Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CMarian413

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Simptoma: s-a aprins un martor in bord

Cod(uri) eroare: /
----
Model: astra g 1.7dti
An fabricatie: 2001
Cod motor: Y17DT
Salutare, am si eu o problema sau mai bine zis o dilema cu opelul meu astazi am paarcurs cam 90 km si in apropiere de casa am mers aprox 2 km cu a 1 din cauza drumului moment in care sa aprins in bord maartorul acesta crescand totodata apa de la 85 de grade cum imi sta in mod normal la 90 de grade ..cand am intrat pe drum bun si am accelerat indicatorul de la apa a revenit la 85 garde insa martorul a ramas aprins., inca o chestie este faaptul ca atunci cand am ajuns acasa si am verificat sub capota se auzea un fasait si un aer un fel de ventilatie sa zic asa . pe seara am plecat iar cu masina insa martorul nu mai aparea in bord si nici fasaitul nu se mai auzea... cam care ar putea fii problema. ?
Multumesc anticipat, stiu ca poate nu m am exprimat corect in legatura cu masina si problema intalnita insa nu prea ma pricep fiind si prima masina de aprox 8 luni Smile
  • cmarius53

  • Mesaje scrise: 454
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Martorul ala iti indica o problema a sistemului de racire a motorului.Cel mai probabil o treapta de viteza a unuia dintre electroventilatoare nu functioneaza.De verificat ventilatoare,mufe,fire,modulul de racire sub bara fata in stanga,sigurante.Spor la treaba.
  • NCristinaAndreea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu aceiași problema, cu acceliasi simptome, si nu mai pornește deloc, se poate sa fie si calculatorul de pe pompa de injecție?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,

cel care a inceput subiectul avea probleme pe partea de racire.

La tine nu mai porneste motorul masinii sau nu mai porneste vreun ventilator? Eu inteleg ca nu mai porneste motorul, daca intrebi de calculatorul pompei de injectie.Atunci nu mai ai aceeasi problema ci alta, diferita.

Daca este asa (nu mai porneste motorul) ar trebui tester pus pe masina si postat codurile de eroare gasite, asa ne-am putea da seama (sau nu) cam ce problema ar fi. Altfel e doar loterie.

Tot tester ar trebui si daca ai acel martor aprins in bord (ca in poza colegului) dar acel martor nu este aprins din cauza calculatorului de la pompa de injectie, din cite stiu eu.

Poate se incumeta alti colegi sa-si spuna parerea, eu astept codurile de eroare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR