Ai uitat parola?


  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,794
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Jan 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Sa inteleg ca ai stocata eroarea P0340 dupa schimbarea distributiei?
Ai schimbat si pinioanele axelor cu came?
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari,
Detin un AstraG Z14 XEP din 2006 cu 173.000 km la bord, o am de pe la 65.000. Trebuie sa rezolv urgent 2 pierderi de ulei , una pe zona distributiei prob semering vibrochen si cealalta la garnitura carcasei filtrului de ulei si cred ca ar fi vremea sa fac si distributia dupa ce am citit tot topicul asta . Atasez si 2 filmulete sa aflu parerea voastra.
1. Motor relativ cald dupa schimb bujii: https://youtube.com/watch?v=5VocXicnDZ0
2. Oprire motor :
https://youtube.com/watch?v=EN8G73u6txM
Mentionez ca pozitionarea surubelnitei o faceam pt a pune tensiune pe tija twinport, care este sarita de pe primul volet si trepideaza la celelalte.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
La motor relativ cald pare ok dar problema este cand este chiar fierbinte.
Pierderi de ulei...mai mult e manopera decat simering si garnitura.
Oricum mai mult de 10,000km nu iti forta norocul, multi au gresit.
Vad ca ai si gaz, motorul asta nu rezista la asa ceva.
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Acu vreo 40.000 am verificat tragand de lant pe la capac culbutori si se ridica ceva lantul cat de mult nu mai tin minte. Gaz are de cand am luat-o de pe la 65.000, eu facand si taxi cu ea vreo 2 ani .
Sincer a mers super pe gaz si nu pare sa se fi dus ceva la ea ( nici nu i-am rupt gura la drum intins din motiv de cutie scurta - turatii mari la peste 120 ).
Ulei am folosit doar Ravenol VSI 5w-40 schimbat la 10.000 .
O sa urc un filmulet si cu motorul bine incalzit .
  • fastohandle

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Mar 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Am revenit si cu motorul bine incins dupa 45 min in trafic de ora de varf in Bucuresti
https://youtube.com/watch?v=DlfGeUQKGwc
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare tuturor si sarbatori fericite !
Unde gasesc si eu o poza cu dimensiunile fuliei de la vibrochen z14xep? Am nevoie de o scula pentru blocarea acestei fulii pentru a demonta surubul de la vibrochen si nu stiu distanta intre orificiile in care intra suruburile.
Mai exista si alte metode de blocare ? Blocarea volantei este ok? Nu am curaj sa folosesc dornul de la trusa KM pentru a bloca vibrochenul pentru a desface surubul vibrochen ma gandesc ca s-ar putea decalibra dornul.
  • tasedoru78

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra X14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Dacă o desfaci îți recomand în pistol cu impact și nu trebuie blocat arborele
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Este vorba despre pistolul acela cu aer comprimat? Nu am asa ceva
  • tasedoru78

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra X14XEP din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Poți împrumuta unul electric de undeva dacă nu blochează arborele cu dornul nu se întâmplă nimic
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
E nevoie de un instrument pentru blocare fuliei si atunci cand trebuie strans surubul de la vibrochen.
  • EAndrei412

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra Z19DTH din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Mai 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Corsa E4 a scris:Acum insa a revenit o alta problema care credeam ca este de la distributie, buji...: la rece motorul scade brusc la 4-500 turatii, merge intrerupt, iar daca nu accelerez se opreste. Ma puteti ajuta cu o parere? Cum se poate remedia?

Ai rezolvat problema cu oprirea? Ma confrunt cu ea acum. Ca si erori, am P0068 - senzorul MAP (singura curenta) si erori EGR plus sonde Lambda, stocate dupa fiecare oprire. Sa fie din MAP? L-am comandat deja, dar ma omoara curiozitatea, sunt curios cum au rezolvat-o altii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Mai vezi unde postezi !
  • munteanu3

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra Z14XEP din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Oct 2018

  • Garaj Mesaj Privat
CSN a scris:e ok autoa. am montat la mai multe masini.

Ma intereseaza si pe mine sa imi montati un set de distributie pentru z14xep
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Merita sa schimb numai intinzatorul de lant doar ca sa imi dispara acel carait de 3 secunde de la pornire?
Nu imi dau seama daca e intinzatoul sau se dezamorseaza tachetii? Tachetii nu bat deloc, nici iarna, nici vara, nu cred ca au probleme.
Caraitul e prezent mai mult vara, cand incepe sa se raceasca se aude mult mai putin.
Partea buna e ca am tras de lant si nu se clinteste absolut deloc in nici o directie, e intins ca nou, nu as umbla la distributie de pomana.
Alte probleme nu sunt, motorul merge ceas. Imi e mai mult sa nu il afecteze treaba asta in timp.
Motor Z12XEP cu 115.000 km, la al 4-lea schimb de Mobil 1, deja uleiul nu se mai murdareste asa repede.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Distributia slabita are cu totul alte simptome, pe forum scrie foarte clar asta si printre ele nu este caraitul la pornire.
Verifica-ti electromotorul, posibil sa fie ceva uzat sau rupt si nu revine singur inapoi de pe coroana.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Stiu ce banuiesti, dar categoric nu e problema de electromotor.
Am banuit corpul filtrului de ulei, dar am vazut ca supapa de pe fundul lui e ok, cat timp sta apasata tine uleiul in el. Nu am testat pe termen prea lung, poate peste noapte se scurge tot.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Daca l-as auzi cu urechile mele, poate as avea ceva banuieli - asa in sec, nu are rost sa dam aiurea cu presupusul.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,432
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Caraiala este una, bataie de tacheti alta.
Tachetii pot bate la pornire fix ca la schimb ulei 1-3sec. Cauza poate fi de la dezamorsare circuit ulei, valve de sens in corp fitru ulei sau chiulasa, pierde pe la piston intinzator, sita sorb infundata.
Mobil 1 este un ulei foarte bun care curata de depuneri dar ele pot sa stea in sita sorb. Daca o cureti neaparat inlocuita si garnitura. La Insignia diesel 2.0 este boala curenta, daca nu esti pe faza faci motorul praf, discutii si poze+patanii gasiti pe forum si aici vorbim de motoare cu mai putini ani.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,071
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa C14NZ din 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 05 Jun 2010

  • Garaj Mesaj Privat
danut32 a scris:Daca l-as auzi cu urechile mele, poate as avea ceva banuieli - asa in sec, nu are rost sa dam aiurea cu presupusul.
Mai da totusi niste detalii: cam ce fel de zgomot este, de unde se aude, etc. Si verifica-ti totusi bobina de la electromotor, da cu niste WD40 pe tija de impingere chiar daca esti sigur ce nu e de acolo.

Daca vrei sa auzi acel carait,te invit sa ne intalnim si il vei auzi la masina mea (Astra din semnatura).Se manifesta exact ca la colegul,doar ca e motor de 1.4
Iarna nu face,sau e foarte scurt,dar vara caraie cam 3 secunde,numai cu motorul rece...Am masina din decembrie 2016 si am remarcat fenomenul doar in 2017 cand s-a incalzit vremea.De atunci,merge asa.Are 180.000km acum si ma gandeam sa-i schimb distributia. Am kit-ul cumparat de anul trecut,dar nu l-am schimbat inca.
Asa cum zice si Dan Cuciureanu,caraiala de la pornire e intr-un fel,iar bataia de tacheti suna altfel.Al meu suna ca un Diesel,numai cu motorul cald si numai la relanti.
  • danut32

  • Mesaje scrise: 360
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Apr 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Imi plac motoarele, mai ales daca au si roti deci da, as fi curios dar din pacate in ultima vreme sunt mereu in criza de timp. Multumesc oricum pentru invitatie.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata