Ai uitat parola?


  • rekul05

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa A14XER din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Opel Corsa D, A14XER, 2010, 60000km

De ceva timp am matorul check engine aprins din cauza sondei lamda, care de altfel dupa un drum lung se stinge, dar se reaprinde la mersul in oras.
Pe langa problema de mai sus a mai aparut una, de data asta la drum lung in acest wk, in sensul ca daca doresc sa accelerez mai tare intrerupe, se accelereaza sacadat si se aprinde martorul esp timp in care martorul check engine se aprinde intermitent pe perioada accelerarii. Martorul esp sta aprins pana la repornirea motorului. In tot acest timp masina nu mai are putere, nu trece de 120-125km/h, consumul instantaneu nu sare de 9.9%. Inainte de oprirea motorului intr-o parcare motorul balbaia la relanti.
In anumite momente, daca reuseam sa am in jur de 3500 de ture, martorul check engine statea aprins intermitent tot timpul, cert este ca sub 3000 de ture check engine nu se aprindea, dar martorul esp statea aprins.
Dupa oprire si repornire totul revine la normal pana este nevoie sa se accelereze mai tare si procesul se reia.

Pana la mers in service/remediere as dori ceva sfaturi...

Cu multumiri anticipate.
  • CGolea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 17 Mar 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut! ce rezolvare ai gasit la chestia asta? la fel mi se intampla si mie Sad
  • SergeVlad

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa A14XER din 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2019

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,

Am avut fix problema asta dupa o spalare a motorului. Check engine ON, ESP on la accelerare, nu disparea decat dupa repornire.
OBD imi spunea "Misfire on Cylinder 3".
Am constatat ca imi intrase apa in mufa rampei de bobine, pentru ca niste baieti priceputi au mucificat-o la un moment dat (am 3 mufe pe drum, sa o inlocuiesc). Am curatat cu aer comprimat si spray de contacte, si problema parea ca s-a rezolvat, in sensul ca vreo 2 KM nu mi-a mai facut figuri. Dupa care a revenit.
M-am intors la garaj, am scos iar mufa si am inecat-o in spray de contacte (Motorex contact cleaner pentru cei interesati), si cu ocazi asta am scos si rampa de bobine, am curatat-o bine si am dat cu spray de contacte in pipe.
Delete la eroare, si de atunci toate bune.

Pe scurt, verifica ce eroare ai, e foarte posibil sa fie un misfire. De aici mai departe, in functie de ce e busit - o bujie, rampa de bobine, etc.
Nu pricep de ce se aprinde ESP la misfire, dar eu asa am rezolvat problema. OBD nu imi arata nici o eroare pe partea de ESP.

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata