,le-am lasat o copie dupa certificat sa mai caute si mi-au spus ca ma suna ei dar a trecut o saptamina si nu m-au sunat).
As mai vrea sa-mi spui ce-i aia trusa de KM uri sa-i intreb daca au asa ceva (solutie diagnoza si alte chestii care ar mai fi necesare pt aceasta operatiune)
Sau sa-mi recomanzi pe cineva prin apropierea Tecuciului care se pricepe la asta (desi am vazut ca cei de prin Galati tot la tine vor sa vina)
Eu am fost la vreo 3 service-uri si doar unul singur mi-a spus ca s-ar putea sa fie de la distributie si ala cred ca se si pricepe un pic (vorbea cam de aceleasi chestii care le-am vazut pe aici pe forum) dar a zis ca ma costa manopera 6 milioane (si din cate am vazut tot pe forum ar fi mai rentabil sa vin pana la Iasi si as avea si siguranta ca mi-o repara cineva care se pricepe) plus ca de piese nu mi-au spus nimic (au cautat pe net pe la distribuitorii lor dar nu au gasit toate piesele ,le-am lasat o copie dupa certificat sa mai caute si mi-au spus ca ma suna ei dar a trecut o saptamina si nu m-au sunat).
As mai vrea sa-mi spui ce-i aia trusa de KM uri sa-i intreb daca au asa ceva (solutie diagnoza si alte chestii care ar mai fi necesare pt aceasta operatiune)
racorazvi
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timisoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2007
- Mesaj Privat
Salutare
asa cum am promis , am sa va scriu cteva randuri , pentru ca am schimbat si eu distributia.
Prima sperietura am tras-o cand s-a dat baia de ulei jos si am gasit un Surub in ea . De unde cazuse ? nu stiu sa va explic in termeni tehnici , dar s-a identificat imediat locul de unde lipsea. Parca era o aparatoare de tabla , culoare neagra. Nu mai stiu cum se numeste , mi-a explicat mecanicul dar am uitat. Si nu imi place sa pun intrebari in timp ce omul munceste . Stiu si eu cum e .
A doua sperietura cand am ajuns sa vedem patina (nu stiu daca sunt mai multe ) , cea dintre rotile dintate. era prinsa doar intr-un surub , celalalt statea sa cada. daca mai luam o groapa , il gaseam si pe el , te miri pe unde.
Asa, am uitat ... lantul , bineinteles ca era alungit. am tras de el in locul dintre pinioane . Nu l-am pus langa cel nou , dar sigur era mai lung.
Impresii dupa schimbare : motor mult , mult mai silentios , nu mai tacane ca inainte , a disparut si zgomotul acela care aparea la taierea contactului , mult mai sprintena! Sper sa nu apara probleme ulterioare, oricum am primit si garantie. Am sa monitorizez atent nivelul uleiului , mai mult de atat nu stiu daca am ce verifica.
Va recomand cu incredere service-ul de la Arad !
Pretul , nu stiu daca am voie sa il scriu pe Site dar oricum e sub 1200 ron
Aici intra manopera , si piesele (sper sa nu uit ceva) . In ordinea numerelor de pe tricouri :
garnitura baie ulei
garnitura distributie
intinzator lant
patina lant
patina ghidare
o alta patina de ghidare
lant distributie
ulei
filtru ulei
antigel
Numai bine!
asa cum am promis , am sa va scriu cteva randuri , pentru ca am schimbat si eu distributia.
Prima sperietura am tras-o cand s-a dat baia de ulei jos si am gasit un Surub in ea . De unde cazuse ? nu stiu sa va explic in termeni tehnici , dar s-a identificat imediat locul de unde lipsea. Parca era o aparatoare de tabla , culoare neagra. Nu mai stiu cum se numeste , mi-a explicat mecanicul dar am uitat. Si nu imi place sa pun intrebari in timp ce omul munceste . Stiu si eu cum e .
A doua sperietura cand am ajuns sa vedem patina (nu stiu daca sunt mai multe ) , cea dintre rotile dintate. era prinsa doar intr-un surub , celalalt statea sa cada. daca mai luam o groapa , il gaseam si pe el , te miri pe unde.
Asa, am uitat ... lantul , bineinteles ca era alungit. am tras de el in locul dintre pinioane . Nu l-am pus langa cel nou , dar sigur era mai lung.
Impresii dupa schimbare : motor mult , mult mai silentios , nu mai tacane ca inainte , a disparut si zgomotul acela care aparea la taierea contactului , mult mai sprintena! Sper sa nu apara probleme ulterioare, oricum am primit si garantie. Am sa monitorizez atent nivelul uleiului , mai mult de atat nu stiu daca am ce verifica.
Va recomand cu incredere service-ul de la Arad !
Pretul , nu stiu daca am voie sa il scriu pe Site dar oricum e sub 1200 ron
Aici intra manopera , si piesele (sper sa nu uit ceva) . In ordinea numerelor de pe tricouri :
garnitura baie ulei
garnitura distributie
intinzator lant
patina lant
patina ghidare
o alta patina de ghidare
lant distributie
ulei
filtru ulei
antigel
Numai bine!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Surubul din baie provine de la tabla antival (neagra intruadevar), si eu am gasit la fel la cineva, se da cu spray in filet si cu aer comprimat, se pune pasta de blocare si se stringe. De preferat la fel se va face la toate.
La patina de sus (atentie ca asta are canal care unge lantul) nu am intilnit pina acum surub slab, la fel recomand pasta blocare, e 7-20 lei un tub si iti si ramine.
Nu au schimbat toate piesele cum spune GM, probabil s-au ferit de pret mai mare si reglare distributie unde trebuie trusa. Pret nu comentez dar se poate ceva mai jos.
Eu unul prefer sa schimb totul cum spune GM (mai putin citeva chestii) si chiar mai multe daca e cazul, de exemplu cele 3 piulite de la catalizator (este scris replace), ele sunt superruginite si abia le scoti acum cu spray si rugaciuni, daca nu le schimbi data viitoare nu vei avea nicio sansa cu ele, se rup suruburile, cit despre o vaselina speciala pe baza ceramica aplicata acolo ce sa mai spun....
La patina de sus (atentie ca asta are canal care unge lantul) nu am intilnit pina acum surub slab, la fel recomand pasta blocare, e 7-20 lei un tub si iti si ramine.
Nu au schimbat toate piesele cum spune GM, probabil s-au ferit de pret mai mare si reglare distributie unde trebuie trusa. Pret nu comentez dar se poate ceva mai jos.
Eu unul prefer sa schimb totul cum spune GM (mai putin citeva chestii) si chiar mai multe daca e cazul, de exemplu cele 3 piulite de la catalizator (este scris replace), ele sunt superruginite si abia le scoti acum cu spray si rugaciuni, daca nu le schimbi data viitoare nu vei avea nicio sansa cu ele, se rup suruburile, cit despre o vaselina speciala pe baza ceramica aplicata acolo ce sa mai spun....
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Am desfacut capacul de la culbutori si am tras putin de lant si am observat urmatoarele:
1. cand am tras in sus cu degetele,am reusit sa il ridic, nu mult,si s-a miscat si una din rotile acelea dintate(role cred ca le spune corect) cea,dinspre botul masini
2. la miscare laterala iar are putin joc
Se poate intinde putin lantul in vreun fel? Cand se incinge motorul incepe sa aiba sunet de diesel,la rece suna cum trebuie. Nu as vrea sa bag bani in ea acum pentru ca nu ii am...
Sper sa nu ma injure dl dancuciureanu,vreau doar o parere,daca exista vreo posibilitate inafara de schimbarea distributiei.
1. cand am tras in sus cu degetele,am reusit sa il ridic, nu mult,si s-a miscat si una din rotile acelea dintate(role cred ca le spune corect) cea,dinspre botul masini
2. la miscare laterala iar are putin joc
Se poate intinde putin lantul in vreun fel? Cand se incinge motorul incepe sa aiba sunet de diesel,la rece suna cum trebuie. Nu as vrea sa bag bani in ea acum pentru ca nu ii am...
Sper sa nu ma injure dl dancuciureanu,vreau doar o parere,daca exista vreo posibilitate inafara de schimbarea distributiei.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
goldeye3002 la tine trebuie schimata distributia.
De exemplu eu iau 400lei manopera, bun, piesele (toate) te ajung cam 620 fara consumabile si pompa apa. Se poate minari si intinde lant cu improvizatii si inventii dar citeva garnituri tot le cumperi (pleaca 100lei lejer), mai bine spus in loc de 1000lei pe calitate si siguranta dai 500 pe o abureala. Economia de 500lei este prea mica pentru riscurile viitoare. Dupa 20,000km sau 40,000km iar tacane de rupe, ce faci ? Daca minareala se deface sau este descoperita de viitorul proprietar ? iti iei un topor in cap sau nu ?
romin78 iti recomand mai bine sa vii in Iasi, te rezolv complet : distributie, dignoza, piese originale la pret bun (lucrez numai pe original ca am baza in el), curatat throttle, egr, admisie, debitmetru etc. Consumabile de genul ulei, filtre, antigel de asemenea la pret fara concurenta. Stai linga mine (mai bine spus vei face si tu cite ceva) si vezi ca totul este profi, informatia capatata astfel nu ai voie sa o divulgi la "meseriasi". Manopera distributie la mine este 400lei dar schimb exact si chiar mai mult (secret) decit mentioneaza GM. Daca vrei numai ieftineala=minareala=abureala sa stii ca nu fac asta, de exemplu pentru o piesa de 35 lei economie nu vreau discutii ca imi curge ulei si ce naiba ca trebuia sa imi spui...etc...
PL500 in curind varianta apropiata TM si posibil DJ.
De exemplu eu iau 400lei manopera, bun, piesele (toate) te ajung cam 620 fara consumabile si pompa apa. Se poate minari si intinde lant cu improvizatii si inventii dar citeva garnituri tot le cumperi (pleaca 100lei lejer), mai bine spus in loc de 1000lei pe calitate si siguranta dai 500 pe o abureala. Economia de 500lei este prea mica pentru riscurile viitoare. Dupa 20,000km sau 40,000km iar tacane de rupe, ce faci ? Daca minareala se deface sau este descoperita de viitorul proprietar ? iti iei un topor in cap sau nu ?
romin78 iti recomand mai bine sa vii in Iasi, te rezolv complet : distributie, dignoza, piese originale la pret bun (lucrez numai pe original ca am baza in el), curatat throttle, egr, admisie, debitmetru etc. Consumabile de genul ulei, filtre, antigel de asemenea la pret fara concurenta. Stai linga mine (mai bine spus vei face si tu cite ceva) si vezi ca totul este profi, informatia capatata astfel nu ai voie sa o divulgi la "meseriasi". Manopera distributie la mine este 400lei dar schimb exact si chiar mai mult (secret) decit mentioneaza GM. Daca vrei numai ieftineala=minareala=abureala sa stii ca nu fac asta, de exemplu pentru o piesa de 35 lei economie nu vreau discutii ca imi curge ulei si ce naiba ca trebuia sa imi spui...etc...
PL500 in curind varianta apropiata TM si posibil DJ.
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- goldeye3002
- **
- 448 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
goldeye3002
- Mesaje scrise: 448
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
romin78
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2007
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 244 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Pt domnul Dan Cuciureanu: daca nu sunteti prea ocupat, cred ca prin iulie-august (pana atunci strang banutii) cand voi lua concediu ma aveti de client la o schimbare de distributie (daca tot o s-o fac o vreau asa ca la carte, ca in cei de pe la noi nu prea am incredere) pt ca deja masina are 126.000 km si face cam ca un diesel (totusi nu are caraitul ala urat la oprire, in schimp motorul e foarte zgomotos, a diesel, mai ales la turatii mai mari). Stiu ca e cam departe de Braila, dar vreau sa fiu cu inima impacata. Oricum, vom mai vorbi pe forum sau privat mai la vara pt preturi actualizate la piese si/sau manopera (banuiesc ca se vor mai scumpi un pic intre timp). Oricum va rog sa ma aveti in vedere. Pana atunci voi posta si un filmulet cu motorul si zgomotele lui si poate chiar si cu capacul dat jos, tragand de lant cu mana.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
therealovy77 si romin78 in aprilie va rezolv, alte discutii si detalii pe pm.
Piesele posibil sa fie putin mai scumpe, ele sunt dupa curs euro/leu. Ulei, filtru etc oricum sunt la pret bun. De exemplu ulei Mobil1 0W40 la 30lei/L (de fapt 0,946ml sfert de galon) https://www.clubopel.com/vie...466&start=100
Piesele posibil sa fie putin mai scumpe, ele sunt dupa curs euro/leu. Ulei, filtru etc oricum sunt la pret bun. De exemplu ulei Mobil1 0W40 la 30lei/L (de fapt 0,946ml sfert de galon) https://www.clubopel.com/vie...466&start=100
- therealovy77
- **
- 244 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
crobert
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi/Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut, ieri fiind frumos afara, m-am apucat sa desfac sa verific jocul distributiei (primele simtome care sa indice faptul ca ar trebui schimbata sunt prezente; tzacanit de diesel cand motorul este cald + tzacanit la taierea contactului). Zis si facut; totul a decurs foarte simplu si foarte logic. Surpriza a aparut in momentul cand am scos capacul culbutorilor si m-am uitat inauntrul lui. Uitati si voi ce am fasit acolo:
Intrebarea mea este...ar trebui sa ma ingrijoreze acea spuma intr-o asemea cantitate? este normal? ; uleiurile folosite de cand am luat masina (aproape un an), au fost Mobil S si Mobil 1. Ceea ce s-a folosit inainte...nu mai stiu.
In ceea ce priveste jocul distributiei, pt. a fi cat mai concret asupra rezultatului, am atasat 2 filmulete. Motorul are, cred, aprox. 150.000 km. Toata operatiunea am facut-o cu motorul rece. Am tras de lant atat cat am putut eu de tare.
Intrebarea mea este...ar trebui sa ma ingrijoreze acea spuma intr-o asemea cantitate? este normal? ; uleiurile folosite de cand am luat masina (aproape un an), au fost Mobil S si Mobil 1. Ceea ce s-a folosit inainte...nu mai stiu.
In ceea ce priveste jocul distributiei, pt. a fi cat mai concret asupra rezultatului, am atasat 2 filmulete. Motorul are, cred, aprox. 150.000 km. Toata operatiunea am facut-o cu motorul rece. Am tras de lant atat cat am putut eu de tare.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Spuma este normala, este frig si faci drumuri scurte.
Distributia trebuie schimbata. Alta metoda si mai buna este sa pui o tabla/sirma de 4mm in fantele axelor came. La o distributie uzata nu vei reusi ca fantele nu vor fi colineare, pui prima oara la admisie si misti de evacuare pina intra si acolo. Rezultatul la sfirsit e ca intre cele 2 pinioane lantul este balalau.
Ieri a fost George pe la mine si asa am facut verificarea, a vazut cu ochii lui cit de lungit este, imi pare rau ca nu am facut poza, scuze.
Distributia trebuie schimbata. Alta metoda si mai buna este sa pui o tabla/sirma de 4mm in fantele axelor came. La o distributie uzata nu vei reusi ca fantele nu vor fi colineare, pui prima oara la admisie si misti de evacuare pina intra si acolo. Rezultatul la sfirsit e ca intre cele 2 pinioane lantul este balalau.
Ieri a fost George pe la mine si asa am facut verificarea, a vazut cu ochii lui cit de lungit este, imi pare rau ca nu am facut poza, scuze.