Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut.
Tot am aceste intreruperi de turatie,nu mai stiu ce sa fac.
Am schimbat 2 supape de vacuum(de laturbina si clapeta),schimb toate filtrele la 10.000 km,am verificat toate furtunasele de vacuum si sunt ok,am curatat galeria de admisie,am scimbat debitmetru cu unul nou,ce sa mai fac sa schimb si EGR?(scapa ulei)
Skip ads

  • marrian2008

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2008

  • Mesaj Privat
salut ! am aceleasi probleme si am inlocuit aceleasi piese degeaba! motorul meu este 17 dti. cred ca este o problema comuna opelurilor aceste intreruperi la 2800-3000 rotatii. nu reusesc sa ai dau de cap! tu esti din bucuresti si acolo sunt multi membrii bine cunoscatori ai opelului. cerele ajutorul si poate rezolva cineva aceasta problema . dupa cate am vazut pe forum , sunt mai multi detinatori de opeluri cu aceeasi problema ce pare fara rezolvare. tu poti lua legatura de ex cu maiandrei , pe care il salut cu aceasta ocazie , si poate el are o rezolvare!mai este si an constanta un membru al clubului ,catalin ce te-ar mai putea ajuta.daca gasesti rezolvarea posteaza pe forum! Sad
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ati incercat o curatare/inlocuire a senzorului de presiune turbo?
  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
L-am inlocuit si pe acela cu unul nou.
Skip ads

  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,711
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu cumva te referi la "zvacul" acela de la 2500 rpm, resimtit la Y20DTH la rece?
Parca vorbiram sa vii sa iti fac o diagnoza...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa cureti wastegate, se intimpla des probleme acolo.
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare!
Vin si eu cu aceeasi problema. de la o bucata de timp in momentul in care merg cu aer conditionat, cand bag piciorul in pedala si urc turatia peste 2500 am o intrerupere scurta. Am incercat sa ii mai dau pedala in speranta ca am sa reusesc sa ii mai curat injectoarele sau evacuarea, ma gandesc eu angry x(, dar uneori ma intreruperile astea scurte si de 2 ori. Mentionez ca masina are putere (fuleu, fuge) dar am intreruperile astea care ma scot din sarite.
Ce sa ii fac fratilor? Nu vreau sa ma arunc prea tare cu capul inainte, sa merg pe la 50 de semeriasi si fiecare cu cate un verdict.
  • ursache74

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2007

  • Mesaj Privat
maiandrei a scris:Nu cumva te referi la "zvacul" acela de la 2500 rpm, resimtit la Y20DTH la rece?
Parca vorbiram sa vii sa iti fac o diagnoza...

acelasi lucru patesc si eu, maiandrei, daca vin joi la intalnire, te uiti si la a mea?
  • marius_cyp

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ce a iesit la diagnoza? cum a fost intalnirea de joi? ca sunt curios cum e cu motoru de 1.7 dti.

Ma bate gandul ca in curand imi cumpar un astra G caravan cu motorizarea de 1.7 dti sau 2.0 cu 16 valve. Ca nu prea il cunosc motoarele astea, de asta sunt curios.
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare


Am ajuns cu masina pana la urma la reprezentanta, profitand de o promotie (verificare gratuita), unde mi-a schimbat calculatorul de la pompa, cica de la el ar fi. Am mers in proba cu masina cu un alt calculator si nu mai aveam intreruperile. Problema e ca o pompa costa undeva la 300 de euro SH sau a incercat sa ma intepe pe mine nenea ala de la reprezentanta(pt ca tare bine se cunostea cu ei).
Am, sa mai caut calculator de pompa si in alta parte.


PS: Am uitat sa va spun de o reglare de faruri care am cerut-o la reprezentanta. Stiti ce mi-a spus "semeriasul" de acolo? Ca nu are ce sa le faca si ca trebuie sa schimb farurile cu totul, iar cand l-am intrebat cat costa un far a zis ca in jur la vreo 8 milioane bucata. Oare sa il mai iau in serios cu diagnosticul masinii? Unde ma pot duce sa aflu ce are?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Calculatorul pompei se poate repara. Il faci colet si il trimiti sau vii in Iasi.
Farurile se regleaza, mecanicul e un idiot.
  • owax

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salutare

@ocevi
Ai schimbat sau reparat acel calculator de la pompa?
Cum merge masina,ai scapat de acele intreruperi?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR