Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • insanoo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salutare
In decurs de un an, am fost nevoit sa schimb 3 rulmenti de la roti (2 spate, 1 fata). Faceau zgomot. S-au chinuit incredibil cei de la service sa ii scoata de pe fuzeta pentru ca erau "sudati" din cauza ruginei.
A mai avut cineva problema asta?
Mi se pare exagerat sa se strice 3 intr-un an. Probabil urmeaza si cel din stanga fata.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Eu am schimbat pe stanga spate ca huruiau, iar pe fata am schimbat pe ambele parti dar nu aveau joc si nu faceau zgomot ci i-am schimbat din cauza unor trepidatii in mers care erau de la roti. I-am scos mai greu din fuzete dar nu a fost un chin exagerat. Era ceva rugina dar erau rulati vreo 280 de mii.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fara presa hidraulica nu-i scoti relativ usor, la montare fara calibre ii distrugi vor hurui repede.
  • insanoo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e nevoie de calibrare pentru ca vin cu tot cu butuc. Practic, scoti butucul vechi de pe fuzeta, pui butucul nou.
Skip ads

  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Asa este vin cu tot cu butuc. Eu i-am schimbat de un an si nu huruie si am km multi, si nu i-am calibrat. Bine am avut grija cand i-am montat in fuzete sa nu o ia stramb si i-am batut cu grija. Daca asta se cheama calibrare atunci am facut aceasta operatiune. Oricum trebuie avut grija la montat in fuzeta sa nu o ia stramb si se bate usor pana ajung la capat. Daca pornesc stramb te chinui si nu poti sa-i montezi bine si atunci intradevar ai probleme.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
CALIBRE ! Sunt mai mici decat diametrul din fuzeta si goale pe interior ca sa presezi numai pe inelul exterior al rulmentului, daca bati pe cel interior rulmentul este compromis, va hurui dupa ceva km.
  • ionut ciobanu

  • Mesaje scrise: 580
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH -170 c.p
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
A,da am folosit bucse ca sa bat doar pe inelul exterior, ca nu se bate in partea interioara a rulmentului. Nu stiam la ce fel de calibre va refereati domnul Dan.
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Ce rulment a ți cumpãrat?original GM?
Trebuie sa schimb și eu unul și nustiu ce sã cumpãr...ce îmi recomandați?
  • insanoo

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2014

  • Mesaj Privat
SKF.
Sunt ok.

Doar ca intre timp mi-a crapat motorul si nu prea mai conteaza rulmentii.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR