Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum sa ... ?
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
DAca vrei sa desfunzi drenajul e musai sa te bagi sub masina sau sa o ridici sus).
Dai jos scutul si ai sa vezi in spatele motorului o bucatica de furtun in forma de L de vreo 6-7 cm . Pe acolo se scurge condensul. Trebuie sa ai un set de cheii torx pt ca trebuie desfacute 2 suruburi si apoi tragi afara flansa respectiva cu tot cu tub. Spor la treaba.
O intrebare La tine chiar nu curge deloc apa sub masina?
Daca curge inseamna ca nu e de acolo si sa nu umbli degeaba.
Skip ads

  • danielul

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Salut!

Merci mult pentru indicatii! Chiar imi sunt de folos! O sa iti urmez indeaproape sfatul pt.ca si mie mi se pare absolut logic ceea ce ai scris tu... Alta posibilitate nu am gasit, deocamdata, in interiorul masinii...

Legat de ultima ta intrebare, trebuie sa iti raspun ca nu curge absolut nimic sub masina mea... Nici un strop de apa sau alte lichide!!!

Asa cum am precizat si in primul meu topic din acest subiect, am desfacut filtrul de polen (l-am scos afara de la locul lui) si am facut probe la A/C cu filtrul scos... Am observat indeaproape cum se uda radiatorul de la condens insa nu am descoperit unde se colecteaza aceasta apa... Speram ca asa voi putea ajunge si la drena cu pricina... Pana la urma se pare ca partea dinspre interiorul masinii a tzevushtei pt.drena e in partea opusa filtrului de polen, deci nu pot ajunge la ea decat de sub masina...

Multumesc inca o data si sper sa auzim numai de bine!!!

Pe curand!!!
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
E mai simplu pe dedesupt. Dar poti sa mai faci ceva din interior. Desfa partea de jos a bordului adica aia de vine intre scaune si scoate-o, scoate clemele de la capacul aerotermei si lasa-l in jos si ai sa vezi in partea din stamga spate locul pe unde se scurge condensul. Poti sa incerci sa introduci ceva de curatare( gen colier de plastic) in tubuletze. Bafta
Dar e mai simplu sa te duci la un service sa-ti ridice masina sus si sa scoti flansa.
  • viorelursu

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Am rezolvat-o.
De cand cu schimbarea casetei de directie, mecanicii mi-au strangulat stutul de scurgere.
L-am eliberat si acum e OK.
Skip ads

  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Ieri in timpul unei deplasari am oprit compresorul de la clima si dupa cateva secunde a iesit abur din bord ca si cand ar fi fost fum.
Nevasta intrase in panica.
Verificasem prezenta apei sub masina si eram linistit. credeam ca am scapat de problemele semnalate de altii pe forum. Masina e adusa din Germania de 3 saptamani.


Am desfacut si eu aseara flansa de scurgere condens.
Era intepat furtunul de catre "specialistii germani", asa au rezolvat ei curatirea in 30 secunde.
Asa arata inainte de "operatie"

I-am schimat furtunul spart de neamt, inlocuindu-l cu o teava. Nu puteam sa-l lasa asa pentru ca la viteza mare aerul din exterior ar fi impins apa inapoi.


Instalatia e DELPHI. Exista o eticheta lipita pe aeroterma in spatele locasului de sub controlul ventilatiei.






Dupa filtrul de polen era o gramada de "rumegus". Am pus aspiratorul sa il scot.
Fiind plecat din oras (la distanta mare) am curatat si spalat filtrul la jet de apa cu mare presiune. S-a curatat perfect. L-am uscat si l-am pus la loc.
Cele doua suruburi ale flansei se desfac destul de greu. Daca nu aveti rabdare si "scule" mergeti la un service.
Nu intepati furtunul de scurgere cum au facut "meseriasii" germani.
Eu am adus masina , asa ca sigur e "reparata " in Germania.
  • mihaimgn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati azi m-am uitat sub presuri si sub mocheta masinii si am gasit f f f multa apa....de la ce poate fi?Cum pot sa rezolv aceasta problema?Va rog mult sa ma ajutati..... Sad Sad Sad Sad Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad [/b]
  • mihaimgn

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Apropo de la ce poate fi apa acesta?
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7681
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7494
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=147
Skip ads

  • rucu

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Salutari!

Ieri am stat toata ziua cu AC-ul pornit, cateva ore bune, si mare mi-a fost mirarea cand m-am trezit cu apa pe presul din dreapta.

Era sigur condens de la AC. Probabil s-a infundat conducta de scurgere al condensului. Stie careva pe unde se desfunda?

Am mai auzit ca ar fi posibil si de la prinderea filtrului de polen. La asta cum se ajunge?

Daca are cineva o idee... sa-mi spuna si mie!
10x!
  • ciulian_a

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Scoate torpedoul.Dupa ce l-ai scos o sa gasesti undeva in stanga jos, in spatele consolei radioului un fel de cutie neagra dreptunghiulara care are un capac. Acolo intra filtrul de polen.Capacul respectiv are pe margine un fel de mastic care izoleaza vaporizatorul de exterior.Daca masticul ala nu mai exista sau capacul e prins intr-o pozitie paroasta se poate sa curg pe acolo.To pe undeva pe acolo, cam in spatele cutiei in care se monteaza filtrul de polen o sa vezi teava de scurgere a condensului.Verific-o si pe ea.Daca este infundata incearca sa o desfunzi din exterior, adica bagate sub masina .
  • zildan

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Astra 2001 Y1.7DTI 16V
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7681
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=7494
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=147
E posibil sa semene cu Astra G partea asta a masinii.
  • radudmc

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mergi cu AC doar pe gurile de ventilatie din bord (nu si pe la picioare sau pe la parbriz) si scapi de condens la interior. Cel putin la mine asa a fost
Skip ads

  • VLAD

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Si eu am avut aceasi problema cu AC-ul imi curge pe pres si era pornit doar pe bord nu si la picioare si tot curgea dar in ultimul timp nu a mai curs.
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Na ca am ajuns si eu sa postez la sectiunea asta Sad . Acum cateva zile am observat ca am apa(sau antigel?) sub presul din partea dreapta. AC am dar nu functioneaza deci nu poate fi condensul de la el, am verificat si antigelul si a scazut vreo 2 degete. Stie cineva cum a ajuns antigelul meu sub pres? Crying or Very sad
________
Astra G 2000
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din pacate stim mai multi cum a ajuns. E vorba de niste oringuri de la calorifer care imbatranesc si scapa antigelul. Costa 25 ron si se schimba relativ usor daca o faci singur, si relativ scump daca te duci intr-un service Very Happy cauta si tu posturi cu search de genul " apa sub pres" si ai sa gasesti o gramada de raspunsuri. Bafta
  • maher

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2002 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2006

  • Mesaj Privat
De o luna de cand am Opel Astra G 2002 motor de 1.6 presurile de la picioare sunt ude. Le-am dat la spalat sau uscat 2 zile le-am pus in masina si pana seara au fost ude din nou. Mentionez ca nu a plouat, nu a nins, nu nimic, nu am calcat prin balti si alte cele. Ce ar putea fi, ma poate ajuta cineva? Multumesc.
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Urmareste antigelul din borcan ca s-ar putea sa fie oringurile de la calorifer .
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ight=apa+picioare
https://www.clubopel.com/vie...ight=apa+picioare
https://www.clubopel.com/vie...ight=apa+picioare
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
am descoperit ieri sub pres apa de la condens(nu miroase a antigel si e "curata") nu stiti ca combo/corsa unde se afla conducta de drenare ?
cum ati rezolvat problema ?
  • uzzyy

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Poate sa-mi spuna cineva si mie unde se afla scurgerea aceea de la aerul conditinat sub masina? Am demontat scutul dar nu am gasit nici o conducta?!
Multumiri
Skip ads

  1. Home
  2. Cum sa ... ?

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR